«Βόμβα»! Πασίγνωστη αλυσίδα ρούχων κλείνει τα καταστήματά της στην Ελλάδα

Sfera: Αυλαία για τα καταστήματα Sfera στη χώρα μας!

Τίτλοι τέλους για την ισπανική αλυσίδα ένδυσης Sfera στην Ελλάδα. Η εταιρεία βάζει «λουκέτο» στα τρία καταστήματα της σε Αθήνα σε Θεσσαλονίκη.

Μετά από μία πορεία 19 χρόνων στην ελληνική αγορά χρόνων το σήμα που ανήκει στον γιγαντιαίο όμιλο πολυκαταστημάτων El Corte Ingles βάζει λουκέτο καθώς δεν κατάφερε ποτέ να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά.

Στην Ελλάδα, τα καταστήματα Sfera λειτούργησαν για πρώτη φορά το 2005 με το άνοιγμα των πρώτων μεγάλων εμπορικών κέντρων.

Ιδρύθηκε το 2001 ως μία μικρή εταιρεία που θα προσέφερε στην ισπανική αγορά καλής ποιότητας ρούχα σε προσιτές τιμές.

Ο κολοσσός El Corte Inglés την πήρε υπό την σκέπη της και επεκτάθηκε.

Η εταιρεία Sfera έγινε ένα παγκόσμιο lifestyle brand, με διεθνή παρουσία ενώ επεκτάθηκε και στην Ελλάδα με καταστήματα σε Αθήνα (ένα στο Athens Mall, ένα στην Ομόνοια) και σε Θεσσαλονίκη.

Το τελευταίο διάστημα, τα καταστήματα είχαν χαμηλές τιμές «ξεστοκαρίσματος», γεγονός που προμήνυε την εξέλιξη.

Ήδη το κατάστημα στο Mall Athens έκλεισε οριστικά τις πόρτες του, ενώ κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου πρόκειται να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα.

Το ισπανικό fashion brand έχει παγκόσμια αναγνωρισμένη εμβέλεια με περισσότερα από 500 σημεία πώλησης σε 20 χώρες.

Sfera: Έρχεται νέα αλυσίδα στην Ελλάδα

Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα και στον τομέα της ένδυσης καθώς μπαίνει νέος… παίχτης!

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ετοιμάζει η γαλλική αλυσίδα μόδας, Kiabi.

Μετα την πολωνική Pepco, τη σουηδική H&M και την ισπανική Inditex (Zara), ο γαλλικός όμιλος Kiabi, ετοιμάζεται να μπει στον ελληνικό χώρο σε εμπορικά πάρκα, καθώς πρόκειται για αλυσίδα με είδη ένδυσης για όλη την οικογένεια –γυναικεία, ανδρικά και παιδικά–, λευκά είδη ,αντικείμενα αποθήκευσης και μικροέπιπλα.

Η μητρική της Kiabi είναι η εταιρεία συμμετοχών Association Familiale Mulliez (AFM) –πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών της γνωστής γαλλικής επιχειρηματικής οικογένειας Mulliez– που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την αλυσίδα αθλητικών ειδών και αθλητικού εξοπλισμού Decathlon.

Ο όμιλος AFM έχει παρουσία και μέσω άλλης αλυσίδας στην Ελλάδα, καθώς ελέγχει το 85% της Adeo, όπου ανήκουν τα καταστήματα οικιακού εξοπλισμού Leroy Merlin.

Η Kiabi ιδρύθηκε το 1978 από τον Πατρίκ Μουλιέζ στη Βόρεια Γαλλία και το 1993 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα εκτός Γαλλίας και συγκεκριμένα στην Ισπανία.

Ακολούθησε στη συνέχεια η είσοδος το 1996 στην ιταλική αγορά και πλέον διαθέτει καταστήματα στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία, στη Μάλτα, στην Κύπρο, σε υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας, σε πολλές αφρικανικές χώρες (Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο, Καμερούν, Σενεγάλη κ.α.), στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει και την είσοδό της στην ινδική αγορά.

Το 2015 η αλυσίδα έφτασε τα 500 καταστήματα στη Γαλλία αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία. Η εταιρεία διαθέτει συνολικά πάνω από 550 καταστήματα σε 26 χώρες, παραγωγή σε 38 χώρες και στο τέλος του 2022 απασχολούσε 9.536 εργαζομένους.

O τζίρος της φτάνει τα 2 δισ. ευρώ.

Sfera: Τι αναφέρει για τα ρούχα υπάλληλος των Zara

Υπάλληλος των Zara αποκαλύπτει μυστικά που έχουν σχέση με τα ρούχα της μεγάλης αλυσίδας, σ’ ένα από τα πιο δημοφιλή sites της αμερικανικής ηπείρου, το Buzzfeed. Δείτε στο xristika.gr όλα τα… βρώμικα μυστικά!

Ειδικότερα, οι συντάκτες του Buzzfeed επικοινώνησαν με μία εργαζόμενη μεγάλου καταστήματος της διάσημης αλυσίδας ρούχων, η οποία εξομολογήθηκε τι δεν γνωρίζει ένας απλός πελάτης, τι πρέπει να προσέχει όταν αγοράζει ένα ρούχο και τι δεν θα ήθελαν να γνωρίζει οι υπεύθυνοι του καταστήματος.

Τα μυστικά που αποκάλυψε μία υπάλληλος των Zara
1. Ολόκληρο το προσωπικό ελέγχεται από την ασφάλεια του καταστήματος κάθε πρωί, πριν μπει στο κατάστημα.

2. Οι ημέρες των εκπτώσεων είναι ο εφιάλτης κάθε εργαζόμενου αφού η δουλειά δεν σταματάει ποτέ.

3. Οι υπάλληλοι που έχουν πόστο εκτός των ταμείων έχουν μόνο μία, βασικότατη αρμοδιότητα. Να ξεδιπλώνουν και να διπλώνουν.

4. Αν οι εργαζόμενοι καθυστερήσουν στη δουλειά ο προϊστάμενος του στέλνει σπίτι.

5. Οι υπάλληλοι δουλεύουν τόσο πιεστικά που πρέπει να ρυθμίζουν μεταξύ τους ακόμα και τις επισκέψεις τους στην τουαλέτα.

6. Τα γυναικεία ρούχα είναι πάντα πολύ βρώμικα μέχρι την ώρα που θα κλείσει το κατάστημα.

7. Παρόλα αυτά, ακόμα κι όταν τα ρούχα έχουν λεκέδες, το κατάστημα θα επιχειρήσει να τα πουλήσει.

8. Αν ένας πελάτης μπει στο κατάστημα κρατώντας φαγητό ή καφέ είναι ευθύνη του υπαλλήλου να τον παρακολουθεί ώστε να σιγουρευτεί ότι δεν θα καταστρέψει κάποιο προϊόν.

9. Οι υπάλληλοι που εργάζονται στο κατάστημα για λιγότερο από μήνες είναι υποχρεωμένοι να φοράνε μία συγκεκριμένη στολή.

10. Στην πορεία μπορείς να φορέσεις τα δικά σου ρούχα αλλά μόνο εφόσον τα εγκρίνει η πολιτική του καταστήματος.

11. Όσο για την έκπτωση που δικαιούνται οι υπάλληλοι, αυτή δεν ισχύει παραμόνο όταν έχεις συμπληρώσει ήδη κάποιους μήνες στη δουλειά.

12. Τα ρούχα που έχουν μείνει στα ράφια στο τέλος κάθε σεζόν επιστρέφονται στην Ισπανία.

13. Την περίοδο των εκπτώσεων οι πελάτες καλά θα κάνουν να διπλοτσεκάρουν τα καρτελάκια με τις τιμές.

14. Οι καλύτερες μέρες για ψώνια είναι η Δευτέρα, η Τρίτη και η Τετάρτη.

15. Υπάρχουν μυστικές εκπτώσεις όλο το χρόνο. Απλά πρέπει να ξέρεις που να κοιτάξεις.

Sfera: Δείτε τι κάνει πλέον η γνωστή αλυσίδα ρούχων

Μια μεγάλη αλλαγή ετοιμάζει το Zara καθώς δίνει… after sales service!

Από τον επόμενο μήνα, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιδιορθώνουν ρούχα που έχουν αγοράσει από τα καταστήματα Zara, όποτε και αν έκαναν τις αγορές.

Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει αντικατάσταση κουμπιών, φερμουάρ, επιδιόρθωση στριφωμάτων και θα είναι ενεργή τόσο στα καταστήματα όσο και online.

Σύμφωνα με το Bloomberg, με τη νέα πρωτοβουλία, οι Βρετανοί καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μεταπωλούν ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα Zara, μέσω μιας πλατφόρμας, ενώ θα μπορούν να δωρίζουν ρούχα, οποιασδήποτε μάρκας, για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η προσπάθεια της Zara – που ανήκει στην Inditex, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο – να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των ρούχων της έρχεται έπειτα από πιέσεις που ασκούνται προς τις αλυσίδες της «γρήγορης μόδας» να γίνουν πιο βιώσιμες, καθώς ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας ευθύνεται για έως και το 10% των εκπομπών ρύπων παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα οργανωθεί ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα αναρτά ο πωλητής, ενώ οι πληροφορίες για το αρχικό προϊόν θα παρέχονται από τη Zara.

Με διαδικτυακές δραστηριότητες σε περίπου 200 χώρες, τα προϊόντα της Zara συγκαταλέγονται ήδη μεταξύ των πιο μεταπωλούμενων εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο. Φθαρμένα ρούχα, τσάντες και παπούτσια Zara μπορούν να βρεθούν για μεταπώληση σε ιστότοπους όπως οι Depop, Vestiaire, Asos Marketplace και Re-fashion.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα είναι οργανωμένη ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα έχουν ληφθεί από τον πωλητή, όπως οι εναλλακτικές ιστοσελίδες, ενώ οι πρωτότυπες πληροφορίες για τα προϊόντα θα παρέχονται από τη Zara.

Τα ρούχα μπορούν να δωριστούν μέσω συλλογής στο σπίτι και θα αποστέλλονται στον Ερυθρό Σταυρό, ο οποίος τα επαναχρησιμοποιεί ή τα ανακυκλώνει, βασιζόμενος σε μια σύνδεση που υπάρχει ήδη με δοχεία δωρεάς στα καταστήματα Zara.

Νωρίτερα φέτος, η Zara άρχισε να χρεώνει τις ηλεκτρονικές επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο, οδηγώντας τους πελάτες στα 60 καταστήματά της σε όλη τη χώρα για να επιστρέψουν τα ρούχα δωρεάν.