Επανάσταση από τη Media Markt: Αλλάζουν τα πάντα στις αγορές

Media Markt: Σε μια κίνηση που αποδεικνύει γιατί θεωρείται ως η κορυφαία αλυσίδα ηλεκτρικών προχώρησε η Media Markt, ανακοινώνοντας μια τεράστια αλλαγή στις αγορές!

Με την πανδημία του κορονοϊού να συνεχίζει να δυσκολεύει τις ζωές μας, η εταιρεία αποφάσισε να μας κάνει πολύ πιο εύκολα τα ψώνια μας.

Θέλετε να δείτε ζωντανά τους χώρους του ψυγείου που προτιμάτε ή το πόσο φωτεινή και λεπτή είναι η τηλεόραση που σας αρέσει;

Θέλετε να συμβουλευτείτε τους ειδικούς για το πoιο προϊόν είναι το πλέον κατάλληλο για εσάς;

Η Media Markt, φέρνει το αγαπημένο σας Media Markt κατάστημα στον χώρο σας μέσα από την νέα πρωτοποριακή υπηρεσία “Personal Video Shopping”.

Πρόκειται για μια smart υπηρεσία που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία Skymakers και σας δίνει τη δυνατότητα όπου κι αν βρίσκεστε, να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας σαν να είστε σε κάποιο φυσικό κατάστημα, με τη βοήθεια του προσωπικού σας video shopper.

Τα βήματα είναι απλά:

  • Κλείστε άμεσα το ραντεβού σας στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της Media Markt
  • Θα λάβετε με e-Mail και SMS ένα link για να συνδεθείτε από οποιοδήποτε υπολογιστή, smartphone, ή tablet με τα καταστήματα μας μέσω βιντεοκλήσης.
  • Ο προσωπικός σας video shopper σας περιμένει τη στιγμή που ορίσατε για να σας ξεναγήσει στον χώρο, να σας παρουσιάσει τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να απαντήσει σε κάθε σας ερώτημα.
  • Μόλις επιλέξετε τα προϊόντα που χρειάζεστε, τα προσθέτουμε στο καλάθι σας και σας στέλνουμε ένα μοναδικό link για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
  • Προχωρήστε στο checkout και επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής – παράδοση στον χώρο σας ή παραλαβή από το κατάστημα.

Η υπηρεσία “Personal Video Shopping”, είναι ο νέος τρόπος αγορών που περίμεναν οι smart shoppers και συνδυάζει την ευελιξία του online shopping με τη μοναδική εμπειρία του φυσικού καταστήματος. Φέρνει τα προϊόντα και τις λύσεις τεχνολογίας πιο κοντά – και τόσο εύκολα όσο το video chat με έναν φίλο!

Ζήστε την νέα εμπειρία αγορών και αποκτήστε άμεσα, και με απόλυτη ασφάλεια όλα εκείνα τα είδη που θα κάνουν την καθημερινότητά σας πιο εύκολη, συναρπαστική και φυσικά… πιο smart, στις εγγυημένα χαμηλότερες τιμές!

Κλείστε το ραντεβού με τον δικό σας personal video shopper εδώ: https://mediamarkt.valuelenz.com/

Media Markt: Η… μεταγραφή που την εκτοξεύει!

Η Public-MediaMarkt (PMM), κορυφαίος omnichannel retailer οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει σήμερα ότι αναθέτει στον κ. Ρόμπυ Μπουρλά τη θέση του CEO, έπειτα από την αποχώρηση του Joern Taubert για προσωπικούς λόγους.

Ο κ. Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia ανέφερε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Joern για τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και τις υπηρεσίες που προσέφερε στην εταιρεία.  Οι ηγετικές του ικανότητες, η προσωπική του δέσμευση κατά τη διάρκεια της απαιτητικής περιόδου της πανδημίας, η εμπειρία του και οι στρατηγικές του κατευθύνσεις που είχαν το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον έχουν θέσει τα θεμέλια για την έναρξη μιας νέας εποχής για την PMM. Του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον, στο πλευρό της οικογένειάς του στη Γερμανία”.

Ο κ. Piet Coelewij, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της PMM δήλωσε: “Είμαι ευτυχής που καλωσορίζω τον Ρόμπυ ως CEO της PMM. Είμαι πεπεισμένος ότι από τον νέο του ρόλο, θα εμπνεύσει όλους εμάς να υλοποιήσουμε αποτελεσματικά τη στρατηγική της εταιρείας. Ο Ρόμπυ διαθέτει σημαντική εμπειρία στον τομέα retail, γνωρίζει καλά την PMM και μπορεί να προωθήσει γρήγορα τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό”.

Από την πλευρά του, ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς δήλωσε: “Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, προκειμένου να δουλέψω με μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων που φέρνουν συνεχώς αλλαγές στον κλάδο του retail, στην Ελλάδα”.

Ο κ. Μπουρλάς εντάχθηκε στον Όμιλο Olympia το 2006 και έκτοτε έχει αναλάβει επιτυχώς διαφορετικούς ρόλους, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του CEO της Public έως το 2015. Επιστρέφει στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να εστιάσει ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών και να προσφέρει μια μοναδική και omni-channel εμπειρία αγορών.

Media Markt: Κέρδη ο Κωτσόβολος

Αύξηση πωλήσεων κατά 9% πέτυχε σε διάστημα 51 εβδομάδων (έως τις 24 Απριλίου 2021), η αλυσίδα Κωτσόβολος, παρά τα παρατεταμένα lockdown στη λιανική, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο μητρικός όμιλος της, ο βρετανικός Dixons Carphone.

Ειδικότερα, από το Νοέμβριο του 2020 έως και τον Απρίλιο (διάστημα 25 εβδομάδων), όπου βρισκόταν σε ισχύ το δεύτερο εκτεταμένης διάρκειας «απαγορευτικό» στο λιανεμπόριο μέχρι τις 5 Απριλίου (πλην ενός σύντομου «παραθύρου» τον Δεκέμβριο του 20201 και τον Ιανουάριο του 2021), η αλυσίδα πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 7%.

Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος ακολουθεί τον οικονομικό κύκλο του μητρικού της ομίλου, και η χρήση της λογίζεται από 1ης Μαΐου έως 30 Απριλίου κάθε φορά. Υπενθυμίζεται ότι κατά την προηγούμενη χρήση του 2019-2021, η αλυσίδα στην Ελλάδα είχε επιτύχει κύκλο εργασιών 546,86 εκατ. ευρώ και με κέρδη μετά από φόρους 11,46 εκατ. ευρώ.

Στην παραπάνω επίδοση- που ανατρέπει τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Κωτσόβολος για μονοψήφια πτώση πωλήσεων στη χρήση 2020-2021- σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα εναλλακτικά κανάλια της Κωτσόβολος (online και τηλεφωνικές παραγγελίες). Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, οι πωλήσεις από απόσταση για την Κωτσόβολος, υπολογίζονταν στον 25% του συνολικού κύκλου εργασιών, από 12% που ήταν προ πανδημίας.

Σε ό,τι αφορά το «περιεχόμενο» των πωλήσεων της αλυσίδας, η μεγάλη ζήτηση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όλων των σχετικών περιφερειακών συσκευών (web cameras κ.ά.), λόγω της αυξημένης τηλεργασίας και της τηλεκπαίδευσης που εφαρμόστηκαν ως συνέπεια του κορονοϊού, ευνόησε σημαντικά τις πωλήσεις και φαίνεται να αντιστάθμισε τις απώλειες που υπήρξαν σε άλλες κατηγορίες, όπως αυτές των λευκών συσκευών.

Προκειμένου, η Κωτσόβολος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της τελευταίας χρήσης βασίστηκε, τόσο στις υφιστάμενες επενδύσεις της σε νέα αποθήκη και ΙΤ συστήματα, όσο και σε νέες δαπάνες ύψους 8-9 εκατ. ευρώ, οι οποίες κατευθύνθηκαν σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές, στη δημιουργία ενός νέου καταστήματος στην περιφέρεια, σε ανακαινίσεις 4 σημείων και σε μεταστέγαση δύο ακόμη, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτων.

Τέλος, η Κωτσόβολος ετοιμάζεται και για την απόβαση την στην Κύπρο στο α’ τρίμηνο της νέας της χρήσης (Μάιος – Ιούλιος 2021) με δύο καταστήματα, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό. Η επένδυση της Κωτσόβολος στην Κύπρο περιλαμβάνει επίσης κέντρο logistics, ενώ θα λειτουργεί και ηλεκτρονικό κατάστημα.