Η Aegean προχωρά σε μία ανακοίνωση για τα αεροσκάφη και τον στόλο της που προκαλεί τριγμούς στην αγορά. Η ελληνική εταιρεία έκανε κίνηση – ματ και φέρνει κάτι νέο!
Μετά το 16ο καινούριο ελικοφόρο αεροσκάφος ATR που πήρε, στόχος της ελληνικής αεροπορικής Aegean είναι 4 νέα αεροσκάφη.
Θέλει να επενδύσει σε μία «ειδικά διαμορφωμένη», αναβαθμισμένη, έκδοση των αεροσκαφών A321neo, με δυνατότητα πτήσεων μεγαλύτερης εμβέλειας, που θα μπορούν να φτάσουν και να εξυπηρετήσουν αγορές εκτός Ε.Ε., που βρίσκονται κυρίως στα νότια αλλά και νοτιοανατολικά της Ελλάδας.
Τα χαρακτηριστικά των νέων αεροσκαφών
Αυτά τα νέα και ειδικά διαμορφωμένα αεροσκάφη θα διαθέτουν μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμων, παρέχοντας αυτονομία για πτήσεις διάρκειας έως και 7,5 ωρών. Παράλληλα η διαμόρφωση της καμπίνας τους θα είναι αναβαθμισμένη, προκειμένου να παρέχει ένα εντελώς διαφορετικό, υψηλότερο, επίπεδο άνεσης τόσο για τους επιβάτες της Οικονομικής όσο και της Διακεκριμένης Θέσης (Business Class), με αντίστοιχα σημαντικά μικρότερο αριθμό θέσεων (λιγότερες από 180), σε σχέση με την τυπική έκδοση των A321neo της AEGEAN (220 θέσεις).
Πρόσθετα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών αυτών περιλαμβάνουν δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και ένα εξαιρετικά αναβαθμισμένο προϊόν για την Business Class με καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης (lie flat seats).
H AEGEAN θα οργανώσει σχετικό media event, εντός του δευτέρου τρίμηνου του 2024, για την παρουσίαση των χαρακτηριστικών των νέων αυτών αεροσκαφών.
Πού θα πετάνε τα νέα αεροπλάνα
Τα νέα αεροπλάνα με αυτονομία έως 7 ώρες, θα αφορούν σε προορισμούς στην περιοχή του Κόλπου, που περιλαμβάνονται ήδη στο δίκτυο της (π.χ. Ριάντ, Τζέντα, Ντουμπάι), είτε αποτελούν πιθανές, νέες, προσθήκες στην περιοχή (π.χ. Μπαχρέιν, Ντόχα, Ομάν) αλλά και νέους δυνητικούς προορισμούς στην Κεντρική Αφρική (π.χ. Λάγος, Ναϊρόμπι, Αντίς Αμπέμπα) ή και στην Ασία με δυνατότητα κάλυψης προορισμών όπως το Δελχί και η Βομβάη, στην Ινδία ή το Αλμάτι στο Καζακστάν.
Αυτοί οι προορισμοί εκτός Ε.Ε., με χρόνους πτήσεων μεταξύ 4 έως 7,5 ώρες εξυπηρετούνται από ευρωπαϊκές μητροπόλεις από αερομεταφορείς που χρησιμοποιούν συνήθως αεροσκάφη με καμπίνες που διασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση και μικρότερη πυκνότητα θέσεων σε σχέση με την «τυπική» διαμόρφωση καμπίνας (για τους ίδιους αερομεταφορείς) για εντός Ευρώπης πτήσεις μικρότερης διάρκειας. Με τη νέα αυτή επένδυση στα «ειδικού σκοπού» αεροσκάφη αλλά και την ποιότητα των πληρωμάτων της AEGEAN θα παρουσιαστεί ένα ιδιαίτερα αναβαθμισμένο προϊόν για τις ανάγκες των αγορών αυτών. Τα νέα αυτά αεροσκάφη αναμένεται να παραδοθούν και να ενταχθούν στο στόλο της AEGEAN το 2026 και το 2027.
Έκτακτη ανακοίνωση της Aegean για τα αεροπλάνα της
Με μία ανακοίνωσή της η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines γνωστοποιεί τα νέα της για τον στόλο και τα αεροπλάνα της.
Πρόκειται για πολύ καλά νέα, καθώς η Aegean ανακοίνωσε πως προσθέτει στον στόλο της το 16ο καινούριο ελικοφόρο αεροσκάφος ATR.
Ο αερομεταφορέας υλοποιεί από το 2018 πρόγραμμα αντικαστάστασης και αναβάθμισης του στόλου των ATR, που επιτρέπει την καλύτερη εξυπηρέτηση των μικρών νησιωτικών αεροδρομίων αλλά και των κοντινών προορισμών εξωτερικού.
Έκτακτη ανακοίνωση για Aegean – Sky Express και όλα τα αεροπλάνα: Τι έγινε
Μία σημαντική ανακοίνωση από την κυβέρνηση για τα αεροπορικά ταξίδια στην Ελλάδα, που αφορούν και τις δύο μεγάλες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, την Aegean και την Sky Express.
Tο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να «ανασυστήσει» την Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού.
Αντικείμενο της επιτροπής θα είναι η ανάπτυξη του αεροπορικού τουρισμού στη χώρα μας.
Ταυτόχρονα, η επιτροπή θα ψάχνει για προτάσεις και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη, προώθηση, διάδοση και βελτίωση των συνθηκών αεροπορικού τουρισμού, για αξιοποίηση και ενίσχυση των υποδομών, περιφερειακών αεροδρομίων, των πεδίων προσγείωσης και απογείωσης των αεροπλάνων. Φυσικά αυτό ισχύει για τα αεροπλάνα και τις υποδομές που χρησιμοποιούν Aegean Και Sky Express.
Στις αρμοδιότητές της συμπεριλαμβάνεται επίσης η υποβολή προτάσεων, γνωμοδοτήσεων και νομοθετικών μεταρρυθμίσεων.
Ως μέλη της Επιτροπής Αεροπορικού Τουρισμού έχουν οριστεί οι:
1. Ιωάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,
2. Ελένη Ράπτη, Υφυπουργός Τουρισμού,
3. Χρήστος Τσίτουρας, Διοικητής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας,
4. Γεώργιος Σαουνάτσος, Διοικητής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
5. Σωτήριος Διαμαντόπουλος, Δικηγόρος,
6. Αθηνά Μπαμπάκου, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού,
7. Κωνσταντίνος Κατσανέβας, Δικηγόρος, συνεργάτης της Υφυπουργού Τουρισμού,
8. Κυπριανός Μπίρης, Πρόεδρος της AOPA HELLAS,
9. Χρήστος Λεοντόπουλος, Εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων,
10. Δημήτριος Λυμπεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος Αεροδρομίου Γεν. Αεροπορίας «Λυδία»,
11. Σπυρίδων Ξεριάς, Υπεύθυνος Λειτουργίας Σχολών Ερασιτεχνών Πιλότων,
12. Δημήτριος Βερβερέλης, Επαγγελματίας Χειριστής Ελικοπτέρου,
13. Μαρία Γάτσου, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Συντονιστής της Επιτροπής ορίζεται ο κ. Ξιφαράς, ο οποίος θα συγκαλεί και θα συντονίζει τις εργασίες της.
Η θητεία της Επιτροπής λήγει με την υποβολή των παρατηρήσεών της και τη σύνταξη σημειώματος με τα συμπεράσματά της προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι ουδεμία αποζημίωση καταβάλλεται στον Συντονιστή, στα μέλη και στην εκτελούσα χρέη γραμματέα της Επιτροπής, για τη συμμετοχής τους σε αυτή.
Καταργούνται τα διαβατήρια για τα αεροπορικά ταξίδια: Aνακοίνωση – Τι ισχύει με Aegean
Τέλος στα διαβατήρια και στις κάρτες επιβίβασης βάζει αεροδρόμιο. Αλλάζουν όλα στον τρόπο επιβίβασης στο αεροπλάνο. Όλες οι ειδήσεις στο xristika.gr.
Η Emirates, πρωτοπόρα στα ταξίδια, καταργεί από τον Μάρτιο του 2024 τις κάρτες επιβίβασης και τα διαβατήρια. Οι ταξιδιώτες δεν θα χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά για να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο και να επιδείξουν τα έγγραφά τους, καθώς το μόνο υποχρεωτικό… έγγραφο είναι το πρόσωπό τους.
Ο σχεδιασμός της εταιρείας είναι μετά την παράδοση των αποσκευών οι επιβάτες να περνούν μέσα από ένα τούνελ, το οποίο θα διαθέτει προηγμένη τεχνολογία ώστε να αναγνωρίζει το πρόσωπο του ταξιδιώτη.
Εάν οι ενδείξεις στο τούνελ είναι πράσινες, ο επιβάτης συνεχίζει κανονικά χωρίς να χρειάζεται να κάνει κάτι άλλο. Εάν είναι όμως κόκκινο τότε θα πρέπει να σταματάει ο επιβάτης και διαπιστωθεί ο λόγος που συμβαίνει αυτό.
Φυσικά, αυτό θα ισχύει μόνο για την συγκεκριμένη αεροπορική και για το Ντουμπάι και δεν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός για τις ελληνικές εταιρείες, όπως η Sky Express ή η Aegean.
Εξέλιξη που τρομάζει την Aegean: Τι ανακοινώθηκε
Ακόμη μία κίνηση – ματ ετοιμάζει η Τουρκία και θα αφορά τα αεροπορικά ταξίδια. Είναι μία εξέλιξη που σίγουρα τρομάζει τις ελληνικές αεροπορικές, τόσο την Aegean, όσο και την Sky Express.
Αλλά σίγουρα προκαλεί τριγμούς και στις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης.
H χαμηλού κόστους Ajet που ανήκει στην Turkish Airlines αναμένεται να ξεκινήσει πτήσεις το 2024, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Η AnadoluJet, θυγατρική της Turkish Airlines, θα ξεκινήσει τις δραστηριότητές της με την επωνυμία AJet Air Transportation Inc. στα τέλη Μαρτίου 2024, σύμφωνα με τον τουρκικό εθνικό αερομεταφορέα.
H αεροπορική εταιρεία μετρά ήδη 15 χρόνια από την ίδρυσή της, που ήταν το 2008, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των αεροπορικών μεταφορών της Ανατολίας προσφέροντας στην αγορά εισιτήρια χαμηλού κόστους.
«Πιστεύουμε ότι η AJet, με το νέο της όνομα, θα γίνει σημαντικό μέρος της αεροπορικής βιομηχανίας χαμηλού κόστους σε παγκόσμια κλίμακα», τόνισε ο Μπολάτ.
Η έδρα της Ajet θα είναι στο αεροδρόμιο Sabiha Gokcen στην πλευρά της Ανατολίας της Κωνσταντινούπολης και το αεροδρόμιο Esenboga στην πρωτεύουσα Άγκυρα.