«Βόμβα»: Καταργούνται οι εκπτώσεις το 2024 – Ανακοίνωση

Άλλη μία παρέμβαση της κυβέρνησης σχετικά με την… κοροϊδία που κάνουν μερικά σούπερ μάρκετ γύρω από τις εκπτώσεις και τις προσφορές.

Άλλωστε τον τελευταίο καιρό δεκάδες είναι τα πρόστιμα που επιβάλει το επιτελείο του υπ. Οικονομίας σε επιχειρήσεις που κερδοσκοπούν. Αυτή τη φορά ο υπ. Ανάπτυξης προανήγγειλε πως σε λίγο καιρό, δηλαδή από το 2024, θα έρθει μία πολύ σοβαρή νομοθετική μεταρρύθμιση για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που πραγματοποιούν κατά καιρούς τα σούπερ μάρκετ, ώστε να μην κοροϊδεύουν τον καταναλωτή.

Η νομοθετική πρωτοβουλία, όπως είπε ο υπουργός θα έθει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024. «Θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Για παράδειγμα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις οι οποίες προσφέρονται σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση έχουν ανατιμηθεί και άρα δεν είναι πραγματικές εκπτώσεις», ανέφερε ο κ. Σκρέκας.

Σε ό,τι αφορά στον έλεγχο της αγοράς, ο Κώστας Σκρέκας επισήμανε ότι «οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν όσο διαρκεί η πληθωριστική κρίση. Με διάταξη που ψηφίσαμε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα επεκτείναμε την ισχύ του νόμου κατά της αθέμιτης κερδοφορίας και για το επόμενο εξάμηνο και, αν χρειαστεί, θα το επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο».

Τον περασμέο Νοεμβρίου το υπουργείο Ανάπτυξης είχε ξεκινήσει μία κουβέντα για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, βάζοντας ως στόχο τις «προσφορές 1+1» με στόχο να υπάρχει μία πιο καθαρή εικόνα για τις τιμές των προϊόντων στο ράφι κάτι που όπως εκτιμούσαν, στελέχη του, θα οδηγούσε και σε καλύτερες τιμές λόγω ανταγωνισμού, αλλά το μέτρο απορρίφθηκε.

Έκτακτη ανακοίνωση ΑΒ: Κουπόνι για δωρεάν ψώνια με ένα κλικ

Νέα συμφωνία βάζει «φωτιά» στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας και των σούπερ μάρκετ, αφού δύο κολοσσοί η Cosmote και ο ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινούν συνεργασία, με μία μεγάλη προσφορά.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε την εν λόγω συνεργασία της με την Cosmote, μέσω της νέας καμπάνιας «ΑΒ Cosmote Gifts For You».

Για να ενεργοποιηθεί η προσφορά και να πάρουν ένα κουπόνι 3 ευρώ, οι χρήστες της Cosmote θα έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν μέσα από το Cosmote app και την ενότητα For You.

Στη συνέχεια, μπαίνοντας στην ενότητα «Συνεργασίες» στο ab.gr, στο AB αpp ή στα κιόσκια των καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος το ενεργοποιούν και πραγματοποιούν τις αγορές τους με την κάρτα AB Plus.

H έκπτωση θα ισχύει για όλα τα προϊόντα του ΑΒ E-shop και τα φυσικά καταστήματα μέχρι τις 31/12/2023.

Στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να παρακινήσει ΑΒ Plus card holders να αξιοποιήσουν περαιτέρω τις δυνατότητες που τους προσφέρει η ΑΒ Plus και να κάνει την αρχή για μια σειρά από νέες συνεργασίες με το Gifts For You της Cosmote.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Σαρώνει τα πάντα – Ανησυχία σε MyMarket και Σκλαβενίτη

ΑΒ Βασιλόπουλος: Σε μεγάλο… κυρίαρχο στην αγορά των σούπερ μάρκετ προσπαθεί να αναδειχθεί ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι επενδύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος στο δίκτυο που αναμένεται να ξεπεράσουν τα 180 εκατ. ευρώ έως το 2025, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία.

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου άνοιξε τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό το νέο κατάστημα-ναυαρχίδα στο «δαχτυλίδι» της Αττικής Οδού στο Μαρούσι, 2.800 τ.μ. σε ένα ενιαίο επίπεδο με νέα αισθητική, στα ράφια του οποίου φιλοξενούνται 20.000 κωδικοί προϊόντων.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, το ύψος της επένδυσης για το συγκεκριμένο κατάστημα άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τον αρχικό προγραμματισμό κατά 30% που ήταν για 7 με 8 εκατ. ευρώ.

Το κατάστημα δημιουργήθηκε από την αρχή σε οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμικοπούλου που μίσθωσε μετά από διαγωνισμό η εταιρεία.

Το μοντέλο του συγκεκριμένου καταστήματος περιλαμβάνει νέα τμήματα (sushi bar, σύστημα υδροπονίας, οπωροπωλείο, delicatessen, ψαράδικο, κάβα με 1.000 κωδικούς κ.ά), μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων και ψηφιακές υπηρεσίες (6 αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης κ.ά).

Παράλληλα, το νέο κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία από αποκλειστικά προϊόντα και νέες καινοτόμες μάρκες που προσφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως η Nature’s Promise, η Perla, η Delicata.

Επιπλέον, οι σοκολάτες Milly, τα προϊόντα κάτω από την επωνυμία Gustona, αλλά και τα Έτοιμα Γεύματα με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.

Επίσης, συνεργαζόμενη με Έλληνες παραγωγούς η εταιρεία διαθέτει στα καταστήματά της τη σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη».

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη τοπικών κωδικολογίων. Μάλιστα, ο προγραμματισμός για εφέτος περιλαμβάνει το λανσάρισμα 260 νέων κωδικών και για το 2024 το λανσάρισμα 450 κωδικών (συνολικά 1.000 κωδικοί μέχρι το 2026).

Όπως επισημάνθηκε, το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων δέκα mega καταστημάτων της αλυσίδας.

Στο πλαίσιο αυτό, το κατάστημα ΑΒ στο Ελληνικό, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ., ανακαινίζεται ριζικά, στα πρότυπα του νέου καταστήματος της ΑΒ στο Μαρούσι.

Σύμφωνα με την διοίκηση, η δαπάνη ανακαίνισης θα ανέλθει σε 1,5 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.

Επόμενος σταθμός της ΑΒ Βασιλόπουλος θα είναι οι Καρυές στο Άγιο Όρος, όπου η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize θα ανοίξει κατάστημα τον Ιανουάριο του 2024.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει συνολικά 556 καταστήματα, μοιρασμένα σε 317 εταιρικά καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, 14 καταστήματα χονδρικής πώλησης ΕΝΑ και 225 franchise.

Έως το 2025 σχεδιάζεται να προστεθούν 198 νέα καταστήματα στο δίκτυο, εκ των οποίων τα 16 θα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα 182 franchise.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών, ο τζίρος της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο της φετινής χρήσης κινείται στα ίδια επίπεδα με το 2022, ωστόσο εκτιμάται ότι ο τελευταίος μήνας του χρόνου θα δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις, λόγω της αγοράς των Χριστουγέννων και θα επιτευχθεί οριακή αύξηση.

Το 2022 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε μόλις 0,76% και διαμορφώθηκε στα 1,98 δισ. ευρώ από 1,96 δισ. ευρώ το 2021, επίδοση που συνδέεται με τις ανατιμήσεις και τον πληθωρισμό.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος πέρυσι παρουσίασε ζημίες προ φόρων περίπου 2 εκατ. ευρώ από κερδοφορία περίπου 43 εκατ. ευρώ το 2021.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία οι ζημίες κυρίως οφείλονται στο κόστος της ενέργειας που επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα της χρήσης κατά 24 εκατ. ευρώ.

Επίσης, οφείλονται στις πληθωριστικές αυξήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας που επηρέασαν τα αποτελέσματα κατά 9 εκατ. ευρώ, στις επενδύσεις σε τιμές και έκτακτες νομοθετικές διατάξεις που επηρέασαν τα αποτελέσματα κατά 10 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με τη συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού», επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα κατά 1 εκατ. ευρώ.