Gmail: Η μεγάλη αλλαγή – Δείτε τι φέρνει η Google

Gmail: Η Google φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη και στο Gmail. Στα σχέδια της εταιρείας η προσθήκη AI τεχνολογίας και στις εφαρμογές Chat, Meet, Sheets και Slides. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Την προσθήκη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail και στην εφαρμογή δημιουργίας εγγράφων Docs, ανακοίνωσε η Google.

Προς το παρόν η εταιρεία δοκιμάζει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και τα καθιστά προσβάσιμα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών του Workspace, δηλαδή την πλατφόρμα που περιλαμβάνει τόσο το Gmail όσο και τα εργαλεία παραγωγικότητας της Google.

«Είτε είστε πολυάσχολος επαγγελματίας ανθρώπινου δυναμικού που χρειάζεται να δημιουργήσει προσαρμοσμένες περιγραφές εργασίας, είτε ένας γονέας που συντάσσει την πρόσκληση για το πάρτι γενεθλίων του παιδιού σας, το Workspace σάς εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για να γράψετε αυτήν την πρώτη έκδοση», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή της η Τζοάνα Βούλιτς Ράιτ, αντιπρόεδρος για το Google Workspace.

«Απλώς πληκτρολογήστε ένα θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε και ένα προσχέδιο θα δημιουργηθεί αμέσως για εσάς», καταλήγει.

AI στο Gmail

Με τη δοκιμή της Google, ένας χρήστης μπορεί να μεταβεί σε ένα πλαίσιο κειμένου, σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και να πληκτρολογήσει «σχέδιο email προς…».

Η εφαρμογή θα δημιουργήσει ένα σημείωμα τριών παραγράφων που ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί. Ο χρήστης μπορεί επίσης να ζητήσει από το πρόγραμμα να προσπαθήσει ξανά.

Η Google διαθέτει περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Workspace, από απλούς καταναλωτές της δωρεάν έκδοσης έως εταιρείες που πληρώνουν συνδρομές για τις εφαρμογές.

Ωστόσο, η Google δεν αποκάλυψε πότε οι αναβαθμισμένες εφαρμογές θα κυκλοφορήσουν στο ευρύ κοινό, ούτε ανέφερε εάν οι επιπλέον δυνατότητες θα συμπεριληφθούν στα υπάρχοντα πακέτα ή θα κοστίζουν επιπλέον.

Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει, αργότερα φέτος, να παρουσιάσει πρόσθετες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στο Workspace, αυτή τη φορά στις εφαρμογές Chat, Meet (εφαρμογή λήψης σημειώσεων), Sheets (δημιουργία λογιστικών φύλλων) και Slides (δημιουργία διαφανειών).

Google – Microsoft: Οι μεγάλοι αντίπαλοι

Ο κορυφαίος αντίπαλος της Google στην αγορά των εφαρμογών παραγωγικότητας (ή σουίτες γραφείου) είναι το Microsoft 365, το πακέτο εφαρμογών που μέχρι τον Οκτώβριο του 2022 ονομαζόταν Office 365. Η Microsoft, βασικός επενδυτής της OpenAI, αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις την Πέμπτη που θα αφορούν την προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης στην δικής της πλατφόρμα παραγωγικότητας.

Αυτό που η βιομηχανία της τεχνολογίας αποκαλεί Generative AI αποτελεί το πιο καυτό θέμα της αγοράς φέτος, από την στιγμή που η startup OpenAI στο Σαν Φρανσίσκο παρουσίασε τον Νοέμβριο το chatbot ChatGPT που έκτοτε έχει γίνει… viral.

Το ChatGPT επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν μια ερώτηση ή να κάνουν ένα αίτημα και αποκρίνεται με απαντήσεις που είναι εκπληκτικά εξελιγμένες και δημιουργικές. Οι κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας σπεύδουν πλέον να χρησιμοποιήσουν παρόμοιες δυνατότητες στα δικά τους προϊόντα.

Οι εξελίξεις δείχνουν πώς το ChatGPT έχει υποκινήσει έναν αγώνα δρόμου στη Σίλικον Βάλεϊ με τις εταιρείες να προσπαθούν να εμπλουτίσουν τα προϊόντα τους με τη λεγόμενη «δημιουργική» τεχνητή νοημοσύνη, η οποία μαθαίνει από προηγούμενα δεδομένα πώς να δημιουργεί εκ νέου περιεχόμενο, ακριβώς όπως η αίσθηση του chatbot.

Η Microsoft, η Alphabet και οι υπόλοιποι τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή και την ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, ελπίζοντας ότι τα οφέλη μελλοντικά θα υπερβούν κατά πολύ το κόστος αυτών των προσπαθειών.

Gmail: Με αυτό το «κόλπο» μπορείς να «κρύψεις» το αυτοκίνητό σου

Με αυτό τον απλό τρόπο μπορείς να «σβήσεις» το αυτοκίνητό σου από το Google Maps. Πώς μπορούμε να τα θαμπώσουμε; Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Ριζικές αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε έχουν επιφέρει οι χάρτες της Google, οι οποίοι μας επιτρέπουν να περιηγηθούμε σε περιοχές που μας είναι άγνωστες, απαλλάσσοντάς μας από το άγχος του μήπως χαθούμε.

Χείρα βοηθείας προσφέρει και η λειτουργία Google Street View, η οποία αποτελεί μία ψηφιακή αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου που απαρτίζεται από εκατομμύρια πανοραμικές εικόνες.

Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ενημερωθούμε για το πώς μοιάζει το σημείο προορισμού που μας ενδιαφέρει κάτι που μας διευκολύνει σημαντικά κατά το ταξίδι μας.

Το περιεχόμενο του Street View προέρχεται από δύο πηγές, την Google και τους χρήστες, ενώ διευκρινίζεται ότι λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη η προστασία του απορρήτου των χρηστών της.

Επομένως, κατά τη δημιουργία περιεχομένου στο Street View, η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται φωτογραφίες στα οποία είναι δυνατή η αναγνώριση ατόμων ή των αυτοκινήτων τους.

Κρίνεται, λοιπόν, απαραίτητο να εφαρμόζεται το εργαλείο θαμπώματος, ώστε να καθίσταται αδύνατη η δημοσίευση ατόμων ή των οχημάτων τους.

Πολλές φορές, ωστόσο, το θάμπωμα στις φωτογραφίες δεν είναι… τέλειο, και κατά συνέπεια ενδέχεται να εμφανίζονται στοιχεία που υπόκεινται στην αυστηρή πολιτική απορρήτου της εταιρείας.

Η Google προσφέρει τη δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος, μέσω μίας ιδιαίτερα απλής διαδικασίας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφτείτε το Google Street View.

Στη συνέχεια πρέπει επιλέξετε τις τρεις κάθετες τελείες στο δεξί πάνω άκρο της οθόνης σας (σε smartphone) και μετά να πατήσετε «Αναφορά προβλήματος» (συνοδεύεται από μία μαύρη σημαία). Πρέπει να σημειωθεί ότι σε λάπτοπ ή σταθερό υπολογιστή οι τρεις τελίτσες εμφανίζονται στο αριστερό πάνω άκρο της σελίδας.

Κατόπιν, θα ανακατευθυνθείτε σε μία νέα σελίδα, όπου – μεταξύ άλλων – εμφανίζεται η εικόνα της περιοχής (προεπισκόπηση εικόνας) και ένα κόκκινο τετράγωνο, για εστίαση στο σημείο της εικόνας που θέλετε να θαμπώσετε.

Στη συνέχεια η Google σας ζητά να αναφέρετε τον λόγο που θέλετε να αλλοιώσετε την εικόνα. Ειδικότερα, πρέπει να επιλέξετε τι θέλετε να θαμπώσετε (π.χ. πρόσωπο, αυτοκίνητο ή πινακίδα κυκλοφορίας, σπίτι κ.ο.κ.) και στη συνέχεια να αναφέρετε το πρόβλημα που υπάρχει στη συγκεκριμένη εικόνα.

Τέλος, καλείστε να πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να υποβάλετε το αίτημά σας στη Google. Η τελευταία θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα θολώσει το αυτοκίνητό σας.

Gmail: Μεγάλη αλλαγή! Η νέα λειτουργία που κάνει την καθημερινότητά μας ευκολότερη

Η νέα υπηρεσία της Google είναι διαθέσιμη για smartphone με λειτουργικό Android ή iOS και μπορεί ήδη να χρησιμοποιηθεί και στην Ελλάδα. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Μια νέα λειτουργία προστέθηκε στους χάρτες της αμερικάνικης εταιρείας Google, και δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του Google Maps να καλέσει ακόμα… και ταξί.

H νέα αυτή αλλαγή θα διευκολύνει τους χρήστες της εφαρμογής στην καθημερινότητά τους.

Μια νέα λειτουργία προστέθηκε στους χάρτες της αμερικάνικης εταιρείας Google, και δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του Google Maps να καλέσει ακόμα… και ταξί.

H νέα αυτή αλλαγή θα διευκολύνει τους χρήστες της εφαρμογής στην καθημερινότητά τους.

Google Maps

Gmail: Τι πρέπει να κάνει ο χρήστης

Ειδικότερα, ο χρήστης αυτό που πρέπει να κάνει είναι να επιλέξει στους Χάρτες της Google την διαδρομή καταχωρώντας, όπως και σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το αρχικό σημείο που βρίσκεται και το σημείο προορισμού.

Έπειτα από το παραπάνω ο χρήστης θα διαπιστώσει ότι στους Χάρτες, στην μπάρα με τις επιλογές μετακίνησης (όχημα, ΜΜΜ και πεζή), η Google έχει προσθέσει πλέον και τα ταξί.

Μάλιστα, εκτός από τον εκτιμώμενο χρόνο για να φτάσει κανείς στον προορισμό που έχει επιλέξει, οι Χάρτες παρουσιάζουν κατά προσέγγιση και το αντίτιμο που θα κληθεί να πληρώσει ο χρήστης.

Εκτός από αυτά τα Google Maps δίνουν στον χρήστη την επιλογή μεταξύ συμβατικού ή φιλικότερου προς το περιβάλλον ταξί (υβριδικού ή ηλεκτρικού), ενώ παρουσιάζουν live των αριθμό των ταξί που βρίσκονται κοντά στον χρήστη, αλλά και τον εκτιμώμενο χρόνο που θα χρειαστεί για να φτάσουν σε αυτόν.

Η νέα υπηρεσία της Google είναι διαθέσιμη για smartphone με λειτουργικό Android ή iOS και μπορεί ήδη να χρησιμοποιηθεί και στην Ελλάδα, ενώ, προς το παρόν τουλάχιστον δεν είναι διαθέσιμη για desktop ή laptop. Κατεβάζοντας τέλος και την σχετική εφαρμογή «Freenow» ο χρήστης μπορεί να καλέσει άμεσα το ταξί της επιλογής του.

Gmail: Η άγνωστη λειτουργία του με την οποία κερδίζεις χρήματα

Η άγνωστη λειτουργία των Google Maps που σε βοηθά να γλιτώσεις λεφτά. Eπιτρέπει στους οδηγούς να αραιώσουν τις επισκέψεις στα πρατήρια υγρών καυσίμων, εξοικονομώντας χρήματα. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Με την ακρίβεια στα καύσιμα να επελαύνει, οι οδηγοί αναζητούν τρόπους προκειμένου να αποφύγουν τις συχνές επισκέψεις στην αντλία.

Χείρα βοηθείας σε αυτή την προσπάθειά τους παρέχουν τα Google Maps που επιτρέπουν στους οδηγούς να επιλέξουν τη διαδρομή με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Πρόκειται για μια σχετικά καινούργια υπηρεσία των Χαρτών της Google που από τις αρχές Σεπτεμβρίου είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

Gmail: Πώς εξοικονομώ χρήματα

Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να «ανοίξει» το Google Maps και να επιλέξει τον προορισμό του. Ακολούθως, πρέπει να πατήσει στις τρεις οριζόντιες τελείες στη δεξιά πάνω γωνία της οθόνης και να επιλέξει «Επιλογές Διαδρομής».

Εν συνεχεία πατάει «Διαδρομές με αποδοτικότερη κατανάλωση καυσίμου», αλλά και «Τύπος κινητήρα», επιλέγοντας ανάμεσα σε βενζίνη, diesel, ηλεκτρικό και υβριδικό. Στη συνέχεια θα εμφανιστεί στον χάρτη η διαδρομή με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι προεπιλεγμένη (by default) επιλογή είναι η βενζίνη.

Ο τύπος κινητήρα αποτελεί μία βασική παράμετρο για την Google, προκειμένου να χαράξει την αποδοτικότερη διαδρομή. Για παράδειγμα αν το αυτοκίνητο του χρήστη είναι πετρελαιοκίνητο τότε η υπηρεσία ενδέχεται να εμφανίσει μία διαδρομή που περιλαμβάνει κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Στον αντίποδα, για ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα, η διαδρομή που θα χαραχθεί θα αφορά σε αστικό περιβάλλον ώστε να αξιοποιηθεί η ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Όπως φαίνεται και στην παραπάνω φωτογραφία, για μία διαδρομή από το Χίλτον στον Πειραιά, το Google Maps δείχνει ότι μέσω της Λεωφ. Συγγρού, η διάρκεια ανέρχεται σε 27 λεπτά (12 χλμ.) και η εξοικονόμηση βενζίνης φτάνει το 5%.

Σημειωτέον ότι η υπηρεσία εξοικονόμησης καυσίμου της Google συνδράμει καθοριστικά και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), καθιστώντας τις πόλεις πιο βιώσιμες.