Μεγάλη κίνηση από σούπερ μάρκετ της Ελλάδας, με μείωση στις τιμές των προϊόντων έως 50%.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl Ελλάς ανακοίνωσε μεγάλες μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την ακρίβεια που πλήττει τα ελληνικά νοικοκυριά.
«Η Lidl Ελλάς, σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας συνεχώς αλλάζουν, επιβαρύνοντας αισθητά κάθε νοικοκυριό, στέκεται στο πλευρό όλων των καταναλωτών με σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης».
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η αλυσίδα, «οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές αλλά και στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, η Lidl Ελλάς, από τον Μάιο του 2023, έχει προβεί σε μόνιμες μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στους πελάτες της. Απόδειξη των επιτυχημένων στρατηγικών κινήσεων της εταιρείας αποτελεί η καταγραφή αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τιμές μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, συγκρίνοντας το διάστημα από Ιανουάριο έως Ιούλιο 2024 με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Προσηλωμένη στην αποτελεσματική στρατηγική της, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή ποιότητα που με συνέπεια παρέχει εδώ και 25 χρόνια.
Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Στη Lidl Ελλάς, η δέσμευσή μας προς την ελληνική κοινωνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές μας και εργαζόμαστε αδιάκοπα για να προσφέρουμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και προσιτή. Με τη μείωση τιμών έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης, θέλουμε να δείξουμε έμπρακτα ότι είμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε καταναλωτή, εξασφαλίζοντας πάντα την υψηλότερη ποιότητα στις πιο προσιτές τιμές. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα και στους ανθρώπους της, με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους».
Πωλητήριο στον ΑΒ: Τι θα συμβεί με τα σούπερ μάρκετ
Όλα δείχνουν πως πως τα cash & carry της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλάζουν διοίκηση και στην αγορά των σούπερ μάρκετ έρχονται ανακατάξεις.
Η ENA Food Cash & Carry, ο βραχίονας της ΑΒ Βασιλόπουλος στη χονδρική, φαίνεται πως αλλάζει διεύθυνση, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Έτσι οι ισορροπίες στο top7 του κλάδου των σούπερ μάρκετ αναμένεται να αλλάξουν για μια ακόμη φορά.
Η Deloitte, η οποία «τρέχει» τη διαδικασία πώλησης για λογαριασμό της ΑΒ Βασιλόπουλος καθ’ υπόδειξη του μητρικού ομίλου Ahold-Delhaize, έχει καταρτίσει σχετική short list και σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές η ολοκλήρωση του deal αναμένεται μέσα στο επόμενο τρίμηνο και το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους.
Τι θα γίνει με 14 καταστήματα σούπερ μάρκετ
Για το δίκτυο των 14 καταστημάτων cash & carry της ΑΒ Βασιλόπουλος, τα οποία παράγουν ένα σταθερό τζίρο 100-120 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια, η Deloitte απευθύνθηκε σε έναν κλειστό κύκλο 5-6 δυνητικά ενδιαφερομένων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αρχικό ενδιαφέρον εκδήλωσαν 4 από τους κορυφαίους «παίκτες» του κλάδου της οργανωμένης λιανικής, που όμως πολύ σύντομα έμειναν τρεις και συγκεκριμένα η The Mart του ομίλου Σκλαβενίτη, η Metro Cash & Carry του ομίλου Metro ΑΕΒΕ της οικογένειας Παντελιάδη και η Δ. Μασούτης υπό τον Γιάννη Μασούτη, καθώς η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός αποχώρησε από τη διαδικασία σχεδόν αμέσως.
Στην πορεία των διαπραγματεύσεων, όπως υποστηρίζουν άνθρωποι της αγοράς, έγινε σαφές ότι το στρατηγικό πλάνο της Metro Cash & Carry, leader του κλάδου με 50 καταστήματα πανελλαδικά, δεν ταίριαζε με το δίκτυο της ENA Food, με εξαίρεση ίσως 3-4 σημεία, καθώς με το άνοιγμα του νέου καταστήματος Metro Cash & Carry στη Δράμα στο τέλος του 2024 ολοκληρώνεται η επέκταση στην ηπειρωτική Ελλάδα και το ενδιαφέρον στρέφεται αποκλειστικά στα νησιά.
Δεύτερες σκέψεις έγιναν και από την πλευρά της διοίκησης της Μασούτης, καθώς, όπως και στην περίπτωση της ΑΒ Βασιλόπουλος, η δραστηριότητα στην χονδρεμπορική αγορά δεν αποτελεί σημαντικό μέρος του core business της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας.
Υπό αυτές τις συνθήκες η The Mart συμφερόντων της οικογένειας Σκλαβενίτη και του Λεωνίδα Θεόκλητου φέρεται να είναι αυτή τη στιγμή η μόνη που έμεινε στην κούρσα διεκδίκησης της ENA Food τουλάχιστον όσον αφορά τους δυνητικά ενδιαφερόμενους από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Η The Mart με 13 καταστήματα σε Κηφισό, Παλλήνη και Αργυρούπολη στην Αττική, Ηράκλειο και Χανιά στην Κρήτη, Εγνατία και Ιωνία στη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε Βόλο, Πάτρα, Ξάνθη, Λάρισα, Καλαμάτα και Ιωάννινα, έχει προγραμματίσει για εφέτος επενδύσεις της τάξης των 40 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούν την κατασκευή Κέντρου Διανομής στον Ταύρο Αττικής συνολικής επιφανείας 22.000 τ.μ., το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός του 2025, όπως και την έναρξη κατασκευής νέου καταστήματος στην Καλαμάτα.
Ας σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες το ύψος του τιμήματος για την ENA Food ενώ ξεκίνησε από αρκετά χαμηλά φαίνεται ότι θα κλείσει σε ικανοποιητικά επίπεδα.
ΑΒ Βασιλόπουλος: «Βόμβα»! Μοιράζει δωροεπιταγές 30 ευρώ
Η συνεργασία του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος με αλυσίδα από τη Σερβία φέρνει καινούρια προσφορά και δωροεπιταγές έως και 30 ευρώ.
Βομβα από την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία προσπαθεί να αυξήσει τον τζίρο, το μερίδιο και τη θέση της στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκίνησε συνεργασία με τη σερβική αλυσίδα Maxi και έκανε γνωστό ότι οι πελάτες της που σχεδιάζουν διακοπές στην Ελλάδα θα έχουν έκπτωση για τις αγορές τους στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Από τις 2 Ιουλίου έως και τα τέλη Αυγούστου διατίθεται κουπόνι με έκπτωση 10% σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής επιβράβευσης «Moj Maxi», το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αγορά στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα και επιβεβαιώνεται από την ελληνική αλυσίδα.
Η συγκεκριμένη έκπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν λογαριασμό αξίας έως 300 ευρώ. Η έκπτωση δηλαδή θα αγγίζει τα 30 ευρώ ανά αγορά.
Ετησίως την Ελλάδα επισκέπτονται περί τους 711.000 Σέρβους τουρίστες -σ.σ. αριθμός που απέχει σημαντικά από τα υψηλά του 2017 και του 2019 όταν οι Σέρβοι τουρίστες είχαν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο.
Σημαντική μερίδα των Σέρβων τουριστών επιλέγει για τις διακοπές της την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -σ.σ. πέρυσι ξόδεψαν στη συγκεκριμένη περιφέρεια περί τα 116 εκατ. ευρώ- αλλά και την περιφέρεια Ηπείρου.
Με βάση τα στοιχεία του ΣΕΤΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η δαπάνη ανά επίσκεψη εκτιμάται σε 231 ευρώ, όταν η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια διαμορφώθηκε πέρυσι κατά μέσο όρο στα 546 ευρώ.
Έξαλλοι στον Σκλαβενίτη με τον ΑΒ: Τι έκανε κρυφά – Έρχεται… απάντηση
Μπήκε σφήνα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ στις… δουλειές του Σκλαβενίτη, με τον ισχυρό παίκτη να ετοιμάζει κίνηση – ματ.
Όπως διαβάζουμε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο, στη σχέση του efood με την Σκλαβενίτης παρείσφρησε πριν λίγες μέρες η ΑΒ Βασιλόπουλος, δηλαδή, πλέον μέσω της γνωστής ηλεκτρονικής πλατφόρμας γίνεται παραγγελιοληψία και διανομή προϊόντων και για τη θυγατρική του ομίλου Ahold-Delhaize.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έκανε αυτή την κίνηση, μετά την παύση λειτουργίας της InstaShop στην Ελλάδα στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου.
Θυμίζουμε ότι η InstaShop συνεργαζόταν με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, MyMarket, Bazaar και Θανόπουλος. Μάλιστα δεν αποκλείεται εκτός από την ΑΒ Βασιλόπουλος το efood να προχωρήσει το επόμενο διάστημα και σε συνεργασία και με άλλες αλυσίδες.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο site του efood η παράδοση για τα προϊόντα της ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται σε 20 – 25 λεπτά ενώ η ελάχιστη παραγγελία είναι 20 ευρώ.
Όσον αφορά τη Σκλαβενίτης, συνεχίζει τη συνεργασία της με το efood (παράδοση 6-48 ώρες, ελάχιστη παραγγελία 30 ευρώ, Delivery 2,50 ευρώ, ενώ ενεργή είναι και η υπηρεσία Sklavenitis Express, που λειτουργεί επίσης μέσω της γνωστής πλατφόρμας, δίνοντας τη δυνατότητα για ηλεκτρονικά ψώνια από 2.500 κωδικούς με παράδοση σε 40 – 45 λεπτά.
Αν θα υπάρξει απάντηση και από τον Σκλαβενίτη, δηλαδή εάν θα διευρύνει την παρουσία του και στην έτερη μεγάλη πλατφόρμα της ελληνικής αγοράς, τη Wolt, η οποία συνεργάζεται με τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Μy Market, Μασούτης και Κρητικός, μένει να το δούμε στο άμεσο μέλλον.