Συναγερμός σε Zara και Bershka: Δείτε τι έχει συμβεί

Επιχειρήσεις: Αλλάζει το τοπίο στην ένδυση καθώς νέος παίκτης απο το εξωτερικό μπαίνει στην αγορά.

Το πρώτο φυσικό κατάστημά της στην Ελλάδα, στις 27 Ιανουαρίου, ανοίγει η Πολωνική αλυσίδα Sinsay.

Πρεμιέρα στις 27 Ιανουαρίου για τα «Πολωνικά» Zara στην Ελλάδα.

Η αλυσίδα Sinsay ανοίγει το πρώτο φυσικό της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ ήδη λειτουργεί το eshop της.

Τα Sinsay έχουν χαρακτηριστεί ως πολωνικά Zara καθώς ακολουθούν την πολιτική του fast fashion που κατέστησε παγκόσμια τάση ο ισπανικός όμιλος της Inditex.

Όπως αναφέρεται στην παρουσίαση της εταιρείας, παρέχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε χαμηλές τιμές.

Σχεδιάζει σειρές μόδας που αποτελούν καθημερινή πηγή έμπνευσης για έφηβες και γυναίκες, καθώς και για άνδρες που προτιμούν ένα casual urban στυλ.

Οι προτάσεις της μάρκας περιλαμβάνουν επίσης άνετα και λειτουργικά ρούχα για μαμάδες, καθώς και προϊόντα και αξεσουάρ για παιδιά.

Η γκάμα της Sinsay συμπληρώνεται από την κατηγορία προϊόντων διακόσμησης σπιτιού και μια σειρά προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος.

Εδω και αρκετό διάστημα η εταιρία αναζητά προσωπικό για την στελέχωση των καταστημάτων της ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να ανοίξουν πανελλαδικά ακόμα 30 καταστήματα.

Φέτος η εταιρία αναμένεται να προωθήσει το εμπορικό σήμα της Sinsay, ενώ από το 2024, είναι πιθανό να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα brand του Ομίλου.

Μετά το Ηράκλειο τα επόμενα καταστήματα έρχονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα.

Επιχειρήσεις: Δείτε τι κάνουν τα Zara

Μια μεγάλη αλλαγή ετοιμάζει το Zara καθώς δίνει… after sales service!

Από τον επόμενο μήνα, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιδιορθώνουν ρούχα που έχουν αγοράσει από τα καταστήματα Zara, όποτε και αν έκαναν τις αγορές.

Η υπηρεσία θα περιλαμβάνει αντικατάσταση κουμπιών, φερμουάρ, επιδιόρθωση στριφωμάτων και θα είναι ενεργή τόσο στα καταστήματα όσο και online.

Σύμφωνα με το Bloomberg, με τη νέα πρωτοβουλία, οι Βρετανοί καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μεταπωλούν ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα Zara, μέσω μιας πλατφόρμας, ενώ θα μπορούν να δωρίζουν ρούχα, οποιασδήποτε μάρκας, για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η προσπάθεια της Zara – που ανήκει στην Inditex, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο – να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των ρούχων της έρχεται έπειτα από πιέσεις που ασκούνται προς τις αλυσίδες της «γρήγορης μόδας» να γίνουν πιο βιώσιμες, καθώς ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας ευθύνεται για έως και το 10% των εκπομπών ρύπων παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα οργανωθεί ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα αναρτά ο πωλητής, ενώ οι πληροφορίες για το αρχικό προϊόν θα παρέχονται από τη Zara.

Με διαδικτυακές δραστηριότητες σε περίπου 200 χώρες, τα προϊόντα της Zara συγκαταλέγονται ήδη μεταξύ των πιο μεταπωλούμενων εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο. Φθαρμένα ρούχα, τσάντες και παπούτσια Zara μπορούν να βρεθούν για μεταπώληση σε ιστότοπους όπως οι Depop, Vestiaire, Asos Marketplace και Re-fashion.

Η πλατφόρμα μεταπώλησης θα είναι οργανωμένη ανά κατηγορία προϊόντων και θα περιλαμβάνει εικόνες που θα έχουν ληφθεί από τον πωλητή, όπως οι εναλλακτικές ιστοσελίδες, ενώ οι πρωτότυπες πληροφορίες για τα προϊόντα θα παρέχονται από τη Zara.

Τα ρούχα μπορούν να δωριστούν μέσω συλλογής στο σπίτι και θα αποστέλλονται στον Ερυθρό Σταυρό, ο οποίος τα επαναχρησιμοποιεί ή τα ανακυκλώνει, βασιζόμενος σε μια σύνδεση που υπάρχει ήδη με δοχεία δωρεάς στα καταστήματα Zara.

Νωρίτερα φέτος, η Zara άρχισε να χρεώνει τις ηλεκτρονικές επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο, οδηγώντας τους πελάτες στα 60 καταστήματά της σε όλη τη χώρα για να επιστρέψουν τα ρούχα δωρεάν.

Επιχειρήσεις: Έξαλλοι οι πελάτες των Zara – Θα το κάνουν και στην Ελλάδα;

Σε μια ανακοίνωση που προκάλεσε θύελλα διαμαρτυριών προχώρησε ο όμιλος Inditex, σχετικά με την πολιτική επιστροφής ρούχων στα Zara.

Ο ισπανικός κολοσσός ένδυσης Zara άλλαξε πρόσφατα την πολιτική επιστροφών για τις αγορές που γίνονται από τα online καταστήματα του. Σύμφωνα με το BBC, στη Βρετανία οι πελάτες θα πρέπει στο εξής να πληρώνουν 1,95 λίρες για να καλύψουν τα έξοδα επιστροφής, με το κόστος αυτό να καλύπτεται από την επιστροφή χρημάτων.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος έχει κάνει μια αγορά για ένα φόρεμα που κοστίζει 29,95 λίρες, θα του επιστραφούν στον λογαριασμό του 28 λίρες. Βέβαια, παραμένει δωρεάν η επιστροφή σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα.

Όπως εξηγεί το BBC, οι διαδικτυακές αγορές σημείωσαν άνθηση στην πανδημία, αυξάνοντας όμως το κόστος για τους επιχειρηματίες, αφού είναι πλέον πιο πιθανό να προτιμήσει κάποιος να επιστρέψει τα προϊόντα με ένα κούριερ, παρά να μεταβεί σε κάποιο κατάστημα.

Παράγοντες της αγοράς, πάντως, αναφέρουν πως θα ακολουθήσουν και άλλοι που θα ακολουθήσουν την πολιτικών των Zara στη χρέωση για τις επιστροφές.

Επιχειρήσεις: Τι ισχύει στην Ελλάδα για τις επιστροφές στα Zara

Αναζητώντας στους όρους χρήσης που ισχύουν για την Ελλάδα και συγκεκριμένα για τις επιστροφές, αναφέρονται τα εξής:

  • Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα ZARA στην Ελλάδα, το οποίο έχει το αντίστοιχο τμήμα που ανήκει και το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να μεταβείτε στο κατάστημα και να δώσετε μαζί με το προϊόν την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοσή του, πλήρως συμπληρωμένη.
  • Αν επιλέξετε να μην επιστρέψετε τα προϊόντα σε κάποιο εκ των καταστημάτων ZARA στην Ελλάδα, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής, περίπτωση και στην οποία τα έξοδα αυτά θα αφαιρούνται από την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων.
  • Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.

Επιχειρήσεις: Τι αναφέρει για τα ρούχα υπάλληλος της εταιρείας

Υπάλληλος των Zara αποκαλύπτει μυστικά που έχουν σχέση με τα ρούχα της μεγάλης αλυσίδας, σ’ ένα από τα πιο δημοφιλή sites της αμερικανικής ηπείρου, το Buzzfeed. Δείτε στο xristika.gr όλα τα… βρώμικα μυστικά!

Ειδικότερα, οι συντάκτες του Buzzfeed επικοινώνησαν με μία εργαζόμενη μεγάλου καταστήματος της διάσημης αλυσίδας ρούχων, η οποία εξομολογήθηκε τι δεν γνωρίζει ένας απλός πελάτης, τι πρέπει να προσέχει όταν αγοράζει ένα ρούχο και τι δεν θα ήθελαν να γνωρίζει οι υπεύθυνοι του καταστήματος.

Τα μυστικά που αποκάλυψε μία υπάλληλος των Zara
1. Ολόκληρο το προσωπικό ελέγχεται από την ασφάλεια του καταστήματος κάθε πρωί, πριν μπει στο κατάστημα.

2. Οι ημέρες των εκπτώσεων είναι ο εφιάλτης κάθε εργαζόμενου αφού η δουλειά δεν σταματάει ποτέ.

3. Οι υπάλληλοι που έχουν πόστο εκτός των ταμείων έχουν μόνο μία, βασικότατη αρμοδιότητα. Να ξεδιπλώνουν και να διπλώνουν.

4. Αν οι εργαζόμενοι καθυστερήσουν στη δουλειά ο προϊστάμενος του στέλνει σπίτι.

5. Οι υπάλληλοι δουλεύουν τόσο πιεστικά που πρέπει να ρυθμίζουν μεταξύ τους ακόμα και τις επισκέψεις τους στην τουαλέτα.

6. Τα γυναικεία ρούχα είναι πάντα πολύ βρώμικα μέχρι την ώρα που θα κλείσει το κατάστημα.

7. Παρόλα αυτά, ακόμα κι όταν τα ρούχα έχουν λεκέδες, το κατάστημα θα επιχειρήσει να τα πουλήσει.

8. Αν ένας πελάτης μπει στο κατάστημα κρατώντας φαγητό ή καφέ είναι ευθύνη του υπαλλήλου να τον παρακολουθεί ώστε να σιγουρευτεί ότι δεν θα καταστρέψει κάποιο προϊόν.

9. Οι υπάλληλοι που εργάζονται στο κατάστημα για λιγότερο από μήνες είναι υποχρεωμένοι να φοράνε μία συγκεκριμένη στολή.

10. Στην πορεία μπορείς να φορέσεις τα δικά σου ρούχα αλλά μόνο εφόσον τα εγκρίνει η πολιτική του καταστήματος.

11. Όσο για την έκπτωση που δικαιούνται οι υπάλληλοι, αυτή δεν ισχύει παραμόνο όταν έχεις συμπληρώσει ήδη κάποιους μήνες στη δουλειά.

12. Τα ρούχα που έχουν μείνει στα ράφια στο τέλος κάθε σεζόν επιστρέφονται στην Ισπανία.

13. Την περίοδο των εκπτώσεων οι πελάτες καλά θα κάνουν να διπλοτσεκάρουν τα καρτελάκια με τις τιμές.

14. Οι καλύτερες μέρες για ψώνια είναι η Δευτέρα, η Τρίτη και η Τετάρτη.

15. Υπάρχουν μυστικές εκπτώσεις όλο το χρόνο. Απλά πρέπει να ξέρεις που να κοιτάξεις.