Βαγγέλης Μαρινάκης

Βαγγέλης Μαρινάκης: Βόμβα… μεγατόνων ρίχνει ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος φέρεται να είναι έτοιμος να αγοράσει κορυφαίο ραδιοφωνικό σταθμό αλλά και την εφημερίδα του!

Η «Αυγή» σε δημοσιευμά της αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στον Όμιλο Μαρινάκη πρόκειται να μεταβιβαστεί ο ραδιοφωνικός σταθμός Πρώτο Θέμα 104,6 FM, σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν ευρέως στη ραδιοφωνική αγορά.

Ο σταθμός θα αλλάξει χαρακτήρα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, και θα γίνει αθλητικός ή, κατ’ άλλους, μουσικός ραδιοφωνικός σταθμός. Με τον τρόπο αυτόν ο εφοπλιστής και μεγαλοεκδότης Β. Μαρινάκης θα αποκτήσει άμεση πρόσβαση και στα ερτζιανά».

Παράλληλα, το ίδιο γράφει και η ιστοσελίδα e-tetradio.gr: «Ο σταθμός περνά στον πρόεδρο του Ολυμπιακού και θα γίνει μουσικό ραδιόφωνο. Για την ακρίβεια, μουσικό ραδιόφωνο με ελληνικά τραγούδια του λαϊκο-ποπ ρεπερτορίου…

Έτσι, εκτός απροόπτου, η συχνότητα θα επιστρέψει μετά από χρόνια στο ρεπερτόριο που είχε ως Σοκ FM και Athens Shock Radio, πριν την εξαγορά της από τον Παναγιώτη Κωστάκη και την λειτουργία του Hot FM.

Το θέμα είναι αν θα παραμείνει μετοχικά στη συχνότητα και ο Διονύσης Παναγιωτάκης του Action24 που μέχρι τώρα κρατούσε το 25% ή αν θα αποχωρήσει και αυτός πουλώντας το όποιο, μικρότερο ή μεγαλύτερο, ποσοστό του. Αυτή την Παρασκευή σταματούν οι καθημερινές εκπομπές του Θέμα 104.6».

Να σημειωθεί πως ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού έχει στην κατοχή του και τα «Παραπολιτικά».

Βαγγέλης Μαρινάκης: Μάχη με Λάτση και Μυτιληναίο για την Εθνική Οδό

Μάχη «γιγάντων» για το 1,5 δισ. ευρώ των αυτοκινητοδρόμων. Μπήκαν στη μάχη Μαρινάκης, Λάτση και Μυτιληναίος. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Ποια εργολαβικά σχήματα χτυπούν τις μεγάλες συμβάσεις και ποιος ο κυβερνητικός σχεδιασμός μέχρι τα τέλη του έτους – Νέα έργα μισού δισ. στη Βόρεια Ελλάδα

Στο 1,5 δισ. ευρώ φτάνουν τα έργα που σκοπεύει να υλοποιήσει με συμπράξεις δημοσίου –ιδιωτικού τομέα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επεκτείνοντας το δίκτυο των οδικών αξόνων σε όλη τη χώρα.

Στα τρία έργα ΣΔΙΤ που σχεδιάζονταν μέχρι σήμερα, η κυβέρνηση προσέθεσε τις προηγούμενες μέρες άλλα δύο: την κατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Έδεσσας προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ και Δράμας – Αμφίπολης 150 εκατ.

Όπως ανακοινώθηκε, τα δύο νέα έργα δεν θα έχουν διόδια και πρόκειται να εγκριθούν από τη διυπουργική επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) μέσα στο καλοκαίρι προκειμένου να δημοπρατηθούν το φθινόπωρο.

Με βάση το μοντέλο των ΣΔΙΤ ο ανάδοχος πληρώνεται με ετήσιες δόσεις (πληρωμές διαθεσιμότητας) που συνδέονται με συγκεκριμένα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια για τη συντήρηση και λειτουργία των οδικών αξόνων.

Ο σχεδιασμός για τα δύο νέα έργα παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο από τον Πρωθυπουργό, τον υπουργό Υποδομών-Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και το Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη στην Θεσσαλονίκη.

Από την προηγούμενη γενιά έργων, στη β΄ φάση του διαγωνισμού βρίσκονται οι διαδικασίες για το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη προυπολογισμού 312 εκατ. ευρώ, με υποψήφιες τις ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Intrakat και την κοινοπραξία της Μυτιληναίος με την ισπανική Acciona Concessiones. Στο δεύτερο στάδιο έχει περάσει και το άλλο μεγάλο ΣΔΙΤ ύψους περίπου 300 εκατ. ευρώ, για το Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Στην α΄ φάση του διαγωνισμού είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη» στην οποία συμμετέχει η ΑΒΑΞ, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η ισραηλινή Shikun Binui Ltd. και η κοινοπραξία Acciona Concessiones – Μυτιληναίος – Intertoll.

Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται προσωρινός ανάδοχος και στον τρίτο οδικό άξονα με ΣΔΙΤ, την Νέα Ανατολική Εσωτερικής Περιφερειακής Λεωφόρος της Θεσσαλονίκης (Flyover), προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ. Ενδιαφέρον για το Flyover έχουν εκδηλώσει οι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Intrakat και η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Intertoll.

Χθες, ο κ. Καραγιάννης προέβλεψε πως και για τους άλλους δύο διαγωνισμούς θα υπάρξουν προσωρινοί ανάδοχοι εντός του 2021.

Βαγγέλης Μαρινάκης: Τα παίρνει όλα

«Εισβολή» του εφοπλιστή και στον κλάδο των κατασκευών, χωρίς να το καταλάβει κανείς. Η κίνηση – ματ που κάνει ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ανατρέπει τα δεδομένα. Τι ετοιμάζει με Λάτση και Περιστέρη στον Όμιλο ΓΕΚΤΕΡΝΑ.

Ευρύτερες μετοχικές ανακατατάξεις σε έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας προκαλεί η αποχώρηση της Ολλανδικής Reggeborgh Invest από το μετοχικό κεφάλαιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Η απόκτηση μειοψηφικής συμμετοχής στον ενεργειακό βραχίονα του ομίλου, την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή από τον εφοπλιστή κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, καταδεικνύει το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον για την εταιρεία που επενδύει στην «πράσινη» ενέργεια, ενώ ταυτόχρονα συμπληρώνει ένα μεγάλο κομμάτι του μετοχικού παζλ στον Όμιλο ΓΕΚΤΕΡΝΑ.

Οι πληροφορίες του newmoney αναφέρουν ότι η συμφωνία με τον κ. Μαρινάκη αφορά στην μεταβίβαση –μέσω ιδιωτικού placement- ενός ποσοστού της εισηγμένης που θα κινηθεί σε επίπεδα κάτω από 10%, με τον επικεφαλής του ομίλου κ. Γιώργο Περιστέρη και την ΓΕΚΤΕΡΝΑ να συνεχίζουν να κατέχουν αθροιστικά τον έλεγχο του 50% των μετοχών της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.

Σημειώνεται πως ο κ. Περιστέρης για να χρηματοδοτήσει την αγορά των μετοχών που κατείχε η Reggeborgh στη ΓΕΚΤΕΡΝΑ (ήδη έχει αποκτήσει το 27,1% των μετοχών με στόχο να αποκτήσει επιπλέον 5%, χωρίς δηλαδή να ξεπεράσει το 33,3% που θα ενεργοποιούσε υποχρεωτική δημόσια πρόταση), προχώρησε σε ρευστοποίηση μέρους των μετοχών του στην ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, στην οποία σήμερα ελέγχει (με βάση τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις) ποσοστό της τάξης του 14,68%.

Υπενθυμίζεται πως προτού πραγματοποιηθούν τα placements στη ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατείχε ποσοστό 19,54% της εταιρείας. Παράλληλα, μετά την απόφαση των Ολλανδών να αποεπενδύσουν από την ΓΕΚΤΕΡΝΑ, προχώρησε σε συμφωνία με το οικογενειακό fund της κ. Μαριάννας Λάτση, η οποία απέκτησε το 7,6% της ΓΕΚΤΕΡΝΑ.

Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, μέσα στις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί και η μεταβίβαση του τελευταίου πακέτου μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που κατέχει η Reggeborgh στο χαρτοφυλάκιο της, το οποίο εκτιμάται κάτω από 7%. Σημειώνεται, επίσης, πως σταθερά μέσω του Χρηματιστηρίου η ΓΕΚΤΕΡΝΑ προχωρά σε αγορές ιδίων μετοχών.

Με την απόκτηση μειοψηφικής συμμετοχής στην εταιρεία, ο κ. Μαρινάκης σηματοδοτεί και την στροφή που επιδιώκει παγκοσμίως ο κλάδος της ναυτιλίας στα «πράσινα» ναυτιλιακά καύσιμα, με στόχο την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των πλοίων. Πρόκειται για έναν τομέα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Να σημειωθεί πως η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία πράσινης ενέργειας στην Ελλάδα με συνολική εγκατεστημένη ισχύς στα 1.373 MW σε Ελλάδα, ΝΑ Ευρώπη και ΗΠΑ. Συνολικά, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 1.800 MW σε λειτουργία ή υπό κατασκευή με στόχο να προσεγγίσει τα 2.800 MW μέσα στη επόμενη πενταετία.

Βαγγέλης Μαρινάκης: Μπαίνει και στις ταχυμεταφορές

Στην αγορά των ταχυμεταφορών ακούγεται πως θα εισέλθει ο όμιλος επιχειρήσεων Ευάγγελου Μαρινάκη, ο οποίος, μάλιστα, φέρεται να προσέλαβε ήδη, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, και κορυφαίο στέλεχος της αγοράς για να ηγηθεί της νέας αυτής δραστηριότητας.

Οι ίδιες πηγές εκτιμούν πως η νέα αυτή δραστηριότητα θα ξεκινήσει με βάση το πρακτορείο διανομής εντύπων, που ελέγχει ο ίδιος μέτοχος.

«Έξυπνη κίνηση», αναφέρουν χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως η επέκταση του πρακτορείου διανομής στις ταχυμεταφορές «είναι το επόμενο λογικό βήμα για την επέκταση και ανάπτυξή του και, παράλληλα, τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου του σε νέες αγορές, δεδομένης και της μακροχρόνια πτωτικής τάσης στις κυκλοφορίες των εντύπων».


Στοιχηματική εμπειρία... όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα (21+)