Σούπερ μάρκετ: Από τις ελάχιστες φορές που οι εργαζόμενοι των Σούπερ μάρκετ βρήκαν ευκαιρία να ξεκουραστούν. Δείτε πότε ανεβάζουν ρολά και ποιον κωδικό πρέπει να στέλνουμε για να πάμε να ψωνίσουμε. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Κλειστά από την Κυριακή του Πάσχα και για τρεις μέρες θα είναι τα σούπερ μάρκετ.
Θα είναι κλειστά, λοιπόν, και τη Δευτέρα του Πάσχα (2-3/5) αλλά και την Τρίτη (4/5), όπου έχουν μεταφερθεί οι εκδηλώσεις για τη φετινή Πρωτομαγιά.
Όπως ανακοίνωσε το Υπ. Εργασίας, «με απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, η υποχρεωτική αργία της 1ης Μαΐου 2021 μετατίθεται για την Τρίτη 4 Μαΐου 2021».
Οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν προχωρήσει σε ανακοινώσεις προς το κοινό, με τις οποίες ενημερώνουν πως ανεβάζουν ρολά, ξανά, την Τετάρτη 5 Μαΐου.
Υπενθυμίζεται πως οι πολίτες εξακολουθούν να έχουν την υποχρέωση αποστολή μηνύματος SMS 2 στο 13033 για τις αγορές τους στα καταστήματα τροφίμων.
Αυτό που άλλαξε είναι ότι η μετακίνηση για σούπερ μάρκετ μπορεί να γίνει και εκτός δήμου.
Την Κυριακή 2 Μαΐου, τη Δευτέρα 3 Μαΐου και την Τρίτη 4 Μαΐου και τα υπόλοιπα καταστήματα θα είναι κλειστά.
Συναγερμός επικρατεί στους «κολοσσούς» των ελληνικών Σούπερ μάρκετ, καθώς η «εισβολή» των Ρώσων ανατρέπει τα δεδομένα. Ποια είναι τα δύο αδέρφια που ήρθαν να ταράξουν τα νερά στην Ελλάδα. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Δύο αδέρφια από το Κρασναγιάρσκ της Σιβηρίας αποφάσισαν το 2009 να φτιάξουν ένα Walmart στη Ρωσία. Το ονόμασαν “Svetofor” – που σημαίνει “φανάρι” – και πολύ σύντομα έγινε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ με την πιο γρήγορη ανάπτυξη στη χώρα.
Οι μυστηριώδεις ιδιοκτήτες της Svetofor είναι ο 57χρονος Sergei και ο 47χρονος Andrei Schneider, δύο αδέρφια με καταγωγή από τη Γερμανία. Δεν δίνουν συνεντεύξεις, δεν είναι καθόλου κοινωνικοί και δεν συνεργάζονται ιδιαίτερα με τους άλλους “παίκτες” του ρωσικού λιανεμπορίου.
“Όταν τους πέτυχα πρώτη φορά είχα τρελαθεί γιατί ήταν υπερβολικά πολύ μυστικοπαθείς”, δήλωσε σε ρωσικό ΜΜΕ επιχειρηματίας από τον κλάδο του λιανεμπορίου. “Μου άρεσε η ιδέα τους και προσπάθησα να τους συναντήσω μέσω κοινών γνωστών. Εκείνοι ούτε που με πήραν τηλέφωνο!”, συμπλήρωσε.
Όταν ίδρυσαν την εταιρεία τους το 2009, μια νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ φαινόταν υπερβολή. Η Svetofor όμως κατάφερε πολύ καλά να αντιγράψει τον τρόπο λειτουργίας και τις εκπτώσεις του δυτικού μοντέλου, δημιουργώντας μια αλυσίδα λιανικής με τιμές τουλάχιστον 20% χαμηλότερες από τους βασικούς ανταγωνιστές της. Τα έσοδα του 2020 κινήθηκαν στα 2,5 δισ. δολάρια.
Όπως και για τους υπόλοιπους στο ρωσικό λιανεμπόριο, το μοντέλο των Schneiders ήταν η Walmart στις ΗΠΑ και το Aldi και το Lidl στη Γερμανία. Η Svetofor όμως προχώρησε ακόμα παραπέρα. Τα καταστήματά της είναι τεράστιοι τσιμεντένιοι χώροι 1.500 τ.μ. σε υποβαθμισμένα αστικά προάστια, ενώ είναι γεμάτοι από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι με παλέτες που περιέχουν φτηνά προϊόντα.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ κάνει ό,τι μπορεί για να χαμηλώνει τις τιμές. Για παράδειγμα, αγοράζει προϊόντα που βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους ή ανοίγει καταστήματα σε περιοχές που δεν ανοίγουν άλλα σούπερ μάρκετ.
Τα πολυμήχανα αδέρφια από την παγωμένη Σιβηρία στοιχημάτισαν ότι οι πελάτες θα έρθουν αν έχουν τη σωστή τιμή σωστή. Και πράγματι ήρθαν.
Παράλληλα, η συμπίεση των μισθών προς τα κάτω στη Ρωσία ευθύνεται κι αυτή για την επιτυχία της Svetofor καθώς ολοένα και περισσότεροι Ρώσοι πολίτες επιλέγουν καταστήματα με πιο οικονομικά προϊόντα.
Σύμφωνα με τη ρωσική εταιρεία ανάλυσης Infoline, το 2020 για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της Ρωσίας, οι 200 μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής τροφίμων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 50% του τζίρου του λιανικού εμπορίου τροφίμων.
Οι δέκα μεγαλύτερες αλυσίδες αντιπροσώπευαν πάνω από το 37% της αγοράς. Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη δυναμική το 2020 ήταν η Svetofor με πωλήσεις που εκτοξεύτηκαν κατά 38,8%.
Όπως αναφέρει το ρωσικό Bell, οι αδερφοί Schneider που έχουν γερμανική υπηκοότητα αλλά ζουν στη Σιβηρία, ελέγχουν το 60% – 80% της εταιρείας μέσω δεκάδων εταιρειών που σχετίζονται με τη Svetofor.
Εκτός από την LLC, την εταιρεία μέσω της οποίας λειτουργούν τα καταστήματα, έχουν εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας, την αλυσίδα φαρμακείων Svetofor και αρκετές ιδιωτικές κλινικές. Άλλοι μέτοχοι μικρότερων ποσοστών είναι συγγενείς των Schneiders, καθώς και παλιοί συνεργάτες και διευθυντές.
Όπως σημειώνει η Svetofor – που στην ΕΕ είναι γνωστή ως Mere – στο σάιτ της, “είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία με 1.800 καταστήματα σε όλη την χώρα. Σήμερα ήδη λειτουργεί πολύ πέρα από τα σύνορά της, στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Κίνα και άλλες χώρες. Η Svetofor επεκτείνεται με αυτοπεποίθηση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες”.
Πράγματι, όπως ανέφερε το Capital.gr τον Φεβρουάριο, η ρωσική αλυσίδα MERE θα κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα στο προσεχές διάστημα με 3+2 καταστήματα. Τα τρία πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν σε Λάρισα, Τρίπολη και Λαγκαδά και έπονται δύο ακόμη σε Κόρινθο και Αγρίνιο.
Σε μια κίνηση που προκάλεσε… σεισμό στην αγορά προχώρησε ο Σκλαβενίτης, καθώς πούλησε το 21% της The Mart Cash & Carry (πρώην MAKΡO) που είχε αγοράσει το 2015!
Όπως αναφέρει το Capital.gr ως το συγκεκριμένο ποσοστό απέκτησε ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας χονδρικής, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Σκλαβενίτης από τα τέλη του 2014.
Ο κ. Θεόκλητος, επί σειρά ετών υψηλόβαθμό τραπεζικό στέλεχος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΓΕΚΑ, ήταν από αυτούς που “έτρεξαν” το deal Σκλαβενίτη – Μαρινόπουλου, από την πλευρά του ομίλου Σκλαβενίτη.
Η The Mart ελέγχει δίκτυο 11 καταστημάτων και 3 drive in σημεία, και ο τζίρος της το 2016 (σ.σ. τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία) ανήλθε σε 329,712 εκατ. ευρώ από 313,914 εκατ. ευρώ το 2015, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 1,526 εκατ. ευρώ από 2,32 εκατ. ευρώ και τα χρηματοοικονομικά διαθέσιμα στη λήξη της χρήσης στα 16,5 εκατ. ευρώ από 20,073 εκατ. ευρώ το 2015.
Σε ότι αφορά τη Σκλαβενίτης, πέρυσι (2017) ο ενοποιημένος τζίρος της εκτιμάται ότι κινήθηκε στα 2,2 δις. ευρώ, εκ των οποίων τα 900 εκατ. ευρώ, προέρχονται, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, από το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, το οποίο έχει περάσει από τις αρχές Μαρτίου στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη (ΕΥΣ).
Βάσει του επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο περιλαμβανόταν στην αίτηση για τη συμφωνία εξυγίανσης της Μαρινόπουλος, προβλεπόταν πως οι πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο έτος μετά την ημερομηνία επικύρωσης της συμφωνίας (σ.σ. η απόφαση του δικαστηρίου δημοσιεύθηκε στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου) θα ανερχόταν στα 1,029 δισ. ευρώ.
Για τη φετινή χρονιά εκτιμάται πως ο τζίρος της ΕΥΣ, η οποία θα συγχωνευθεί με την Ι&Σ Σκλαβενίτης, θα υπερβεί το 1 δισ. ευρώ. “Στόχος της ενοποίησης αυτή είναι η βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, η διαχείριση των προμηθευτών και η ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας ανάμεσα σε εργαζομένους που προέρχονται από δυο διαφορετικά εργασιακά περιβάλλοντα” αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Εν τω μεταξύ σε ότι αφορά το δίκτυο των καταστημάτων του ομίλου, που σήμερα υπερβαίνει τα 540 σημεία, στα σχέδια είναι το κλείσιμο 30-40 μικρών πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος και η μεταφορά των υπαλλήλων σε γειτονικά σημεία του δικτύου.
Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται η εκποίηση των 22 πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος τα οποία με βάση την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρέπει να αλλάξουν χέρια.
Ενδιαφέρον για 7 καταστήματα από τα συνολικά 22, έχουν εκδηλώσει οι αλυσίδες ΑΝΕΔΙΚ Κρητικός, Bazaar του Δ. Βερούκα, Κρητικός Συνεταιρισμός ΣΥΝΚΑ, METRO της οικογένειας Παντελιάδη αλλά και η αλυσίδα Κωτσόβολος.
Σε μια κίνηση που προκαλεί ερωτηματικά και ανησυχία στην αγορά, προχώρησε ο Σκλαβενίτης καθώς βάζει λουκέτο σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα! Διαβάστε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.
Πρόκειται για το κατάστημα, στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Πτολεμαίου στα Τρίκαλα, το οποίο λειτουργούσε στη συγκεκριμένη διεύθυνση εδώ και τρία χρόνια.
Το κατάστημα κλείνει οριστικά, εγκαινιάζοντας ταυτοχρόνως για την περιοχή των Τρικάλων μια νέα εποχή με την λειτουργία ενός μεγάλου, καταστήματος Σκλαβενίτης στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων.
Το νέο κατάστημα, επιφάνειας 3.000 τ.μ., ανοίγει επίσημα τις πύλες του το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας 26 Απριλίου 2021, ακολουθώντας τα πρότυπα παρόμοιων υπεραγορών της «Σκλαβενίτης», σε 38 σημεία της Ελλάδας.
Το νέο κατάστημα εκτός από τρόφιμα θα διαθέτει ρούχα, συσκευές και έπιπλα, παρέχοντας άνεση στον πελάτη και ευρεία γκάμα επιλογών, καθώς θα διαθέτει σχεδόν διπλάσιους κωδικούς προϊόντων, σε σύγκριση με τα κανονικά σούπερ μάρκετ.
Θα στελεχωθεί με το προσωπικό, κυρίως, του καταστήματος της Κολοκοτρώνη.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…