Netflix: Διαφημίσεις σαν της κανονικής τηλεόρασης φέρνει το Netflix εκτός φυσικά αν πληρώσουμε!
Το Netflix εργάζεται πάνω στην ανανέωση του συστήματος διαφημίσεων με στόχο να κάνει την παρακολούθηση αυτών λιγότερο επαναληπτική και ταυτόχρονα περισσότερο ανεκτική.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Financial Times, το Netflix σχεδιάζει να καινοτομήσει με νέο είδος διαφημίσεων που θα έχουν το χαρακτήρα επεισοδίων, δηλαδή θα συνδέονται η μια με την άλλη.
Τα σχόλια αυτά έγιναν κατά τη διάρκεια του Cannes Lions festival στη Γαλλία.
Το βασικό πακέτο του Netflix με διαφημίσεις ήδη έχει τέσσερα με πέντε λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα παρακολούθησης. Αυτά τα διαφημιστικά διαλείμματα τρέχουν κατά την αρχή ή κατά τη διάρκεια του περιεχομένου.
Βέβαια η κατάσταση είναι καλύτερη σε σχέση με άλλες υπηρεσίες όπως το Paramount+, όπου το Essential κοστίζει 4.99 δολάρια αλλά οι χρήστες πρέπει να περάσουν από μια διαφήμιση στην αρχή του επεισοδίου, και στη συνέχεια ως και πέντε διαφημιστικά διαλλείματα αρκετών λεπτών.
Σε μια κίνηση που φέρνει νέα εκατομμύρια συνδρομητές προχώρησε το Netflix.
Παρόλο που το Netflix έχασε εκατομμύρια συνδρομητές στις αρχές του 2022, κατάφερε να δει άνοδο μερικών εκατομμυρίων το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Ωστόσο, η πλατφόρμα αναμένεται να χάσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές ως αποτέλεσμα του μπλοκαρίσματος της κοινής χρήσης κωδικών.
Σε μία προσπάθεια να ανακόψει αυτή την επικείμενη πτώση των συνδρομητών, η εταιρεία αποφάσισε να μειώσει το κόστος της συνδρομής σε πάνω από 30 χώρες.
Αναφορά λέει ότι το Netflix θα ρίξει την τιμή της μηνιαίας συνδρομής κατά 50% σε ορισμένες χώρες, ενώ σε άλλες η μείωση θα είναι μικρότερα, αν και παραμένει αξιοσημείωτη.
Οι μειώσεις των τιμών δεν αφορούν συγκεκριμένη ήπειρο ή αγορά, καθώς οι εταιρεία φαίνεται να μειώνει το κόστος σε χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ανατολικής Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής, και της Ασίας.
Η εταιρεία δεν έχει αναφέρει την έκπτωση, οπότε ο κάθε χρήστης θα πρέπει να τσεκάρει μόνος του πόσο έχει μειωθεί το κόστος στη χώρα του.
Όλο αυτό έρχεται σε αντίθεση με πρόσφατη αναφορά που έκανε ξεκάθαρο ότι το Netflix θα αυξήσει τις τιμές του, αντί να τις μειώσει Κάτι που δημιουργεί το ερώτημα:
“Μήπως η εταιρεία μείωσε τις τιμές σε αυτές τις χώρες, και ετοιμάζει αύξηση σε άλλες, για να ισορροπήσει την κατάσταση;” ο χρόνος θα δείξει τι θα συμβεί. Πάντως, οι μειώσεις έχουν αρχίσει να εφαρμόζονται στις παρακάτω χώρες.
Αφγανιστάν, Αλβανία, Αλγερία, Αγκόλα, Μπανγκλαντές, Μπελίζ, Μπενίν, Μπουτάν, Βολιβία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Μποτσουάνα, Βρετανικό έδαφος Ινδικού Ωκεανού, Βουλγαρία, Μπουρκίνα Φάσο, Μπουρούντι, Καμπότζη, Καμερούν, Πράσινο Ακρωτήριο, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Τσαντ, Νήσος των Χριστουγέννων, Κομόρες, Κονγκό – Μπραζαβίλ, Κονγκό – Κινσάσα, Ακτή Ελεφαντοστού, Κροατία, Κούβα, Τζιμπουτί, Δομινικανή Δημοκρατία, και Ντομίνικα.
Επίσης, Εκουαδόρ, Αίγυπτος, Ελ Σαλβαδόρ, Ισημερινή Γουινέα, Ερυθραία, Αιθιοπία, Φίτζι, Γκαμπόν, Γκάμπια, Γκάνα, Γρενάδα, Γουατεμάλα, Γουινέα, Γουινέα-Μπισάου, Γουιάνα, Αϊτή, Ονδούρα, Ινδονησία, Ιράκ, Τζαμάικα, Ιορδανία, Κένυα, Κιριμπάτι, Λάος, Λίβανος, Λεσότο, Λιβερία, Λιβύη, Μακεδονία, Μαδαγασκάρη, Μαλάουι, Μαλαισία, Μαλί, Μαυριτανία, Μαυρίκιος, Μογγολία, Μαυροβούνιο, Μαρόκο, Μοζαμβίκη, και Μιανμάρ (Βιρμανία).
Επιπλέον, Ναμίμπια, Νεπάλ, Νικαράγουα, Νίγηρας, Παλαιστινιακά Εδάφη, Παναμάς, Παπούα Νέα Γουινέα, Παραγουάη, Φιλιππίνες, Νήσοι Pitcairn, Ρουμανία, Ρουάντα, Σαμόα, Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, Σενεγάλη, Σερβία, Σεϋχέλλες, Σιέρα Λεόνε, Σλοβενία, Νήσοι Σολομώντα, Σομαλία, Νότιο Σουδάν, Σρι Λάνκα, Άγιος Βαρθολομαίος, Αγία Ελένη, Αγία Λουκία, Άγιος Μαρτίνος, Άγιος Βικέντιος και Γρεναδίνες, Σουδάν, Σουρινάμ, και Σουαζιλάνδη.
Καθώς και Τανζανία, Ταϊλάνδη, Τιμόρ-Λέστε, Τόγκο, Τόνγκα, Τυνησία, Τουβαλού, Ουγκάντα, Βανουάτου, Βενεζουέλα, Βιετνάμ, Γουάλις και Φουτούνα, Υεμένη, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε.
Σε μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς προχώρησε το Netflix ανακοινώνοντας μια συνεργασία… έκπληξη!
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Pornhub και του Netflix, η διανομή του περιεχομένου θα γίνεται με ασφάλεια ενώ θα θίγεται και το θέμα του trafficking.
Αναλυτικά το δελτίο τύπου:
«Το Pornhub, η πιο διάσημη πλατφόρμα ψυχαγωγίας ενηλίκων του διαδικτύου, άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνεται και διανέμεται η πορνογραφία.
Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους δημιουργούς ερωτικού περιεχομένου να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό, ενώ η εταιρεία έβγαζε δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά επίσης ενεπλάκη σε ισχυρισμούς για μη συναινετικό υλικό και διακίνηση πορνό στον ιστότοπο.
Καθώς οι οργανώσεις κατά της εμπορίας ανθρώπων αναζητούν δικαιοσύνη για τα θύματα, μπορεί αυτός ο διαδικτυακός γίγαντας να προστατεύσει αυτά τα θύματα από εκείνους που επωφελούνται ή είναι ένα νέο κύμα λογοκρισίας για ενήλικες που κάνουν συναινετικό πορνό;».
Τι είπε σκηνοθέτης και παραγωγός Suzanne Hillinger
«Στόχος αυτού του ντοκιμαντέρ είναι να αναδείξουμε τι σημαίνει σεξουαλικότητα και συναίνεση όταν οι διαδικτυακές πλατφόρμες δισεκατομμυρίων δολαρίων ευδοκιμούν από περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες.
Ποιος έχει και ποιος πρέπει να έχει τη δύναμη σε αυτά; Ελπίζουμε αυτή η ταινία να δημιουργήσει σημαντικές συζητήσεις για το σεξ και τη συναίνεση, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στον κόσμο».
To Netflix ψάχνει αεροσυνοδό για ένα από τα ιδιωτικά του τζετ, προσφέροντας αμοιβή 385.000 δολαρίων σε όποιον πάρει τη θέση.
Τα προσόντα που θα πρέπει να διαθέτει ο αεροσυνοδός της δημοφιλέστερης πλατφόρμας streaming στον κόσμο είναι, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η ανεξάρτητη κρίση, η διακριτικότητα και οι εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών».
Οι αεροσυνοδοί του Netflix θα πρέπει, επίσης, να μπορούν να «λειτουργούν με λίγη κατεύθυνση και πολλά κίνητρα αυτοβελτίωσης».
Πέρυσι το Netflix μείωσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας μετά από μια πτώση στον αριθμό των συνδρομητών.
«Το συνολικό εύρος της αγοράς για αυτή τη θέση είναι συνήθως 60.000-385.000 δολάρια.
Αυτό το εύρος αγοράς βασίζεται στη συνολική αποζημίωση (έναντι μόνο βασικού μισθού), η οποία είναι σύμφωνη με τη φιλοσοφία μας για τις αποδοχές», αναφέρεται στον ιστότοπο του Netflix.
Η εταιρεία είπε επίσης ότι καθορίζει τον μισθό ενός υπαλλήλου λαμβάνοντας υπόψη «παράγοντες αποζημίωσης», όπως το ιστορικό, η εμπειρία και οι δεξιότητές του.
Η δουλειά απαιτεί ταξίδια εντός και εκτός των ΗΠΑ.
«Το τμήμα Αεροπορίας του Netflix παρέχει εξαιρετική, ασφαλή, εμπιστευτική αεροπορική μεταφορά», συνεχίζει η ανακοίνωση.
Η αγγελία γράφει επίσης ότι το τμήμα αυτό «βοηθά το Netflix να φτάσει στον κόσμο πιο αποτελεσματικά, ώστε η εταιρεία να συνεχίσει να δημιουργεί χαρά σε όλο τον κόσμο».
Τα καθήκοντα του αεροσυνοδού σε ένα «Super Midsize Jet» θα περιλαμβάνουν την επιθεώρηση του εξοπλισμού έκτακτης ανάγκης στο πιλοτήριο και την καμπίνα πριν από την απογείωση.
Θα πρέπει επίσης να μπορεί να σηκώνει αντικείμενα βάρους έως και 13,6 κιλών όταν φορτώνει το αεροπλάνο.
Ο μέσος μισθός των αεροσυνοδών στις ΗΠΑ είναι λίγο πάνω από 62.000 δολάρια ετησίως, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.
Εκπρόσωπος του Netflix είπε στο BBC ότι η εταιρεία «δεν θα σχολιάσει» τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του μισθού των αεροσυνοδών της.
Πέρυσι η εταιρεία του Netflix ανακοίνωσε την προσθήκη 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά στη βάση συνδρομητών της μέσα στους τρεις μήνες έως το τέλος Σεπτεμβρίου, αντιστρέφοντας τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών.
Νωρίτερα μέσα στο έτος, η εταιρεία αποκάλυψε την πρώτη της πτώση στις πληρωμές πελατών σε περισσότερο από μια δεκαετία μετά την αύξηση των τιμών σε βασικές αγορές.
Oι μεγάλες επιτυχίες της πλατφόρμας, όπως τα Stranger Things και Monster: The Jeffrey Dahmer Story βοήθησαν να επιστρέψουν οι θεατές πίσω στην υπηρεσία.
Το Netflix κατήργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας πέρυσι, καθώς αντιμετώπιζε επιβράδυνση της ανάπτυξης και αυξημένο ανταγωνισμό.
Η εταιρεία έχει επίσης λανσάρει μια νέα επιλογή ροής με διαφημίσεις και καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, καθώς προσπαθεί να τονώσει την ανάπτυξή της.
Είναι πλέον γεγονός! Το Netflix έφερε τις διαφημίσεις και μαζί ζητάει νέα πληρωμή!
Νέο «φθηνό» πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή λανσάρει επισήμως το Netflix από τις 3 Νοεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, η νέα υπηρεσία θα κοστίζει περίπου 7 δολάρια και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Microsoft.
Οι χρήστες που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βλέπουν κατά μέσο όρο 5 με 7 λεπτά διαφημίσεων την ώρα, πριν και κατά την διάρκεια των ταινιών, χωρίς να μπορούν να τις παραλείψουν.
Ακόμη, δεν θα έχουν την δυνατότητα download στις συσκευές τους, ενώ αρχικά δεν θα έχουν πρόσβαση σε όλους τους τίτλους ταινιών και σειρών της πλατφόρμας λόγω περιορισμών.
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ιαπωνία, στην Κορέα, στο Μεξικό, στη Βραζιλία, στην Αυστραλία και στον Καναδά.
Με την κίνηση αυτή -η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και ένα εξάμηνο- το Netflix προσδοκά να προσεγγίσει τόσο νέους συνδρομητές όσο και διαφημιστές οι οποίοι θα θελήσουν να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.
Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.
Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.
Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.
Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.
Έτσι, υτή την στιγμή το Netflix έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.
Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.
Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς εντός του επόμενου έτους θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στη χώρα μας το HBO Max και το Disney+, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά όπου κυριαρχεί το Netflix.
Παράλληλα, οι εγχώριες εταιρείες τηλεπικοινωνιών επεκτείνουν τις δικές τους υπηρεσίες με αντίστοιχα μοντέλα Over The Top (OTT), δηλαδή μέσω Διαδικτύου, χωρίς αποκωδικοποιητές, άνευ συμβολαίου και ανεξαρτήτως παρόχου.
Εντός του μήνα η Nova αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα την ψηφιακή πλατφόρμα “ΕΟΝ”, την οποία αξιοποιεί στις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο μητρικός όμιλος United Group. Πρόκειται για το πρώτο, ουσιαστικά, βήμα της νέας εποχής της εταιρείας, μετά την εξαγορά της.
Μια κίνηση απαραίτητη για την εταιρεία, που είχε μείνει πίσω στο συγκεκριμένο πεδίο, ειδικά έναντι της Cosmote TV, η οποία είχε ξεκινήσει τη δική της πλατφόρμα streaming τον Ιανουάριο του 2020.
Η Vodafone ξεκίνησε τη διάθεση της Vodafone TV ως υπηρεσία ΟΤΤ τον περασμένο Αύγουστο, επεκτείνοντας τη συνεργασία που είχε ξεκινήσει με το HBO, ενώ η Wind προσφέρει από το 2018 τη Wind Vision.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…