Πολύ θετικά νέα έρχονται από τις διεθνείς ειδήσεις για τους χρήστες του iPhone.
Οι χρήστες της Apple που έχουν στην κατοχή τους ένα παλαιότερο μοντέλο iPhone, μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση στο πλαίσιο διακανονισμού από την εταιρεία.
Όπως διαβάζουμε στο unilad, ο τεχνολογικός κολοσσός συμβιβάστηκε εξωδικαστικά με το ποσό των 35 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την υποβολή ομαδικής αγωγής, η οποία ανέφερε ότι υπήρχαν ουσιώδη ελαττώματα σε συγκεκριμένα μοντέλα iPhone.
Συγκεκριμένα αφορά τους πελάτες που είχαν στην κατοχή τους ένα Apple iPhone 7 ή 7 Plus μεταξύ 16 Σεπτεμβρίου και 3 Ιανουαρίου 2023.
Οι συγκεκριμένοι χρήστες που είχαν κάποιο μοντέλο αυτό το χρονικό διάστημ, αντιμετώπιζαν προβλήματα ήχου και ξόδεψαν αρκετά χρήματαα για τις επισκευές.
Εάν είστε χρήστης που έχει στην κατοχή του ένα τέτοιο μοντέλο τότε μπορείτε να διεκδικήσετε αποζημίωση έως και 320 δολάρια.
Η Apple, ωστόσο, δεν έχει παραδεχτεί κανένα σφάλμα στον εξωδικαστικό συμβιβασμό της αγωγής.
Η αγωγή επικεντρώθηκε γύρω από μια «αστοχία του ολοκληρωμένου κυκλώματος ήχου», η οποία προκλήθηκε από ελαττωματικά τσιπ ήχου.
Εάν λοιπόν είστε πληροίτε τις προϋποθέσεις μπορείτε να καταθέσετε αγωγή
Δεν χρειάζετε να έχετε κάποια απόδειξη αγοράς.
Προσοχή όμως έχετε περιθώριο έως τις 3 Ιουνίου, με τα λεφτά να μπαίνουν στις 18 Ιουλίου.
Apple: Αποζημιώνει εκατομμύρια πελάτες — Δείτε τι πρέπει να κάνετε
Apple: Αποζημίωση σε πελάτες για τη μείωση στις επιδόσεις των iPhone. Η Apple συμφώνησε να διευθετήσει την αγωγή, δηλώνοντας τότε ότι αρνείται κάθε αδίκημα αλλά ανησυχεί για το κόστος της συνέχισης της δικαστικής διαδικασίας. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Την καταβολή αποζημιώσεων σε ομάδα εναγόντων έχει ξεκινήσει η Apple. Οι εν λόγω ενάγοντες προσέφυγαν στη δικαιοσύνη καταγγέλλοντας ότι ο τεχνολογικός κολοσσός επιβράδυνε σκοπίμως τη λειτουργικότητα των iPhones τους.
Όπως μεταδίδει το BBC, οι καταγγέλλοντες θα λάβουν μερίδιο από τον διακανονισμό ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιστοιχεί σε περίπου 92 δολάρια ανά αγωγή.
Η Apple είχε συμφωνήσει από το 2020 να διευθετήσει την αγωγή, δηλώνοντας τότε ότι αρνείται οποιαδήποτε αδικοπραγία εκ μέρους της, αλλά ανησυχεί για το κόστος που θα επέφερε η συνέχιση της δίκης.
Σε μια παρόμοια ομαδική αγωγή που εκδικάζεται στη Βρετανία, οι πελάτες διεκδικούν αποζημίωση 1,6 δισ. λίρες.
Η υπόθεση στις ΗΠΑ χρονολογείται από τον Δεκέμβριο του 2017, όταν η Apple επιβεβαίωσε μια υποψία ετών μεταξύ των κατόχων συσκευών, παραδεχόμενη ότι επιβράδυνε σκόπιμα ορισμένα iPhone καθώς αυτά μεγάλωναν σε ηλικία. Όταν οι μπαταρίες «γερνούσαν», η απόδοσή τους μειωνόταν και έτσι η τεχνητή επιβράδυνση επιμήκυνε τη διάρκεια ζωής των τηλεφώνων.
Η κατηγορία αφορούσε στον περιορισμό της απόδοσης ορισμένων iPhone χωρίς να ενημερώσει προηγουμένως τους πελάτες της. Η αναστάτωση είχε ως αποτέλεσμα η Apple να προσφέρει σε χαμηλή τιμή την αντικατάσταση μπαταρίας για να διορθώσει το πρόβλημα.
Αυτό οδήγησε στην ομαδική δικαστική προσφυγή των καταναλωτών στα δικαστήρια των ΗΠΑ. Κατά τη στιγμή του διακανονισμού, υπολογιζόταν ότι κάθε άτομο θα μπορούσε να λάβει μόλις 25 δολάρια έκαστο, αλλά η πραγματική πληρωμή φαίνεται να είναι σχεδόν τετραπλάσια.
Στη Βρετανία, η Apple έχασε στην προσπάθειά της να εμποδίσει μια παρόμοια μαζική αγωγή τον περασμένο Νοέμβριο.
Η υπόθεση που έγινε γνωστή για πρώτη φορά από τον Justin Gutmann τον Ιούνιο του 2022, αντιπροσωπεύει περίπου 24 εκατομμύρια χρήστες iPhone.
Η εταιρεία είχε προηγουμένως χαρακτηρίσει την αγωγή ως «αβάσιμη» και δήλωσε ότι «ποτέ δεν κάναμε και δεν θα κάνουμε τίποτα για να συντομεύσουμε σκόπιμα τη διάρκεια ζωής οποιουδήποτε προϊόντος της Apple ή να υποβαθμίσουμε την εμπειρία του χρήστη για να οδηγήσουμε τους πελάτες σε αναβαθμίσεις».
Σε αντίθεση με τον διακανονισμό στις ΗΠΑ, ο οποίος αφορούσε μόνο τις συσκευές των σειρών iPhone 6 και 7, η αγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο ζητά, επίσης, αποζημίωση για τους κατόχους iPhone 8, 8 Plus και X.
Ο κ. Gutmann ανέφερε ότι χάρηκε για τις πληρωμές που έγιναν στις ΗΠΑ, αλλά προειδοποίησε ότι δεν έχουν καμία σχέση με την υπόθεση του Ηνωμένου Βασιλείου.
«Δεν προωθεί τη θέση μας εδώ, δεν έχουν παραδεχτεί τίποτα, έχουν συμβιβαστεί», είπε προσθέτοντας ότι «είναι μια ηθική νίκη, αλλά δεν μας ”χρησιμεύει” και πολύ. Πρέπει να συνεχίσω με την υπόθεση που βρίσκεται στη δικαιοδοσία του Ηνωμένου Βασιλείου».
Μεταξύ άλλων ο Justin Gutmann είπε ότι η Apple «μάχεται με νύχια και με δόντια» κατά της ομαδικής αγωγής στη Βρετανία, η οποία θα εκδικαστεί στο προσεχές χρονικό διάστημα στο Εφετείο, εκεί που θα αποφασιστεί η διάθεση της εταιρείας για να βάλει «στοπ» στην υπόθεση.
«Είναι δύσκολο να θέσω ένα χρονοδιάγραμμα για το τι θα ακολουθήσει, αλλά ελπίζω ότι η δίκη θα διεξαχθεί στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025», κατέληξε ο κ. Gutmann.
Apple: Σάλος με iPhone 15 – Πώς θα λύσει το πρόβλημα
Ένα σημαντικό πρόβλημα παρουσίασαν τα iPhone 15, με τους χρήστες να δηλώνουν ότι τα κινητά τους υπερθεμαίνονται, φθάνοντας ακόμα και στους 43 βαθμούς Κελσίου., όταν τα χρησιμοποιούν.
Την αιτία της υπερθέρμανσης του νέου iPhone εντόπισε η Apple, πρόκειται για συνδυασμό σφαλμάτων στο iOS 17, και προβλημάτων στη χρήση των εφαρμογών, που χρειάζονται επιπλέον επεξεργασία και συνεπώς παράγουν θερμότητα.
Ο τεχνολογικός κολοσσός δήλωσε ότι θα εκδώσει μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα υπερθέρμανσης στα τελευταία μοντέλα iPhone 15, που κυκλοφόρησαν πριν από λίγες ημέρες.
«Έχουμε εντοπίσει μερικές συνθήκες που μπορεί να προκαλέσουν το iPhone να λειτουργεί πιο ζεστά από το αναμενόμενο. Η συσκευή μπορεί να υπερθερμαίνεται κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών μετά τη ρύθμιση λόγω της αυξημένης δραστηριότητας στο παρασκήνιο.
Έχουμε επίσης εντοπίσει ένα σφάλμα στο iOS 17 που επηρεάζει ορισμένους χρήστες και θα αντιμετωπιστεί με μια ενημέρωση λογισμικού.
Ένα άλλο ζήτημα αφορά ορισμένες πρόσφατες ενημερώσεις εφαρμογών τρίτων κατασκευαστών που προκαλούν υπερφόρτωση του συστήματος.
Συνεργαζόμαστε με τους προγραμματιστές αυτών των εφαρμογών για διορθώσεις που βρίσκονται στη διαδικασία διάθεσης» σημειώνει εκπρόσωπος της Apple.
Αφού η Apple κυκλοφόρησε τα νέα μοντέλα iPhone 15 νωρίτερα αυτό το μήνα, τα παράπονα των χρηστών στα φόρουμ του Ομίλου, και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι και τα τέσσερα μοντέλα μπορεί να υπερθερμανθούν περισσότερο από το αναμενόμενο κατά τη χρήση.
Το πρόβλημα με την υπερθέρμανση των νέων μοντέλων δεν σχετίζεται με το σχεδιασμό του πλαισίου τιτανίου, δήλωσε η Apple. Η Apple δήλωσε ότι μια επικείμενη ενημέρωση iOS 17 για την αντιμετώπιση του προβλήματος δεν θα μειώσει την απόδοση των συσκευών.
Ο ιστότοπος της Apple αναφέρει ότι οι χρήστες ενδέχεται να παρατηρήσουν ότι τα τηλέφωνα αισθάνονται πιο ζεστά όταν ρυθμίζονται από ένα αντίγραφο ασφαλείας, όταν φορτίζουν ασύρματα, όταν χρησιμοποιούν εφαρμογές ή παιχνίδια με υψηλή γραφική απόδοση ή όταν μεταδίδουν βίντεο υψηλής ποιότητας.
Η Apple αναφέρει ότι είναι φυσιολογικό οι συσκευές να υπερθερμαίνονται όταν χρησιμοποιούνται έντονα, και αν τα iPhone δεν εμφανίζουν προειδοποίηση θερμοκρασίας, είναι ασφαλή για χρήση.
Τα νέα iPhones σημειώνουν καλές πωλήσεις στις πρωτες ημέρες της κυκλοφορίας τους και σε αρκετά καταστήματα σχηματίζονται μεγάλες ουρές, ειδικά την πρώτη ημέρα.
Το πρόβλημα θερμότητας του iPhone 15′s θα μπορούσε να βλάψει τις πωλήσεις. Η Apple έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν προβλήματα λανσαρίσματος υψηλού προφίλ, αλλά δεν έχουν επηρεάσει σοβαρά τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της εταιρείας.