Shell: Απίστευτη προσφορά – Δείτε τι δίνουν στα πρατήρια

Shell: Διπλή προσφορά φέτος το Πάσχα στα πρατήρια Shell. Όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power 98 και Shell V-Power Diesel σε ειδική τιμή προσφοράς και μαζί η Philips OneBlade με μόνο 19,90€. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee, όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα προσφέρει σε επιλεγμένα πρατήρια Shell τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power 98 οκτανίων και Shell V-Power Diesel σε ειδική τιμή προσφοράς και με μία μοναδική προσφορά στα μέλη του allSmart, με το νέο μοντέλο της ξυριστικής μηχανής Philips OneΒlade στην προνομιακή τιμή των 19,90 ευρώ.

Shell: Τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power

Οι καταναλωτές θα είναι διπλά κερδισμένοι γιατί για όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power 98 οκτανίων και Shell V-Power Diesel θα διατίθενται κάθε μέρα σε ειδική τιμή προσφοράς.

Τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power καθαρίζουν τον κινητήρα και απομακρύνουν 100% από τα ιζήματα που μειώνουν την απόδοσή του.

Ο λόγος για επικαθήσεις ιζημάτων που μειώνουν την απόδοση του κινητήρα, οι οποίες παρατηρούνται σε όλες τις τεχνολογίες κινητήρων και μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις του οχήματος.

Η απομάκρυνση αυτών των ιζημάτων μπορεί να επαναφέρει στο 100% την απόδοση του κινητήρα και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.

Οι έλεγχοι πάνω στο καύσιμο έχουν επίσης αποδείξει πως η τακτική χρήση των νέων καυσίμων Shell V-Power προστατεύει από μελλοντικές επικαθήσεις σε ζωτικά μέρη του κινητήρα.

Shell: Η ξυριστική μηχανή προσώπου Philips OneBlade

Παράλληλα, από την Παρασκευή 7 Απριλίου 2023, και σε επιλεγμένα πρατήρια Shell, με κάθε αγορά 20 λίτρων και άνω των νέων και βελτιωμένων καυσίμων Shell V-Power, Shell V-Power Diesel ή Shell V-Power Racing, η Coral Α.Ε. – Shell Licensee προσφέρει στους κατόχους της κάρτας allSmart το νέο μοντέλο της ξυριστικής μηχανής Philips OneBlade στην προνομιακή τιμή των 19,90€.

Η ξυριστική μηχανή προσώπου Philips OneBlade, με τη νέα και βελτιωμένη ρυθμιζόμενη χτένα τριμαρίσματος 5 σε 1, εξασφαλίζει ότι η κινούμενη λεπίδα κοπής κινείται ταχύτατα (200x ανά δευτερόλεπτο) κόβοντας ακόμα και τις πιο μακριές τρίχες.

Η μοναδική τεχνολογία OneBlade με το σύστημα διπλής προστασίας -μια επικάλυψη ολίσθησης σε συνδυασμό με στρογγυλεμένα άκρα- κάνει το ξύρισμα πιο εύκολο και άνετο.

Με τη νέα ρυθμιζόμενη χτένα 5 σε 1, πλέον οι χρήστες μπορούν να τριμάρουν, να ξυρίζουν και να δημιουργούν καθαρές γραμμές και γωνίες σε γένια κάθε μήκους.

Τέλος, το OneBlade είναι αδιάβροχο, επομένως είναι εύκολο να καθαριστεί και να χρησιμοποιηθεί για στεγνό ή υγρό ξύρισμα με αφρό, ακόμα και μέσα στο ντους.

Το νέο μοντέλο της Philips OneBlade διατίθεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από τα πρατήρια Shell.

Η νέα προσφορά ισχύει σε επιλεγμένα πρατήρια Shell με χρήση της κάρτας allSmart και έως εξάντλησης των αποθεμάτων.

Shell: Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνο όταν βάζεις βενζίνη

Μακριά από τα χέρια του οδηγού θα πρέπει να βρίσκεται το κινητό τηλέφωνο όταν αυτός εισέρχεται σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων. Ποιος είναι ο λόγος. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Ιδιαίτερα προσεκτικοί καλούνται να είναι οι οδηγοί όταν επισκέπτονται ένα πρατήριο υγρών καυσίμων για τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου τους, δεδομένου ότι πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος να προκληθεί ένα δυσάρεστο συμβάν.

Με την έλευση κάθε οδηγού σε ένα βενζινάδικο, αυτός παρατηρεί αρκετές πινακίδες οι οποίες είναι τοποθετημένες σε ευδιάκριτα σημεία και εφιστούν την προσοχή του.

Μία από αυτές απαγορεύει ρητά τη χρήση κινητού τηλεφώνου, με το σκεπτικό ότι η συγκεκριμένη ηλεκτρονική συσκευή έχει αρκετή ενέργεια για να δημιουργήσει μία σπίθα, η οποία όταν αναμειχθεί με εύφλεκτη βενζίνη θα μπορούσε να προκαλέσει πυρκαγιά.

Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται πως δεν υπάρχει πραγματική επιστημονική και τεχνική βάση για την απαγόρευση της χρήσης του κινητού τηλεφώνου στους σταθμούς ανεφοδιασμού.

Tο Ινστιτούτο Πετρελαϊκού Εξοπλισμού (PEI) ερεύνησε τα περιστατικά φωτιάς που προκλήθηκαν από εκφόρτιση στατικού ηλεκτρισμού σε βενζινάδικα στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και τις αρχές του 21ου αιώνα και κατέληξε ότι δεν μπορεί να αποδοθεί υπαιτότητα στα κινητά τηλέφωνα.

Όπως έχουν δείξει και άλλες έρευνες, για οποιαδήποτε αναλογία μίξης ατμών καυσίμου – ατμοσφαιρικού αέρα, απαιτείται μία «ελάχιστη ενέργεια σπινθηρισμού ανάφλεξης». Κάτω από αυτό το επίπεδο ενέργειας, ένας σπινθηρισμός είναι ανίκανος να αναφλέξει το δεδομένο μίγμα καυσίμου – αέρα.

Στην περίπτωση του κινητού τηλεφώνου δεν προκαλείται σπινθηρισμός λόγω του ιδιαίτερα χαμηλού δυναμικού των κυκλωμάτων των κινητών τηλεφώνων.

Επομένως, ένα κινητό τηλέφωνο δεν έχει κανένα κίνδυνο να προκαλέσει ανάφλεξη της βενζίνης ακόμη και εάν αυτή περιβάλλεται από ατμούς βενζίνης με την κατάλληλη αναλογία καυσίμου – αέρα για ανάφλεξη.

Αυτό, ωστόσο, δεν συνεπάγεται ότι ο οδηγός μπορεί να εισέρχεται στο βενζινάδικο και να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο. Αυτό διότι η συγκεκριμένη συσκευή, όπως και όταν κινούμαστε στον δρόμο, διασπά την προσοχή του οδηγού, με αποτέλεσμα να υφίσταται ο κίνδυνος να προκληθεί ένα ατύχημα εντός του πρατηρίου.

Πόσω μάλλον όταν στο πρατήριο υφίσταται συχνή διέλευση οχημάτων και ο χώρος που αυτά κινούνται είναι περιορισμένος.

Shell: Απίστευτο κι όμως αληθινό – Γι’ αυτό έχει κάθε μέρα κίνηση ο Κηφισός

Ένας από τους δρόμους με την μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αττική, ίσως και στην Ελλάδα, είναι η λεωφόρος Κηφισού. Σχεδόν 120.000 οχήματα διασχίζουν καθημερινά το δρόμο που ενώνει τα Βόρεια με τα Νότια Προάστια μεταφέροντας σχεδόν 250.000 κόσμο.

Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ιδιαίτερα επιβαρημένος και κυρίως τις ώρες αιχμής, δηλαδή τις πρωινές (7-10π.μ) και τις μεσημεριανές ώρες (3-6μ.μ.).

Καθημερινά όμως γινόμαστε μάρτυρες με αυτοκίνητα που έχουν ακινητοποιηθεί για διάφορους λόγους. Είτε γιατί ενεπλάκησαν σε ατύχημα, είτε γιατί έμειναν από μηχανική βλάβη είτε για πολλές άλλες αιτίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2022, την περυσινή χρονιά υπήρξαν σχεδόν 2.000 περιστατικά με ακινητοποιημένα οχήματα στον Κηφισό, δηλαδή σχεδόν 6 την ημέρα. Το νούμερο δείχνει μικρό όμως θα μπορούσε να είναι ακόμα μικρότερο αν κοιτάξουμε τις αιτίες που ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων «μένει».