Google: Οι χάρτες της Google για Android Auto προσφέρουν μία επιπλέον λειτουργία που διευκολύνει τους οδηγούς να αποθηκεύσουν τη θέση στάθμευσης, κατά την άφιξή τους στον προορισμό που έχουν επιλέξει. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Η δυνατότητα αποθήκευσης του σημείου που έχετε παρκάρει το αυτοκίνητό σας δεν είναι κάτι καινούργιο στον «κόσμο» των ψηφιακών πλοηγών, καθώς από το 2017 οι χάρτες της Google (Google Maps) προσφέρουν αυτή την επιλογή σε όλους (Android και iOS).
Με δύο παραπάνω κλικ στην οθόνη αφής, θα θυμάστε που έχετε παρκάρει, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί πραγματικά σωτήριο μια δύσκολη μέρα στη δουλειά ή μετά από ένα ταξίδι αστραπή με άλλο μεταφορικό μέσο.
Αυτή την περίοδο όμως, η Google συνεχίζει να βελτιώνει την συγκεκριμένη λειτουργία της εφαρμογής της, προσθέτοντας την δυνατότητα αποθήκευσης της θέσης στάθμευσης του αυτοκίνητου σας, μόλις φτάσετε στον προορισμό που έχετε επιλέξει.
Η επιλογή αυτή βρίσκεται στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων που αναγράφει τον χρόνο άφιξης και αποθηκεύει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον λογαριασμό σας. Ταυτόχρονα, τίθεται σε λειτουργία και μία 24ωρη υπενθύμιση στο συνδεδεμένο smartphone σας, για να ελέγξετε το αυτοκίνητό σας.
Η νέα λειτουργία λαμβάνει υπόψη τις κινήσεις σας στην περιοχή μετά την άφιξή σας. Μπορεί να φτάσετε στον προορισμό σας και να κινηθείτε για αρκετή ώρα αναζητώντας μια θέση στάθμευσης. Μόλις βρείτε θέση και πατώντας την επιλογή, θα αποθηκεύσετε τις ακριβείς συντεταγμένες του σημείου στάθμευσης του οχήματός σας.
Google: Χαμός με αυτή την εφαρμογή – Εσείς την κατεβάσατε;
Τουριστικές εμπειρίες μέσω οθόνης με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει η Google, η οποία πριν από μερικούς μήνες εγκαινίασε τη νέα λειτουργία του immersive view στην εφαρμογή των χαρτών. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Η λειτουργία αυτή δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής περιήγησης από ψηλά σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς του κόσμου.
Στα 500 εμβληματικά σημεία παγκοσμίως τα οποία διατίθενται στη λειτουργία, περιλαμβάνεται από χθες και η Ακρόπολη, με εποπτική εικόνα βέβαια από τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και το Θέατρο του Διονύσου. Επίσης, μπορεί κανείς να «κατηφορίσει» προς την Αψίδα του Αδριανού και τον Ναό του Ολυμπίου Διός ή να δει το Ηρώδειο. Τέλος, οι χρήστες μπορούν πια να επισκεφθούν ψηφιακά το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Η Google προτείνει τη χρήση του immersive view για όσους θέλουν να εξοικειωθούν με την περιοχή πριν την πραγματική επίσκεψή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δουν πώς θα είναι ο καιρός και το φυσικό φως σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, αλλά και πόσος κόσμος αναμένεται να βρεθεί εκεί.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Google, από χθες, το immersive view διατέθηκε επίσης σε τέσσερις νέες πόλεις, το Άμστερνταμ, το Δουβλίνο, τη Φλωρεντία και τη Βενετία.
Προκειμένου να κάνουν οι χρήστες το ψηφιακό τουρ, αρκεί απλώς να αναζητήσουν την τοποθεσία στους χάρτες της Google και να πατήσουν το πρώτο βίντεο που εμφανίζεται.
Ύστερα, έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν πατώντας τις διαθέσιμες επιλογές.
Google: Χαμός με το Gmail – Έξαλλοι οι χρήστες
Οι χρήστες αναφέρουν ότι παρατηρούν περισσότερες διαφημίσεις και έτσι είναι δυσκολότερο να αναγνωρίσουν εάν ένα email στο Gmail είναι διαφήμιση ή απλό μήνυμα. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Οι χρήστες του Gmail κατήγγειλαν στην Google ότι παρατήρησαν μια μικρή αλλαγή στα εισερχόμενά τους, η οποία είναι σημαντική. Κάποιοι, μάλιστα, τη χαρακτήρισαν και ως «ενοχλητική».
Οι χρήστες λένε ότι παρατηρούν περισσότερες διαφημίσεις στα email τους, γεγονός που έχει καταστήσει δυσκολότερο να αναγνωρίσουν εάν ένα email στο Gmail είναι διαφήμιση ή απλό μήνυμα.
Η μοναδική διαφορά που έχουν είναι ένα μικρό εικονίδιο με τη λέξη «Διαφήμιση». Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Twitter για να διαμαρτυρηθούν για την Google και περιέγραψαν τις αλλαγές ως «πραγματικά ενοχλητικές» και «μια κακή εμπειρία».
Στη δήλωσή της η εταιρεία δεν αρνήθηκε την αλλαγή, αλλά εξέφρασε τη διάθεσή της να δοκιμάζει διαφορετικές μορφές. Ο τεχνολογικός γίγαντας επαναλαμβάνει ότι δεν πουλά ποτέ δεδομένα και δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από το Gmail για διαφημίσεις.
«Πειραματιζόμαστε πάντα και εργαζόμαστε σε τρόπους για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις» είπε η Google.
«Η καρτέλα ”Προσφορές” εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από επιχειρήσεις στις οποίες εγγράφονται οι χρήστες, καθώς και προσφορές από εταιρείες που μπορεί να αρέσουν στους άλλους Προσφέραμε διαφημίσεις στην καρτέλα ”Προσφορές” σε κινητά και τον περασμένο μήνα επεκταθήκαμε και σε επιτραπέζιους υπολογιστές», όπως τόνισε στη σχετική ανακοίνωσή της.
Google: Η μεγάλη αλλαγή στο Gmail
Η Google φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη και στο Gmail. Στα σχέδια της εταιρείας η προσθήκη AI τεχνολογίας και στις εφαρμογές Chat, Meet, Sheets και Slides. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Την προσθήκη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail και στην εφαρμογή δημιουργίας εγγράφων Docs, ανακοίνωσε η Google.
Προς το παρόν η εταιρεία δοκιμάζει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και τα καθιστά προσβάσιμα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών του Workspace, δηλαδή την πλατφόρμα που περιλαμβάνει τόσο το Gmail όσο και τα εργαλεία παραγωγικότητας της Google.
«Είτε είστε πολυάσχολος επαγγελματίας ανθρώπινου δυναμικού που χρειάζεται να δημιουργήσει προσαρμοσμένες περιγραφές εργασίας, είτε ένας γονέας που συντάσσει την πρόσκληση για το πάρτι γενεθλίων του παιδιού σας, το Workspace σάς εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για να γράψετε αυτήν την πρώτη έκδοση», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή της η Τζοάνα Βούλιτς Ράιτ, αντιπρόεδρος για το Google Workspace.
«Απλώς πληκτρολογήστε ένα θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε και ένα προσχέδιο θα δημιουργηθεί αμέσως για εσάς», καταλήγει.
Google: AI στο Gmail
Με τη δοκιμή της Google, ένας χρήστης μπορεί να μεταβεί σε ένα πλαίσιο κειμένου, σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και να πληκτρολογήσει «σχέδιο email προς…».
Η εφαρμογή θα δημιουργήσει ένα σημείωμα τριών παραγράφων που ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί. Ο χρήστης μπορεί επίσης να ζητήσει από το πρόγραμμα να προσπαθήσει ξανά.
Η Google διαθέτει περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Workspace, από απλούς καταναλωτές της δωρεάν έκδοσης έως εταιρείες που πληρώνουν συνδρομές για τις εφαρμογές.
Ωστόσο, η Google δεν αποκάλυψε πότε οι αναβαθμισμένες εφαρμογές θα κυκλοφορήσουν στο ευρύ κοινό, ούτε ανέφερε εάν οι επιπλέον δυνατότητες θα συμπεριληφθούν στα υπάρχοντα πακέτα ή θα κοστίζουν επιπλέον.
Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει, αργότερα φέτος, να παρουσιάσει πρόσθετες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στο Workspace, αυτή τη φορά στις εφαρμογές Chat, Meet (εφαρμογή λήψης σημειώσεων), Sheets (δημιουργία λογιστικών φύλλων) και Slides (δημιουργία διαφανειών).
Google: Οι μεγάλοι αντίπαλοι με Microsoft
Ο κορυφαίος αντίπαλος της Google στην αγορά των εφαρμογών παραγωγικότητας (ή σουίτες γραφείου) είναι το Microsoft 365, το πακέτο εφαρμογών που μέχρι τον Οκτώβριο του 2022 ονομαζόταν Office 365. Η Microsoft, βασικός επενδυτής της OpenAI, αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις την Πέμπτη που θα αφορούν την προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης στην δικής της πλατφόρμα παραγωγικότητας.
Αυτό που η βιομηχανία της τεχνολογίας αποκαλεί Generative AI αποτελεί το πιο καυτό θέμα της αγοράς φέτος, από την στιγμή που η startup OpenAI στο Σαν Φρανσίσκο παρουσίασε τον Νοέμβριο το chatbot ChatGPT που έκτοτε έχει γίνει… viral.
Το ChatGPT επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν μια ερώτηση ή να κάνουν ένα αίτημα και αποκρίνεται με απαντήσεις που είναι εκπληκτικά εξελιγμένες και δημιουργικές. Οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας σπεύδουν πλέον να χρησιμοποιήσουν παρόμοιες δυνατότητες στα δικά τους προϊόντα.
Οι εξελίξεις δείχνουν πώς το ChatGPT έχει υποκινήσει έναν αγώνα δρόμου στη Σίλικον Βάλεϊ με τις εταιρείες να προσπαθούν να εμπλουτίσουν τα προϊόντα τους με τη λεγόμενη «δημιουργική» τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μαθαίνει από προηγούμενα δεδομένα πώς να δημιουργεί εκ νέου περιεχόμενο, ακριβώς όπως η αίσθηση του chatbot.
Η Microsoft, η Alphabet και οι υπόλοιποι τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή και την ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, ελπίζοντας ότι τα οφέλη μελλοντικά θα υπερβούν κατά πολύ το κόστος αυτών των προσπαθειών.
Google: Με αυτό το «κόλπο» μπορείς να «κρύψεις» το αυτοκίνητό σου
Με αυτό τον απλό τρόπο μπορείς να «σβήσεις» το αυτοκίνητό σου από το Google Maps. Πώς μπορούμε να τα θαμπώσουμε; Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Ριζικές αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε έχουν επιφέρει οι χάρτες της Google, οι οποίοι μας επιτρέπουν να περιηγηθούμε σε περιοχές που μας είναι άγνωστες, απαλλάσσοντάς μας από το άγχος του μήπως χαθούμε.
Χείρα βοηθείας προσφέρει και η λειτουργία Google Street View, η οποία αποτελεί μία ψηφιακή αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου που απαρτίζεται από εκατομμύρια πανοραμικές εικόνες.
Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ενημερωθούμε για το πώς μοιάζει το σημείο προορισμού που μας ενδιαφέρει κάτι που μας διευκολύνει σημαντικά κατά το ταξίδι μας.
Το περιεχόμενο του Street View προέρχεται από δύο πηγές, την Google και τους χρήστες, ενώ διευκρινίζεται ότι λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη η προστασία του απορρήτου των χρηστών της.
Επομένως, κατά τη δημιουργία περιεχομένου στο Street View, η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται φωτογραφίες στα οποία είναι δυνατή η αναγνώριση ατόμων ή των αυτοκινήτων τους.
Κρίνεται, λοιπόν, απαραίτητο να εφαρμόζεται το εργαλείο θαμπώματος, ώστε να καθίσταται αδύνατη η δημοσίευση ατόμων ή των οχημάτων τους.
Πολλές φορές, ωστόσο, το θάμπωμα στις φωτογραφίες δεν είναι… τέλειο, και κατά συνέπεια ενδέχεται να εμφανίζονται στοιχεία που υπόκεινται στην αυστηρή πολιτική απορρήτου της εταιρείας.
Η Google προσφέρει τη δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος, μέσω μίας ιδιαίτερα απλής διαδικασίας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφτείτε το Google Street View.
Στη συνέχεια πρέπει επιλέξετε τις τρεις κάθετες τελείες στο δεξί πάνω άκρο της οθόνης σας (σε smartphone) και μετά να πατήσετε «Αναφορά προβλήματος» (συνοδεύεται από μία μαύρη σημαία). Πρέπει να σημειωθεί ότι σε λάπτοπ ή σταθερό υπολογιστή οι τρεις τελίτσες εμφανίζονται στο αριστερό πάνω άκρο της σελίδας.
Κατόπιν, θα ανακατευθυνθείτε σε μία νέα σελίδα, όπου – μεταξύ άλλων – εμφανίζεται η εικόνα της περιοχής (προεπισκόπηση εικόνας) και ένα κόκκινο τετράγωνο, για εστίαση στο σημείο της εικόνας που θέλετε να θαμπώσετε.
Στη συνέχεια η Google σας ζητά να αναφέρετε τον λόγο που θέλετε να αλλοιώσετε την εικόνα. Ειδικότερα, πρέπει να επιλέξετε τι θέλετε να θαμπώσετε (π.χ. πρόσωπο, αυτοκίνητο ή πινακίδα κυκλοφορίας, σπίτι κ.ο.κ.) και στη συνέχεια να αναφέρετε το πρόβλημα που υπάρχει στη συγκεκριμένη εικόνα.
Τέλος, καλείστε να πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να υποβάλετε το αίτημά σας στη Google. Η τελευταία θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα θολώσει το αυτοκίνητό σας.