Μία ανακοίνωση έκανε η ΔΕΗ, η οποία ενημερώνει τους πελάτες της και όχι μόνο για μία νέα πολύ σημαντική προσθήκη.
Πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες τον χρόνο, με τους πελάτες να τηλεφωνούν στο 800 900 1000 και να ενημερώνονται για όποια υπηρεσία επιθυμούν, όπως και για όποιο προϊόν ή πληροφορία για τη σύνδεσή τους.
ΔΕΗ: Οι υπηρεσίες
- προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
- δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
- παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
- δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
- πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
- πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
- προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔEΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔEΗ.
- Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες
Για τους επαγγελματίες, η ΔEΗ, εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔEΗ myBusiness 4All ή ΔEΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔEΗ.
Βόμβα με αυτά που θα πουλάει: Αλλάζει προϊόντα ο Κωτσόβολος μετά τη ΔΕΗ
Η αλλαγή σκυτάλης στον Κωτσόβολο μετά της εξαγοράς του από τη ΔΕΗ, φέρνει αλλαγές και στα προϊόντα που θα πουλάει.
Μπορεί μέχρι σήμερα να συνηθίζαμε να επισκεπτόμασταν τα καταστήματα Κωτσόβολος για αγορές σε ηλεκτρικά είδη, προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και παιχνίδια, όμως πλέον η εξαγορά του από τη ΔΕΗ φέρνει ανακατατάξεις στα προϊόντα του.
Την παρουσίαση των αλλαγών έκανε ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσςη στους αναλυτές κατά τη διάρκειας της τηλεδιάσκεψης με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ενεργειακού ομίλου. Στόχος των 95 καταστημάτων της Κωτσόβολος είναι να δημιουργηθεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.
Τι θα πουλάει πλέον ο Κωτσόβολος
Ας δούμε τώρα τι θα πουλάει σύμφνα με το άρθρο του Οικονομικού Ταχυδρόμου.
Η ΔΕΗ θέλει να πετύχει το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία) που τρέχουν στις ευρωπαϊκές αγορές πάροχοι ενέργειας.
Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου θα μπορεί να αγοράζει τα εξής:
Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.
Εκτός από τις αγορές οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.
Νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ: Ποιες ώρες καταργήθηκαν για νέους καταναλωτές – Τι ισχύει
Νυχτερινό ρεύμα: Με εκπτώσεις και επιδοτήσεις θα τη βγάλουν οι καταναλωτές τον φετινό χειμώνα. Όλες οι αλλαγές στους λογαριασμούς ρεύματος στο xristika.gr.
Νέες ώρες ισχύουν για το νυχτερινό ρεύμα από 1η Νοεμβρίου 2023 και για έξι μήνες, μέχρι τον Απρίλιο του 2024. Η αλλαγή στο ωράριο γίνεται καθιερωμένα κάθε χρόνο, με τον χειμώνα να γίνονται πιο δύσκολα τα πράγματα για τους εργαζόμενους, ειδικά του ιδιωτικού τομέα.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν το χειμερινό ωράριο στο νυχτερινό ρεύμα είναι το εξής:
- 02:00 – 08:00 και 15:00 – 17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών.
- 02:00 – 08:00 και 15:30 – 17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών. Καταναλωτές που επιθυμούν περαιτέρω ενημέρωση για το θέμα αυτό, μπορούν να λάβουν πληροφορίες από τον Προμηθευτή τους.
Για τους πελάτες που εφαρμόζεται οικιακό τιμολόγιο με χρονοχρέωση (μειωμένο νυχτερινό) συνεχούς ωραρίου, ισχύει το υφιστάμενο ωράριο 23:00 έως 07:00.
Σημειώνεται πως πλέον, για νέους καταναλωτές ρεύματος, δεν ισχύει το συνεχές ωράριο όλο τον χρόνο. Ισχύει μόνο σε όσους το έχουν ήδη.
Σημειώνεται, επίσης, πως όσοι έχουν το συνεχές ωράριο και το αλλάξουν για να λάβουν το τμηματικό, δεν θα μπορούν να επανέλθουν στο συνεχές.
Νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ: Ελέγξτε με 3 τρόπους αν έχετε σπίτι σας
- Εάν είναι μια πληροφορία που δεν έχετε, ή εάν έχετε πάει σε καινούριο σπίτι, είτε ως αγοραστής, είτε ως ενοικιαστής, μπορείτε να το διαπιστώσετε εύκολα από τον λογαριασμό ρεύματος που λαμβάνετε. Εάν, π.χ., ο πάροχός σας είναι η ΔΕΗ, στην μπροστινή όψη του λογαριασμού πάνω δεξιά, αναφέρεται: Στην πίσω σελίδα του εκκαθαριστικού σας επίσης, θα υπάρχει η «πάγια χρέωση νύχτας».
- Ένας άλλος τρόπος, είναι να δείτε τον πίνακα εγκατάστασης, όπου ενδεχομένως να υπάρχει ενδεικτικό λαμπάκι. Αν το βράδυ αυτό το λαμπάκι ανάβει, τότε έχετε νυχτερινό ρεύμα.
- Ο τρίτος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχό σας για να τσεκάρετε εάν έχετε την υπηρεσία.
ΔΕΗ: Ετοιμάζεται για νέα εξαγορά-βόμβα μετά τον Κωτσόβολο – Αυτόν τον κολοσσό έχει στο «μάτι»
ΔΕΗ: Η εξαγορά του Κωτσόβολου από την ΔΕΗ άνοιξε την όρεξη στην Επιχείρηση ηλεκτρικής ενέργειας!
To φλερτ της ΔΕΗ με τις τηλεπικοινωνίες, μία ιστορία που ξεκινά πολλά χρόνια πριν, ίσως περάσει σε μία νέα εποχή αν επαληθευτούν οι φήμες που κυκλοφορούν τελευταία στην αγορά περί ενδιαφέροντος εξαγοράς της Vodafone Ελλάδος.
Οι δύο εταιρίες ήδη συνεργάζονται στο πιλοτικό πρόγραμμα της ΔΕΗ, που αφορά στην εγκατάσταση οπτικών ινών σε διάφορες περιοχές της Αττικής.
Πρόκειται για μία συνεργασία που στη φάση αυτή αφορά στη χονδρική αγορά τηλεπικοινωνιών, όμως σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, η ΔΕΗ βολιδοσκοπεί και τη λιανική στις τηλεπικοινωνίες.
Μία κίνηση, που όπως αναφέρουν κύκλοι της αγοράς “κουμπώνει” τόσο με την πρόσφατη εξαγορά της “Κωτσόβολος” όσο και με το όραμα της ΔΕΗ να αναδειχθεί σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο ενεργειακών και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τις οικονομίες κλίμακος που της παρέχει το δίκτυο και το ευρύ πελατολόγιό της στην προμήθεια ηλεκτρισμού, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της “φυσικής” της παρουσίας στην αγορά μέσω της αλυσίδας καταστημάτων της ‘Κωτσόβολος”
Άλλωστε τα συνδυαστικά πακέτα πώλησης υπηρεσιών ηλεκτρισμού/τηλεπικοινωνιών και φυσικού αερίου αποτελούν εδώ και χρόνια στόχο των εταιριών του κλάδου.
Τη φημολογία για την πώληση της Vodafone Ελλάδος τροφοδότησε και η πρόσφατη κίνηση του μητρικού βρετανικού ομίλου να πουλήσει την αντίστοιχη θυγατρική της Iσπανίας στη Zegona Communications Plc, έναντι τιμήματος της τάξης των 5 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του χρέους.
Για τις εταιρίες ηλεκτρισμού η επέκταση στις τηλεπικοινωνίες αντιμετωπίζεται συχνά ως ένα βήμα αξιοποίησης των δικτύων διανομής και μεταφοράς ρεύματος.
Ας σημειωθεί ότι στη χονδρική αγορά, εκτός από τη ΔΕΗ, η οποία κατέχει το 51% του Διαχειριστή Διανομής Ηλεκτρισμού (ΔΕΔΔΗΕ), δραστηριοποιείται και ο ΑΔΜΗΕ, ο Διαχειριστής του Δικτύου Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Η πρώτη απόπειρα της ΔΕΗ να περάσει στις τηλεπικοινωνίες χρονολογείται από το 2000, με τη δημιουργία της Tellas. Μία κίνηση, στο πρότυπο της ιταλικής Enel, η οποία, λίγα χρόνια νωρίτερα είχε ιδρύσει τη Wind Telecomunicazioni Spa.
Mάλιστα στην Tellas η ΔΕΗ είχε το 50% συν 1 μετοχή και η Wind το υπόλοιπο ποσοστό.
Στην πορεία του, το εγχείρημα αυτό συνάντησε αρκετές δυσκολίες, με αποτέλεσμα το 2007 η ΔΕΗ να προχωρήσει στην πώληση της Tellas, όπως είχε ήδη πράξει η Enel στην Ιταλία, πουλώντας τη Wind.
Μετά από μία “παύση” πολλών ετών, η ενασχόληση με τις τηλεπικοινωνίες άρχισε ξανά πριν από λίγα χρόνια- αυτή τη φορά όμως στη χονδρική αγορά.
Εκμεταλλευόμενη το δίκτυο διανομής ρεύματος, η ΔΕΗ άρχισε να εγκαθιστά γραμμές οπτικών ινών, κατ’ αρχήν πιλοτικά σε ορισμένους δήμους της Αττικής.