Προ των πυλών το μεγάλο «μπαμ»: Σεισμός στην αγορά των σούπερ μάρκετ

Σκλαβενίτης: Ο απόλυτος… σεισμός έρχεται στην αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς η φήμη εξαγοράς του Σκλαβενίτη από αμερικανικό κολοσσό, ολοένα και φουντώνει!

Στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Αξία», αναφέρεται ότι βρίσκεται «προ των πυλών το μεγάλο μπαμ στην αγορά», με την CVC Capital, αμερικανικών συμφερόντων να είναι η εταιρεία που έχει εκδηλώσει εντονότατο ενδιαφέρον.

Το αμερικανικό fund CVC Capital είναι ένα από τα μεγαλύτερα fund στον κόσμο Διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 80 δισ. δολαρίων και κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά ενός από τους ισχυρότερους ομίλους τροφίμων στην Ελλάδα σε επίπεδο σημάτων και ιστορίας, της Vivartia ενώ σήμερα αναμένεται να καταθέσει προσφορά και για την Εθνική Ασφαλιστική.

H Vivartia έχει κάτω από την ομπρέλα της αναγνωρίσιμα σήματα και εταιρείες όπως οι ΔΕΛΤΑ, Goody’s, Everest, Μπάμπα Στάθης, Χρυσή Ζύμη, Flocafe κ.α.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι όροι της προσφοράς, πληροφορίες, όμως, αναφέρουν ότι δεν περιλαμβάνει κάποιο κούρεμα για τα τραπεζικά δάνεια της Vivartia,που ανέρχονται σε 425 εκατ. ευρώ.

Το 2019 ο όμιλος τροφίμων πραγματοποίησε πωλήσεις 622 εκατ ευρώ από 606 εκατ, το 2018 και ebitda 68,7 εκατ. από 59,1 εκατ. ευρώ.

Η νέα πρόταση των Αμερικανών, οι οποίοι είναι και οι μόνοι, που ενδιαφέρονται να εξαγοράσουν το 80% του ασφαλιστικού βραχίονα της ΕΤΕ, αναμένεται να κατατεθεί μετά και την ανάγνωση του επικαιροποιημένου business plan.

Η CVC Capital Partners με επικεφαλής τους Donald MacKenzie, Steve Koltes και Rolly Van Rappard είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείας διαχειρίσεως κεφαλαίων (private equity) στον κόσμο.

Η CVC απέκτησε, νωρίτερα φέτος, σημαντικό μειοψηφικό μερίδιο στην Skroutz ενώ εξαγόρασε από την τουρκική D-Marin του ομίλου Dogus τις μαρίνες Φλοίσβου, Ζέας, Λευκάδας και Γουνιών Κέρκυρας.

Σκλαβενίτης: Η νέα αλυσίδα που τον απειλεί

Την αποχώρηση των Super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ από τον ΕΛΟΜΑΣ, ανακοίνωσε σήμερα η ΚΡΗΤΙΚΟΣ, η οποία θα προχωρήσει επίσης στην απορρόφηση του δικτύου καταστημάτων της CRM Αριάδνη στην Κρήτη.

Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, τα Super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μετά από μια δεκαετή, πολύ επιτυχημένη και δημιουργική σύμπλευση με την οικογένεια του ΕΛΟΜΑΣ, από 1/1/2021 συνεχίζουν αυτόνομα ως ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ με σκοπό να φτάσουν σε ακόμη περισσότερες γειτονιές σε όλη την Ελλάδα.

Με δυνατό πλάνο προσφορών σε όλα τα είδη του νοικοκυριού, κάθε μέρα, όλο το χρόνο.

Με νέα εταιρική ταυτότητα η οποία εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λογοτύπου, αλλά και από τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς.

Στην ίδια ανακοίνωση υπογραμμίζεται: “Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζονται οι βασικές αξίες της ΚΡΗΤΙΚΟΣ: η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικονομία, η εμπιστοσύνη, η προσωπική φροντίδα και εξυπηρέτηση.

  • με νέα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες μας
  • με ολοένα αυξανόμενη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
  • με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής
  • με τα επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών “Θησαυροί της Ελλάδας”
  • με ενέργειες επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της κάρτας Club

Με καινοτόμες δράσεις εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ώστε να είναι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο… κάθε μέρα δίπλα σας”.

Ταυτόχρονα, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής “CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.”, με διακριτικό τίτλο “C.R.M. – ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.”, η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης εξυπηρετώντας πάνω από 140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της.

Με την κίνησή αυτή προσβλέπει στην ενίσχυση της παρουσίας της σε ολόκληρη την Περιφέρεια της Κρήτης μέσα από το επιτυχημένο μοντέλο της C.R.M.ΑΡΙΑΔΝΗ επεκτείνοντας το δίκτυο της τόσο στην συγκεκριμένη περιοχή όσο και σε άλλα σημεία στην Ελλάδα.

Με την απορρόφηση της CRM, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς της χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω, από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους. Στόχος της είναι το 2021 να ξεπεράσει τα 400.000.000 εκατ. ευρώ σε τζίρο.

Σκλαβενίτης: Και ο φόβος από το εξωτερικό!

Μια νέα προσθήκη έρχεται στον χώρο των σούπερ μάρκετ, καθώς στη χώρα μας θα δούμε πασίγνωστη αλυσίδα από τη Μεγάλη Βρετανία!

Διαβάστε στο xristika.gr τις λεπτομέρειες.

Μέσω της Ελλάδας και της Ιταλίας φιλοδοξεί να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της αλλά και τα κέρδη της, η Βρετανική αλυσίδα εκπτωτικών προϊόντων Poundland σε βάθος δεκαετίας.

Η συγκεκριμένη αλυσίδα είναι γνωστή ως τα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» και όπως όλα δείχνουν, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, έρχεται και στην Ελλάδα μέσω της θυγατρικής εταιρείας Pepco.

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Poundland, ο Άντι Μποντ, ανέφερε στους Financial Times πως: «Υπάρχουν πολλοί πελάτες που θα ήθελαν τις προσφορές μας, επειδή η αγορά του εκπτωτικού λιανεμπορίου είναι λιγότερο ανεπτυγμένη στην περιοχή».

Η Poudland δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου και ιδρύθηκε το 1990 ενώ από την αρχή του 2019 έχει εγκαινιάσει 300 νέα καταστήματα στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη.

Η θυγατρική Pepco, μέσω της οποία η Poudland θα «προσγειωθεί» στην Ελλάδα και την Ιταλία, ειδικεύεται στα είδη ένδυσης και οικιακής χρήσης, παρέχοντας τα προϊόντα της σε ανταγωνιστικές τιμές.