ΙΟΝ: Μεγάλη κινητικότητα παρατηρείται στον κλάδο των τροφίμων όπου κυοφορούνται σημαντικές συμφωνίες ανάμεσα σε γνωστά ονόματα του χώρου. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Όπως έχει γράψει από το πρωί το Insider, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη συνεταιριστική αλυσίδα ΣΥΝΚΑ, με την πρώτη να ετοιμάζεται να ετοιμάζεται να αποκτήσει μερίδιο 50% στην δεύτερη.
Μεγάλο deal εξαγοράς φέρεται να ετοιμάζεται να κλείσει και ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος διεκδικεί την σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ, μαζί με γκρουπ άλλων επιχειρηματιών.
Στο «τιμόνι» της ΙΟΝ βρίσκεται σήμερα η κ. Τίνα Κωτσιοπούλου η οποία φέρεται να συμφώνησε στην πώληση ποσοστού που φτάνει το 75% της εταιρείας.
ΙΟΝ: Τι σηματοδοτεί η «κάθοδος» του Μασούτη στην Κρήτη
Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, οι διαπραγματεύσεις των δυο «παικτών» του οργανωμένου λιανεμπορίου έχουν προχωρήσει αρκετά, με τις δύο πλευρές «να αναζητούν από κοινού έναν δρόμο προς την τελική συμφωνία».
Οι υπογραφές δεν έχουν πέσει ακόμη, ενώ θέμα χρόνου είναι και οι επίσημες ανακοινώσεις για το νέο μεγάλο deal στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Την ώρα που ο κλάδος του λιανεμπορίου τροφίμων μετασχηματίζεται ταχύτατα, Μασούτης και ΣΥΝΚΑ ετοιμάζονται να ενώσουν δυνάμεις, μέσω της δημιουργίας ενός νέου, ευέλικτου εταιρικού σχήματος που θα διεκδικήσει σημαντικά μερίδια αγοράς.
Η νέα εταιρική οντότητα θα φέρει την επωνυμία «ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης Υπεραγορές Ανώνυμος Εταιρεία», ενώ έχει δρομολογηθεί η απόσχιση του κλάδου λιανικής πώλησης από τη χονδρική πώληση του ΣΥΝΚΑ.
Στο νέο εταιρικό σχήμα, η Μασούτης θα αποκτήσει ποσοστό 50%, ενώ το εναπομείναν 50% θα παραμείνει στους υφιστάμενους μετόχους.
Σχεδόν 46 χρόνια μετά το πρώτο κατάστημα της Μασούτης στην καρδιά της Θεσσαλονίκης – και συγκεκριμένα στην οδό Κ. Κρυστάλλη – η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ παίρνει το δρόμο για την Κρήτη και για σημαντικό μέρος της νησιωτικής Ελλάδας.
ΙΟΝ: Κίνηση ματ από Βασιλόπουλο
Η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων AB Shop&Go, με 50 νέα καταστήματα μέσα στο 2022,και να φτάσει τα 250 καταστήματα συνολικά μέσα στην επόμενη τριετία. Με αυτόν τον τρόπο, θα καλύψει την αγορά ευκολίας τουλάχιστον στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη.
Επίσης, με το νέο κατάστημα AB Shop&Goστην Αργυρούπολη(Λεωφόρος Κύπρου 20, 16452), η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση των 100 καταστημάτωνABShop&Go, που αποτελούν μικρά καταστήματα πόλης σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, με ταχύτητα και ευκολία αγορών.
Από το 2012, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε ότι το franchise αποτελεί ένα ανερχόμενο επιχειρηματικό πεδίο με εξαιρετική δυναμική. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε έναν νέο τύπο καταστήματος ευκολίας, τα AB Shop & Go,που προσανατολίζονται στην εξυπηρέτηση των καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αγορών, προσφέροντας πολλές επιλογές μαζί με ταχύτητα αγορών και φιλική εξυπηρέτηση, και όλα αυτά στο πλαίσιο της γειτονιάς.
Τα ABShop&Go, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για κάθε νέο επιχειρηματία που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα, έχοντας ως σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Συγκεκριμένα, η ΑΒ αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος.
Ο υποψήφιος franchiseeχρειάζεται να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης, ενώ, παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για 10 έτη χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.
Ο Whole sale& Affiliate Retail DirectorτηςΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου δήλωσε σχετικά: «Το ΑΒ Shop & Go απευθύνεται σε όσους έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία. Και σίγουρα σε εκείνους που θέλουν να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα.
Σε όλους όσοι, λοιπόν, έχουν το μεράκι να επενδύσουν στην γειτονιά τους, μαζί θα κάνουμε πράξη το όραμά μας σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας: να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες που έχουμε επιμεληθεί οι ίδιοι προσωπικά, με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.»
ΙΟΝ: Αλλάζουν όλα στα σούπερ μάρκετ – Η αρχή από ΑΒ Βασιλόπουλο και Σκλαβενίτη
Σε καταστήματα νέας «τυπολογίας» επενδύουν πλέον οι κολοσσοί των σούπερ μάρκετ . Ενώ είχαμε συνηθίσει να ανοίγουν καταστήματα τύπου expess ή γειτονιάς, τώρα το σκηνικό αλλάζει!
Συγκεκριμένα, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της γενικότερης κατάστασης κρίνονται πιο «δυναμικά» και ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.
Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.
Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park.
Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Σούπερ μάρκετ: Γιατί είναι άδεια τα ράφια;
Όχι απλά είναι άδεια τα ράφια, αλλά και όσα έμειναν είναι πανάκριβα. Ελλείψεις και ανατιμήσεις στην αγορά μετά την επέλαση της κακοκαιρίας «Ελπίδα». Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» και τα ακραία καιρικά φαινόμενα που αυτή έφερε προκάλεσαν τεράστια προβλήματα σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Ανεπηρέαστη δεν έμεινε η αγορά, στην οποία παρατηρούνται ελλείψεις βασικών προϊόντων, καθώς και ανατιμήσεις.
Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε σχετικά ο κ. Παράσχος Κατωμέρης, έμπορος στην κεντρική λαχαναγορά.
Ελλείψεις παρατηρούνται σε γάλα, αυγά, αρτοσκευάσματα, ψωμί, φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Την ίδια ώρα, μέσα σε μία εβδομάδα έχουν σημειωθεί σημαντικές αυξήσεις σε μελιτζάνες, πιπεριές, μπρόκολο και κουνουπίδι.
«Είναι θερμοκηπίου αυτά τα προϊόντα. Για πατάτες έχουμε προνοήσει, ήρθαν ακόμα και από την Αίγυπτο, δεν έχουμε έλλειψη προς το παρόν. Όπως μας πληροφορούν οι παραγωγοί, σε προϊόντα που είναι υπαίθρια και είναι στα χωράφια που έχουν καλυφθεί με χιόνι, σε αυτά τις επόμενες δύο εβδομάδες οι τιμές θα είναι πιο ακριβές. Θα προσπαθήσουμε με τα εισαγόμενα προϊόντα να βοηθήσουμε την κατάσταση. Πριν ακόμα ξεσπάσει η κακοκαιρία, πριν από μία εβδομάδα, άρχισαν οι συνάδελφοι να προσπαθούν να αγοράσουν προϊόντα, για να μην αφήσουν εκτεθειμένες τις παραγγελίες τους», εξήγησε ο ίδιος.
Σημειώνεται ότι οι λαϊκές αγορές σήμερα δε θα λειτουργήσουν σε νότια και βόρια προάστια, αλλά στον Πειραιά και στα δυτικά προάστια θα λειτουργήσουν κανονικά.