efood: Μια νέα υπηρεσία λανσάρει το efood. Εμπλουτίζεται και με προϊόντα μίνι μάρκετ επιχειρώντας να ανακόψει την ραγδαία εξάπλωση της Wolt σε όλη την Ελλάδα. Δείτε στο xristika.gr την εξέλιξη της «μάχης» στον κλάδο των ντελίβερι.
Μια νέα υπηρεσία για τους χρήστες της πλατφόρμας του λανσάρει το e-food σε μια προσπάθεια να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των «έγκλειστων» καταναλωτών, η οποία διογκώνεται όσο περνά ο καιρός και παραμένει η υγειονομική κρίση.
Όπως ανακοινώθηκε μέσω του επίσημου blog της θυγατρικής της Delivery Hero, το e-food κάνει το ντεμπούτο του και στην κατηγορία μίνι μάρκετ, ξεκινώντας πιλοτικά από την περιοχή της Αγίας Παρασκευής και με στόχο στο επόμενο διάστημα να διευρύνει τις περιοχές που θα καλύπτει.
Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από τις 08:30 έως τις 22:30, καθημερινά αλλά και Σαββατοκύριακα.
Μάλιστα για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση, το efood ενεργοποιεί και την «υπερταχεία παράδοση» των 1000 και πλέον προϊόντων της πλατφόρμας , τα οποία θα παραδίδονται στο σπίτι των καταναλωτών εντός 25 λεπτών.
Η επέκταση στα μίνι μάρκετ αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην επέκταση των υπηρεσιών του e-food, που ξεκίνησαν την προηγούμενη Άνοιξη με τη συνεργασία με την αλυσίδα Σκλαβενίτης και εμπλουτίστηκαν στη συνέχεια με ακόμα περισσότερες κατηγορίες delivery, όπως ζαχαροπλαστεία, μανάβικα, ιχθυοπωλεία, κάβες, αρτοποιεία.
efood: H Wolt «πνίγει» την Ελλάδα
Η εταιρεία κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να ταράξει τα νερά στο τοπίο της παράδοσης στο σπίτι προσφέροντας σε εκατοντάδες ελληνικά εστιατόρια και άλλα καταστήματα λιανικής, πρόσβαση στην ηλεκτρονική αγορά.
Έναν νέο γύρο χρηματοδότησης ύψους 440 εκατ. ευρώ, εξασφάλισε η εταιρεία τεχνολογίας Wolt, η οποία εδρεύει στο Ελσίνκι κι έχει παρουσία και στην χώρα μας από το 2019.
Όπως ανακοινώθηκε το γύρο οδήγησε το ICONIQ Growth ενώ οι Tiger Global, DST, KKR, Prosus, EQT Growth και Coatue εντάχθηκαν ως νέοι επενδυτές. Τα επενδυτικά κεφάλαια 83North, Highland Europe, Goldman Sachs Growth Equity, EQT Ventures και Vintage Investment Partners από τους υπάρχοντες επενδυτές της Wolt συμμετείχαν επίσης στον γύρο. Μετά και την ολοκλήρωση του νέου γύρου η συνολική χρηματοδότηση που έχει αντλήσει η Wolt από το 2015 ως και σήμερα ανέρχεται στα 707 εκατομμύρια ευρώ.
Η ανακοίνωση της νέας χρηματοδότησης έρχεται μετά την ταχεία επέκταση της Wolt στους τομείς των παντοπωλείων και των ευρύτερων λιανικών πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2020. Μάλιστα και τα πρόσθετα αυτά κεφάλαια θα τροφοδοτήσουν την παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης της Wolt σε νέες αγορές και σε νέους τομείς λιανικής ενώ αναμένεται να ενισχύσουν και την τρέχουσα θέση της σε υπάρχουσες αγορές, όπως η Ελλάδα.
Να θυμίσουμε ότι η Wolt ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2015 στο Ελσίνκι της Φινλανδίας με συνεργάτες 10 εστιατόρια. Σε μόλις πέντε χρόνια, επεκτάθηκε σε 23 χώρες και 129 πόλεις και σήμερα απασχολεί περισσότερα από 2.200 άτομα. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους με αφορμή και τις νέες απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού, επέκτεινε τη δραστηριότητα της πέρα από τα εστιατόρια και τη διανομή φαγητού στον τομέα των ειδών παντοπωλείου και ευρύτερα στη λιανική: για παράδειγμα, είναι τώρα δυνατό ο καταναλωτής να αγοράσει τα πάντα, από καλλυντικά έως τροφές για κατοικίδια και φαρμακευτικά προϊόντα στην πλατφόρμα της. Πλέον, η Wolt συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 1500 καταστήματα λιανικής σε διαφορετικές αγορές.
«Λειτουργούμε σε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό και καλά χρηματοδοτούμενο κλάδο, και αυτός ο γύρος μας επιτρέπει να έχουμε μια μακροπρόθεσμη νοοτροπία όσον αφορά την ένταση των επενδύσεων μας στις διαφορετικές αγορές. Παρά την αναταραχή του 2020, παραμείναμε επικεντρωμένοι στην ανάπτυξη, τριπλασιάζοντας τα προκαταρκτικά έσοδά μας για το έτος στα €285 εκατομμύρια έναντι καθαρής ζημίας €38 εκατομμυρίων για την ίδια περίοδο. Δεδομένου ότι μέσα σε δώδεκα μήνες έχουμε συγκεντρώσει €547.5 εκατομμύρια σε νέο κεφάλαιο, είμαστε σε ισχυρή θέση για επενδύσεις στους ανθρώπους, την τεχνολογία και τις αγορές μας, όταν σκεφτόμαστε τα επόμενα χρόνια» ανέφερε σχετικά με τον νέο γύρο χρηματοδότησης ο , Διευθύνων Σύμβουλος & συνιδρυτής της Wolt, Miki Kuusi.
Στην περίπτωση της χώρας μας, η Wolt θα στοχεύσει τόσο στην επέκταση της γεωγραφικής εμβέλειας της όσο και στην είσοδο της εταιρείας σε νέους τομείς της λιανικής. Να θυμίσουμε ότι η Wolt ανακοίνωσε προ εβδομάδων την είσοδό της στην διανομή πρϊόντων σούπερ μάρκετ, μια αγορά η πίτα της οποίας διογκώθηκε κατά την πανδημία. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί αν θα υπάρξει κάποια συνεργασία με συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ ή ποιο μοντέλο λειτουργίας θα ακολουθήσει η εταιρεία.
«Η Wolt Greece κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να ταράξει τα νερά στο τοπίο της παράδοσης στο σπίτι προσφέροντας σε εκατοντάδες ελληνικά εστιατόρια και άλλα καταστήματα λιανικής, πρόσβαση στην ηλεκτρονική αγορά. Προσφέρουμε μια πλατφόρμα που βασίζεται σε κορυφαία τεχνολογία. Υποστηρίζει άριστα την αποτελεσματική λειτουργία των εστιατορίων και παράλληλα δημιουργεί μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης στον πελάτη» αναφέρει σχετικά με την ελληνική παρουσία της Wolt, ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.
Παράλληλα διευκρίνισε ότι η γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας θα προχωρήσει με γρήγορο ρυθμό ενώ το ίδιο και η εισαγωγή σε νέα τμήματα της λιανικής. «Θα προσφέρουμε συναρπαστικές νέες υπηρεσίες στους Έλληνες καταναλωτές, καθώς ο αριθμός των συνεργαζόμενων καταστημάτων αυξάνεται συνεχώς», προσέθεσε ο επικεφαλής της Wolt στην Ελλάδα.
«Η Wolt είναι ενθουσιασμένη με τη θερμή υποδοχή του καινοτόμου επιχειρηματικού της μοντέλου από την ελληνική αγορά και εκ μέρους της τοπικής ομάδας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας, τους ταχυμεταφορείς και τους πελάτες μας για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους σε μας. Έχουμε δεσμευτεί να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για την ελληνική οικονομία και κοινωνία και το 2021 θα είναι μια ακόμη χρονιά συναρπαστικών ειδήσεων. Ανυπομονούμε για αυτά που έρχονται και θα ανακοινώσουμε το επόμενο ορόσημο μας πολύ σύντομα!» κατέληξε ο κ. Καρέλος.
Στα δύο αυτά χρόνια η ορμώμενη από την Φινλανδία Wolt κατάφερε να γίνει αναμφισβήτητα ο δεύτερος ισχυρότερος παίκτης στην αγορά του delivery πίσω από την e-food, και είναι πλέον έτοιμη για το επόμενο μεγάλο βήμα.
Πρόσφατα ανακοίνωσε τη σύστασης της Wolt Market Greece μίας 100% θυγατρικής της Wolt Greece η οποία αποτελεί το πρώτο βήμα για την είσοδο της εταιρείας στην διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Έτσι δεν αποκλείεται μέσα στο επόμενο διάστημα εκτός από την ρωσική Mere η οποία θα ξεκινήσει από την Τρίπολη να έχουμε μία ακόμη είσοδο ξένης αλυσίδας στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ, αυτή την φορά στην Αθήνα.
Το Wolt Market αποτελεί το νεότερο εγχείρημα της Wolt που μετράει περίπου έναν χρόνο. Το πρώτο κατάστημα λειτούργησε στο Ελσίνκι τον περασμένο Σεπτέμβριο και πλέον μέσα σε μικρό διάστημα έχουν φθάσει σε τρία σημεία, δύο στην φινλανδική πρωτεύουσα και ένα στο Τουρκού.
Έχει την όψη ενός μικρού σούπερ μάρκετ, που όμως δεν μπορούν να το επισκέπτονται πελάτες.
Οι τελευταίοι αποστέλλουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά στην εφαρμογή της Wolt (σ.σ. με τον ίδιο τρόπο που κάνουν και την παραγγελία για delivery σε εστιατόρια) και οι υπάλληλοι του καταστήματος την παραλαμβάνουν και στην συνέχεια συγκεντρώνουν και συσκευάζουν τα προϊόντα για τον πελάτη. Τα ψώνια παραλαμβάνει ο συνεργάτης – μεταφορέας της Wolt και τα παραδίδει σε διάστημα περίπου μισής ώρας στον πελάτη.
Στο φινλανδικό ηλεκτρονικό κατάστημα (μπορείτε να δείτε εδώ) παρέχεται σχεδόν η πλήρης γκάμα βασικών κατηγοριών ενός σούπερ μάρκετ όπως τρόφιμα, είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριστικά. Διατίθενται φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση όχι όμως προϊόντα προς κοπή όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας τα οποία παρέχονται μόνο συσκευασμένα.
Όπως ανεφέρε η Wolt κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Φινλανδία, προστατευτικά γάντια χρησιμοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας, τα προϊόντα τοποθετούνται σε χάρτινες σακούλες και στην συνέχεια σε θερμομονωτικό κιβώτιο ενώ στα προϊόντα ψύχους προστίθεται μία ψυχρή πλάκα ώστε να μεταφερθούν στην σωστή θερμοκρασία.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…