«Χαστούκι» και ηχηρή απάντηση Κωτσόβολου σε Media Markt: Δείτε τι ανακοίνωσε

Κωτσόβολος: Στην αντεπίθεση πέρασε ο Κωτσόβολος μετά από το… κόλπο των Media Markt, χτυπώντας τη γνωστή αλυσίδα στο αδύνατό της σημείο!

Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά οι δόσεις στα καταστήματα!

Έβαλε λοιπόν όλα τα προϊόντα σε 36 δόσεις και όλοι οι τόκοι είναι μηδενικοί!

Η προσφορά ισχύει έως 22/05/2021 ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οι δόσεις προκύπτουν από κλίμακα βάση αξίας ως εξής:

  • 0-300€ έως 12 δόσεις ,
  • 301-800€ έως 24 δόσεις ,
  • 800€+ έως 36 δόσεις.

Tα προϊόντα Ψηφιακής Μέριμνας εντάσσονται στην κλίμακα έως 24 άτοκες δόσεις.

Κωτσόβολος: Το… κόλπο των Media Markt που έφερε πανικό!

Με την πανδημία του κορονοϊού να συνεχίζει να δυσκολεύει τις ζωές μας, η εταιρεία αποφάσισε να μας κάνει πολύ πιο εύκολα τα ψώνια μας.

Θέλετε να δείτε ζωντανά τους χώρους του ψυγείου που προτιμάτε ή το πόσο φωτεινή και λεπτή είναι η τηλεόραση που σας αρέσει;

Θέλετε να συμβουλευτείτε τους ειδικούς για το πoιο προϊόν είναι το πλέον κατάλληλο για εσάς;

Η Media Markt, φέρνει το αγαπημένο σας Media Markt κατάστημα στον χώρο σας μέσα από την νέα πρωτοποριακή υπηρεσία “Personal Video Shopping”.

Πρόκειται για μια smart υπηρεσία που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία Skymakers και σας δίνει τη δυνατότητα όπου κι αν βρίσκεστε, να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας σαν να είστε σε κάποιο φυσικό κατάστημα, με τη βοήθεια του προσωπικού σας video shopper.

Τα βήματα είναι απλά:

  • Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της Media Markt
  • Θα λάβετε με e-Mail και SMS ένα link για να συνδεθείτε από οποιοδήποτε υπολογιστή, smartphone, ή tablet με τα καταστήματα μας μέσω βιντεοκλήσης.
  • Ο προσωπικός σας video shopper σας περιμένει τη στιγμή που ορίσατε για να σας ξεναγήσει στον χώρο, να σας παρουσιάσει τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να απαντήσει σε κάθε σας ερώτημα.
  • Μόλις επιλέξετε τα προϊόντα που χρειάζεστε, τα προσθέτουμε στο καλάθι σας και σας στέλνουμε ένα μοναδικό link για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
  • Προχωρήστε στο checkout και επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής – παράδοση στον χώρο σας ή παραλαβή από το κατάστημα.

Η υπηρεσία “Personal Video Shopping”, είναι ο νέος τρόπος αγορών που περίμεναν οι smart shoppers και συνδυάζει την ευελιξία του online shopping με τη μοναδική εμπειρία του φυσικού καταστήματος. Φέρνει τα προϊόντα και τις λύσεις τεχνολογίας πιο κοντά – και τόσο εύκολα όσο το video chat με έναν φίλο!

Ζήστε την νέα εμπειρία αγορών και αποκτήστε άμεσα, και με απόλυτη ασφάλεια όλα εκείνα τα είδη που θα κάνουν την καθημερινότητά σας πιο εύκολη, συναρπαστική και φυσικά… πιο smart, στις εγγυημένα χαμηλότερες τιμές!

Κλείστε το ραντεβού με τον δικό σας personal video shopper εδώ: https://mediamarkt.valuelenz.com/

Κωτσόβολος: Κέρδη εν μέσω lockdown

Αύξηση πωλήσεων κατά 9% πέτυχε σε διάστημα 51 εβδομάδων (έως τις 24 Απριλίου 2021), η αλυσίδα Κωτσόβολος, παρά τα παρατεταμένα lockdown στη λιανική, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο μητρικός όμιλος της, ο βρετανικός Dixons Carphone.

Ειδικότερα, από το Νοέμβριο του 2020 έως και τον Απρίλιο (διάστημα 25 εβδομάδων), όπου βρισκόταν σε ισχύ το δεύτερο εκτεταμένης διάρκειας «απαγορευτικό» στο λιανεμπόριο μέχρι τις 5 Απριλίου (πλην ενός σύντομου «παραθύρου» τον Δεκέμβριο του 20201 και τον Ιανουάριο του 2021), η αλυσίδα πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 7%.

Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος ακολουθεί τον οικονομικό κύκλο του μητρικού της ομίλου, και η χρήση της λογίζεται από 1ης Μαΐου έως 30 Απριλίου κάθε φορά. Υπενθυμίζεται ότι κατά την προηγούμενη χρήση του 2019-2021, η αλυσίδα στην Ελλάδα είχε επιτύχει κύκλο εργασιών 546,86 εκατ. ευρώ και με κέρδη μετά από φόρους 11,46 εκατ. ευρώ.

Στην παραπάνω επίδοση- που ανατρέπει τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Κωτσόβολος για μονοψήφια πτώση πωλήσεων στη χρήση 2020-2021- σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα εναλλακτικά κανάλια της Κωτσόβολος (online και τηλεφωνικές παραγγελίες). Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, οι πωλήσεις από απόσταση για την Κωτσόβολος, υπολογίζονταν στον 25% του συνολικού κύκλου εργασιών, από 12% που ήταν προ πανδημίας.

Σε ό,τι αφορά το «περιεχόμενο» των πωλήσεων της αλυσίδας, η μεγάλη ζήτηση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όλων των σχετικών περιφερειακών συσκευών (web cameras κ.ά.), λόγω της αυξημένης τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης που εφαρμόστηκαν ως συνέπεια του κορονοϊού, ευνόησε σημαντικά τις πωλήσεις και φαίνεται να αντιστάθμισε τις απώλειες που υπήρξαν σε άλλες κατηγορίες, όπως αυτές των λευκών συσκευών.

Προκειμένου, η Κωτσόβολος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της τελευταίας χρήσης βασίστηκε, τόσο στις υφιστάμενες επενδύσεις της σε νέα αποθήκη και ΙΤ συστήματα, όσο και σε νέες δαπάνες ύψους 8-9 εκατ. ευρώ, οι οποίες κατευθύνθηκαν σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές, στη δημιουργία ενός νέου καταστήματος στην περιφέρεια, σε ανακαινίσεις 4 σημείων και σε μεταστέγαση δύο ακόμη, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτων.

Τέλος, η Κωτσόβολος ετοιμάζεται και για την απόβαση την στην Κύπρο στο α’ τρίμηνο της νέας της χρήσης (Μάιος – Ιούλιος 2021) με δύο καταστήματα, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό. Η επένδυση της Κωτσόβολος στην Κύπρο περιλαμβάνει επίσης κέντρο logistics, ενώ θα λειτουργεί και ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κωτσόβολος: Τεράστια επένδυση στο κέντρο της Αθήνας

Μία κίνηση που προετοίμαζε καιρό ανακοίνωσε η κορυφαία επιχείρηση ηλεκτρικών ειδών. Η μεγάλη επένδυση στο κέντρο της Αθήνας και πώς θα εξυπηρετηθούν οι πελάτες. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Η Κωτσόβολος συνεχίζει να επενδύει στο κέντρο της Αθήνας με δύο υπερσύγχρονα καταστήματα σε σημαντικά σημεία αναφοράς της πόλης, στην οδό Σταδίου 34 & Κοραή και στην οδό Πατησίων 181, αλλά και στην οικολογική μετακίνηση μέσω ηλεκτρικών ποδηλάτων, τα οποία εντάσσει στον στόλο της για τις άμεσες παραδόσεις προϊόντων στο κέντρο της Αθήνας.

Το πρόσφατα ανακαινισμένο αλλά και διευρημένο κατάστημα Κωτσόβολος στην οδό Σταδίου, αλλά και το νεότερο κατάστημα της εταιρείας στην οδό Πατησίων, συνδυάζουν τη σύγχρονη αισθητική, αλλά και καινοτόμες εφαρμογές για πιο γρήγορη και ευέλικτη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Κωτσόβολος: Offline και online κόσμος σε ένα σημείο

Το νέο κατάστημα της Πατησίων 1.800 τ.μ. με την ιδιαίτερη αισθητική του, δίνει νέα πνοή σε έναν παραδοσιακά εμπορικό δρόμο του κέντρου.

Προσφέρει μία ανανεωμένη εμπειρία καταστήματος με εφαρμογές για εύκολες αγορές, συνδυάζοντας και τον online κόσμο, όπως για παράδειγμα μέσα από ένα «εικονικό ράφι», στο οποίο ο επισκέπτης μπορεί να βρει το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία, ακόμα και αν δεν βρίσκονται στην έκθεση του καταστήματος.

Μπορεί να δει διαφορετικά χρώματα, μεγέθη, προϊόντα και να τα παραγγείλει.

Οι επισκέπτες στο ανανεωμένο κατάστημα της Σταδίου των πλέον 2.000 τ.μ. μέσα από εξελιγμένα customer journeys, καθοδηγούνται για να καταλάβουν την αξία και τα οφέλη από την αγορά μιας επαγγελματικής μηχανής καφέ, μία «συρόμενη» εφαρμογή με digital monitor στο σημείο των κουζινομηχανών τους επιτρέπει να δουν πλούσιο περιεχόμενο / videos με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του προϊόντος, αλλά και μέσω της τεχνολογίας «Conductive Paint», μέσω μίας μπογιάς με βάση το νερό, δοκιμάζουν τα wearable προϊόντα μεγιστοποιώντας την αγοραστική τους εμπειρία, και φέρνοντας ακόμα πιο κοντά τον offline με τον online κόσμο.

Ακόμα, το κατάστημα διαθέτει το ολοκληρωμένο προϊοντικό οικοσύστημα της Apple, όπου μέσα από την εξυπηρέτηση των μοναδικών εκπαιδευμένων σύμβουλων πωλήσεων “Apple Master Plus” στην Ελλάδα, υπόσχεται την απόλυτη αγοραστική εμπειρία Apple.

Κωτσόβολος: Σημεία άμεσης εξυπηρέτησης

Στα σημεία Quick Point των δύο καταστημάτων, οι διαδικτυακές και τηλεφωνικές αγορές εκτελούνται και παραδίδονται άμεσα στον πελάτη.

Το εξειδικευμένο Service Point με το άρτια καταρτισμένο προσωπικό, αναλαμβάνει να επισκευάσει ή να αναβαθμίσει την κάθε συσκευή μέσα σε μία ώρα, μέσω της υπηρεσίας Fix & Go.

Ενώ, ο τρόπος πληρωμής μέσω της εφαρμογής Pay Express, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του τερματικού POS που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.

Παράλληλα, ειδικός χώρος είναι διαθέσιμος για να παραλάβει από τους πελάτες, συσκευές, μικροσυσκευές, μπαταρίες και μελάνια για ανακύκλωση.

Κωτσόβολος: Οικολογική παράδοση

Η εταιρεία εντάσσει στο στόλο διανομής της τα πρωτοποριακά ηλεκτρικά ποδήλατα της Kineo, τα οποία αφήνουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στην ατμόσφαιρα, συμβάλλοντας σε μία πόλη με καθαρότερο περιβάλλον.

Μέσω εκπαιδευμένων διανομέων και με υψηλή οικολογική συνείδηση, η εταιρεία θα πραγματοποιεί αυθημερόν παραδόσεις προϊόντων στο κέντρο της Αθήνας, δίνοντας άμεσες λύσεις στους πελάτες της.

Με αφορμή το άνοιγμα και την αναβάθμιση των δύο καταστημάτων, την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, Σταύρο Καφούνη, στο κατάστημα της Κωτσόβολος στη Σταδίου, τους οποίους υποδέχτηκε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος.

Μετά από μία σύντομη ξενάγηση στο ανακαινισμένο κατάστημα και σύντομη παρουσίαση των ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε σχετικά:

«Είναι ελπιδοφόρο να ενισχύεται η επιχειρηματικότητα στην Αθήνα, μέσω των νέων τεχνολογιών, της έξυπνης εξυπηρέτησης και της φιλικότητας προς το περιβάλλον.

Σε έναν εμβληματικό, αλλά και πολύπαθο δρόμο για την αγορά της πόλης, αποτελεί κίνηση εμπιστοσύνης η δημιουργία ενός τέτοιου χώρου, σε μία τόσο δύσκολη περίοδο.

Στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα που πρέπει να βρει την οικονομία της Αθήνας, δυνατή και ανταγωνιστική».

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε: «Η καρδιά της Αθήνας είναι η αγορά της και για αυτό είμαι ευτυχής που μια ιστορική εταιρία όπως η Κωτσόβολος την ενισχύει. Μοναδικό μας μέλημα είναι η πόλη να αποκτήσει την παλιά της λάμψη και το shopping να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο που θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Γι’ αυτό, καλωσορίζουμε πρωτοβουλίες όπως αυτή της Κωτσόβολος που δίνουν περισσότερο φως στην αγορά και είμαι βέβαιος ότι θα προσελκύσει και άλλες παρόμοιες προσπάθειες. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε στο μεγαλύτερο mall της χώρας, την αγορά της Αθήνας, όπου με ασφάλεια μπορείτε να απολαύσετε τα ψώνια σας».

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος, δήλωσε σχετικά: «Η εταιρεία μας, συνεχίζει να επενδύει σε καταστήματα και ενέργειες που αφορούν την ενδυνάμωση του κέντρου της Αθήνας και κρατά την υπόσχεσή της να φέρει ξανά την τεχνολογία στην καρδιά της πόλης. Μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες, προϊόντα και λύσεις που κάνουν τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, αλλά και την οικολογική προσέγγιση στον τομέα των παραδόσεων, θέλουμε να μεταδώσουμε έμπρακτα το μήνυμα ‘’Στηρίζουμε την πόλη της Αθήνας, όπως πραγματικά της αξίζει’’».