Σκλαβενίτης: Με… τρελές προσφορές υποδέχεται το Πάσχα ο Σκλαβενίτης, με χαμηλές τιμές, προϊόντα 1+1 και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτείς το κατάστημα!
Αυτές τις μέρες μάλιστα στα καταστήματα «τρέχουν» μοναδικές προσφορές που αποτελούν δέλεαρ για τους καταναλωτές.
Ο Σκλαβενίτης μέσω του site του σου δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσεις τις απίστευτες προσφορές ακόμη και χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτείς τα καταστήματά του.
Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφέρει καθημερινά ειδικές τιμές που μπορείτε να επωφεληθείτε, εξοικονομώντας χρήματα από αγορές και προϊόντα 1+1 δώρο.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε όλες τις προσφορές.
Σκλαβενίτης: Τι ετοιμάζει – Από… κοντά Βασιλόπουλος, Μασούτης
Το ρεκόρ πωλήσεων το 2020 οδηγεί τους «γίγαντες» των ελληνικών Σούπερ μάρκετ σε αναδιοργάνωση και μετάβαση στη νέα εποχή. Τι αλλάζει από τους επόμενους μήνες. Όλα τα σχέδια των ισχυρών του κλάδου και μία «εισβολή» που θα παίξει το δικό της ρόλο στον ανταγωνισμό. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Νέα δεδομένα φαίνεται να διαμορφώνονται την «επόμενη μέρα» μετά την πανδημία στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, όπου το 2020 καταγράφηκε ρεκόρ πωλήσεων, με τον επιπλέον τζίρο να φτάνει συνολικά κοντά στο 1 δισ. ευρώ.
Από τη μία πλευρά οι νέες καταναλωτικές συνήθειες που αναδύθηκαν τον τελευταίο χρόνο και φαίνεται να παγιώνονται, με κυριότερη την άνοδο των Οnline αγορών, από την άλλη πλευρά η προσπάθεια των μεγάλων αλυσίδων να διατηρήσουν μέρος της δυναμικής που απέκτησαν, αναμένεται να οδηγήσουν σε ένα διαφορετικό τοπίο σε σχέση με εκείνο προ πανδημίας.
Στελέχη της αγοράς αλλά και οι ίδιοι οι επικεφαλής των μεγάλων αλυσίδων στις προβλέψεις τους για την εικόνα του κλάδου τα επόμενα χρόνια, εκτιμούν μάλιστα ότι θα υπάρξει αύξηση του βαθμού συγκέντρωσης καθώς και νέες εξαγορές και συγχωνεύσεις.
Σκλαβενίτης: «Σεισμός» στην αγορά – Βάζει λουκέτο σε μεγάλο κατάστημα!
Σε μια κίνηση που προκαλεί ερωτηματικά και ανησυχία στην αγορά, προχώρησε ο Σκλαβενίτης καθώς βάζει λουκέτο σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα! Διαβάστε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.
Πρόκειται για το κατάστημα, στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Πτολεμαίου στα Τρίκαλα, το οποίο λειτουργούσε στη συγκεκριμένη διεύθυνση εδώ και τρία χρόνια.
Το κατάστημα κλείνει οριστικά, εγκαινιάζοντας ταυτοχρόνως για την περιοχή των Τρικάλων μια νέα εποχή με την λειτουργία ενός μεγάλου, καταστήματος Σκλαβενίτης στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων.
Το νέο κατάστημα, επιφάνειας 3.000 τ.μ., ανοίγει επίσημα τις πύλες του το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας 26 Απριλίου 2021, ακολουθώντας τα πρότυπα παρόμοιων υπεραγορών της «Σκλαβενίτης», σε 38 σημεία της Ελλάδας.
Το νέο κατάστημα εκτός από τρόφιμα θα διαθέτει ρούχα, συσκευές και έπιπλα, παρέχοντας άνεση στον πελάτη και ευρεία γκάμα επιλογών, καθώς θα διαθέτει σχεδόν διπλάσιους κωδικούς προϊόντων, σε σύγκριση με τα κανονικά σούπερ μάρκετ.
Θα στελεχωθεί με το προσωπικό, κυρίως, του καταστήματος της Κολοκοτρώνη.
Σκλαβενίτης: Ερώτηση στη Βουλή για τους θανάτους εργαζομένων
Σε πολιτικό θέμα εξελίσσονται οι θάνατοι εργαζομένων στον «Σκλαβενίτη» από κορονοϊό, με το θέμα να φτάνει μέχρι τη Βουλή!
Συγκεκριμένα, επίκαιρη Ερώτηση προς τον υπουργό Εργασίας με αφορμή τον δεύτερο θάνατο εργαζόμενου στα σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, κατέθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής, ζητώντας να παρθούν άμεσα μέτρα για την προστασία της υγείας εργαζομένων και καταναλωτών, αλλά και τον έλεγχο της επιχείρησης από τις υγειονομικές αρχές και την Επιθεώρηση Εργασίας.
H επίκαιρη ερώτηση του ΚΚΕ έρχεται μετά τις διαδοχικές ανακοινώσεις και καταγγελίες των εργαζομένων για δεκάδες κρούσματα κορονοϊού στην συγκεκριμένη αλυσίδα αλλά και την τακτική της εργοδοσίας του Σκλαβενίτη να μην λαμβάνει υγεινομικά μέτρα για την προστασία του προσωπικού.
Συγκεκριμένα, στην Επίκαιρη Ερώτηση αναφέρει:
«Δεν έχει περάσει καιρός από τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του Κόμματός μας (αρ. πρωτ 499/1-3-2021) με θέμα «Άμεσα μέτρα, για την προστασία της υγείας και της ζωής των εργαζομένων με υποχρέωση των επιχειρήσεων για εφαρμογή των ενδεδειγμένων μέτρων για τη μη διασπορά του κορονοϊού», καθώς επίσης και από την κατάθεση Ερώτησης (αρ. πρωτ 5137/17-3-2021) με θέμα «Λήψη άμεσων μέτρων για την προστασία της υγείας και της ζωής των εργαζομένων στην επιχείρηση των super market «Σκλαβενίτης» και των καταναλωτών της, στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης».
Πλέον η επιχείρηση μετρά τον δεύτερο νεκρό εργαζόμενο, στο κατάστημα της Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη, αυτή τη φορά, από επιπλοκές του κορονοϊού, αλλά και χιλιάδες νοσούντες στο σύνολό της.
Να θυμίσουμε ότι στο κατάστημα αυτό εργάζονται δεκάδες εργαζόμενοι και καθημερινά το επισκέπτονται χιλιάδες άνθρωποι από ολόκληρη την περιοχή.
Η κυβέρνηση όμως εξακολουθεί να δείχνει ανοχή στην επιχείρηση η οποία, ακόμα και σήμερα, αρνείται να λάβει ουσιαστικά μέτρα, αντίθετα συνεχίζουν να μην υπάρχουν σταθερά γιατροί Εργασίας στους χώρους δουλειάς, στις αποθήκες και στα καταστήματα, ενώ τα καταστήματα στα οποία εντοπίζονται κρούσματα δεν κλείνουν. Έχει ευθύνη η κυβέρνηση για την ανοχή που επιδεικνύει στις πολλές περιπτώσεις παντελούς έλλειψης των ενδεδειγμένων υγειονομικών πρωτοκόλλων για τη μη διασπορά του κορονοϊού, για την απόκρυψη κρουσμάτων και τη μη διενέργεια της απαραίτητης ιχνηλάτησης, για την άρνησή της να ακούσει τις καταγγελίες σωματείων για την κατάσταση στους χώρους δουλειάς. Τα αποτελέσματα είναι τραγικά, αύξηση κρουσμάτων, αύξηση διασωληνωμένων, αύξηση θανάτων. Την ίδια ώρα οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στο ΣΕΠΕ επιβεβαιώνουν ότι αδυνατούν να κάνουν ελέγχους στους χώρους δουλειάς, εξαιτίας της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η υπηρεσία.
Η κυβέρνηση είναι υπόλογη απέναντι στους εργαζόμενους που πλήρωσαν και πληρώνουν ακόμη και με τη ζωή τους την επιλογή της για στήριξη της καπιταλιστικής οικονομίας και των αναγκών των επιχειρηματικών ομίλων.
Σύμφωνα με τα παραπάνω ερωτάται ο κ. υπουργός:
Ποια άμεσα μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για την προστασία της υγείας και της ζωής των εργαζομένων και των καταναλωτών, με υποχρέωση της επιχείρησης για εφαρμογή των ενδεδειγμένων μέτρων και το συνεχή ενδελεχή έλεγχο για την υλοποίησή τους από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του υπουργείου Εργασίας και Υγείας.
Τι μέτρα έχει λάβει η κυβέρνηση ώστε να ελεγχθεί η επιχείρηση από τις υγειονομικές αρχές και την Επιθεώρηση Εργασίας, για την τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων, το άμεσο κλείσιμο και την απολύμανση του χώρου, τη 14ήμερη καραντίνα των εργαζομένων, με διασφάλιση ολόκληρων των μισθών τους από την επιχείρηση, την επίσημη ενημέρωση για τα αποτελέσματα της έρευνας».
Σκλαβενίτης: «Τρέμει» την κάθοδο των… Φινλανδών!
Σεισμός» στην αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς ένας νέος «παίκτης» έρχεται να… διεκδικήσει ένα κομμάτι από την πίτα των τεράστιων κερδών. Διαβάστε στο xristika.gr ποιος είναι ο νέος «παίκτης».
Τα βήματα της μητρικής της στην Φινλανδία η οποία προχώρησε πρόσφατα στην δημιουργία σούπερ μάρκετ φαίνεται να ακολουθεί η Wolt στην Ελλάδα.
Σήμερα συμπληρώνονται ακριβώς δύο χρόνια από την ημέρα που η Wolt πραγματοποίησε την πρώτη της παραγγελία στην ελληνική αγορά.
Στα δύο αυτά χρόνια η ορμώμενη από την Φινλανδία Wolt κατάφερε να γίνει αναμφισβήτητα ο δεύτερος ισχυρότερος παίκτης στην αγορά του delivery πίσω από την e-food, και είναι πλέον έτοιμη για το επόμενο μεγάλο βήμα.
Μόλις χθες ανακοίνωσε τη σύστασης της Wolt Market Greece μίας 100% θυγατρικής της Wolt Greece η οποία αποτελεί το πρώτο βήμα για την είσοδο της εταιρείας στην διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Έτσι δεν αποκλείεται μέσα στο επόμενο διάστημα εκτός από την ρωσική Mere η οποία θα ξεκινήσει από την Τρίπολη να έχουμε μία ακόμη είσοδο ξένης αλυσίδας στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ, αυτή την φορά στην Αθήνα.
Το Wolt Market αποτελεί το νεότερο εγχείρημα της Wolt που μετράει περίπου έναν χρόνο. Το πρώτο κατάστημα λειτούργησε στο Ελσίνκι τον περασμένο Σεπτέμβριο και πλέον μέσα σε μικρό διάστημα έχουν φθάσει σε τρία σημεία, δύο στην φινλανδική πρωτεύουσα και ένα στο Τουρκού.
Έχει την όψη ενός μικρού σούπερ μάρκετ, που όμως δεν μπορούν να το επισκέπτονται πελάτες.
Οι τελευταίοι αποστέλλουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά στην εφαρμογή της Wolt (σ.σ. με τον ίδιο τρόπο που κάνουν και την παραγγελία για delivery σε εστιατόρια) και οι υπάλληλοι του καταστήματος την παραλαμβάνουν και στην συνέχεια συγκεντρώνουν και συσκευάζουν τα προϊόντα για τον πελάτη. Τα ψώνια παραλαμβάνει ο συνεργάτης – μεταφορέας της Wolt και τα παραδίδει σε διάστημα περίπου μισής ώρας στον πελάτη.
Στο φινλανδικό ηλεκτρονικό κατάστημα (μπορείτε να δείτε εδώ) παρέχεται σχεδόν η πλήρης γκάμα βασικών κατηγοριών ενός σούπερ μάρκετ όπως τρόφιμα, είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριστικά. Διατίθενται φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση όχι όμως προϊόντα προς κοπή όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας τα οποία παρέχονται μόνο συσκευασμένα.
Όπως ανέφερε η Wolt κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Φινλανδία, προστατευτικά γάντια χρησιμοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας, τα προϊόντα τοποθετούνται σε χάρτινες σακούλες και στην συνέχεια σε θερμομονωτικό κιβώτιο ενώ στα προϊόντα ψύχους προστίθεται μία ψυχρή πλάκα ώστε να μεταφερθούν στην σωστή θερμοκρασία.