Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Σάββατο (27/02): Τι ώρα κλείνουν

Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Σάββατο (27/02/2021): Το lockdown συνεχίζεται μέχρι… νεωτέρας οπότε υπάρχει και η ανάλογη προσαρμογή στα ωράρια λειτουργείας των σούπερ μάρκετ. Δείτε στο xristika.gr μέχρι τι ώρα θα είναι ανοιχτά.

Με νέο διευρυμένο ωράριο λοιπόν λειτουργούν από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου τα καταστήματα τροφίμων, περιλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ λόγω του lockdown.

Έτσι το προτεινόμενο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων τροφίμων είναι 7:00-20:30 τις καθημερινές και 7:00-17:30 το Σαββατοκύριακο.

Επίσης ισχύουν τα εξής:

  • Ένα άτομο για κάθε 25 τ.μ. στον κύριο χώρο του καταστήματος (εξαιρούνται βοηθητικοί χώροι, αποθήκες, γραφεία, χώροι στάθμευσης).
  • Απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των ατόμων.
  • Απαγόρευση πώλησης προϊόντων λιανεμπορίου.
  • Δυνατότητα παραδόσεων delivery τις Κυριακές από σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις που λειτουργούν είναι:

καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ μίνι μάρκετ, φούρνοι),

λαϊκές αγορές,

φαρμακεία,

Pet Shops,

επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών (αποκλειστικά για την επισκευή συσκευών, την εξόφληση λογαριασμών και την ανανέωση υπολοίπου),

καταστήματα οπτικών/ακουστικών βαρηκοΐας και καταστήματα περουκών και ποστίς, (κατόπιν ραντεβού),

και κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης με την μέθοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων (e-shop).

Τα περίπτερα λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.

Για τα σούπερ μάρκετ στην ΚΥΑ διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται η πώληση προϊόντων που ανήκουν σε ΚΑΔ σε αναστολή, όπως τα παιχνίδια, τα είδη ένδυσης, υπόδησης κοκ.

Τέλος, η εστίαση λειτουργεί με τη μέθοδο της διανομής (delivery), πακέτου απ’ το κατάστημα (take away) και καθ’ οδόν εξυπηρέτησης (drive through).

Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Σάββατο (27/02): Σοκαριστικές καταγγελίες – Δείτε τι συμβαίνει στα καταστήματα LIDL

Σε απίστευτες καταγγελίες προχώρησε τo Σωματείο Εργαζομένων LIDL Αττικής αποκαλύπτοντας όπως αναφέρει σε ανακοίνωση, τι πραγματικά συμβαίνει εντός της αλυσίδας και «δεν βγαίνουν προς τα έξω».

Δείτε τη νέα ανακοίνωση που αναρτήθηκε στα social media:

«ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2021

Συνάδελφοι-ισσες εργαζόμενοι στα LIDL

Το Σωματείο μας τις τελευταίες μέρες βλέπει με μεγάλη ανησυχία την αύξηση των κρουσμάτων πανελλαδικά.

Εμείς οι εργαζόμενοι στα LIDL όπως και στους υπόλοιπους επιχειρηματικούς ομίλους είμαστε υποχρεωμένοι καθημερινά να πηγαινοερχόμαστε στη δουλειά μας στοιβαγμένοι μέσα στα Μ.Μ.Μ. είμαστε αντιμέτωποι με την έκρηξη κρουσμάτων μέσα στα καταστήματα, τα ελλιπή μέτρα ατομικής προστασίας, τα ανύπαρκτα υγειονομικά πρωτόκολλα και την εργοδοτική αυθαιρεσία.

Ζούμε με το φόβο μην νοσήσουμε και μεταφέρουμε τον ιό στα σπίτια μας, στα σχολειά των παιδιών μας, στους καταναλωτές που εξυπηρετούμε. Τα ένα – δυο κρούσματα ανά κατάστημα τώρα έχουν γίνει πολύ περισσότερα.

Οι καταγγελίες που φτάνουν στο σωματείο μας επιβεβαιώνουν με το πιο τραγικό τρόπο ότι τα καταστήματα έχουν μετατραπεί σε χώρους υπερμετάδοσης του ιού και οι εργαζόμενοι σε αυτά είμαστε πλήρως εκτεθειμένοι χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο προστασίας για την υγεία την δική μας, των οικογενειών μας αλλά και των καταναλωτών.

Την ευθύνη για όλη αυτή την κατάσταση την έχει αποκλειστικά η κυβέρνηση και η εργοδοσία. Τα μόνα πρωτόκολλα που πιστά εφαρμόζει η εργοδοσία είναι τα πρωτόκολλα του κέρδους.

ο γνωστό τροπάριο που ακούμε τελευταία ‘’ ενεργούμε σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ” σημαίνει ότι κυβέρνηση και εργοδοσία το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην θιχτούν τα κέρδη της LIDL και των υπόλοιπων επιχειρηματικών ομίλων.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η εργοδοσία να αξιοποιεί τα όποια υγειονομικά πρωτόκολλα υπάρχουν κατά το δοκούν τα όποια σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια μας στους χώρους δουλειάς και τη μη διασπορά του ιού.

Η εργοδοσία της LIDL όμως δεν στέκεται μόνο εκεί αφού σε πρόσφατες ενημερώσεις της προς το προσωπικό αναφέρει ότι σε περίπτωση κρούσματος κλείνει άμεσα το κατάστημα στη πράξη όχι μόνο δεν εφαρμόζει αυτό που επικαλείται αλλά αντιθέτως κάνει ότι είναι δυνατόν για να μην χάσει ούτε ένα ευρώ από την τεράστια κερδοφορία της.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ως συνέχεια αντιστοιχών πρακτικών του προηγούμενου διαστήματος σε αλλά καταστήματα ήταν το περιστατικό που συνέβη στο κατάστημα της LIDL στο Μαρκόπουλο όπου εργαζόμενη ενημέρωσε από τις 6 το απόγευμα την εργοδοσία ότι είναι θετική στον κορωνοίο και η εταιρεία όχι μόνο δεν έκλεισε το κατάστημα άμεσα αλλά κράτησε και τους εργαζόμενους μέχρι της 10.30 το βράδυ για να καθαρίσουν!!!

Να λοιπόν συνάδελφοι που επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά αυτό που εδώ και μήνες το σωματείο μας και το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα τονίζει έντονα ότι η διασπορά του ιού είναι αποτέλεσμα των ανύπαρκτων ελέγχων και των υγειονομικών πρωτόκολλων που εφαρμόζουν οι εργοδότες στους χώρους δουλειάς.

Βέβαια συνάδελφοι ήταν τόσο μεγάλη η ανησυχία της LIDL για το κρούσμα στο συγκεκριμένο κατάστημα όσον αφορά την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων ειδικά δε αυτόν που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες που δεν την εμπόδισε να δώσει επίπληξη σε εργαζόμενη που ανήκει σε ευπαθή ομάδα ( καρδιοπαθείς ) με την αιτιολογία ότι μαζεύτηκε ουρά στο ταμείο της. Προφανώς η εργαζόμενη δεν τήρησε τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα όποια κόπτεται δήθεν η LIDL!!!

Συνάδελφοι-ισσες

Ήρθε η ώρα να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να καταγγέλλουν στο σωματείο μας οποιαδήποτε εργοδοτική αυθαιρεσία.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΤΟ Δ.Σ».

Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Σάββατο (27/02): Ποια προϊόντα αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες το 2020

Ένας στους τέσσερις καταναλωτές, χρήστες του διαδικτύου, πραγματοποιεί πλέον αγορές από online σούπερ μάρκετ, όταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2019, έφτανε το 1-2%. Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι της κρίσης του κορονοϊού, με τους καταναλωτές να ρίχνουν μεγάλο μέρος των χρημάτων τους στην αγορά αγαθών πρώτης ανάγκης. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Σε μία χρονιά κατά την οποία τα Οnline σούπερ μάρκετ κατέγραψαν ανάπτυξη – ρεκόρ, «κερδίζοντας» εν μέσω πανδημίας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, οι αλλαγές ήταν εξίσου σημαντικές και όσον αφορά στα προϊόντα με τα οποία γεμίζει πλέον το ηλεκτρονικό καλάθι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Convert Group, το 2020 ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των Online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, σημείωσε αύξηση 262% και έφτασε τα 163 εκατ. ευρώ, ενώ η προηγούμενη πρόβλεψη των στελεχών της εταιρείας τον Ιούλιο του 2020 ήταν για συνολικά 100 εκατ. στο τέλος τους έτους. Έτσι πλέον, το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στον συνολικό τζίρο του κλάδου έφτασε, την περασμένη χρονιά, το 1,8% έναντι μόλις 0,4% το 2019.

Αν και τους πρώτους μήνες της πανδημίας οι καταναλωτές περισσότερο λόγω των συνθηκών και όχι τόσο από επιλογή, στράφηκαν στα ηλεκτρονικά σούπερ μαρκέτ και αντίστοιχα ο κλάδος δεν ήταν κατάλληλα προετοιμασμένος για τη ραγδαία ανάπτυξη, οι επόμενοι μήνες έδειξαν ότι η νέα αυτή συνήθεια ήρθε για να μείνει. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των Online σούπερ μάρκετ κορυφώθηκε τον τελευταίο μήνα του έτους τον Δεκέμβριο, όπου καταγράφηκε αύξηση 669% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Επιπλέον, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Convert Group, οι καταναλωτές άρχισαν να προσθέτουν στο ηλεκτρονικό τους καλάθι προϊόντα πρώτης ανάγκης όπως φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα, που μέχρι το 2019 δεν ήταν στις κύριες προτιμήσεις τους. Άρχισαν δηλαδή να εμπιστεύονται τα Οnline σούπερ μάρκετ για τα συνολικά ψώνια της εβδομάδας και όχι για κάποια μεμονωμένα προϊόντα. Σ’ αυτό βέβαια βοήθησε και το γεγονός ότι ο μεγάλες αλυσίδες βλέποντας τη νέα τάση των καταναλωτών, προχώρησαν άμεσα σε σημαντικές επενδύσεις στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, βελτιώνοντας τόσο τις υποδομές τους όσο και τους χρόνους παράδοσης.

Έτσι, το 2020, οι Οnline πωλήσεις σε φρέσκα τρόφιμα κατέγραψαν αύξηση 486% τους μήνες της πρώτης καραντίνας (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος) και 658% τους μήνες της δεύτερης (Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος), σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2019.

Αναλυτικά ανά κατηγορία και σε σχέση με το 2019, καταγράφηκε άνοδος 494% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, 446% σε φρέσκα τρόφιμα, 420% σε προϊόντα αρτοποιίας, 397% σε συσκευασμένα τρόφιμα, 363% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, 337% σε ποτά και αναψυκτικά, 302% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, 233% σε προϊόντα για κατοικίδια και 88% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.

Το μέσο ηλεκτρονικό «καλάθι» στην αρχή του έτους διαμορφώθηκε στα 100 ευρώ και μειώθηκε στα 80 ευρώ τους τελευταίους μήνες. Άλλωστε όσο περνούσε ο καιρός, οι καταναλωτές προσαρμόζονταν σιγά σιγά στις νέες συνθήκες και έκαναν πιο μικρές παραγγελίες ενώ και η ανταπόκριση των σούπερ μάρκετ βελτιώθηκε σε σχέση με τους πρώτους μήνες.

Όσον αφορά τέλος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, τα επώνυμα προϊόντα φαίνεται ότι κερδίζουν συνεχώς έδαφος έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας των οποίων το μερίδιο αξίας στο ηλεκτρονικό καλάθι έχει μειωθεί από το 14,2% το 2017 στο 12,1% το 2020.

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr