IKEA: Σε μειώσεις των τιμών, σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, προχωρά η IKEA, καθώς ο παγκόσμιος πληθωρισμός υποχωρεί και παράλληλα μειώνεται το κόστος μεταφοράς και πρώτων υλών.
«Το κάνουμε σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε τη Δευτέρα στο CNBC ο Tolga Öncü, στέλεχος στις λιανικές πωλήσεις του Inkga Group, του μεγαλύτερου ιδιοκτήτη καταστημάτων Ikea.
«Αυτή είναι η στιγμή για εταιρείες όπως η IKEA να επικεντρωθούν στην τιμολόγηση και όχι στην κερδοφορία», είπε, προσθέτοντας ότι πολλοί άνθρωποι έχουν πλέον «μικρότερα πορτοφόλια».
Οι μειώσεις τιμών, που ξεκίνησαν στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, αύξησε την πελατεία αλλά και τις είδη που πωλούνται από την IKEA, σύμφωνα με τον Öncü.
Μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου, η Ingka έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε περικοπές τιμών σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, σύμφωνα με το Reuters.
Στον Καναδά, η τιμή της δημοφιλούς βιβλιοθήκης Billy έχει μειωθεί κατά 20% από τότε που η εταιρεία επένδυσε 55 εκατομμύρια ευρώ για να μειώσει τις τιμές για περισσότερα από 1.500 προϊόντα, δήλωσε ο Ingka τον Ιανουάριο.
Η δέσμευση για συνέχιση της μείωσης των τιμών έρχεται αρκετούς μήνες μετά την προειδοποίηση της σουηδικής εταιρείας λιανικής πώλησης για καθυστερήσεις, λόγω των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα που προκάλεσαν αναταραχές στην εμπορική ναυτιλία, με πλοία να ακολουθούν πιο ασφαλείς διαδρομές, προκειμένου να αποφύγουν ενδεχόμενες επιθέσεις των ανταρτών Χούθι της Υεμένης.
Παρά τους γεωπολιτικούς κινδύνους στην Ερυθρά Θάλασσα, «είμαστε περισσότερο και καλύτερα εξοπλισμένοι από ποτέ, οπότε θα τηρήσουμε την υπόσχεσή μας να συνεχίσουμε να μειώνουμε τις τιμές σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε ο Öncü στην εκπομπή Squawk Box Asia του CNBC.
«Στην IKEA, όλα έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πολλών», κατέληξε.
IKEA: Ο φόβος και ο τρόμος τους είναι… ελληνικός – Η εταιρεία που τα απειλεί
Ότι τα σουηδικά ΙΚΕΑ που στην Ελλάδα τα «έχει» ο όμιλος Φουρλή, είναι ο απόλυτος άρχοντας των ειδών για το σπίτι δεν χωρά αμφιβολία. Ή μήπως όχι.
Ενας Έλληνας, ο Mάριος Μπεζιούλας, ιδρυτής και γενικός διευθυντής του ηλεκτρονικού καταστήματος Spitishop, που αποτελεί σήμερα το Νο 1 e–shop λευκών ειδών και ειδών διακόσμησης, έχει επιδόσεις που ζηλεύουν τα ΙΚΕΑ.
Οι πωλήσεις του ξεπερνούν τα 12,5 εκατ. ευρώ με την ετήσια ανάπτυξη να ξεπερνά το 13% και το ποσοστό του μικτού κέρδους το 40,38%.
Το Spitishop που εκτός από ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει και δίκτυο δύο φυσικών καταστημάτων σε περιφερειακές αγορές της Αττικής, στο Περιστέρι και στην Αγία Παρασκευή απασχολεί 66 άτομα και εξυπηρετεί περισσότερες από 600 παραγγελίες ημερησίως.
Για όσους δεν τον γνωρίζουν ο Μάριος επίσης ασχολείται με μεγάλο ενδιαφέρον με τα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, όντας ενεργό μέλος του GRECΑ τα τελευταία χρόνια.
Όσο για την ΙΚΕΑ σήμερα λειτουργούν 20 καταστήματα ΙΚΕΑ (σε Ελλάδα, Κύπρο, και Βουλγαρία) διαφορετικών μεγεθών και ο όμιλος Fourlis προγραμματίζει το άνοιγμα τριών νέων σε Πάτρα, Κρήτη και νότια προάστια Αθήνας έως το 2027.
IKEA: Απόλυτος εφιάλτης – Ο λόγος που μένει με άδεια ράφια
Η ΙΚΕΑ ενημέρωσε ότι οι παραδόσεις προϊόντων σε καταστήματα μπορεί να καθυστερήσουν μετά τις επιθέσεις των Χούθι σε πλοία που χρησιμοποιούν τη θαλάσσια – εμπορική οδό της Ερυθράς Θάλασσας.
Αρκετές εταιρείες έχουν διακόψει τις αποστολές μέσω της οδού, (Ερυθράς Θάλασσας), μετά τις επιθέσεις που δέχθηκαν τα πλοία από αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
Αυτό ανάγκασε αρκετές εταιρείες να επαναδρομολογήσουν το φορτίο γύρω από το Ακρωτήριο της «Καλής Ελπίδας» στην Αφρική, προσθέτοντας επιπλέον ημέρες στα ταξίδια.
Όμως μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία υποστήριξε ότι η διακοπή δεν θα οδηγήσει σε άδεια ράφια στα καταστήματα.
Οι μαχητές Χούτι στην Υεμένη έχουν εντείνει τις επιθέσεις σε πλοία από την έναρξη του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς τον Οκτώβριο.
Οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν αντάρτες, Χούθι, έχουν χρησιμοποιήσει μη επανδρωμένα αεροσκάφη και ρουκέτες για να στοχεύσουν πλοία ξένης ιδιοκτησίας που μεταφέρουν αγαθά μέσω του στενού Bab al-Mandab και της διώρυγας του Σουέζ.
Εκπρόσωπος της ΙΚΕΑ δήλωσε: «Η IΚΕΑ δεν έχει καμία σχέση με το Ισραήλ: Η κατάσταση στη διώρυγα του Σουέζ θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις και ενδέχεται να προκαλέσει περιορισμούς στη διαθεσιμότητα ορισμένων προϊόντων».
Πρόσθεσαν ότι η εταιρεία αναζητά άλλες επιλογές για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα της θα είναι διαθέσιμα στους πελάτες.
Η εναλλακτική ναυτιλιακή διαδρομή, γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, προσθέτει περίπου 3.500 ναυτικά μίλια στο ταξίδι και απαιτεί περίπου 10 επιπλέον ημέρες.
Η εταιρεία ερευνών για την εφοδιαστική αλυσίδα Project 44 δήλωσε ότι τα προϊόντα θα μπορούσαν να αρχίσουν να λείπουν από τα ράφια από τον Φεβρουάριο.
Ο Andrew Opie, διευθυντής τροφίμων και βιωσιμότητας του British Retail Consortium, δήλωσε στο BBC ότι:
«Η τρέχουσα κρίση δεν θα έχει καμία επίπτωση στην περίοδο των διακοπών, καθώς τα προϊόντα αυτά βρίσκονται ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά προειδοποίησε: “Μακροπρόθεσμα, ορισμένα προϊόντα μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να αποσταλούν, καθώς δρομολογούνται μέσω μεγαλύτερων διαδρομών».
Εκτός από τις καθυστερήσεις στα προϊόντα, οι μεγαλύτερες διαδρομές θα αυξήσουν το κόστος αποστολής, γεγονός που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στις τιμές που πληρώνουν οι πελάτες.
Οι ναυτιλιακοί αναλυτές της Xeneta εκτιμούν ότι κάθε ταξίδι μεταξύ Ασίας και Βόρειας Ευρώπης θα μπορούσε να κοστίσει επιπλέον 1 εκατ. δολάρια (790.000 λίρες).
«Αυτό είναι ένα κόστος που τελικά θα μετακυλιστεί στους καταναλωτές που αγοράζουν τα προϊόντα», δήλωσε ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής της Xeneta.
Ο Nils Haupt, επικεφαλής της εταιρικής επικοινωνίας της ναυτιλιακής εταιρείας Hapag Lloyd, δήλωσε στην εκπομπή Today του BBC ότι:
«Οι κρατήσεις για νέα ταξίδια εμπορευματικών μεταφορών θα κοστίζουν περισσότερο.Ωστόσο, πρόσθεσε ότι το κόστος μεταφοράς αποτελεί σχετικά μικρό μέρος του συνολικού κόστους των περισσότερων προϊόντων, οπότε δεν περίμενε ότι οι καταναλωτές θα δουν “τεράστια αύξηση” στις τιμές».
Η απόφαση της BP και άλλων εταιρειών δεξαμενόπλοιων να αναζητήσουν εναλλακτικές διαδρομές οδήγησε σε φόβους ότι οι τιμές του πετρελαίου θα αυξηθούν, δημιουργώντας αντίκτυπο στις τιμές της ενέργειας για τους καταναλωτές.
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, οι μεταβολές στην τιμή του πετρελαίου ήταν μέτριες. Η τιμή του αργού τύπου Brent βρίσκεται σήμερα γύρω στα 79,50 δολάρια το βαρέλι, ενώ ξεκίνησε την εβδομάδα στα 77 δολάρια περίπου.
Η Electrolux δημιούργησε μια ομάδα εργασίας με τους μεταφορείς της για να εξετάσει μια σειρά από μέτρα, όπως αναδρομολόγηση, εντοπισμός επιπλέον ευαίσθητων χρονικά παραδόσεων και εξεύρεση εναλλακτικών διαδρομών, αν χρειαστεί.
Δήλωσε ότι αναμένει ότι οι όποιες επιπτώσεις στις παραδόσεις θα είναι περιορισμένες.
Ο γαλακτοκομικός γίγαντας Danone δήλωσε στο BBC ότι συνεργάζεται με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες του για να παρακολουθεί στενά την κατάσταση.
Οι επιθέσεις οδήγησαν τις ΗΠΑ να ξεκινήσουν διεθνή ναυτική επιχείρηση για την προστασία των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας, ενώ έχουν συμμετάσχει χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, η Γαλλία, το Μπαχρέιν, η Νορβηγία και η Ισπανία.
Ωστόσο, οι ναυτιλιακές εταιρείες χαιρέτισαν τα σχέδια, αλλά δεν μπορούν ακόμη να προσδιορίσουν πότε θα είναι ασφαλές να ξαναρχίσουν να χρησιμοποιούν την Ερυθρά Θάλασσα, γεγονός που θα μπορούσε να σημαίνει ότι η διακοπή θα συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα.
IKEA: Τα αλλάζει όλα – Δείτε τι κάνει, πώς θα κάνουμε τα ψώνια μας
Νέα εποχή στα IKEA, καθώς ρίχνει… θησαυρό για να αλλάξει τη στρατηγική της.
Η IKEA θα επενδύσει περισσότερα από 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τρία χρόνια στη στρατηγική ανάπτυξης του omnichannel retail στις ΗΠΑ.
Όπως μεταδίδει το CNBC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση της σουηδικού κολοσσού στις ΗΠΑ εδώ και σχεδόν 40 χρόνια.
Οι omnichannel εμπειρίες λιανικής γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς υπό το φως της «έκρηξης» των διαδικτυακών αγορών που προκλήθηκε από την πανδημία.
Στις ΗΠΑ, η τάση αυτή ενισχύθηκε από την Amazon με την εξαγορά της Whole Foods το 2017, η οποία ενσωμάτωσε μια σειρά τεχνολογικών εξελίξεων στην εμπειρία των φυσικών αγορών.
Σύντομα, οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, όπως η Walmart και η Target ακολούθησαν το παράδειγμά τους.
Η επένδυση των 2,2 δισ. δολαρίων της εταιρείας θα περιλαμβάνει νέα καταστήματα και σημεία παραλαβής, και αποσκοπεί στη βελτίωση της προσβασιμότητας, διατηρώντας παράλληλα τα προϊόντα προσιτά, δήλωσε στο CNBC ο Χάβι Κουϊνόουνς, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής υπεύθυνος βιωσιμότητας της IKEA U.S..
Η Σουηδική ΙΚΕΑ, η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στις ΗΠΑ το 1985, στη Φιλαδέλφεια, επιδιώκει να κερδίσει μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ, καθώς οι καταναλωτές με χαμηλά εισοδήματα αναζητούν πιο προσιτά προϊόντα.
«Σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ βλέπουμε ευκαιρίες, αλλά θα έλεγα ιδιαίτερα στο Νότο, όπου παρατηρείται μεγάλη ζήτηση στην οποία δεν έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής να ανταποκριθούμε», δήλωσε ο Τόλγκα Όνκιου, επικεφαλής της IKEA Retail στον Όμιλο Ingka.
Η Ingka ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ανοίξει οκτώ νέα μεγάλα καταστήματα IKEA και εννέα μικρότερα καταστήματα, καθώς και να αναβαθμίσει υπάρχοντα καταστήματα στις ΗΠΑ, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ΙΚΕΑ από πωλήσεις μετά τη Γερμανία.
Ο Όνκιου είπε ότι οι συγκεκριμένες τοποθεσίες για τα καταστήματα δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Τα νέα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων εννέα μικρότερων καταστημάτων όπου οι πελάτες μπορούν να λάβουν συμβουλές και να παραγγείλουν έπιπλα, είναι επιπλέον των ήδη προγραμματισμένων εγκαινίων της ΙΚΕΑ στο κέντρο του Σαν Φρανσίσκο και στο Άρλινγκτον της Βιρτζίνια.
Καθώς οι καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα, οι μεγάλοι λιανοπωλητές Walmart και η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής επίπλων Wayfair περικόπτουν θέσεις εργασίας και κλείνουν καταστήματα , δημιουργώντας μια ευκαιρία για την IKEA να αγοράσει φθηνότερους χώρους καταστημάτων και αποθηκών. Η επέκταση του ΙΚΕΑ θα δημιουργήσει 2.000 θέσεις εργασίας, είπε η Ingka.
«Υπάρχουν τοποθεσίες που δεν ήταν διαθέσιμες στο παρελθόν, υπάρχουν ευκαιρίες για να επιταχύνουμε τις επενδύσεις για την απόκτηση γης και μέρη για να φέρουμε την ΙΚΕΑ πιο κοντά στους πολλούς ανθρώπους», δήλωσε ο Όνκιου.
IKEA: Δείτε τι κάνουν στην Ελλάδα
Σε μια κίνηση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις έχουν προχωρήσει τα ΙΚΕΑ στην Ελλάδα καθώς… μοσχοπουλάνε ό,τι βρουν στη χώρα μας!
Με διαφορετικές τιμές σε Ελλάδα και ΗΠΑ, την ώρα που η ισοτιμία ευρώ δολαρίου είναι 1 προς 1, πουλιέται τραπεζάκι στα καταστήματα IKEA.
Συγκεκριμένα, στα ελληνικά καταστήματα το βρίσκουμε στην τιμή των 189 ευρώ ενώ στην Αμερική στην τιμή των 149,99 δολάριων δηλαδή μια απόκλιση της τάξεως του 20%.
Κάτι που δεν είναι λογικό από την στιγμή που τα δύο νομίσματα αξίζουν σχεδόν το ίδιο, μάλλον τα καταστήματα της IKEA στην Ελλάδα κοστολογούν διαφορετικά με την αμερικάνικη αγορά.
Ή αλλιώς, μας τα ΙΚΕΑ μας περνάνε για… Αμερικανάκια.
IKEA: Γιατί δέχτηκε πρόστιμο… μαμούθ
Παράλληλα, σε μια απόφαση που προκάλεσε αίσθηση προχώρησε δικαστήριο κατά της σουηδικής αλυσίδας, IKEA, η οποία θα κληθεί να βάλει το χέρι πολύ… βαθιά στην τσέπη!
Γαλλικό δικαστήριο επέβαλε σήμερα στην IKEA πρόστιμο ενός εκατομμυρίου ευρώ σε μια υπόθεση κατασκοπείας των εργαζομένων της, καθώς η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρεία λιανικής πώλησης επίπλων βρέθηκε ένοχη ότι αποθήκευε δεδομένα εργαζομένων της τα οποία αποκτούσε παρανόμως.
Το γαλλικό υποκατάστημα της σουηδικής εταιρείας κατηγορήθηκε ότι κατασκόπευε τους εργαζομένους του επί αρκετά χρόνια και παραβίαζε την ιδιωτικότητά τους εξετάζοντας αρχεία των τραπεζικών λογαριασμών τους και μερικές φορές χρησιμοποιώντας δήθεν εργαζομένους για να συντάσσουν εκθέσεις για το προσωπικό.
Οι εισαγγελείς ζητούσαν να επιβληθεί πρόστιμο 2 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο Ingka.
Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της IKEA στη Γαλλία Ζαν-Λουί Μπαγιό βρέθηκε επίσης ένοχος στο πλαίσιο της υπόθεσης και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης δύο ετών με αναστολή. Οι δικαστές του επέβαλαν επίσης πρόστιμο 50.000 ευρώ για αποθήκευση προσωπικών δεδομένων.
Οι κατηγορίες επικεντρώνονταν στην περίοδο 2009-2012, αν και οι εισαγγελείς είπαν πως οι τακτικές κατασκοπείας είχαν αρχίσει ήδη από τα πρώτα χρόνια του 2000.
Η υπόθεση αφορά το διάστημα 2009-2012, σύμφωνα ωστόσο με τους εισαγγελείς το «σύστημα κατασκοπίας» είχε στηθεί σχεδόν μια δεκαετία νωρίτερα.
Οι 15 εργαζόμενοι που κάθισαν στο εδώλιο, ανάμεσά τους ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ikea Nότιας Ευρώπης και ορισμένοι υπεύθυνοι καταστήματος, κατηγορήθηκαν ότι ζήτησαν παρανόμως στοιχεία από τη βάση δεδομένων της αστυνομίας και προσέλαβαν ιδιωτικούς ερευνητές για να παρακολουθούν εργαζομένους.
Η υπόθεση έφτασε στη δημοσιότητα το 2012 όταν εργαζόμενος της IKEA έστειλε στη σατιρική εφημερίδα Le Canard Enchaîné email που είχε ανταλλάξει η Ikea με ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας.
Δύο συνδικάτα υπέβαλαν καταγγελίες κατά της IKEA κατηγορώντας τη για παρακολούθηση εργαζομένων και πελατών.
Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο τέως υπεύθυνος διαχείρισης κινδύνων στη γαλλική Ikea έστελνε σε ντετέκτιβ ονόματα «υπόπτων» για παρακολούθηση. Ο λογαριασμός για τις έρευνες ενδέχεται να έφτανε τα 600.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τα επίμαχα email, η IKEA ανησυχούσε για εργαζόμενό της που ήταν αρχικά «υπόδειγμα» υπαλλήλου αλλά αργότερα έγινε ακτιβιστής του περιβάλλοντος και υπήρχε κίνδυνος να συμμετάσχει σε επιθέσεις «οικολογικής τρομοκρατίας».
Τα φυσικά πρόσωπα που κατηγορήθηκαν στην υπόθεση αντιμετωπίζουν ποινές φυλάκισης έως δέκα ετών για τις κατηγορίες της παράνομης συλλογής και προμήθειας προσωπικών δεδομένων.
IKEA: Η κίνηση – ματ που «πάγωσε» τον ανταγωνισμό
Την ίδια ώρα. νέα επένδυση ύψους 11 εκατ. ευρώ σε logistics για τις ανάγκες του κλάδου αθλητικών ειδών ανακοίνωσε πριν από μερικές μέρες ο Όμιλος Fourlis, ο οποίος παράλληλα αναπτύσσει το δίκτυο των μικρών και μεσαίων καταστημάτων ΙΚΕΑ εντός του αστικού ιστού σε διάφορες πόλεις.
Όπως επισημαίνει στο insider.gr σχετικά με τη νέα επένδυση o οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος, από τη μία πλευρά η ανάπτυξη του δικτύου του ΙΚΕΑ και από την άλλη η άνοδος του e-commerce για τα Intersport καθώς και οι αποθηκευτικές ενδο-μετακινήσεις που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση ολόκληρου του δικτύου σε 4 χώρες, δημιουργούν πλέον νέες ανάγκες.
Έτσι το logistics center στο Σχηματάρι της Βοιωτίας που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή ΙΚΕΑ και Intersport θα καλύπτει πλέον τις ανάγκες των καταστημάτων ΙΚΕΑ ενώ με την νέα επένδυση από το 2022 το Intersport θα εξυπηρετείται από το κέντρο που θα διαμορφωθεί στο ακίνητο του Ομίλου στα Οινόφυτα Βοιωτίας.
Άλλωστε όπως δείχνουν και οι πωλήσεις κατά την περίοδο της πανδημίας το ηλεκτρονικό κανάλι, σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο, φαίνεται ότι συνεχίζει «κρατάει» ένα μέρος των πελατών που μέχρι πρόσφατα έκανε αγορές σε φυσικά καταστήματα ακόμη και τις περιόδους που η αγορά λειτούργησε κανονικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι προ πανδημίας, το ποσοστό των ηλεκτρονικών καναλιών ΙΚΕΑ και Intersport ήταν περίπου 10% και 5% αντίστοιχα. Τις περιόδους των lockdown το ποσοστό για τα ΙΚΕΑ τριπλασιάστηκε ενώ για τα Intersport αυξήθηκε κατά 5-6 φορές. Όταν τα καταστήματα άνοιξαν τις 12 μέρες του Ιανουαρίου, το ΙΚΕΑ είχε ένα ποσοστό ηλεκτρονικών πωλήσεων 18% και το Ιntersport κοντά στο 9%.
Ο Ιανουάριος γενικότερα ήταν πολύ καλός και για τα δύο δίκτυα καταστημάτων, ενώ και η μέθοδος click inside που εφαρμόστηκε για μία εβδομάδα στο δίκτυο των Intersport λειτούργησε θετικά.
Όσον αφορά τέλος τα καταστήματα ΙΚΕΑ, το πρώτο μικρού μεγέθους ΙΚΕΑ (2.000 τ.μ) άνοιξε στα τέλη του Ιανουαρίου στον Πειραιά ενώ αντίστοιχα καταστήματα αναμένεται δημιουργηθούν σε Πάτρα και Κρήτη.
Στο πλάνο του Ομίλου περιλαμβάνεται και η ανάπτυξη μεσαίου μεγέθους καταστημάτων, δηλαδή 5.000 – 12.000 τ.μ., με το πρώτο να έχει ανοίξει ήδη στη πόλη Βάρνα της Βουλγαρίας το φθινόπωρο του 2020.