ΕΛΤΑ: Σε μια εκπληκτικής σημασίας κίνηση προχώρησαν τα ΕΛΤΑ καθώς σύναψαν συμφωνία με την Amazon περνώντας σε άλλη φάση! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
Την ψήφο εμπιστοσύνης τεσσάρων διεθνών κολοσσών, που, όπως και η Amazon, ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν την πανελλαδική κάλυψη του ομίλου για την παράδοση των δεμάτων τους στην Ελλάδα, κερδίζουν τα ΕΛΤΑ. Τον δρόμο για τις επικείμενες συμφωνίες με ηχηρά ονόματα του διεθνούς λιανεμπορίου για τα ΕΛΤΑ στρώνει η ψηφιακή δυναμική που αποκτά ο όμιλος με το νέο ρομποτικό σύστημα διαλογής στο Κρυονέρι.
Με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής, το Κέντρο Διαλογής των ΕΛΤΑ κάνει εφικτή την παράδοση δεμάτων όχι μόνο την επόμενη ημέρα, αλλά ακόμη και νωρίτερα, καθώς υπερ-πενταπλασιάζεται η δυνατότητα διαχείρισης. Στο Κρυονέρι, ήδη 55 mini robots απαρτίζουν το ρομποτικό σύστημα διαλογής, έχοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 δεμάτων την ώρα. Μάλιστα, μέχρι τα τέλη του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί και η β’ φάση της επένδυσης με την προσθήκη ακόμη 70 mini robots, που θα ανεβάσουν τη δυνατότητα διαχείρισης σε 7.000 δέματα την ώρα ή 165.000 δέματα την ημέρα.
Αυτά τα ψηφιακά εχέγγυα φαίνεται ότι λειτούργησαν ως δέλεαρ για τουλάχιστον τέσσερα μεγάλα ονόματα του διεθνούς retail, που θέλουν να συνεργαστούν με τα ΕΛΤΑ, όπως κάνει ήδη η Amazon, ώστε να αναλάβουν την παράδοση των εμπορευμάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για πολυεθνικές αλυσίδες από της ένδυσης και της υπόδησης, με τις οποίες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις τα ΕΛΤΑ για τη σύναψη συμφωνιών αντίστοιχων με αυτή που έκλεισε την περασμένη Άνοιξη με την Amazon.
Tο ρομποτικό σύστημα διαλογής, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, επιτρέπει στον όμιλο να προχωρά σε συμφωνίες με την Amazon: «Χωρίς το νέο ρομποτικό σύστημα η συμφωνία με την Amazon δεν θα μας συνέφερε. Θα καλούμασταν να πληρώσουμε σε ρήτρες λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις περισσότερα από τα έσοδα που θα είχαμε» τόνισε ο ίδιος κατά την παρουσίαση του νέου ρομποτικού συστήματος διαλογής.
«Συνολικά από το τέλος του χρόνου θα βρίσκονται σε λειτουργία 125 ρομπότ με δυνατότητα εξυπηρέτησης 165.000 αντικειμένων την ημέρα υπερπενταπλασιάζοντας την παραγωγική δυνατότητα των ΕΛΤΑ» είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής των ΕΛΤΑ.
Η επένδυση των ΕΛΤΑ στη ρομποτική είναι ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι εξοικονομεί στον όμιλο περί τα 2 εκατ. ευρώ ετησίως. «Η εμπιστοσύνη κορυφαίων εταιρειών του παγκόσμιου e-commerce, όπως η Amazon, αλλά και μια σειρά από νέες συμφωνίες που θα ανακοινώσουμε πολύ σύντομα, έχουν δώσει μια διεθνούς επιπέδου ψήφο εμπιστοσύνης στον όμιλο των Ελληνικών Ταχυδρομείων» πρόσθεσε ο κ. Κωνσταντόπουλος.
Να σημειωθεί ότι στόχος είναι η αυτοματοποίηση μέσω των mini robots να επεκταθεί και σε άλλα κέντρα της χώρας με στόχο στο τέλος να γίνουν όλα αυτοματοποιημένα.
Στο μεταξύ, δύο νέες digital υπηρεσίες, που αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα στην παράδοση και επίδοση επιστολών και δεμάτων, θα προχωρήσει στο τέλος του χρόνου ο όμιλος. Πρόκειται για τον ψηφιακό ταχυδρόμο, που θα προσφέρει ένα ευρύτερο πακέτο υπηρεσιών και τα νέα ψηφιακά καταστήματα που θα παραδίδουν και θα παραλαμβάνουν 24 ώρες το 24ωρο.
Στη λογική του «Ψηφιακού Ταχυδρόμου», ταχυδρόμοι και διανομείς θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA και ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay), οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Με τον τρόπο αυτό, εκτός από τη διαχείριση τις ταχυδρομικής αποστολής, θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία» σημείωσε ο επικεφαλής των ΕΛΤΑ.
Για τους πελάτες, η ίδια mobile εφαρμογή θα προσφέρει real-time ενημέρωση για κάθε διακίνηση, με έξυπνο σύστημα σκαναρίσματος και αναγνώριση εικόνας για την πραγματοποίηση όλων των δυνατών συναλλαγών. Για τις παραλαβές θα συνδυάζεται με ηχητική ή και αναδυόμενη ειδοποίηση για αλλαγές στο δρομολόγιο, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη παρακολούθηση, ενώ θα δείχνει σε πραγματικό χρόνο το στίγμα του διανομέα.
Η δεύτερη digital υπηρεσία, που θα παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, αφορά τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers) που θα εγκατασταθούν στα καταστήματα των ΕΛΤΑ.
Ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24 ώρα από τα ντουλάπια τα οποία θα ανοίγουν με ειδικό κωδικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα πρώτα ντουλάπια πρόκειται να εγκατασταθούν δοκιμαστικά σε επιλεγμένα καταστήματα μέσα στους επόμενους μήνες.
ΕΛΤΑ: Απίστευτη καταγγελία – Έφτασε ο λογαριασμός… δυο μήνες μετά
Μπορεί να διαφημίζονται για την ταχεία εξυπηρέτησή τους, ωστόσο φαίνεται πως τα ΕΛΤΑ δεν χωλαίνουν απλά αλλά… υπολειτουργούν, σύμφωνα με καταγγελία!
Σημαντικά ερωτηματικά προκύπτουν για τους λόγους για τους οποίους τα ΕΛΤΑ έχουν αφεθεί πραγματικά στη μοίρα τους και στην απαξίωση, παρά τα παραμύθια των ΜΜΕ για το αντίθετο.
Συγκεκριμένα περιστατικά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, είναι μερικά μόνο από τα πολλά ανάλογα περιστατικά που βιώνουν οι πολίτες κατά την αλληλεπίδρασή τους με την εν λόγω εταιρεία ταχυδρομικών αποστολών.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το documentonews.gr, στις 17 Αυγούστου, φθάνει στα χέρια 85χρονου μια επιστολή δημόσιας υπηρεσίας με ημερομηνία πρωτοκόλλου την 13η Μαΐου 2021 και λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας με ημερομηνία έκδοσης 16 Μαΐου.
Όπως όλοι καταλαβαίνουμε, ο λογαριασμός έχει λήξει εδώ και δυο μήνες και αναμένει με αγωνία τον επόμενο, η ημερομηνία πληρωμής του οποίου παρήλθε και αυτή και κατέστη ληξιπρόθεσμος με άμεσο κίνδυνο φραγής. Πρόκειται για ηλικιωμένο άτομο με προβλήματα υγείας κ
ΕΛΤΑ: Πώς μπλέχτηκαν σε απάτη
Μέχρι και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιστράτευσαν οι απατεώνες για να καταφέρουν να μας αποσπάσουν χιλιάδες ευρώ. Διαβάστε στο xristika.gr την ανακοίνωση των ΕΛΤΑ…
Ανακοίνωση με την οποία ζητά από τους πολίτες να είναι προσεκτικοί, με αφορμή τη διακίνηση «κακόβουλων sms», μέσω των οποίων ζητούνται στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών καρτών, εξέδωσαν τα ΕΛΤΑ.
Στην ανακοίνωσή τους, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι δεν αποστέλλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms) στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούν στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, με σκοπό την παράδοση κάποιου δέματος.
Σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ, έχουν σταλεί σε αδιευκρίνιστο αριθμό χρηστών του διαδικτύου, sms που μοιάζουν με την ακόλουθη μορφή:
Άμεσα, τα ΕΛΤΑ προχώρησαν σε ανακοίνωση:
«Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ακόμη ότι πρόκειται για απόπειρες εξαπάτησης και προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων (phishing) και συνιστούν στους πολίτες να είναι προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα:
– να μην απαντήσουν σε αυτά,
– να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους ((Links)
– να μην δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς (Username και Password) των τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών τους καρτών
«Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων ΕΛΤΑ από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ενημερώσει, από την πρώτη στιγμή, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους», καταλήγει η ανακοίνωση».
αι κινητικά, που το μόνο μέσο επικοινωνίας με τον έξω κόσμο είναι το τηλέφωνο.
Ακόμη πιο χαρακτηριστική, είναι άλλη περίπτωση ενός 85χρουνου πάλι άνδρα (τα στοιχεία του οποίου είναι διαθέσιμα στο documentonews.gr) ο οποίος έχασε τη σύζυγό του προ τριετίας και έλαβε επιστολή εκταφής και ανακομιδής οστών.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, η επιστολή συντάχθηκε στις 13 Μαΐου έφθασε στα ΕΛΤΑ στις 18 Μαΐου και αφορούσε τη συμπλήρωση τριετίας από την ταφή της συζύγου του, η οποία συμπληρωνόταν στα μέσα Ιουνίου.
Η εντολή για την ανακομιδή των οστών, ήταν εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παρέλευση της τριετίας. Αν δεν μεριμνούσε, θα εκλαμβανόταν ότι δεν ενδιαφέρεται και θα πήγαιναν τα οστά στο κοινοτάφιο.
Και είναι μόνο μερικές από τις πολλές περιπτώσεις απαξίωσης. Η τόση απαξίωση ίσως και να οφείλεται στο γεγονός ότι θέλουν την πώλησή τους ή την γιγάντωση των ιδιωτικών ταχυδρομικών εταιρειών, όπως καταλήγει το documentonews.gr.