«Πόλεμος» Cosmote TV με Nova: Δείτε γιατί… σκοτώνονται

Cosmote TV, Nova: Στη μάχη του αθλητικού περιεχομένου έχουν ριχτεί Cosmote TV και Nova διεκδικώντας συμφωνίες με τα μεγαλύτερα πρωταθλήματα του πλανήτη σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και όχι μόνο. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Τα βλέμματα πλέον στρέφονται στην ελληνική Super League, καθώς τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν ριζικά το επόμενο διάστημα.

Το αθλητικό περιεχόμενο έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ελληνικές πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης.

Όχι μόνο γιατί δεν αντιμετωπίζει τον ίδιο ανταγωνισμό με το ψυχαγωγικό περιεχόμενο (που εκτός των άλλων υπάρχουν και οι διαδικτυακές πλατφόρμες streaming όπως Netflix, Amazon Prime Video κλπ), αλλά και γιατί λόγω αυτού προσεγγίζονται και εταιρικοί πελάτες όπως καφετέριες, εστιατόρια, πρακτορεία ΟΠΑΠ κ.α.

Χθες η Cosmote TV ανακοίνωσε την πολυετή επέκταση της συνεργασίας της με το NBA για την αποκλειστική μετάδοση των αγώνων του αμερικανικού πρωταθλήματος. Με τη συμφωνία αυτή η Cosmote TV θα ξεπεράσει το ορόσημο των 10 ετών ως αποκλειστικός broadcaster του NBA στην Ελλάδα.

Ακόμη, στο πλαίσιο της εμπορικής συμφωνίας με το NBA οι πελάτες της Cosmote θα μπορούν να αποκτήσουν σε προνομιακή τιμή το NBA League Pass, το οποίο δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης, live και on demand, όλων των αγώνων της σεζόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Cosmote TV κέρδισε και τον πρόσφατο διαγωνισμό για τα δικαιώματα μετάδοσης του ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου για τα επόμενα τρία χρόνια.

Η τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ έχει κερδίσει και τα δικαιώματα μετάδοσης στη χώρα μας των αγώνων του Champions League καθώς και του Europa League της UEFA για τις χρονιές 2021-2024.

Από την άλλη μεριά η Nova έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα του γερμανικού πρωταθλήματος (Bundesliga) καθώς και του ισπανικού πρωταθλήματος (Primera Division).

Ακόμη, τα κανάλια της Nova Θα προβάλλουν και τους αγώνες μπάσκετ των διοργανώσεων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (FIBA) στο πλαίσιο της πολυετούς συμφωνίας στην οποία προχώρησε η μητρική εταιρεία της Forthnet, United Group.

Cosmote TV, Nova: Ενδιαφέρον για τη Super League

Το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στο ελληνικό πρωτάθλημα και στο αν θα υπάρξει κάποια αλλαγή με τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της Super League.

Σήμερα η Nova έχει επιμέρους συμφωνίες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των εντός έδρας αγώνων όλων των ΠΑΕ για τη σεζόν 2020-2021.

Ωστόσο καθώς γίνονται εκ νέου συζητήσεις για την δημιουργία κεντρικού φορέα διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του ελληνικού κορυφαίου πρωταθλήματος, εκτός από τη Nova στο “παιχνίδι” φαίνεται ότι μπαίνει και η Cosmote TV.

Κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα α’ τριμήνου 20201, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο διεκδίκησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League, αν και διευκρίνησε πως προς το παρόν “εκτιμούν την κατάσταση”, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση.

“Tα προηγούμενα χρόνια δεν το κοιτάζαμε, το σκεφτόμασταν αλλά είμαστε ακόμη μακριά από πρόταση, προς το παρόν εκτιμούμε την κατάσταση και θα δούμε πως θα εξελιχθεί”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμάζ απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Δεν αποκλείεται μακροπρόθεσμα να αλλάξουν και πάλι τα δεδομένα για το ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς διάφοροι κύκλοι προωθούν και το σχέδιο για τη δημιουργία της…Super League TV από την οποία θα μεταδίδονται μέσω streaming οι αγώνες και ως κανάλι θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης.

Cosmote TV, Nova: Απίστευτο χουνέρι της Cosmote στη NOVA

«Μπάσιμο» της Cosmote TV με τρελό πακέτο στην Super League 1. Πώς κατάφερε να αιφνιδιάσει την NOVA. Έτοιμη να δώσει απίστευτο χρήμα στις ομάδες. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Αν τρίβουν τα χέρια τους στην Super League, που είμαι βέβαιος ότι το κάνουν, είναι απολύτως λογικό.

Τέτοια τύχη, ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Πού να το φανταζόταν ότι εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, με τέτοια χτυπήματα που δέχθηκε η οικονομία, το ποδόσφαιρο, επιχειρήσεις γύρω από το ποδόσφαιρο, στην Ελλάδα θα παίρνανε τα… τρελά λεφτά που πήραν το καλοκαίρι του 2020 και θα είχαν μπροστά τους ορθάνοιχτο δρόμο για να πάρουν ακόμη περισσότερα το καλοκαίρι του 2021.

Ναι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η Super League ζει την περίοδο της ευτυχίας σε ό,τι αφορά στα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος. Πέρσι, όταν μια… μαυρίλα απλωνόταν παντού και κανείς δεν ήξερε τι θα ξημέρωνε εξαιτίας των συνεπειών της πανδημίας, η εξαγορά της Forthnet-Nova από την United Group ήταν το… μάνα εξ ουρανού για την πρώτη κατηγορία του ποδοσφαίρου στη χώρα μας.

Από κει που οι ομάδες είχαν να κάνουν με έναν τηλεοπτικό πάροχο ο οποίος ήταν υπό τον έλεγχο των τραπεζών, αντιμετώπιζε τεράστια οικονομικά προβλήματα και ήταν ολοφάνερο πως δεν μπορούσε να υποστηρίξει ένα τόσο ακριβό project, ξαφνικά βρέθηκαν να διαπραγματεύονται με ένα νέο ιδιοκτήτη, ο οποίος ήθελε οπωσδήποτε να έχει όλη την Super League στα κανάλια Novasports και ήταν αποφασισμένος να κάνει ό,τι χρειαστεί για να πετύχει αυτό τον στόχο.

Η NOVA ήταν πολύ… large, οι συμφωνίες έκλεισαν σε χρόνο dt και στα ταμεία των ομάδων μπήκαν χρήματα που -για πολλές εξ αυτών- ήταν υπερβολικά. Ομως, όπως έχω ξαναγράψει, όταν υπάρχει κάποιος που πουλάει κάτι και κάποιος που αγοράζει, σημασία έχει μόνο τι λένε και τι κάνουν τα ενδιαφερόμενα μέρη και κανένας άλλος.

Τα… ενδιαφερόμενα μέρη, όμως, για να έρθουμε στο φετινό καλοκαίρι, αυξήθηκαν. Και κάνουν τις ομάδες της λίγκας να τρίβουν με ακόμη μεγαλύτερη χαρά τα χέρια τους.

Εφόσον αποδειχθεί στην πράξη αυτό που επισήμως ειπώθηκε χθες από τον εκτελεστικό διευθυντή του ΟΤΕ, τον κ. Τσαμάζ, ότι δηλαδή η COSMOTE το σκέφτεται και «εκτιμάει την κατάσταση» προκειμένου να μπει στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων των εμπορικότερων ομάδων ή και όλου του πρωταθλήματος, αντιλαμβάνεστε σε τι ύψη μπορεί να φτάσει το τίμημα και πόσο -ακόμη πιο- ευτυχισμένες να είναι οι ομάδες της Super League.

Θυμίζω, βέβαια, ότι ήδη έχουν εισπράξει στα τέλη Μαρτίου και από 1,5 εκατ. ευρώ εκάστη, ως προκαταβολή του ποσοστού από την φορολόγηση των στοιχηματικών εταιρειών που τους εξασφάλισε με τη νομοθετική πρωτοβουλία του ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.

Cosmote TV, Nova: «Σκάει» βόμβα! Αποκάλυψη για τις χρεώσεις

Ξανά στο προσκήνιο οι τιμές στην κινητή τηλεφωνία. Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. Τι πληρώνουμε τελικά και τι μας παρέχουν; Τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη; Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Μια νέα μελέτη για τις τιμές στην κινητή τηλεφωνία αναμένει το επόμενο διάστημα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σε μια προσπάθεια απεικόνισης της ελληνικής αγοράς σε σύγκριση και με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η μελέτη θα διενεργηθεί από την εταιρεία Tarifica (T3i Group LLC dba Tarifica) η οποία όπως αναφέρεται στην απόφαση ανάθεσης από την ΕΕΕΤ είναι ο “ηγέτης της αγοράς στη συλλογή, ανάλυση και παράδοση δεδομένων τηλεπικοινωνιών και τιμών σε πραγματικό χρόνο παγκοσμίως”.

“Η εταιρεία, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων της, κατά την ιστοσελίδα της, συγκεντρώνει και αξιολογεί δεδομένα αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο και επικουρεί τους εθνικούς ρυθμιστές τηλεπικοινωνιών να αξιολογήσουν και να συγκρίνουν τις τιμές των αγορών τους σε σχέση με τις αγορές άλλων κρατών τρίτων χωρών αλλά και, ιδίως των κρατών μελών της ΕΕ, ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα την ανταγωνιστικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να παρακολουθήσουν την εξέλιξη των προσφερόμενων τιμών για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών”, σημειώνεται ακόμη.

Cosmote TV, Nova: Σύγκριση χρεώσεων με 12 χώρες

“Διάφορες συγκρίσεις και έρευνες τιμών δείχνουν την Ελλάδα ως μια από τις πιο ακριβές αγορές σε σύγκριση με άλλες χώρες. Όμως η τιμολόγηση της κινητής τηλεφωνίας είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και όταν πραγματοποιούνται αναλύσεις για τη συγκεκριμένη αγορά χρειάζεται να ληφθούν διάφοροι παράγοντες υπόψη”, αναφέρεται στην τεχνική περιγραφή της προσφοράς της Tarifica.

H εταιρεία δεσμεύεται να προχωρήσει σε μια ανάλυση των τιμών κινητής στην Ελλάδα σε σύγκριση με 12 άλλες χώρες της ΕΕ.

Για κάθε χώρα οι αναλυτές της Tarifica θα εξετάσουν τις προσφορές όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Επιπλέον θα εξεταστούν και οι προσφορές έως τριών εναλλακτικών παρόχων (όπως εικονικοί πάροχοι), όπου αυτοί υπάρχουν.

Όπως αναφέρεται σχετικά στην τεχνική προσφορά, οι αναλυτές της Tarifica θα δημιουργήσουν έξι προφίλ καταναλωτή με διαφορετικές ανάγκες, που θα αντιπροσωπεύουν όλο το φάσμα της αγοράς και θα εντοπίσουν τις πιο φθηνές προσφορές σε κάθε χώρα για το κάθε προφίλ ξεχωριστά.

Βάσει της απόφασης ανάθεσης, η Tarifica θα πρέπει στις 31 Μάιου 2021 να παραδώσει ένα αρχείο Excel με τις τιμές για κάθε μια από τις 12 χώρες και για κάθε προφίλ καταναλωτή μαζί με μια γραπτή σύνοψη των αποτελεσμάτων της έρευνας.

“Αν η ΕΕΤΤ θέλει να παραλάβει μια πιο αναλυτική έκθεση η Tarifica μπορεί να παραδώσει μια ανάλυση της τιμολόγησης στις παραπάνω αγορές, εντοπίζοντας την σχετική απόδοση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες χώρες.

Η συγκεκριμένη ανάλυση θα περιλαμβάνει και ένα τμήμα που θα εξηγεί γιατί κάποιες έρευνες που δείχνουν την Ελλάδα ως μια ακριβή αγορά κινητής, μπορεί να μην εξετάζουν όλους του απαραίτητους παράγοντες για μια τέτοια ανάλυση και για αυτό το λόγο μπορεί να μη δίνουν ολόκληρη την εικόνα της αγοράς”, αναφέρεται ακόμη στην προσφορά της εταιρείας.