Netflix: Ξεχάστε όσα πληρώνατε – Νέα τιμή, πόσα θα δίνουμε πλέον

Netflix: Για μεγάλο χρονικό διάστημα, το Netflix είχε τρία επίπεδα συνδρομής, τα Basic, Standard, και Premium.

Κάθε ένα από αυτά προσέφερε διαφορετικά προνόμια.

Οι πιο σημαντικές διαφορές αφορούν την ανάλυση και το πλήθος των συσκευών.

Το Basic επιτρέπει streaming μόνο σε 720p και επιτρέπει την προβολή σε μία συσκευή.

Από την άλλη, το Standard ανεβάζει την ανάλυση σε 1080p και το πλήθος των συσκευών σε δύο. Τέλος, το Premium προσφέρει ροή 4K σε έως και τέσσερις συσκευές.

Το 2022, όμως, το Netflix πρόσθεσε τέταρτο κατώτερο επίπεδο. Πρόκειται για το Basic με διαφημίσεις, το οποίο στην ουσία προσφέρει ότι το Basic, αλλά περιέχει διαφημίσεις σε διάφορα σημεία της πλατφόρμας.

Τώρα, φαίνεται ότι η εταιρεία σκέφτεται να καταργήσει το κλασικό Basic επίπεδο και να μετατρέψει το μετατρέψει σε Standard με διαφημίσεις.

Μάλιστα, στον Καναδά, η σελίδα υποστήριξης της υπηρεσίας αντικατοπτρίζει ήδη αυτές τις αλλαγές.

Όσοι είναι συνδρομητές στο Basic στον Καναδά μπορούν να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν κανονικά.

Ωστόσο, εάν αναστείλουν τον λογαριασμό ή ακυρώσουν τη συνδρομή θα πρέπει να εγγραφούν σε διαφορετικό επίπεδο.

Αυτός είναι αναμφίβολα ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο το Netflix προσπαθεί να αυξήσει τα έσοδά του.

Παρόλο που το Standard επίπεδο με διαφημίσεις είναι σημαντικά φθηνότερη από το κλασικό Standard επίπεδο (5.99 CAD έναντι 16.49 CAD), οι διαφημίσεις φέρνουν επιπλέον χρήματα στην εταιρεία που μπορούν να αντισταθμίσουν τη διαφορά.

Αναγκάζοντας τους πελάτες να επιλέξουν μεταξύ αυτών των δύο επιπέδων, η εταιρεία θα λάβει πιθανότατα μια άμεση εισροή επιπλέον μετρητών.

Από τη μία μεριά είναι οι πελάτες που θα δίνουν περισσότερα από όσα πληρώνουν τώρα μεταπηδώντας από το τωρινό Basic στο Standard, και από την άλλη έχουμε αυτούς που θα επιλέξουν το Standard με διαφημίσεις.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το Netflix δοκιμάζει ή σχεδιάζει να δοκιμάσει αυτό το σύστημα σε αγορές εκτός του Καναδά.

Ωστόσο, οι Καναδοί ήταν από τους πρώτους που είδαν να τίθενται σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί κοινής χρήσης κωδικών – και η πολιτική αυτή ισχύει παγκοσμίως. Είναι πολύ πιθανό η εταιρεία να χρησιμοποιεί τον Καναδά για δοκιμές νέων προϊόντων.

Οπότε ίσως δούμε και άλλες χώρες να χάνουν το κλασικό Basic επίπεδο.

Netflix: Ανατροπή! Συνεχίζεις να μοιράζεσαι τους κωδικούς σου; Τι θα σου συμβεί

Πολύς ντόρος έχει γίνει το τελευταίο διάστημα αναφορικά με το μοίρασμα των κωδικών του Netflix.

Το hot θέμα της επικαιρότητας αυτή τη στιγμή είναι το τέλος του password sharing του Netflix, από τις ΗΠΑ από όπου ξεκίνησε.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Golem.de, το Netflix δεν θα μπλοκάρει το λογαριασμό του, αν ο χρήστης συνεχίζει να μοιράζεται το password και εκτός νοικοκυριού.

Ακριβώς αυτό ανέφερε το Netflix στην ιστοσελίδα, όταν ρωτήθηκε για τις συνέπειες που θα έχουν οι κάτοχοι των λογαριασμών.

Οι χρήστες δεν απειλούνται με τερματισμό του λογαριασμού τους ή οποιαδήποτε άλλη συνέπεια, αν άνθρωποι εκτός του νοικοκυριού αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό.

Ωστόσο, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά αν κάποιος χρήστης έχει ήδη ρυθμίσει τη λειτουργία του νοικοκυριού και έχει ξεκινήσει να πληρώσει για πρόσθετους χρήστες.

Το Golem.de αναφέρει ότι σε αυτή τη περίπτωση, χρήστες που αποκτούν πρόσβαση στο Netflix από τοποθεσίες διαφορετικές του κυρίως νοικοκυριού θα λαμβάνουν ειδοποίηση ότι το streaming δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Αντίθετα, το Netflix θα κατευθύνει το χρήστη να πληρώσει ξανά.

Από την μεριά του πάντως το bgr.com, προσθέτει ότι το streaming θα είναι εφικτό στις mobile συσκευές.

Μάλλον αυτό θα είναι το κενό ασφαλείας, ας μας επιτραπεί ο όρος, που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες για μεταφορά του περιεχομένου στη TV σε άλλες τοποθεσίες.

Θα παρακολουθούμε το θέμα από κοντά και πιο εκτενώς όταν έρθει και στην Ελλάδα το μέτρο αυτό.

Netflix: Απίστευτη κίνηση – Δείτε τι έκανε με τις συνδρομές και μοίρασε χαμόγελα

Σε μια κίνηση που φέρνει νέα εκατομμύρια συνδρομητές προχώρησε το Netflix.

Παρόλο που το Netflix έχασε εκατομμύρια συνδρομητές στις αρχές του 2022, κατάφερε να δει άνοδο μερικών εκατομμυρίων το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ωστόσο, η πλατφόρμα αναμένεται να χάσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές ως αποτέλεσμα του μπλοκαρίσματος της κοινής χρήσης κωδικών.

Σε μία προσπάθεια να ανακόψει αυτή την επικείμενη πτώση των συνδρομητών, η εταιρεία αποφάσισε να μειώσει το κόστος της συνδρομής σε πάνω από 30 χώρες.

Αναφορά λέει ότι το Netflix θα ρίξει την τιμή της μηνιαίας συνδρομής κατά 50% σε ορισμένες χώρες, ενώ σε άλλες η μείωση θα είναι μικρότερα, αν και παραμένει αξιοσημείωτη.

Οι μειώσεις των τιμών δεν αφορούν συγκεκριμένη ήπειρο ή αγορά, καθώς οι εταιρεία φαίνεται να μειώνει το κόστος σε χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ανατολικής Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής, και της Ασίας.

Η εταιρεία δεν έχει αναφέρει την έκπτωση, οπότε ο κάθε χρήστης θα πρέπει να τσεκάρει μόνος του πόσο έχει μειωθεί το κόστος στη χώρα του.

Όλο αυτό έρχεται σε αντίθεση με πρόσφατη αναφορά που έκανε ξεκάθαρο ότι το Netflix θα αυξήσει τις τιμές του, αντί να τις μειώσει Κάτι που δημιουργεί το ερώτημα:

“Μήπως η εταιρεία μείωσε τις τιμές σε αυτές τις χώρες, και ετοιμάζει αύξηση σε άλλες, για να ισορροπήσει την κατάσταση;” ο χρόνος θα δείξει τι θα συμβεί. Πάντως, οι μειώσεις έχουν αρχίσει να εφαρμόζονται στις παρακάτω χώρες.

Αφγανιστάν, Αλβανία, Αλγερία, Αγκόλα, Μπανγκλαντές, Μπελίζ, Μπενίν, Μπουτάν, Βολιβία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Μποτσουάνα, Βρετανικό έδαφος Ινδικού Ωκεανού, Βουλγαρία, Μπουρκίνα Φάσο, Μπουρούντι, Καμπότζη, Καμερούν, Πράσινο Ακρωτήριο, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Τσαντ, Νήσος των Χριστουγέννων, Κομόρες, Κονγκό – Μπραζαβίλ, Κονγκό – Κινσάσα, Ακτή Ελεφαντοστού, Κροατία, Κούβα, Τζιμπουτί, Δομινικανή Δημοκρατία, και Ντομίνικα.

Επίσης, Εκουαδόρ, Αίγυπτος, Ελ Σαλβαδόρ, Ισημερινή Γουινέα, Ερυθραία, Αιθιοπία, Φίτζι, Γκαμπόν, Γκάμπια, Γκάνα, Γρενάδα, Γουατεμάλα, Γουινέα, Γουινέα-Μπισάου, Γουιάνα, Αϊτή, Ονδούρα, Ινδονησία, Ιράκ, Τζαμάικα, Ιορδανία, Κένυα, Κιριμπάτι, Λάος, Λίβανος, Λεσότο, Λιβερία, Λιβύη, Μακεδονία, Μαδαγασκάρη, Μαλάουι, Μαλαισία, Μαλί, Μαυριτανία, Μαυρίκιος, Μογγολία, Μαυροβούνιο, Μαρόκο, Μοζαμβίκη, και Μιανμάρ (Βιρμανία).

Επιπλέον, Ναμίμπια, Νεπάλ, Νικαράγουα, Νίγηρας, Παλαιστινιακά Εδάφη, Παναμάς, Παπούα Νέα Γουινέα, Παραγουάη, Φιλιππίνες, Νήσοι Pitcairn, Ρουμανία, Ρουάντα, Σαμόα, Σάο Τομέ και Πρίνσιπε, Σενεγάλη, Σερβία, Σεϋχέλλες, Σιέρα Λεόνε, Σλοβενία, Νήσοι Σολομώντα, Σομαλία, Νότιο Σουδάν, Σρι Λάνκα, Άγιος Βαρθολομαίος, Αγία Ελένη, Αγία Λουκία, Άγιος Μαρτίνος, Άγιος Βικέντιος και Γρεναδίνες, Σουδάν, Σουρινάμ, και Σουαζιλάνδη.

Καθώς και Τανζανία, Ταϊλάνδη, Τιμόρ-Λέστε, Τόγκο, Τόνγκα, Τυνησία, Τουβαλού, Ουγκάντα, Βανουάτου, Βενεζουέλα, Βιετνάμ, Γουάλις και Φουτούνα, Υεμένη, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε.

Netflix: Σόκαρε τους πάντες – Η νέα του συνεργασία έφερε σάλο!

Σε μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς προχώρησε το Netflix ανακοινώνοντας μια συνεργασία… έκπληξη!

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Pornhub και του Netflix, η διανομή του περιεχομένου θα γίνεται με ασφάλεια ενώ θα θίγεται και το θέμα του trafficking.

Αναλυτικά το δελτίο τύπου:

«Το Pornhub, η πιο διάσημη πλατφόρμα ψυχαγωγίας ενηλίκων του διαδικτύου, άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνεται και διανέμεται η πορνογραφία.

Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους δημιουργούς ερωτικού περιεχομένου να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό, ενώ η εταιρεία έβγαζε δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά επίσης ενεπλάκη σε ισχυρισμούς για μη συναινετικό υλικό και διακίνηση πορνό στον ιστότοπο.

Καθώς οι οργανώσεις κατά της εμπορίας ανθρώπων αναζητούν δικαιοσύνη για τα θύματα, μπορεί αυτός ο διαδικτυακός γίγαντας να προστατεύσει αυτά τα θύματα από εκείνους που επωφελούνται ή είναι ένα νέο κύμα λογοκρισίας για ενήλικες που κάνουν συναινετικό πορνό;».

Τι είπε σκηνοθέτης και παραγωγός Suzanne Hillinger

«Στόχος αυτού του ντοκιμαντέρ είναι να αναδείξουμε τι σημαίνει σεξουαλικότητα και συναίνεση όταν οι διαδικτυακές πλατφόρμες δισεκατομμυρίων δολαρίων ευδοκιμούν από περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες.

Ποιος έχει και ποιος πρέπει να έχει τη δύναμη σε αυτά; Ελπίζουμε αυτή η ταινία να δημιουργήσει σημαντικές συζητήσεις για το σεξ και τη συναίνεση, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στον κόσμο».

Netflix: Προσφέρει μισθό 385.000 δολαρίων – Ποια είναι η «χρυσή» θέση

To Netflix ψάχνει αεροσυνοδό για ένα από τα ιδιωτικά του τζετ, προσφέροντας αμοιβή 385.000 δολαρίων σε όποιον πάρει τη θέση.

Τα προσόντα που θα πρέπει να διαθέτει ο αεροσυνοδός της δημοφιλέστερης πλατφόρμας streaming στον κόσμο είναι, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η ανεξάρτητη κρίση, η διακριτικότητα και οι εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών».

Οι αεροσυνοδοί του Netflix θα πρέπει, επίσης, να μπορούν να «λειτουργούν με λίγη κατεύθυνση και πολλά κίνητρα αυτοβελτίωσης».

Πέρυσι το Netflix μείωσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας μετά από μια πτώση στον αριθμό των συνδρομητών.

«Το συνολικό εύρος της αγοράς για αυτή τη θέση είναι συνήθως 60.000-385.000 δολάρια.

Αυτό το εύρος αγοράς βασίζεται στη συνολική αποζημίωση (έναντι μόνο βασικού μισθού), η οποία είναι σύμφωνη με τη φιλοσοφία μας για τις αποδοχές», αναφέρεται στον ιστότοπο του Netflix.

Η εταιρεία είπε επίσης ότι καθορίζει τον μισθό ενός υπαλλήλου λαμβάνοντας υπόψη «παράγοντες αποζημίωσης», όπως το ιστορικό, η εμπειρία και οι δεξιότητές του.

Η δουλειά απαιτεί ταξίδια εντός και εκτός των ΗΠΑ.

«Το τμήμα Αεροπορίας του Netflix παρέχει εξαιρετική, ασφαλή, εμπιστευτική αεροπορική μεταφορά», συνεχίζει η ανακοίνωση.

Η αγγελία γράφει επίσης ότι το τμήμα αυτό «βοηθά το Netflix να φτάσει στον κόσμο πιο αποτελεσματικά, ώστε η εταιρεία να συνεχίσει να δημιουργεί χαρά σε όλο τον κόσμο».

Τα καθήκοντα του αεροσυνοδού σε ένα «Super Midsize Jet» θα περιλαμβάνουν την επιθεώρηση του εξοπλισμού έκτακτης ανάγκης στο πιλοτήριο και την καμπίνα πριν από την απογείωση.

Θα πρέπει επίσης να μπορεί να σηκώνει αντικείμενα βάρους έως και 13,6 κιλών όταν φορτώνει το αεροπλάνο.

Ο μέσος μισθός των αεροσυνοδών στις ΗΠΑ είναι λίγο πάνω από 62.000 δολάρια ετησίως, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ.

Εκπρόσωπος του Netflix είπε στο BBC ότι η εταιρεία «δεν θα σχολιάσει» τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του μισθού των αεροσυνοδών της.

Πέρυσι η εταιρεία του Netflix ανακοίνωσε την προσθήκη 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά στη βάση συνδρομητών της μέσα στους τρεις μήνες έως το τέλος Σεπτεμβρίου, αντιστρέφοντας τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η εταιρεία αποκάλυψε την πρώτη της πτώση στις πληρωμές πελατών σε περισσότερο από μια δεκαετία μετά την αύξηση των τιμών σε βασικές αγορές.

Oι μεγάλες επιτυχίες της πλατφόρμας, όπως τα Stranger Things και Monster: The Jeffrey Dahmer Story βοήθησαν να επιστρέψουν οι θεατές πίσω στην υπηρεσία.

Το Netflix κατήργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας πέρυσι, καθώς αντιμετώπιζε επιβράδυνση της ανάπτυξης και αυξημένο ανταγωνισμό.

Η εταιρεία έχει επίσης λανσάρει μια νέα επιλογή ροής με διαφημίσεις και καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, καθώς προσπαθεί να τονώσει την ανάπτυξή της.

Netflix: Το… τερμάτισε! Οργή των συνδρομητών – Δείτε τι έκανε

Είναι πλέον γεγονός! Το Netflix έφερε τις διαφημίσεις και μαζί ζητάει νέα πληρωμή!

Νέο «φθηνό» πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή λανσάρει επισήμως το Netflix από τις 3 Νοεμβρίου.

Όπως ανακοίνωσε η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, η νέα υπηρεσία θα κοστίζει περίπου 7 δολάρια και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Microsoft.

Οι χρήστες που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βλέπουν κατά μέσο όρο 5 με 7 λεπτά διαφημίσεων την ώρα, πριν και κατά την διάρκεια των ταινιών, χωρίς να μπορούν να τις παραλείψουν.

Ακόμη, δεν θα έχουν την δυνατότητα download στις συσκευές τους, ενώ αρχικά δεν θα έχουν πρόσβαση σε όλους τους τίτλους ταινιών και σειρών της πλατφόρμας λόγω περιορισμών.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ιαπωνία, στην Κορέα, στο Μεξικό, στη Βραζιλία, στην Αυστραλία και στον Καναδά.

Με την κίνηση αυτή -η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και ένα εξάμηνο- το Netflix προσδοκά να προσεγγίσει τόσο νέους συνδρομητές όσο και διαφημιστές οι οποίοι θα θελήσουν να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.