«Βόμβα» από γνωστή αεροπορική εταιρεία: Ζυγίζει τους επιβάτες πριν τις αναχωρήσεις

Αεροπορικά ταξίδια: Νέες εποχές και νέα έθιμα στα αεροπορικά ταξίδια καθώς πλέον θα… ζυγιζόμαστε για να μπούμε στο αεροπλάνο!

Τα αεροπορικά ταξίδια φαίνεται να μπαίνουν σε μια νέα εποχή, μετά την ιδέα που δοκιμάστηκε πρώτα στη Νέα Ζηλανδία μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου, από σήμερα περνάει στην Κορέα, ενώ μελετάται από τις αμερικανικές αερογραμμές -προς εφαρμογή.

Η Air New Zealand έγινε η πρώτη περίπτωση αεροπορικής εταιρείας που εκτός των αποσκευών που παίρνουμε στην καμπίνα, ζύγισε και τους επιβάτες πριν την αναχώρηση διεθνών πτήσεων από το Auckland Airport.

Οι υπεύθυνοι ζήτησαν από τους επιβάτες να παρέχουν ανώνυμα τα δεδομένα τους, στο πλαίσιο έρευνας.

Η Korean Air γίνεται η πρώτη αεροπορική ‘γραμμή’ που ζυγίζει και τους επιβάτες, κατόπιν απόφασης όχι της ίδιας της εταιρείας -όπως έγινε με την περίπτωση της Air New Zealand-, αλλά έπειτα από εντολή του υπουργείου Γης, Υποδομής και Μεταφορών της χώρας.

Ο λόγος που δόθηκε ήταν η διασφάλιση των ακριβών εκτιμήσεων των αεροσκαφών.

Τι σημαίνει αυτό: όπως ένα αεροπλάνο απογειώνεται, υπόκειται σε έναν πολύ αυστηρό και άκαμπτο κανονισμό ορίου βάρους.

Ως εκ τούτου, το νέο μέτρο έχει ως στόχο να υπολογιστεί καλύτερα το βάρος όλων και ό,τι μπαίνει στο αεροπλάνο, προκειμένου να είναι πιο ασφαλής η πτήση.

Αυτά υποστηρίζουν ειδικοί επί των πτήσεων.

Έως τώρα χρησιμοποιείται ένας μέσος όρος βάρους επιβατών «αλλά πολλοί άνθρωποι είναι περισσότερα κιλά», λένε αεροναυτικοί, με μελέτες να επιβεβαιώνουν την αύξηση βάρους παγκοσμίως, συγκριτικά με τη δεκαετία του 2000.

«Τριακόσιοι άνθρωποι που ζυγίζουν περισσότερο από το μέσο όρο μπορούν να υπερβάλουν σημαντικά ένα αεροπλάνο και όλοι οι υπολογισμοί της απόδοσής μας – μήκος διαδρόμου, ανάβαση, απόσταση από εμπόδια, αποστάσεις προσγείωσης, δυνατότητες υψομέτρου – εξαρτώνται από το βάρος, μεταξύ άλλων».

Το υπουργείο που πήρε την απόφαση στην Κορέα, διευκρίνισε και ότι όλα θα είναι ανώνυμα στην πρωτοβουλία για τη συλλογή δεδομένων και θα προστατευτούν απόλυτα τα προσωπικά δεδομένα. Είχε εκδώσει και σχετική ανακοίνωση, που εξαφανίστηκε «εξαιτίας του μεγάλου ενδιαφέροντος των media.

Μετά την περισυλλογή, τα data θα κοινοποιούνται σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή δεδομένων, ώστε να αντικατοπτρίζουν το συνολικό βάρος όλων των επιβατών.

Όποιος δεν θέλει να ζυγιστεί, έχει το δικαίωμα να το κάνει αρκεί να ενημερώσει τους ανθρώπους που θα είναι δίπλα στη ζυγαριά.

Τονίστηκε και ότι οι υπέρβαροι δεν θα πληρώνουν περισσότερα χρήματα, καθώς όλα γίνονται για σκοπούς έρευνας.

Η εκκίνηση της διαδικασίας θα δοθεί σήμερα στο διεθνές αεροδρόμιο Gimpo της Σεούλ και θα διαρκέσει έως τις 3/9. Από τις 8 έως τις 19/9, η ιδέα θα δοκιμαστεί στο μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο Incheon.

Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ δεν έχουν ακόμη δοκιμάσει την ιδέα, οι ειδικοί στον τομέα της αεροπορίας λένε ότι δεν είναι απίθανο να γίνει σύντομα.

Το 2021, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) εξέδωσε μια συμβουλευτική οδηγία, κατά την οποία διευκρινίστηκε πως το ζύγισμα των επιβατών προσφέρει τη δυνατότητα για την εκτίμηση του συνολικού βάρους του αεροσκάφους.

Έτσι μπορεί να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες και οι αποσκευές δεν το υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο όριο του αεροπλάνου.

Η πρόταση δεν έγινε και πραγματικότητα, καθώς ετέθη το θέμα της αμηχανίας που θα μπορούσε να προκαλέσει η εφαρμογή σε ορισμένους ταξιδιώτες.

Έτσι, αναζητήθηκαν εναλλακτικές.

Από ό,τι μπορούμε να καταλάβουμε από τις εξελίξεις, μάλλον δεν βρέθηκε ένας καλύτερος τρόπος.

Αεροπορικά ταξίδια: Ο λόγος που μπαίνουμε μόνο από τα αριστερά στα αεροπλάνα

Μια απορία που έχουν χιλιάδες άνθρωποι, είναι γιατί οι πόρτες στα αεροπλάνα είναι πάντα αριστερά.

Κάποια πράγματα είναι κοινά σε όλα τα αεροπλάνα και τα βλέπεις είτε πας ταξίδι είτε ακόμη και σε βίντεο και φωτογραφίες.

Ακόμη κι αν δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ με το αεροπλάνο, σίγουρα τα έχεις παρατηρήσει.

Ένα από αυτά είναι το ότι η είσοδος των επιβατών σε αυτά γίνεται πάντα από την αριστερή πλευρά. Αν είσαι λίγο παρατηρητικός θα έχεις δει ότι κανένα αεροπλάνο δε δίνει πρόσβαση στους επιβάτες για να μπαίνουν από τα δεξιά.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει όχι επειδή εκεί δεν υπάρχει πόρτα.

Ούτε γιατί είναι κάποια παράδοση από τα πρώτα αεροπλάνα της γης.

Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο οι επιβάτες μπαίνουν πάντα από τα αριστερά.

Αρχικά με το να γίνεται η επιβίβαση πάντα από την αριστερή πλευρά, οι επιβάτες δεν μπερδεύονται ποτέ στα πόδια του πληρώματος και του λοιπού προσωπικού.

Γιατί το προσωπικό οποίο χρησιμοποιεί τη δεξιά πλευρά για να κάνει τον ανεφοδιασμό και να φορτώνει τις αποσκευές.

Ο άλλος λόγος έχει να κάνει με τη θέση του κυβερνήτη στα αεροπλάνα που είναι σχεδόν πάντα στην αριστερή θέση.

Έτσι είναι πιο εύκολο και πιο χρήσιμο για τον πιλότο να μπορεί να εκτιμά την απόσταση του αεροσκάφους από τα terminal του αεροδρομίου.

Ακολούθως μπορεί να σταματά το αεροσκάφος στο σωστό σημείο για να κάθεται καλά η φυσούνα.

Μια άλλη εξήγηση έχει τις ρίζες της στη ναυτική παράδοση.

Χάρη στο ότι παλαιότερα οι άνθρωποι έπρεπε να επιβιβάζονται στις βάρκες μόνο από την αριστερή πλευρά οι σχεδιαστές αεροπλάνων ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο.

Υπάρχει όμως και μία εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα με τα αεροπλάνα που πρέπει να ξέρεις.

Η μόνη φορά που δεν πρόκειται να επιβιβαστείς ή να αποβιβαστείς από ένα αεροπλάνο από την αριστερή πλευρά είναι μία. Σε περίπτωση που ταξιδεύεις με μικρό διθέσιο αεροσκάφος.

Αεροπορικά ταξίδια: Αυτό είναι το μέλλον – Σταματήστε να τρώτε, θα ζυγιστείτε!

Το βάρος μας σε… χρυσό θα πληρώνουμε στο μέλλον στα ταξίδια με το αεροπλάνο.

Πάνω από 10.000 ταξιδιώτες θα ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές από τη ζυγαριά.

Έως τις 2 Ιουλίου, η Air New Zealand διεξάγει έρευνα για τη μέτρηση του μέσου βάρους των επιβατών και των αποσκευών τους σε διεθνείς πτήσεις από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ώκλαντ.

Κατά το check-in, οι ταξιδιώτες καλούνται να σταθούν σε ψηφιακή ζυγαριά. Οι αποσκευές τους τοποθετούνται σε διαφορετική κλίμακα.

Τα δεδομένα υποβάλλονται στην έρευνα ανώνυμα.

Η Air New Zealand διενεργεί αυτές τις έρευνες βάρους επιβατών εδώ και χρόνια.

Το 2003, μια έρευνα από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Νέας Ζηλανδίας (CAA) σε 15.000 ανθρώπους βρήκε ότι το μέσο βάρος των επιβατών και των χειραποσκευών τους ήταν 85,4 κιλά.

Με βάση αυτά τα ευρήματα, η CAA μπόρεσε να προσδιορίσει ένα «κανονικό βάρος» και να υπολογίσει πόσους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει ένα μεγάλο αεροπλάνο.

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι δεν υπάρχει ορατή οθόνη πουθενά. Κανείς δεν μπορεί να δει το βάρος σας – ούτε εμείς. Ξέρουμε ότι το να πατάς στη ζυγαριά μπορεί να είναι τρομακτικό», είπε ο εκπρόσωπος των αερογραμμών, Alastair James.

«Ζυγίζουμε όλα όσα πηγαίνουν στο αεροσκάφος – από το φορτίο μέχρι τα γεύματα στο αεροσκάφος, μέχρι τις αποσκευές. Για τους επιβάτες, το πλήρωμα και τις χειραποσκευές, χρησιμοποιούμε μέσο βάρος, το οποίο λαμβάνουμε από τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας.

Το νέο πρόγραμμα, θα εγκαινιάσουν οι επιβάτες της πτήσης από το Ώκλαντ στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης. Η πτήση των 17 ωρών είναι μια από τις μεγαλύτερες σε διάρκεια παγκοσμίως.

Παρόμοια μελέτη πραγματοποιήθηκε το 2021, αλλά μόνο για πτήσεις εσωτερικού.

Η ζύγιση επιβατών σε διεθνείς πτήσεις αναβλήθηκε την εποχή της πανδημίας.

Αεροπορικά ταξίδια: Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που σας χαιρετούν οι αεροσυνοδοί

Μια πολύ απλή κίνηση των αεροσυνοδών, κρύβει πολλά περισσότερα από όσα πιστεύουμε!

Όταν ταξιδεύεις στο αεροπλάνο, ανεβαίνεις τις σκάλες για να μπεις, στην πόρτα σε περιμένουν αεροσυνοδοί που σου χαμογελούν και σε καλωσορίζουν.

Ναι φαινομενικά το κάνουν για λόγους ευγένειας και είναι πολιτική κάθε εταιρείας αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Ο λόγος είναι πιο σημαντικός.

Το κάνουν για να σε τσεκάρουν.

Ένα άτυπο face control ώστε να καταλάβουμε τι καπνό φουμάρεις.

Αν είσαι επικίνδυνος ή απλώς χρειάζεσαι βοήθεια.

Σε περίπτωση που είσαι μεθυσμένος σε βάζουν σε λίστα με τους πιο «επικίνδυνους», ενώ αν δείχνεις ότι φοβάσαι τότε κοιτάζουν να σε προσέξουν.

Προσέχουν τι αντικείμενα κουβαλάς στα χέρια σου, αν φοβάσαι πολύ, αν έχεις κάποιο βιβλίο, κάποιο φυλαχτό και γενικότερα την παρουσία σου.

Πλέον γνωρίζεις ότι δεν είναι εκεί μόνο για να σε καλωσορίσουν αλλά πίσω από το χαμόγελό τους κρύβεται και κάτι άλλο, πιο σημαντικό.

Αεροπορικά ταξίδια: Νέο… εγκεφαλικό – Τι αλλάζει άμεσα

Δεν σταματούν οι αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια, προκαλώντας νέα προβλήματα στους ταξιδιώτες.

Περαιτέρω αύξηση στις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων προβλέπει ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών, καθώς, όπως τονίζει, ο κλάδος στοχεύει στην μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων σε μηδενικό επίπεδο έως το 2050.

Ο Willie Walsh, Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών, η οποία περιλαμβάνει τις περισσότερες από τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, ζήτησε ταχύτερη δράση στην Ευρώπη για να αυξηθεί η σπάνια παραγωγή πιο οικολογικού Αειφόρου Αεροπορικού Καυσίμου (SAF).

«Δεν μπορείτε να περιμένετε από έναν κλάδο που έχει κατά μέσο όρο κέρδος 1 $ ανά πελάτη να απορροφήσει τις αυξήσεις που έχουμε δει», είπε ο Walsh στους δημοσιογράφους σε ετήσια ενημέρωση μέσων ενημέρωσης.

“Στο μέλλον, καθώς βλέπουμε αυξήσεις στο κόστος του άνθρακα… πρέπει να υπάρχει αντίκτυπος στις τιμές των εισιτηρίων καθώς ο κλάδος μεταβαίνει στο καθαρό μηδέν. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να απορροφήσουν το αυξημένο κόστος.”

Οι περιβαλλοντικές ομάδες υποστηρίζουν ότι τα υψηλότερα αεροπορικά έξοδα ταξιδιού θα συμβάλουν στον περιορισμό των εκπομπών, περιορίζοντας την αύξηση της κυκλοφορίας.

Ο Walsh επαίνεσε τις προσπάθειες των Ηνωμένων Πολιτειών να αυξήσουν την παραγωγή καθαρών καυσίμων, σε προφανή αντίθεση με τις ευρωπαϊκές αντιρρήσεις ότι τα νέα κίνητρα των ΗΠΑ θα μπορούσαν να δημιουργήσουν άνισους όρους ανταγωνισμού.

«Στις ΗΠΑ αναγνωρίζεται ότι τα Βιώσιμα Αεροπορικά Καύσιμα αποτελούν μέρος της απάντησης και επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στην πρόσθετη παραγωγή», είπε ο Walsh.

Απέρριψε ως «ανοησίες» τις κινήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης να υποχρεώσει τα αεροδρόμια να προσφέρουν αυξανόμενες προμήθειες SAF, οι οποίες δεν είναι ευρέως διαθέσιμες.

«Η απάντηση της Ευρώπης στο πρόβλημα τιμωρεί τους ανθρώπους», είπε.

Τον Ιούλιο, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υποστήριξε κανόνες για τα αεροπορικά καύσιμα που θέτουν δεσμευτικούς στόχους για την αντικατάσταση της κηροζίνης με λιγότερο ρυπογόνες πηγές, διευρύνοντας παράλληλα τον ορισμό του τι θα μπορούσε να είναι ένα πράσινο καύσιμο.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει ξεκινήσει μια κυβερνητική πρόκληση να προμηθεύει τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια γαλόνια SAF ετησίως έως το 2030.

Ο τομέας των αεροπορικών εταιρειών θεωρείται ένας από τους πιο δύσκολους στην απομάκρυνση του άνθρακα, καθώς τα καύσιμα για πτήσεις δεν μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν με άλλα είδη ενέργειας.

Ο φετινός νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ περιλαμβάνει σημαντικές επιδοτήσεις στη βιομηχανία SAF με τη μορφή εκπτώσεων φόρου, αλλά οι ηγέτες της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής της Airbus (AIR.PA) είπαν ότι η νομοθεσία είναι άδικη.

Αεροπορικά ταξίδια: Απίστευτη αποκάλυψη από τις αεροσυνοδούς

Τι να περιμένετε στις πτήσεις. Όλα τα μυστικά από δύο αεροσυνοδούς. Η καλύτερη ώρα για πτήση, οι φοβίες και τι λένε για τους επιβάτες. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Σε ποιον «ανήκει» το μπράτσο του μεσαίου καθίσματος; Φοβούνται οι αεροσυνοδοί τις αναταράξεις; Τα παράθυρα πρέπει να είναι ανοιχτά ή κλειστά;

Σε αυτές και πολλές ακόμη συχνές απορίες επιβατών απαντούν δύο βετεράνοι του πληρώματος καμπίνας, οι οποίοι δίνουν παράλληλα και μερικές συμβουλές για τις πτήσεις.

Οι αεροσυνοδοί Kris Major και Allie Malis έδωσαν στο CNN τις καλύτερες συμβουλές τους:

Τις πρωινές πτήσεις προτείνει η Malis, διότι είναι λιγότερο πιθανό να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Η Malis, η οποία είναι και αντιπρόσωπος στην Ένωση Επαγγελματιών Αεροσυνοδών της American Airlines συστήνει να αφήνετε και κάποιες ώρες ή και μέρες περιθώριο, ώστε να μην σαν χαλάσει το πρόγραμμα εάν υπάρξουν καθυστερήσεις.

Εάν κάθεστε και περιμένετε για μία πτήση που έχει καθυστέρηση, ιδίως εάν ανησυχείτε για τυχόν ανταπόκριση, ρωτήστε τους αεροσυνοδούς, λέει o Major, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Αεροσυνοδών στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών.

Ο ίδιος λέει ότι απευθύνει τους επιβάτες στο σωστό γκισέ και τους λέει τις ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνουν.

Εάν αλλάζετε ζώνη ώρας, τότε καλό θα ήταν να κοιμηθείτε με το που φτάσετε, αλλά ο ύπνος αυτός να είναι πολύ σύντομος και μετά να προσπαθήσετε να μείνετε ξύπνιοι μέχρι να φτάσει το βραδάκι.

Εάν το ταξίδι σας είναι σύντομο, τότε ίσως είναι καλύτερο να μην αλλάξετε ωράριο, διότι διαφορετικά θα έχετε jet lag σε όλο το ταξίδι.

Επίσης, είναι σημαντικό να ενυδατώνεστε και να τρώτε καλά, αλλά και να «ακούτε» τι ζητάει το σώμα σας.

Συνήθως οι αναβαθμίσεις γίνονται στο αεροδρόμιο, αλλά κατ’ εξαίρεση μπορεί να γίνουν αφότου επιβιβαστείτε ή ακόμη σπανιότερα εν πτήσει.

Πρόκειται για ειδικές περιστάσεις, όταν δηλαδή μετακινούνται άτομα ώστε να καθίσουν μαζί οικογένειες ή όταν κάποιος επιβάτης ενοχλεί τους διπλανούς του.

Πολλοί είναι οι επιβάτες που δέχονται να αλλάξουν θέση, ώστε παρέες ή οικογένειες να καθίσουν μαζί.

Οι αεροσυνοδοί, εν μέρει διότι πρέπει να βάλουν σε τάξη τα πράγματα όσο το δυνατόν ταχύτερα, προσπαθούν να μην επεμβαίνουν, παρά μόνο όταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

Παρότι ορισμένες φορές η αλλαγή θέσεων προκαλεί προβλήματα, όπως όταν κάποιος επιβάτης πηγαίνει σε κάθισμα όπου άλλοι έχουν πληρώσει παραπάνω, οι αεροσυνοδοί δεν αντιτίθενται στις αλλαγές.

Είναι άγραφος κανόνας, αλλά οι αεροσυνοδοί συμφωνούν ότι τα μπράτσα στο μεσαίο κάθισμα ανήκουν σε όποιον κάθεται στη μέση.

Παρότι δεν είναι θέμα ασφαλείας ή αυστηρός κανόνας, η απάντηση είναι απλή ιδίως για τις μεγάλες πτήσεις. «Εάν είναι βράδυ, κλείστε τα.

Ακόμη και ένα άτομο να ανοίξει τα παράθυρα, μπαίνει το φως, κρατά τον κόσμο ξύπνιο και μπορεί να επηρεάσει έντονα τους επιβάτες», λέει ο Major.

Ωστόσο, είναι θέμα ασφαλείας, τα παράθυρα να είναι ανοιχτά στην προσγείωση, παρότι ορισμένοι επιβάτες δυσανασχετούν.

Αεροπορικά ταξίδια: Αποκάλυψη – «βόμβα» της Google

Πολύ συχνά, ακούμε πως η αγορά αεροπορικών εισιτηρίων στα μέσα της εβδομάδας, και κυρίως, τις Τρίτες γύρω στα μεσάνυχτα, είναι η καλύτερη στιγμή προκειμένου οι ταξιδιώτες να βρουν τα πιο οικονομικά εισιτήρια.

Σύμφωνα ωστόσο, με πρόσφατα στοιχεία, η Google Flights καταρρίπτει αυτόν τον μύθο.

Πιο συγκεκριμένα, τα τελευταία πέντε χρόνια, τα αεροπορικά εισιτήρια για ταξίδια στις ΗΠΑ – η αγορά των οποίων πραγματοποιείται κατά τις ημέρες Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη – είναι κατά μέσο όρο μόνο, 1,9% πιο φθηνά, συγκριτικά με τα εισιτήρια που αγοράζονται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

«Εάν απομένουν μόλις μερικές εβδομάδες για το ταξίδι σας, μην περιμένετε την Τρίτη για να κλείσετε την πτήση σας, καθώς οι τιμές είναι πολύ πιθανό να αυξηθούν», υποστηρίζει ο Τζέιμς Μπάιερς, διευθυντής προϊόντων της ομάδας Google Flights.

Αν και η ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κράτηση από τους ταξιδιώτες μπορεί τελικά, να μην έχει μεγάλη σημασία, παρόλα αυτά, η ημέρα που πραγματοποιείται η εκάστοτε πτήση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εύρεση και αγορά πιο οικονομικών εισιτηρίων.

Σύμφωνα μάλιστα, με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Google Flights, η οποία εξέτασε ιστορικά δεδομένα πτήσεων πέντε ετών από την 1η Αυγούστου 2017 έως την 1η Αυγούστου 2022, διαπιστώθηκε πως «κατά μέσο όρο, οι πτήσεις που αναχωρούν Δευτέρα, Τρίτη ή Τετάρτη ήταν 12% φθηνότερες από τις πτήσεις Σαββατοκύριακου».

«Όταν μάλιστα, πρόκειται για εγχώριους προορισμούς, θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε ακόμη και 20% των χρημάτων», υπογραμμίζει ο Μπάιερς στο CNBC.

Μια ακόμη, συμβουλή προκειμένου να κλείσετε πιο φθηνά αεροπορικά εισιτήρια αποτελεί η έγκαιρη κράτηση.

Για πτήσεις εντός ΗΠΑ, τα αεροπορικά εισιτήρια ήταν χαμηλότερα μεταξύ τριών και οκτώ εβδομάδων πριν από την ημερομηνία αναχώρησης.

Οι απευθείας πτήσεις κοστίζουν κατά μέσο όρο περίπου 20% περισσότερο από τις πτήσεις ανταπόκρισης, σύμφωνα με την Google Flights.

Είναι γεγονός ωστόσο, πως η εν λόγω επιλογή είναι αρκετά ριψοκίνδυνη καθώς οι ταξιδιώτες δεν μπορούν εκ των προτέρων, να προβλέψουν τις ενδεχόμενες καθυστερήσεις ανάμεσα στις πτήσεις.