Σκλαβενίτης

Σκλαβενίτης: Σε μια κίνηση που δεν μας έχει συνηθίσει προχώρησε η Σκλαβενίτης πριν από λίγες ημέρες καθώς έδωσε το 21% της Mart. Τι κρύβεται πίσω από αυτή την κίνηση; Διαβάστε στο xristika.gr

To 2015, η Σκλαβενίτης αγόρασε το 21% της The Mart Cash & Carry (πρώην MAKRO), ωστόσο όπως αναφέρει το Capital.gr, το συγκεκριμένο ποσοστό, απέκτησε ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας χονδρικής, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Σκλαβενίτης από τα τέλη του 2014.

Ο κ. Θεόκλητος, επί σειρά ετών υψηλόβαθμό τραπεζικό στέλεχος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΓΕΚΑ, ήταν από αυτούς που «έτρεξαν” το deal Σκλαβενίτη – Μαρινόπουλου, από την πλευρά του ομίλου Σκλαβενίτη.

Η The Mart ελέγχει δίκτυο 11 καταστημάτων και 3 drive in σημεία, και ο τζίρος της το 2016 (σ.σ. τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία) ανήλθε σε 329,712 εκατ. ευρώ από 313,914 εκατ. ευρώ το 2015, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 1,526 εκατ. ευρώ από 2,32 εκατ. ευρώ και τα χρηματοοικονομικά διαθέσιμα στη λήξη της χρήσης στα 16,5 εκατ. ευρώ από 20,073 εκατ. ευρώ το 2015.

Σε ότι αφορά τη Σκλαβενίτης, πέρυσι (2017) ο ενοποιημένος τζίρος της εκτιμάται ότι κινήθηκε στα 2,2 δις. ευρώ, εκ των οποίων τα 900 εκατ. ευρώ, προέρχονται, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, από το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, το οποίο έχει περάσει από τις αρχές Μαρτίου στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη (ΕΥΣ).

Βάσει του επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο περιλαμβανόταν στην αίτηση για τη συμφωνία εξυγίανσης της Μαρινόπουλος, προβλεπόταν πως οι πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο έτος μετά την ημερομηνία επικύρωσης της συμφωνίας (σ.σ. η απόφαση του δικαστηρίου δημοσιεύθηκε στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου) θα ανερχόταν στα 1,029 δισ. ευρώ. Για τη φετινή χρονιά εκτιμάται πως ο τζίρος της ΕΥΣ, η οποία θα συγχωνευθεί με την Ι&Σ Σκλαβενίτης, θα υπερβεί το 1 δισ. ευρώ. «Στόχος της ενοποίησης αυτή είναι η βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, η διαχείριση των προμηθευτών και η ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας ανάμεσα σε εργαζομένους που προέρχονται από δυο διαφορετικά εργασιακά περιβάλλοντα» αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

Εν τω μεταξύ σε ότι αφορά το δίκτυο των καταστημάτων του ομίλου, που σήμερα υπερβαίνει τα 540 σημεία, στα σχέδια είναι το κλείσιμο 30-40 μικρών πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος και η μεταφορά των υπαλλήλων σε γειτονικά σημεία του δικτύου.

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται η εκποίηση των 22 πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος τα οποία με βάση την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρέπει να αλλάξουν χέρια.

Ενδιαφέρον για 7 καταστήματα από τα συνολικά 22, έχουν εκδηλώσει οι αλυσίδες ΑΝΕΔΙΚ Κρητικός, Bazaar του Δ. Βερούκα, Κρητικός Συνεταιρισμός ΣΥΝΚΑ, METRO της οικογένειας Παντελιάδη αλλά και η αλυσίδα Κωτσόβολος.

Σκλαβενίτης: Επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ το 2021 από την Σκλαβενίτης

Την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ δρομολογεί η αλυσίδα Σκλαβενίτης για τη φετινή χρονιά που θα αφορούν στη δημιουργία νέων και ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων, καθώς και στην ενδυνάμωση των υποδομών και της λειτουργίας του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Σημειώνεται ότι οι επενδύσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια του επενδυτικού πλάνου ύψους 185 εκατ. ευρώ που υλοποίησε η Σκλαβενίτης την τριετία (2017-2019) και αφορούσαν κυρίως στην ανακαίνιση 308 καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος».

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, εντός του 2021 η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ), προγραμματίζει την ίδρυση επτά νέων καταστημάτων (δύο εκ των οποίων αφορούν μετεγκατάσταση σε άλλο ακίνητο και ειδικότερα στις περιοχές Τρικάλων και Καρδίτσας).

Νέα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε Γιαννιτσά, Σκιάθο, Νάουσα, Πάτρα και Σπάρτη ενώ παράλληλα δρομολογείται η ανακαίνιση έως 40 υφιστάμενων καταστημάτων της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας μέσα στο έτος. Επίσης, μέσα στο 2021 θα ξεκινήσουν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος» στην Κύπρο οι οποίες είχαν προγραμματισθεί για το 2020 αλλά δεν υλοποιήθηκαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Συνολικά το δίκτυο του ομίλου αποτελείται από 497 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (εκ των οποίων 445 με το σήμα «Σκλαβενίτης», 13 με το σήμα «The Mart» και 39 με το σήμα «Χαλκιαδάκης»), ενώ απασχολεί περίπου 31.000 εργαζομένους.

Αντίστοιχα, η ΕΥΣ διαθέτει 427 καταστήματα με το ανθρώπινο δυναμικό της να προσεγγίζει τους 28.000. Σημειώνεται πως μέσα στο 2020, προστέθηκαν 2.500 εργαζόμενοι προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες στα καταστήματα και στο ψηφιακό λιανεμπόριο.

Την ίδια στιγμή η πλήρης μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι το μεγάλο στοίχημα του ομίλου για το 2021 καθώς τα μικρά βήματα που έγιναν επιταχύνθηκαν υπό την υπέρμετρη πίεση που άσκησε στο ηλεκτρονικό εμπόριο η πανδημία του κορονοϊού.

Το online κανάλι της αλυσίδας συνεχίζει να αναπτύσσεται και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται ήδη με την πλατφόρμα efood για την παραγγελία online προϊόντων -3.500 κωδικοί- σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα και Ηράκλειο Κρήτης ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις.

Τον περασμένο Νοέμβριο ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του eMarket (www.sklavenitis.gr), η δομή και λειτουργία του οποίου θα ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Το eMarket καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα, με τις ίδιες τιμές και με περισσότερα από 8.500 προϊόντα.

Για την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών, η Σκλαβενίτης διαθέτει υπερσύγχρονο e-hub (στην Πέτρου Ράλλη) και ετοιμάζει δύο ακόμα στην Αττική (σε Βόρεια και Νότια προάστια) και ένα στη Θεσσαλονίκη που θα λειτουργήσουν εντός του έτους.

Με βάση τον προγραμματισμό οι υπηρεσίες του e-shop της Σκλαβενίτης θα επεκταθούν περαιτέρω καθώς στόχος είναι σε βάθος χρόνου να δημιουργηθεί ένα δίκτυο με e-hub σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η μέχρι τώρα πορεία του ηλεκτρονικού καταστήματος κρίνεται ικανοποιητική, ωστόσο εκτιμάται ότι σε βάθος τριετίας θα ενδυναμώσει η θέση της Σκλαβενίτης στο ψηφιακό λιανεμπόριο.

Με την κατάλληλη υποστήριξη εκτιμάται ότι σε 4 με 5 χρόνια οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα αντιστοιχούν στο 4% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Σκλαβενίτης: «Σεισμός» στην αγορά – Βάζει λουκέτο σε μεγάλο κατάστημα!

Σε μια κίνηση που προκαλεί ερωτηματικά και ανησυχία στην αγορά, προχώρησε ο Σκλαβενίτης καθώς βάζει λουκέτο σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα! Διαβάστε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.

Πρόκειται για το κατάστημα, στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Πτολεμαίου στα Τρίκαλα, το οποίο λειτουργούσε στη συγκεκριμένη διεύθυνση εδώ και τρία χρόνια.

Το κατάστημα κλείνει οριστικά, εγκαινιάζοντας ταυτοχρόνως για την περιοχή των Τρικάλων μια νέα εποχή με την λειτουργία ενός μεγάλου, καταστήματος Σκλαβενίτης στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων.

Το νέο κατάστημα, επιφάνειας 3.000 τ.μ., άνοιιξε επίσημα τις πύλες του το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας 26 Απριλίου 2021, ακολουθώντας τα πρότυπα παρόμοιων υπεραγορών της «Σκλαβενίτης», σε 38 σημεία της Ελλάδας.

Το νέο κατάστημα εκτός από τρόφιμα θα διαθέτει ρούχα, συσκευές και έπιπλα, παρέχοντας άνεση στον πελάτη και ευρεία γκάμα επιλογών, καθώς θα διαθέτει σχεδόν διπλάσιους κωδικούς προϊόντων, σε σύγκριση με τα κανονικά σούπερ μάρκετ.

Θα στελεχωθεί με το προσωπικό, κυρίως, του καταστήματος της Κολοκοτρώνη.