Κίνηση ματ από Βασιλόπουλο: Τι ετοιμάζει και φέρνει ανησυχία σε Σκλαβενίτη, My Market και Lidl

Σούπερ μάρκετ: Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι έτοιμη να φέρει την μεγάλη ανατροπή στην αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς μέσα στο 2022 επεκτείνεται κατά… δεκάδες καταστήματα!

ΗΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων AB Shop&Go, με 50 νέα καταστήματα μέσα στο 2022,και να φτάσει τα 250 καταστήματα συνολικά μέσα στην επόμενη τριετία. Με αυτόν τον τρόπο, θα καλύψει την αγορά ευκολίας τουλάχιστον στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη.

Επίσης, με το νέο κατάστημα AB Shop&Goστην Αργυρούπολη(Λεωφόρος Κύπρου 20, 16452), η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση των 100 καταστημάτωνABShop&Go, που αποτελούν μικρά καταστήματα πόλης σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, με ταχύτητα και ευκολία αγορών.

Από το 2012, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε ότι το franchise αποτελεί ένα ανερχόμενο επιχειρηματικό πεδίο με εξαιρετική δυναμική. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε έναν νέο τύπο καταστήματος ευκολίας, τα AB Shop & Go,που προσανατολίζονται στην εξυπηρέτηση των καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αγορών, προσφέροντας πολλές επιλογές μαζί με ταχύτητα αγορών και φιλική εξυπηρέτηση, και όλα αυτά στο πλαίσιο της γειτονιάς.

Τα ABShop&Go, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για κάθε νέο επιχειρηματία που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα, έχοντας ως σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Συγκεκριμένα, η ΑΒ αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος. Ο υποψήφιος franchiseeχρειάζεται να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης, ενώ, παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για 10 έτη χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.

Ο Whole sale& Affiliate Retail DirectorτηςΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου δήλωσε σχετικά: «Το ΑΒ Shop & Go απευθύνεται σε όσους έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία. Και σίγουρα σε εκείνους που θέλουν να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα. Σε όλους όσοι, λοιπόν, έχουν το μεράκι να επενδύσουν στην γειτονιά τους, μαζί θα κάνουμε πράξη το όραμά μας σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας: να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες που έχουμε επιμεληθεί οι ίδιοι προσωπικά, με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.».

Σούπερ μάρκετ: Οργή των καταναλωτών – «Δεν μπορούμε άλλο»!

Παράλληλα, στο 5,1% εκτοξεύτηκε ο πληθωρισμός εξαιτίας της κατακόρυφης αύξηση των τιμών σε φυσικό αέριο, ηλεκτρικό και αέριο.

Συγκεκριμένα από τη σύγκριση του Γενικού ΔΤΚ του μηνός Δεκεμβρίου 2021 με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2020 προέκυψε αύξηση 5,1% έναντι μείωσης 2,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2020 με το 2019.

Η αλματώδης αύξηση του πληθωρισμού είναι αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης κατά 135,7% του φυσικού αερίου σε σχέση με πέρυσι, κατά 45% του ηλεκτρισμού, κατά 34,1% του πετρελαίου θέρμανσης, κατά 21,7 στα καύσιμα. Σημαντικές είναι οι αυξήσεις και στα είδη διατροφής με το αρνί να έχει αυξηθεί κατά 19,7%, το λάδι 17% και οι πατάτες 14,2% Ο Γενικός ΔΤΚ κατά τον μήνα Δεκέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο 2021, παρουσίασε αύξηση 0,7% έναντι αύξησης 0,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους

Η αύξηση του Γενικού ΔΤΚ κατά 0,7% τον μήνα Δεκέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Νοεμβρίου 2021, προήλθε κυρίως από τις αυξήσεις των δεικτών κατά:

  • 10,3% στην ομάδα Ένδυση και υπόδηση, λόγω επαναφοράς μέρους των τιμών στα προ χειμερινού δεκαήμερου εκπτώσεων επίπεδα.
  • 0,8% στην ομάδα Στέγαση, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στον ηλεκτρισμό. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε: φυσικό αέριο, πετρέλαιο θέρμανσης.
  • 0,2% στην ομάδα Διαρκή αγαθά-Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω επαναφοράς των τιμών στα προ χειμερινού δεκαήμερου εκπτώσεων επίπεδα. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών στα είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού.
  • 0,3% στην ομάδα Μεταφορές, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: καινούργια αυτοκίνητα, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε: καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη), εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο.

2. Από τις μειώσεις των δεικτών κατά:

  • 0,5% στην ομάδα Αλκοολούχα ποτά και καπνός, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα οινοπνευματώδη ποτά.
  • 0,2% στην ομάδα Άλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα άλλα είδη ατομικής φροντίδας.

Η αύξηση του Γενικού ΔΤΚ κατά 5,1% τον μήνα Δεκέμβριο 2021, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2020, προήλθε κυρίως από τις αυξήσεις των δεικτών κατά:

  • 4,3% στην ομάδα Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ψωμί, άλλα προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, ζυμαρικά, μοσχάρι, αρνί και κατσίκι, πουλερικά, παρασκευάσματα με βάση το κρέας, νωπά ψάρια, τυριά, ελαιόλαδο, άλλα βρώσιμα έλαια, νωπά φρούτα, νωπά λαχανικά, λαχανικά διατηρημένα ή επεξεργασμένα, πατάτες, σοκολάτες-προϊόντα σοκολάτας, λοιπά τρόφιμα, καφέ. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε: χοιρινό, αλλαντικά, γάλα νωπό πλήρες, γλυκά κουταλιού-μαρμελάδες-μέλι.
  • 3,0% στην ομάδα Ένδυση και υπόδηση, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
  • 18,0% στην ομάδα Στέγαση, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ενοίκια κατοικιών, ηλεκτρισμό, φυσικό αέριο, πετρέλαιο θέρμανσης.
  • 2,3% στην ομάδα Διαρκή αγαθά-Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: έπιπλα και διακοσμητικά είδη, υαλικά-επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης, είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού, οικιακές υπηρεσίες.
  • 10,9% στην ομάδα Μεταφορές, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: καινούργια αυτοκίνητα, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καύσιμα και λιπαντικά, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο.
  • 0,9% στην ομάδα Εκπαίδευση, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα δίδακτρα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • 1,2% στην ομάδα Ξενοδοχεία-Καφέ-Εστιατόρια, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: εστιατόρια-ζαχαροπλαστεία-καφενεία, ξενοδοχεία-μοτέλ-πανδοχεία. 2. Από τις μειώσεις των δεικτών κατά:
  • 0,1% στην ομάδα Υγεία, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στα φαρμακευτικά προϊόντα. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση κυρίως των τιμών στις οδοντιατρικές υπηρεσίες.
  • 2,5% στην ομάδα Επικοινωνίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών στις τηλεφωνικές υπηρεσίες.
  • 0,6% στην ομάδα Αναψυχή-Πολιτιστικές δραστηριότητες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε: οπτικοακουστικό εξοπλισμόυπολογιστές-επισκευές, διαρκή αγαθά αναψυχής. Μέρος της μείωσης αυτής αντισταθμίστηκε από την αύξηση κυρίως των τιμών στα μικρά είδη αναψυχής-άνθη-κατοικίδια ζώα
  • 0,6% στην ομάδα Άλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε: άλλα είδη ατομικής φροντίδας, ασφάλιστρα οχημάτων.

Σούπερ μάρκετ: Τα προϊόντα με την μεγαλύτερη αύξηση

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται να αυξάνονται καθημερινά οι τιμές σε εκατοντάδες προϊόντα ευρείας κατανάλωσης όπως είναι τα τρόφιμα. Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις…

Η ενεργειακή κρίση πυροδοτεί ακόμα ένα «κύμα» ακρίβειας, προκαλώντας την δυσαρέσκεια των καταναλωτών, πολλοί εκ των οποίων, έχουν περιορίσει τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία ενώ αρκετοί είναι εκείνοι που αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα χαμηλότερης διατροφικής αξίας.

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα το real.gr, σύμφωνα με τα οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ένα νέο «κύμα» ανατιμήσεων σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, με τη λίστα της ακρίβειας να περιλαμβάνει αυξήσεις σε αγαθά.

Αναλυτικά:

  • Κρουασάν (7% – 10%)
  • Ζάχαρη άχνη (17%)
  • Ηλιέλαιο (3%)
  • Ελαιόλαδα (11%)
  • Μαρμελάδα (8%)
  • Χαρτικά (3%)
  • Υγρά καθαρισμού (6%)
  • Ξηροί καρποί (15% έως 40%)
  • Κονσέρβες τόνου (10%)
  • Απορρυπαντικό (19%)
  • Δημητριακά (12%)
  • Ελληνικός καφές (4,5%)
  • Μπισκότα – φρυγανιές (3,5%)
  • Αλεύρι (5% – 10%)
  • Ρύζι (10%)
  • Φακές (17%)
  • Ζυμαρικά (9%)
  • Ζάχαρη (6%)
  • Τυροκομικά (12%)
  • Κατεψυγμένα ψάρια (13%)
  • Κατεψυγμένα λαχανικά (25%)
  • Μαργαρίνες (4%)
  • Κατεψυγμένες πατάτες (3,5%)
  • Κατεψυγμένες ζύμες (4%)
  • Αναψυκτικά (4%)

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μεμονωμένες ανατιμήσεις και δεν αφορούν το σύνολο των εταιρειών που παράγουν και εμπορεύονται τα συγκεκριμένα προϊόντα. Ανατιμήσεις που θα περνούν σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ ανάλογα με τα αποθέματα που έχουν στις αποθήκες τους τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων.