Το τζάμπα… πέθανε: Δείτε τι αλλάζει στο NETFLIX από την Πρωτοχρονιά 2023

Netflix: Αποφασισμένο να βάλει τέλος στους πολλαπλούς χρήστες με ένα κωδικό είναι το Netflix μέσα στο 2023.

Έχει αναφερθεί αρκετές φορές ότι το Netflix θέλει να μειώσει τον αριθμό των χρηστών που μοιράζονται έναν λογαριασμό και σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η αλλαγή σελίδας θα γίνει στις αρχές του 2023.

Μία σχετική προσπάθεια έχει ήδη γίνει σε διάφορες περιοχές του πλανήτη και μετά την πρώτη απώλεια χρηστών τα τελευταία δέκα χρόνια, η εταιρεία θεώρησε ότι πρέπει να εξαλείψει αυτό το πρόβλημα.

Έτσι, όταν συνδεθεί σε έναν λογαριασμό χρήστης εκτός του βασικού νοικοκυριού, θα καλείται να πληρώσει μια έξτρα συνδρομή.

Οι πρώτες χώρες που υποδέχτηκαν αυτόν τον περιορισμό ήταν αυτές της Λατινικής Αμερικής, όπου και οι… έξτρα χρήστες χρεώνονταν 3 δολάρια το μήνα.

Μέχρι να γίνει αυτό, ο κύριος κάτοχος του λογαριασμού οφείλει να δίνει έναν κωδικό επιβεβαίωσης σε κάθε σύνδεση έξτρα χρήστη.

Κάποιες αναφορές έχουν γίνει ήδη και για πιο υψηλό αντίτιμο στις μεγαλύτερες αγορές (όπως οι ΗΠΑ), όπου και το Netflix σκέφτεται να εφαρμόσει ένα κόστος λίγο κάτω από αυτό του πακέτου με τις διαφημίσεις (που είναι στα 6,99 δολάρια).

Με αυτόν τον τρόπο θέλει να στρέψει όλους τους χρήστες που μοιράζονται τον λογαριασμό τους στη δημιουργία ξεχωριστού account.

Το Netflix διαχωρίζει τις συσκευές του βασικού χρήστη βάσει της IP, των αναγνωριστικών τους, αλλά και της δραστηριότητάς τους, έτσι ώστε να αποφύγει τα μπερδέματα.

Η κοινή χρήση λογαριασμών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και παρά το ότι είναι αντίθετη με τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, το Netflix κάνει τα «στραβά μάτια», με στόχο να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό.

Εκτιμάται πως για τα 220 εκατομμύρια σπίτια που πληρώνουν κανονικά τη συνδρομή τους, υπάρχουν επιπλέον 100 εκατομμύρια που αξιοποιούν υπάρχουσες συνδέσεις για να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας.

Netflix: Το… τερμάτισε! Οργή των συνδρομητών – Δείτε τι έκανε

Είναι πλέον γεγονός! Το Netflix έφερε τις διαφημίσεις και μαζί ζητάει νέα πληρωμή!

Νέο «φθηνό» πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή λανσάρει επισήμως το Netflix από τις 3 Νοεμβρίου.

Όπως ανακοίνωσε η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, η νέα υπηρεσία θα κοστίζει περίπου 7 δολάρια και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Microsoft.

Οι χρήστες που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βλέπουν κατά μέσο όρο 5 με 7 λεπτά διαφημίσεων την ώρα, πριν και κατά την διάρκεια των ταινιών, χωρίς να μπορούν να τις παραλείψουν.

Ακόμη, δεν θα έχουν την δυνατότητα download στις συσκευές τους, ενώ αρχικά δεν θα έχουν πρόσβαση σε όλους τους τίτλους ταινιών και σειρών της πλατφόρμας λόγω περιορισμών.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ιαπωνία, στην Κορέα, στο Μεξικό, στη Βραζιλία, στην Αυστραλία και στον Καναδά.

Με την κίνηση αυτή -η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και ένα εξάμηνο- το Netflix προσδοκά να προσεγγίσει τόσο νέους συνδρομητές όσο και διαφημιστές οι οποίοι θα θελήσουν να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.

Netflix: Έχασε σχεδόν 1 εκατομμύριο ακόμα συνδρομητές

Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.

Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.

Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.

Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.

Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.

Έτσι, υτή την στιγμή το Netflix έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.

Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.

Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.

Netflix: Δίνεται τον κωδικό σας; Ετοιμαστείτε να πληρώσετε επιπλέον!

Το Netflix κυκλοφόρησε πριν από μια δεκαετία και αυτή τη στιγμή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες TV streaming.

Εξελίχθηκε και προσπάθησε να προσαρμοστεί στους μεταβαλλόμενους καιρούς — μέσω διαφορετικών στρατηγικών και προσφορών. Αυτό που ξεκίνησε ως πλατφόρμα ενοικίασης DVD έχει τώρα τον δικό του κατάλογο πρωτότυπου περιεχομένου, τον οποίο προσφέρει ψηφιακά.

Πρόσφατα, ωστόσο, το Netflix άρχισε να χάνει συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες — όπως οι θεατές που χάνουν το ενδιαφέρον τους για το περιεχόμενο που παράγει, οι ανταγωνιστές που λανσάρουν τις δικές τους ανταγωνιστικές υπηρεσίες κ.λπ.

Το Netflix φαίνεται πως πιστεύει ότι και η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ευθύνεται για αυτή τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών. Από τότε, έχει αναπτύξει νέες στρατηγικές για την καταπολέμηση αυτού του γεγονότος.

Στην τελευταία του προσπάθεια να αυξήσει τη ροή εσόδων του, το Netflix θα αρχίσει να χρεώνει επιπλέον κάποιους επιλεγμένους χρήστες για την κοινή χρήση των κωδικών πρόσβασής τους.

Από τον επόμενο μήνα, οι συνδρομητές στην Αργεντινή, τη Δομινικανή Δημοκρατία, το Ελ Σαλβαδόρ, τη Γουατεμάλα και την Ονδούρα θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον 2,99 δολάρια το μήνα για να μοιραστούν τον λογαριασμό τους με ένα επιπλέον άτομο – το χαρακτηριστικό ονομάζεται “add a home”.

Ο αριθμός των “add a home” που μπορεί να προσθέσει ένας χρήστης στον λογαριασμό του ποικίλλει — ανάλογα με το πρόγραμμα για το οποίο πληρώνει.

Τα μέλη σε ένα βασικό πρόγραμμα Netflix μπορούν να προσθέσουν ένα “add a home”, οι τυπικοί χρήστες μπορούν να προσθέσουν έως δύο και οι χρήστες Premium μπορούν να προσθέσουν έως και τρία “add a home”.

Οι χρήστες σε αυτές τις περιοχές θα έχουν την επιλογή να ελέγχουν από ποιον χρησιμοποιείται ο λογαριασμός τους και να αφαιρούν τα σπίτια από τη σελίδα των ρυθμίσεων του λογαριασμού τους.

Netflix: Στέλνει πρόστιμα – Κλείνει λογαριασμούς

Η αγαπημένη συνήθειά μας, το Netflix, ετοιμάζεται να δείξει τα… δόντια του σε όσους έχουν κοινό λογαριασμό! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr

To Netflix προειδοποίησε ξανά σήμερα ότι επίκεινται μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου να χρησιμοποιείται ο ίδιος κωδικός πρόσβασης στο πρόγραμμά του από περισσότερους χρήστες.

Σύμφωνα με το CNBC, αυτή τη φορά η προειδοποίηση φαίνεται να είναι σοβαρή και θα σήμαινε το τέλος της πρακτικής αυτής.

Η εκτίμηση του Netflix είναι ότι πάνω από 30 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και τον Καναδά χρησιμοποιούν κοινό κωδικό για την πρόσβαση στο περιεχόμενό του. Oπως ανακοίνωσε, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πιθανόν κοινό password.

Στην τριμηνιαία επιστολή προς τους μετόχους του, το Netflix παραδέχθηκε ότι σκόπιμα είχε επιτρέψει την κοινή χρήση κωδικού, επειδή βοηθούσε στην εξοικείωση των χρηστών με την υπηρεσία του.

Ωστόσο, με τον ανταγωνισμό – από τη Disney, την Warner Bros. Discovery, την Paramount Global, τη NBC Universal και την Apple TV+ και άλλες εταιρείες – να υπονομεύει την ανάπτυξή του, το Netflix ανέφερε ότι θέλει να αρχίσουν να πληρώνουν τα εκατομμύρια των νοικοκυριών με κοινό κωδικό.

«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – αν προστεθεί και ο μεγάλος αριθμός όσων έχουν κοινούς λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό προκαλεί αντίθετους ανέμους για την αύξηση των εσόδων», σημείωσε η εταιρεία.

Netflix: Ποιοι το απειλούν; Θέλουν να το «σβήσουν»

Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς εντός του επόμενου έτους θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στη χώρα μας το HBO Max και το Disney+, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά όπου κυριαρχεί το Netflix.

Παράλληλα, οι εγχώριες εταιρείες τηλεπικοινωνιών επεκτείνουν τις δικές τους υπηρεσίες με αντίστοιχα μοντέλα Over The Top (OTT), δηλαδή μέσω Διαδικτύου, χωρίς αποκωδικοποιητές, άνευ συμβολαίου και ανεξαρτήτως παρόχου.

Εντός του μήνα η Nova αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα την ψηφιακή πλατφόρμα “ΕΟΝ”, την οποία αξιοποιεί στις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο μητρικός όμιλος United Group. Πρόκειται για το πρώτο, ουσιαστικά, βήμα της νέας εποχής της εταιρείας, μετά την εξαγορά της.

Μια κίνηση απαραίτητη για την εταιρεία, που είχε μείνει πίσω στο συγκεκριμένο πεδίο, ειδικά έναντι της Cosmote TV, η οποία είχε ξεκινήσει τη δική της πλατφόρμα streaming τον Ιανουάριο του 2020.

Η Vodafone ξεκίνησε τη διάθεση της Vodafone TV ως υπηρεσία ΟΤΤ τον περασμένο Αύγουστο, επεκτείνοντας τη συνεργασία που είχε ξεκινήσει με το HBO, ενώ η Wind προσφέρει από το 2018 τη Wind Vision.