«Βόμβα» από τον Σκλαβενίτη: Αλλάζει όλη η αγορά – Δείτε τι έκανε

Σκλαβενίτης: Λευκός καπνός για τον Σκλαβενίτη, ο οποίος μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις εξαγόρασε τις Υπεραγορές Papantoniou Supermarkets.

Μεγαλύτερο πόδι στην Κύπρο όπου απέκτησε παρουσία όταν «εξαγόρασε» τον Μαρινόπουλο βάζει ο Σκλαβενίτης.

Το deal εξαγοράς της Υπεραγορές Papantoniou Supermarkets από τη Σκλαβενίτης Κύπρου κλείδωσε χθες μετά από 9 μήνες διαπραγματεύσεων.

Με την ένταξη των νέων καταστημάτων, η Σκλαβενίτης Κύπρου ενισχύει το δίκτυό της φτάνοντας συνολικά τα 27 καταστήματα, από 18 που αριθμούσε σήμερα.

Με την εξαγορά η Σκλαβενίτης θα κάνει πωλήσεις στην Κύπρο άνω των 320 εκατ. ευρώ.

Στην Ελλάδα ο Σκλαβενίτης αναζητά χώρους logistics.

Στο πλαίσιο αυτό μέσα στον Ιούλιο η Ten Brinke θα παραδώσει στον Όμιλο το βιομηχανικό κτίριο που αναπτύσσει στην περιοχή της Μαγούλας. Εκεί θα μετεγκατασταθεί η παραγωγή έτοιμων γευμάτων.

Σκλαβενίτης: Έκλεισε super deal – Τρόμος σε MyMarket, LIDL και Βασιλόπουλο

Με… σπασμένα τα φρένα συνεχίζει η Σκλαβενίτης, η οποία «έκλεισε» νέο deal για την επέκταση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, η εταιρεία της οικογένειας Σκλαβενίτη υπέγραψε συμφωνία με την διοίκηση των σούπερ μάρκετ «Φλεβάρης» για την μεταβίβαση των καταστημάτων της στην Ρόδο.

Πρόκειται για δυο καταστήματα μεσαίου μεγέθους σε κομβικά ωστόσο σημεία του κοσμοπολίτικου νησιού (Κολύμπια και Κάλαθος), τα οποία συγκεντρώνουν υψηλή τουριστική κίνηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η μετατροπή των καταστημάτων στα «χρώματα» της Σκλαβενίτης θα ξεκινήσει από τον επόμενο μήνα ενώ πρόθεση της αθηναϊκής αλυσίδας είναι οι υφιστάμενοι υπάλληλοι να παραμείνουν στη θέση τους.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος έσπασε το άβατο του Σκλαβενίτη στη μάχη του quick commerce

Η «Φλεβάρης» φέρεται να αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα οικονομικές δυσκολίες και για αυτό αναγκάστηκε να κλείσει κατάστημα που λειτουργούσε στην περιοχή του Αφάντου.

Η «είδηση» για την συμφωνία με την Σκλαβενίτης συζητείται ήδη έντονα στην τοπική κοινωνία, η οποία βλέπει τον κορυφαίο Έλληνα retailer να επεκτείνεται με σταθερούς ρυθμούς στο νησί των Ιπποτών. Η εταιρεία διαθέτει ήδη τέσσερα μεγάλα καταστήματα στην Ρόδο, τα οποία συγκεντρώνουν την προτίμηση μεγάλης μερίδας των ντόπιων καταναλωτών.

Να σημειωθεί πως παρουσία στο σμαραγδένιο νησί έχουν σχεδόν όλα τα μεγάλα super market της χώρας, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, τα MyMarket, η Lidl και η «Κρητικός». Μασούτης και Γαλαξίας δεν έχουν κάνει ακόμη την κίνησή τους.

Στο μεταξύ, σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις για την εξαγορά του κυπριακού ομίλου Παπαντωνίου από την Σκλαβενίτης. Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως είναι θέμα χρόνου να κλείσει το deal, αφού το κλίμα είναι θετικό.

Το σενάριο εξαγοράς των υπεραγορών του ομίλου Παπαντωνίου από τον όμιλο Σκλαβενίτης άρχισε να ακούγεται έντονα τον Σεπτέμβριο του 2023. Η φημολογία αφορούσε την πρόθεση του Σκλαβενίτη να ενισχύσει τη δυναμική του στην κυπριακή αγορά μέσω εξαγοράς ή συνεργασίας με την υπεραγορά Παπαντωνίου.

Αυτή τη στιγμή, η Σκλαβενίτης διατηρεί 18 σημεία στην Κύπρο (κληρονομιά από την εξαγορά του Μαρινόπουλου) και αυτήν τη στιγμή αποτελεί τον τρίτο παίκτη στην εν λόγω αγορά πίσω από την κυπριακή Άλφα Μέγα και τη Lidl. Τα καταστήματα που έχει στο δίκτυό του o Σκλαβενίτης βρίσκονται σε Λευκωσία (8), Λεμεσό (5), Πάφο (2), Λάρνακα (2) και Παραλίμνι (1). Συνολικά απασχολεί 1.570 άτομα προσωπικό, ενώ υπολογίζεται ότι στα καταστήματα της αλυσίδας μπαίνουν καθημερινά περίπου 20.000 άτομα.

Στον αντίποδα, η Υπεραγορά Παπαντωνίου αριθμεί 9 καταστήματα ενώ από το 2018 λειτουργεί υπερσύγχρονο κέντρο διανομής για καλύτερο χειρισμό των αποκλειστικών εισαγωγών και της ιδιωτικής ετικέτας Παπαντωνίου. Παράλληλα, έχει επενδύσει στη δημιουργία σύγχρονης μονάδας μεταποίησης και συσκευασίας φρέσκων κρεάτων, φρούτων και λαχανικών

Το νέο σχήμα, εφόσον τελεσφορήσουν θετικά οι διαπραγματεύσεις θα ηγηθεί της τοπικής αγοράς, με τζίρο που αθροιστικά θα υπερβαίνει τα 320 εκατ. ευρώ.

Σκλαβενίτης: Αγορά… βόμβα – Γίνεται πλέον κολοσσός

Σε νέα αγορά… βόμβα προχώρησε ο Σκλαβενίτης!

Υπό τον έλεγχο της αλυσίδας Σκλαβενίτης περνά το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος στου Ρέντη.

Σύμφωνα με το mononews, οι συζητήσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο και οι υπογραφές αναμένονται πριν το τέλος του έτους.

Υπάρχουν σκέψεις να χρησιμοποιηθεί είτε για τη δημιουργία logistic center είτε για κάποιο άλλο σκοπό με τις αποφάσεις για τη χρήση του να λαμβάνονται από τη διοίκηση της εταιρείας μετά τη νέα χρονιά.

Η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη με ένα δίκτυο 455 καταστημάτων, έχουν τέσσερα κέντρα διανομής παραγγελιών e market και έξι κέντρα διανομής σε όλη την Ελλάδα.

Οι εγκαταστάσεις οι οποίες θα περιέλθουν στην κατοχή της είναι το ακίνητο 53.339 τ.μ. που έχει ανεγερθεί σε ένα ιδιόκτητο οικόπεδο έκτασης 51.845 τ.μ..

Στο ακίνητο αυτό, επί της οδού Παρνασσού στον Αγιο Ιωάννη Ρέντη, λειτουργούσε για δεκαετίες το εργοστάσιο της Πίτσος, μέχρι «έκλεισε» τις μηχανές του τον Απρίλιο του 2021.

H BSH Hellas, μέλος του Robert Bosch Group, μετέφερε την παραγωγή της σε εργοστάσιο του ομίλου στην Πολωνία και την Τουρκία ενώ μέρος των εργαζομένων του εργοστασίου της Πίτσος έχει προσληφθεί από την Pyramis στο νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών συσκευών.

Με την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς κλείνει το κεφάλαιο της Πίτσος στην Ελλάδα, με την εταιρεία να κρατά μόνο την εμπορική δραστηριότητα.

Η Σκλαβενίτης, η οποία σε επίπεδο ομίλου πέτυχε πέρυσι πωλήσεις 4,47 δισ. Ευρώ (έναντι 3,98 δισ. ευρώ το 2021) και κέρδη προ φόρων 78,5 εκατ. ευρώ (από €92,5 εκατ. το 2021), ποσοστό 1,75% επί του συνολικού κύκλου εργασιών απασχολεί 36.270 εργαζόμενους, διαθέτει συνολικά 526 Καταστήματα, εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 650.000 πελάτες την ημέρα.

Σκλαβενίτης: Σάλος με το βαρύ πρόστιμο που δέχτηκε – Δείτε τι έκανε και θα πληρώσει

Μπελάδες για την αλυσίδα «Σκλαβενίτης» καθώς θα κληθεί να βάλει το χέρι… βαθιά στην τσέπη!

Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε μηχανή κιμά αλλά και έλλειψη πινακίδας σε προϊόν, πιο συγκεκριμένα βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «στήθος κοτόπουλο νωπό Νιτσιάκος» προηγούμενης κοπής, στο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Σύμφωνα με το υπ.αρ.3623/21-07-23 έγγραφο, το ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΕ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ επιβάλλει πρόστιμο ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ (2000€), στην επιχείρηση «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕΕ» βάσει του άρθρου 20 παρ.7.ΣΤ της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) και του άρθρου 2Ε παρ.1 του κεφαλαίου 1Α της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17) σε συνδυασμό με το άρθρο 24 του Ν.4177/2013, διότι κατά τον έλεγχο που διενήργησαν υπάλληλοι της Υπηρεσίας στις 11-07-23 στο υποκατάστημα της ανωτέρω επιχείρησης που βρίσκεται στην Καλλιθέα Αττικής (Ασκληπιού-Ευριπίδου 69 & Αιγέως 31-35) διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:

α. στην κρεατομηχανή που κόβει κιμά από κοτόπουλο, βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «στήθος κοτόπουλο νωπό Νιτσιάκος» προηγούμενης κοπής 182γρ, κατά παράβαση του άρθρου 20 παρ.6 της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17), όπως ισχύει

β. στην κρεατομηχανή που κόβει μοσχαρίσιο κιμά , βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «λάπα νεαρού μόσχου Ολλανδίας» προηγούμενης κοπής 832γρ, κατά παράβαση του άρθρου 20 παρ.6 της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17), όπως ισχύει και

γ. δεν υπήρχε η πινακίδα/ετικέτα με τις απαιτούμενες πληροφορίες για την τιμή στο ράφι λιανικής, για το προϊόν καφές στιγμής «DOUWE EGBERTS espresso Columbia σε γυάλινη συσκευασία με bar code 8711000489529 » με επικολλημένο στίκερ με την ένδειξη -1ευρώ επί της συσκευασίας, κατά παράβαση του άρθρου 2Α παρ.2 του Κεφαλαίου 1Α της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17),όπως αυτή έχει τροποποιηθεί, συμπληρωθεί και ισχύει.

Σημειωτέον, ότι δεν υπήρχε ηλεκτρονικό σύστημα αναγνώρισης και ελέγχου τιμών (price checker), πλησίον του προϊόντος έτσι ώστε η πληροφορία προς τον καταναλωτή για την τιμή του προϊόντος να είναι άμεσα αντιληπτή.

Σκλαβενίτης: Πανικός στην αγορά – Αφήνει τα super market και μπαίνει και σε άλλο κλάδο

Άνοιγμα σε νέες αγορές ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης προκαλώντας… πανικό!

Στο real estate εισέρχεται ο Σκλαβενίτης ενώ στο χώρο τον σούπερ μάρκετ συνεχίζει να αυξάνει τον τζίρο της, διατηρώντας την πρώτη θέση στον κλάδο.

Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, άνοιγμα και προς στην αγορά ακινήτων κάνει η οικογένεια Σκλαβενίτη.

Με μετόχους τη Μαρία Σκλαβενίτου, τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη και τη Βασιλική Σκλαβενίτου στις 16 Ιουνίου 2023 συστάθηκε η ανώνυμη εταιρεία «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων», με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στο ΓΕΜΗ.

Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ύψους 60.000 ευρώ (6.000 κοινές μετοχές αξίας 10 ευρώ έκαστη), πλήρως καταβεβλημένο από τους ιδρυτές, μοιράζεται ισομερώς – από 1/3 – στα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ήτοι τα τρία αδέλφια Σκλαβενίτη.

Σκοπός της εταιρείας «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων Α.Ε.» είναι η εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, η αγοραπωλησία ιδιόκτητων ακινήτων, οι κατασκευαστικές εργασίες κτιρίων για κατοικίες και μη, καθώς και τα μεσιτικά γραφεία ακινήτων.

Με βάση πληροφορίες, η οικογένεια Σκλαβενίτη προέβη σε αυτή την κίνηση για τη βέλτιστη διαχείριση των ακινήτων που έχει στην κατοχή της.

Σκλαβενίτης: Παγκόσμια… υπόκλιση

Στην ελίτ του παγκόσμιου λιανεμπορίου συγκαταλέγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά ο όμιλος «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», η μοναδική επιχείρηση λιανεμπορίου από την Ελλάδα που συμπεριλαμβάνεται στη σχετική κατάταξη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ετήσια έκδοση της Deloitte «Global Powers of Retailing 2023» (Οι παγκόσμιες δυνάμεις του λιανεμπορίου 2023), η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ καταλαμβάνει την 242η θέση μεταξύ των 250 μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.

Η κατάταξη έχει γίνει με βάση τον κύκλο εργασιών του 2021, ου για τον ελληνικό όμιλο ήταν σε ενοποιημένο επίπεδο 3,98 δισ. ευρώ.

Στη πρώτη δεκάδα της σχετικής κατάταξης της Deloitte βρίσκονται οι αμερικανικές Walmart, Amazon και Costco, και ακολουθούν ο γερμανικός εκπτωτικός όμιλος Schwarz, οι αμερικανικές αλυσίδες The Home Depot και The Kroger, η κινέζικη πλατφόρμα αγορών JD.com, η αμερικανική αλυσίδα φαρμακείων Wallgreens Boots Alliance, η γερμανική Aldi και η αμερικανική Target Corporation.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Σκλαβενίτης κατέχει το 34,4% μεριδίου της αγοράς ενώ ο μέσος ημερήσιος αριθμός επισκεπτών ήταν 560.000, πάνω από την προ πανδημία εποχή.

Η αύξηση του τζίρου το 2022 και η συνέχιση της ανάπτυξης το 2023 οφείλεται φυσικά και στο γεγονός ότι η αλυσίδα έχει ενισχύσει σημαντικά το δίκτυό της, οργανικά και μέσω εξαγωγών.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, ο όμιλος αναμένεται να ανοίξει νέα καταστήματα προσεχώς σε Γλυφάδα και Μυτιλήνη.