Μία έκτακτη ανακοίνωση για το Τραμ. Τέλος τα δρομολόγια για αρκετό καιρό…
Από την Κυριακή 10 Μαρτίου ξεκινά μία μεγάλη ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Τραμ, καθώς πλέον δεν θα μπορούν να φτάνουν στη Γλυφάδα μέχρι το καλοκαίρι, λόγω εργασιών. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο Δήμαρχος της περιοχής θέλει την οριστική διακοπή των δρομολογίων.
Οι εργασίες γίνονται για την υπογειοποίηση τμήματος της παραλιακής λεωφόρου. Η διακοπή των δρομολογίων θα γίνει για τους επόμενους τρεις μήνες.
Ο Δήμαρχος Γιώργος Παπανικολάου όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του, όμως, θα ήταν χαρούμενος αν προχωρούσαμε στην οριστική διακοπή των δρομολογίων του Τραμ μέσα από τη Γλυφάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον οι επιβάτες θα πρέπει να παίρνουν το λεωφορείο, το οποίο θα περνά πιο συχνά.
«Μια σημαντική εξέλιξη με σημαντικές προεκτάσεις για την πόλη μας: Όπως ανακοινώθηκε επισήμως, για τους επόμενους τρεις μήνες σταματάει το Τραμ να περνάει από τη Γλυφάδα, λόγω των εργασιών που γίνονται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού για την υπογειοποίηση τμήματος της Ποσειδώνος.
Πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες υπήρχε σοβαρή διχογνωμία για τη χάραξη του Τραμ μέσα από τη Γλυφάδα: Άλλοι έλεγαν ότι θα βοηθήσει την εμπορική κίνηση. Άλλοι πίστευαν ότι αφαιρεί από τη Γλυφάδα πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στην παραλία και στο εμπορικό μας κέντρο.
Πλέον 20 χρόνια μετά η άποψή μας είναι ξεκάθαρη. Το Τραμ φτάνει στη Γλυφάδα και φεύγει από την πόλη μας καθημερινά σχεδόν άδειο όλες τις εποχές του χρόνου και είναι δεδομένο ότι τελικά η χάραξη του με τον τρόπο που έγινε περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε τη Γλυφάδα μας γιατί τέμνει το εμπορικό κέντρο στη μέση και βάζει ένα τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία. Γιατί μόνο στην περίπτωσή μας έχουμε μπερδέψει το Τραμ με το τραίνο. Μόνο στο τραίνο οι γραμμές πρέπει να διαχωρίζονται.
Στις μεγαλουπόλεις του εξωτερικού το Τραμ συνυπάρχει με τα αυτοκίνητα και γι’ αυτό δεν αφαιρεί πολύτιμο δημόσιο χώρο. Επίσης ένας σοβαρός λόγος που κατά την γνώμη μας δεν ευδοκιμεί το Τραμ είναι ότι είναι εξαιρετικά αργό για διάφορους λόγους. Γι’ αυτό και πολύς κόσμος δεν το επιλέγει.
Φανταστείτε το Τραμ να μην περνάει από την πόλη μας στο εξής και στη Μεταξά να δημιουργήσουμε ένα υπέροχο πεζόδρομο στο μέσον της για βόλτα, ποδήλατο και αναψυχή.
Ταυτόχρονα στην παραλία να αποδώσουμε το χώρο που καταλαμβάνει στους πολίτες χωρίς να έχουμε παράλληλα και την επικινδυνότητα από τις γραμμές και τους συρμούς που περνάνε καθημερινά – στο πλαίσιο της συνολικής ανάπλασης που ήδη έχει μεταμορφώσει το παραλιακό μας μέτωπο.
Από τώρα και για τρεις μήνες το Τραμ σταματά να μπαίνει στη Γλυφάδα και το επιβατικό κοινό σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση θα εξυπηρετείται με λεωφορεία.
Ιδού λοιπόν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια πραγματική δοκιμή.
Προσοχή: Πιο πολλά λεωφορεία και πιο πυκνά δρομολόγια, για το σενάριο απομάκρυνσης της γραμμής του Τραμ από τη Γλυφάδα δεν αρκούν.
Βασικό προαπαιτούμενο είναι να προχωρήσει – όπως έχει προγραμματιστεί – η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό με τρεις νέους σταθμούς στη Γλυφάδα.
Έχουν λοιπόν ακριβώς αυτή τη στόχευση οι προσπάθειές μας:
Περισσότερα λεωφορεία να εξυπηρετούν τη Γλυφάδα, τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό όπως έχουν σχεδιαστεί, κατάργηση του Τραμ ή έστω αλλαγή στη χάραξή του.
Μόνο έτσι μπορεί να εξυπηρετηθεί ουσιαστικά και με επάρκεια το αυξανόμενο επιβατικό κοινό και παράλληλα θα μπορέσουμε να αποδώσουμε πολύτιμο ελεύθερο δημόσιο χώρο στους πολίτες και στους επισκέπτες της πόλης μας.
Οι επόμενοι τρεις μήνες θα κρίνουν πολλά. Να είστε σίγουροι ότι θα επανέλθουμε στο θέμα αυτό επίμονα και μεθοδικά».
Μένει να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και αν τελικά σταματήσουν για τα καλά τα δρομολόγια του Τραμ.
Συναγερμός: Ο στρατός μπαίνει στο Μετρό – Τι πραγματικά συμβαίνει
Χίλιοι στρατιώτες θα βρίσκονται στους σταθμούς του Μετρό, μετά από επίσημες ανακοινώσεις. Γιατί ελήφθη αυτή η απόφαση.
Η κυβερνήτρια της Νέας Υόρκης ενημέρωσε τους κατοίκους της πόλης πως στους σταθμούς Μετρό θα αναπτυχθούν περίπου 1.000 μέλη της Εθνοφρουράς, καθώς έχουν αυξηθεί τα περιστατικά βίας. Στα μέσα του Φλεβάρη, ενας άνδρας πέθανε μετά από πυροβολισμούς στον σταθμό του Μπρονξ, ενώ ένας οδηγός του μετρό δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι, σε έναν σταθμό του Μπρούκλιν.
Εκτός από τον στρατό, η κυβερνήτρια θα μπουν επιπλέον κάμερες κλειστού κυκλώματος και ανακοίνωσε το σχέδιο να απαγορεύεται ευκολότερα η πρόσβαση στο μετρό στα άτομα που έχουν καταδικασθεί επειδή επιτέθηκαν εναντίον εργαζόμενου του συστήματος μεταφορών.
Η ανάπτυξη των στρατιωτών της Εθνοφρουράς έχει στόχο να βοηθήσει την αστυνομία της Νέας Υόρκης, προκειμένου να ενισχύσει τους ελέγχους στις τσάντες των επιβατών, ιδίως στους σταθμούς με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.
Τεράστια αλλαγή στο Μετρό: Ούτε στην Ευρώπη δεν έχει γίνει αυτό που έρχεται
Μία καινοτομία που θα διευκολύνει τους χιλιάδες επιβάτες του Μετρό έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα. Μία κίνηση που θα ζήλευαν και οι μεγάλες μητροπόλεις της Ευρώπης.
Βέβαια, υπάρχει μία βασική προϋπόθεση, η οποία έχει γίνει ανέκδοτο. Να τεθεί σε λειτουργία το Μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς αυτή η καινοτομία θα αφορά το υπερσύγχρονο Μετρό της συμπρωτεύουσας.
Την αποκάλυψη έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό», Νίκος Κουρέτας στην τοποθέτησή του στο συνέδριο Green Deal που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και το economix.gr. Σύμφωνα με όσα είπε, οι επιβάτες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους μέσω του Μετρό. Κάτι που δεν υπάρχει στο Μετρό της Αθήνας.
Την αποκάλυψη έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό», Νίκος Κουρέτας στην τοποθέτησή του στο συνέδριο Green Deal που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και το economix.gr. Σύμφωνα με όσα είπε, οι επιβάτες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους μέσω του Μετρό. Κάτι που δεν υπάρχει στο Μετρό της Αθήνας.
Δεν θα αφορά όλους τους σταθμούς, αλλά ορισμένοιυς που βρίσκονται κοντά σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σε αυτούς τους σταθμούς στο χώρο των εισιτηρίων θα τοποθετηθούν μεταλλικά ντουλάπια (lockers) με ηλεκτρονικές κλειδαριές.