Έκτακτη ανακοίνωση της Carrefour: Τι ισχύει για τα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας

Σε μία ανακοίνωση προχώρησε η αλυσίδα Carrefour για τα σούπερ μάρκετ της. Αποφάσισε να μποϊκοτάρει μία σειρά από προϊόντα.

Η αλυσίδα ανακοίνωσε ότι βάζει ένα μεγάλο Χ στην PepsiCo και τα προϊόντα της, καθώς τα πουλάει πολύ ακριβά. Έτσι από αρχές Ιαναουρίου η αλυσίδα σταματά τις παραγγελίες προϊόντων της PepsiCo, όπως η Pepsi, τα Doritos και τα Lays.

Μάλιστα, στη Γαλλία σε όλα τα σούπερ μάρκετ της Carrefour θα βάλουν πινακίδα που θα αναφέρει «Δεν πουλάμε πλέον αυτή τη μάρκα λόγω απαράδεκτων αυξήσεων στις τιμές», ανέφερε εκπρόσωπος του γαλλικού σούπερ μάρκετ. Ο αμερικανικός κολοσσός είχε ανακοινώσει τον Οκτώβριο ότι σχεδιάζει «ήπιες» αυξήσεις στις τιμές φέτος, καθώς η ζήτηση παραμένει ισχυρή παρά τις αυξήσεις.

Η PepsiCo δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για σχόλιο.

Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα ισχύει κάτι τέτοιο και για την Ελλάδα.

Τρομερή προσφορά από τα Lidl τον Ιανουάριο: Δεν το έχει ξανακάνει κανείς

Έσκασε τρομερή προσφορά από τα σούπερ μάρκετ Lidl για όλο τον Ιανουάριο. Δείτε τι ανακοίνωσε.

Στο πλαίσιο της ακρίβειας και των ανατιμήσεων η Lidl προχωρά σε μία σπουδαία κίνηση. Καθώς οι καταναλωτές ξόδεψαν πολλά για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η Lidl ανακοίνωσε πως προχωρά σε απορρόφηση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) σε περισσότερα από 60 είδη βασικής ανάγκης μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.

«Αυτό σημαίνει ότι η Lidl Ελλάς προχωρά σε μείωση τιμής ίση με την αξία του ΦΠΑ στα πιο βασικά τρόφιμα, το τυρί, τα ζυμαρικά, το γιαούρτι, το ρύζι, τα αβγά, οι φακές, το αλεύρι, το ηλιέλαιο, τα φρούτα και τα λαχανικά αλλά και προϊόντα οικιακής χρήσης, όπως το χαρτί υγείας και τα καθαριστικά. Η κίνηση αυτή στοχεύει στην οικονομική ανακούφιση των πελατών και στη στήριξη των πιο ευάλωτων νοικοκυριών», τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, τονίζει πως «τα μέτρα αυτά αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά στην πράξη ότι βρισκόμαστε στο πλευρό των καταναλωτών στις πιο δύσκολες στιγμές, για να μην χρειάζονται να κάνουν συμβιβασμούς στα εβδομαδιαία ψώνια».

Η απορρόφηση του ΦΠΑ ισχύει από τις 2 Ιανουαρίου έως και τις 31 Ιανουαρίου 2024.

Το σούπερ μάρκετ Lidl Ελλάς έχει προχωρήσει σε μόνιμη μείωση τιμής έως και 37% σε περισσότερα από 330 προϊόντα, που πραγματικά κάνουν τη διαφορά στον οικογενειακό προϋπολογισμό, μειώνοντας χαρακτηριστικά την τιμή του γάλακτος κάτω από 1 ευρώ από τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Τεράστια ανατροπή: Όλες οι νέες Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά το 2024

Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά: Όχι μία αλλά δύο μέσα στον Ιανουάριο. Οι ημερομηνίες για όλη τη χρονιά στο xristika.gr. Πότε είναι οι χειμερινές εκπτώσεις του 2024 και πότε τελειώνουν.

Αρχίζουν σε λίγες μέρες και οι χειμερινές εκπτώσεις του 2024 ενώ μέσα στον Ιανουάριο, θα έχουμε και δύο Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά. Πρόκειται για μεγάλη ανατροπή, αφού μέχρι και πέρσι, με αφορμή τις εκπτώσεις τα καταστήματα λειτουργούσαν μόνο μία φορά, την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, εθιμοτυπικά.

Όπως φαίνεται, μπαίνουν όλο και περισσότερες Κυριακές που το λιανεμπόριο μένει ανοιχτό, δείχνοντας ότι ο δρόμος πηγαίνει προς τα εκεί.

σε κάθε περίπτωση, οι δύο νέες Κυριακές θα είναι στις 14 και στις 21 Ιανουαρίου.

Η επόμενη Κυριακή με ανοιχτά μαγαζιά θα είναι πριν από το Πάσχα και συγκεκριμένα την Κυριακή των Βαΐων που πέφτει στις 28 Απριλίου 2024, ενώ μετά θα αρχίσει ξανά ένα μπαράζ με κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων.

Όλες οι Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά το 2024

  • 14 Ιανουαρίου
  • 21 Ιανουαρίου
  • Κυριακή των Βαΐων στις 28 Απριλίου 2024
  • Η πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων
  • Η προτελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα που πέφτει 15 Δεκεμβρίου
  • Η τελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα που πέφτει 22 Δεκεμβρίου 2024
  • Η τελευταία Κυριακή του έτους που φέτος θα είναι η 29η Δεκεμβρίου 2024

Ωστόσο, από το 2023 ξεκίνησε και μια ακόμα Κυριακή αμέσως μετά τη Black Friday που φέτος είναι στις 29 Νοεμβρίου. Επομένως, η αμέσως επόμενη Κυριακή θα είναι την 1η του Δεκεμβρίου.

«Βόμβα»: Καταργούνται οι εκπτώσεις το 2024 – Ανακοίνωση

Άλλη μία παρέμβαση της κυβέρνησης σχετικά με την… κοροϊδία που κάνουν μερικά σούπερ μάρκετ γύρω από τις εκπτώσεις και τις προσφορές.

Άλλωστε τον τελευταίο καιρό δεκάδες είναι τα πρόστιμα που επιβάλει το επιτελείο του υπ. Οικονομίας σε επιχειρήσεις που κερδοσκοπούν. Αυτή τη φορά ο υπ. Ανάπτυξης προανήγγειλε πως σε λίγο καιρό, δηλαδή από το 2024, θα έρθει μία πολύ σοβαρή νομοθετική μεταρρύθμιση για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που πραγματοποιούν κατά καιρούς τα σούπερ μάρκετ, ώστε να μην κοροϊδεύουν τον καταναλωτή.

Η νομοθετική πρωτοβουλία, όπως είπε ο υπουργός θα έθει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024. «Θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Για παράδειγμα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις οι οποίες προσφέρονται σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση έχουν ανατιμηθεί και άρα δεν είναι πραγματικές εκπτώσεις», ανέφερε ο κ. Σκρέκας.

Σε ό,τι αφορά στον έλεγχο της αγοράς, ο Κώστας Σκρέκας επισήμανε ότι «οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν όσο διαρκεί η πληθωριστική κρίση. Με διάταξη που ψηφίσαμε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα επεκτείναμε την ισχύ του νόμου κατά της αθέμιτης κερδοφορίας και για το επόμενο εξάμηνο και, αν χρειαστεί, θα το επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο».

Τον περασμέο Νοεμβρίου το υπουργείο Ανάπτυξης είχε ξεκινήσει μία κουβέντα για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, βάζοντας ως στόχο τις «προσφορές 1+1» με στόχο να υπάρχει μία πιο καθαρή εικόνα για τις τιμές των προϊόντων στο ράφι κάτι που όπως εκτιμούσαν, στελέχη του, θα οδηγούσε και σε καλύτερες τιμές λόγω ανταγωνισμού, αλλά το μέτρο απορρίφθηκε.

Έκτακτη ανακοίνωση ΑΒ: Κουπόνι για δωρεάν ψώνια με ένα κλικ

Νέα συμφωνία βάζει «φωτιά» στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας και των σούπερ μάρκετ, αφού δύο κολοσσοί η Cosmote και ο ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινούν συνεργασία, με μία μεγάλη προσφορά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε την εν λόγω συνεργασία της με την Cosmote, μέσω της νέας καμπάνιας «ΑΒ Cosmote Gifts For You».

Για να ενεργοποιηθεί η προσφορά και να πάρουν ένα κουπόνι 3 ευρώ, οι χρήστες της Cosmote θα έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν μέσα από το Cosmote app και την ενότητα For You.

Στη συνέχεια, μπαίνοντας στην ενότητα «Συνεργασίες» στο ab.gr, στο AB αpp ή στα κιόσκια των καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος το ενεργοποιούν και πραγματοποιούν τις αγορές τους με την κάρτα AB Plus.

H έκπτωση θα ισχύει για όλα τα προϊόντα του ΑΒ E-shop και τα φυσικά καταστήματα μέχρι τις 31/12/2023.

Στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να παρακινήσει ΑΒ Plus card holders να αξιοποιήσουν περαιτέρω τις δυνατότητες που τους προσφέρει η ΑΒ Plus και να κάνει την αρχή για μια σειρά από νέες συνεργασίες με το Gifts For You της Cosmote.