Τεράστια κέρδη σημείωσε το ελληνικό 24ωρο σούπερ μάρκετ Τwenty Four Shopen.
Η αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζιράρει πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ πέτυχε πέρυσι αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων, που ανήλθαν σε 158.299 ευρώ. Η κερδοφορία της συγκεκριμένης αλυσίδας ήρθε και σε μία χρονιά που το εισόδημα των καταναλωτών γνώρισε μεγάλο πλήγμα.
Η αλυσίδαα είχε ξεκινήσει να δραστηριποιείται το 2010 στη δίνη της οικονομικής κρίσης. Σήμερα 13 χρόνια μετά διαθέτει δίκτυο 25 καταστημάτων από 22 πέρυσι και 17 το 2021, παραμένει ανοικτή 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και τις αργίες.
Πρόκειται για ένα μοντέλο λειτουργίας εντελώς διαφορετικό από αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα mainstream σούπερ μάρκετ, που ισχύει όμως στην περίπτωση των περιπτέρων ή των all day cafe. Το συγκεκριμένο δίκτυο, εκτός από τα κλασικά προϊόντα που πουλάει ένα σούπερ μάρκετ, διαθέτει και καφέ, προϊόντα άρτου και είδη περιπτέρου όπως είναι τα τσιγάρα.
Η αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen) εκτός από την ανάπτυξη φυσικού δικτύου μπαίνει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Σούπερ μάρκετ: Μπορεί οι καταναλωτές να αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα ωστόσο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ δεν δείχνουν να συγκινούνται!
Στο «στόχαστρο» του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνουν οι προσφορές τύπου «1+1 δώρο» σε πολλά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ που αποδεικνύονται κάθε άλλο παρά προσφορές.
Όπως έχει δηλώσει κατ΄’ επανάληψη ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας «Ναι στις προσφορές, όχι στην παραπλάνηση των καταναλωτών. Ο στόχος μας είναι να βάλουμε φρένο σε όλες τις παραπλανητικές τακτικές στα ράφια προς όφελος των νοικοκυριών αλλά και του υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά», όπως είπε.
«Για παράδειγμα, δεν είναι τίμιο και καθαρό η μονή συσκευασία ενός προϊόντος να κοστίζει, φερ’ ειπείν 5 ευρώ και ακριβώς δίπλα η συσκευασία των δύο να φέρει ένδειξη “1+1 δώρο” και να κοστίζει οκτώ ευρώ.
Αυτό είναι από τα πολλά παραδείγματα», αναφέροντας ότι ο σχεδιασμός του υπουργείο επιδιώκει καθαρές και ουσιαστικές προσφορές, όχι ψεύτικες.
Xαρακτηριστικά παραδείγματα εξαπάτησης των κατανα΄λωτών μέσω των προσφορών τύπου “1+1 δώρο” προβλήθηκαν σε σχετικό video που καταδεικνύει πώς σε πολλ΄ές περιπτώσεις το “1+1 δώρο” που φαντάζει δελεαστικό και επωφελές για την τσέπη του καταναλωτή εντούτοις πρόκειται για τρικ.
Ως επί το πλείστον οι προσφορές αυτές εστιάζονται σε
Απορρυπαντικά ρούχων
Καθαριστικά σπιτιού / μπάνιου
Χαρτικά (χαρτί υγείας / κουζίνας)
Προϊόντα προσωπικής υγιεινής (υγρά μαντηλάκια)
Προϊόντα περιποίησης σώματος / μαλλιών/ προσώπου (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, κρεμοσάπουνα, στοματικό διάλυμα)
Αποσμητικό γυναίκειο roll on 50 ml Χωρίς προσφορά 5,80€ Με προσφορά “1+1” : 5,80€
Αφρόλουτρο (Argan Oil 750ml) (White musk 750ml) : 5,47€ / τεμ. 5,47€ (προσφορά “1+1”)
Πουράκια σοκολατένια 1 συσκευασία (mini 115 γρ.): 1,50€ Ακριβώς δίπλα Προσφορά ως 2πλή (2 mini * 115 γρ.): 2,97€
Σύμφωνα με το υπουργείο γίνονται συζητήσεις με το σύνολο της αγοράς ώστε να προσδιοριστεί ένα νομοθετικό πλαίσιο που θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα και «θα καθαρίσουν αυτά τα καρτελάκια προσφορών που πολλές φορές με τον τρόπο που υλοποιούνται μπερδεύουν τον καταναλωτή και μπορεί να υποκρύπτουν και παραπλανητικές εκπτώσεις και να έχουμε μόνιμα καθαρές χαμηλές τιμές στα ράφια για όλα τα προϊόντα» ανέφερε ο κος Σκρέκας.
Δεν… μακροημέρευεσε η επιλογή της Wolt να επεκταθεί και στις αγορές των σούπερ μάρκετ.
Τέλος εποχής για την POP Market, η οποία από τις 25 Οκτωβρίου μεταβαίνει σε νέο περιβάλλον αυτό της Wolt, προκειμένου να κάνουν, πλέον από την νέα πλατφόρμα, τα ψώνια της εβδομάδας.
Μάλιστα η εταιρία έστειλε χθες mail σε χρήστες της υπηρεσίας προκειμένου να τους ενημερώσει για τη μεγάλη αυτή αλλαγή.
Η ανακοίνωση της εταιρίας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, από τις 25 Οκτωβρίου 2023, το Pop Market θα σταματήσει τη λειτουργία του, έτσι όπως το γνωρίζατε. Πλέον θα έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τα ψώνια της εβδομάδας από ένα νέο περιβάλλον: το Wolt Market, ένα ψηφιακό σούπερ μάρκετ στην τσέπη σας.
Σε συνεργασία με το Wolt Market, μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εμπειρία χρήστη που έχετε συνηθίσει. Για εμάς, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αναλογιζόμενοι την τεράστια αποδοχή και αγάπη που λάβαμε, μέσα σε δύο μόλις χρόνια λειτουργίας ? Μαζί καταφέραμε κάτι σπουδαίο! Η παράδοση ειδών σουπερμάρκετ σε χρόνο ρεκόρ είναι πλέον γεγονός και αυτό οφείλεται σε εσάς και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε αυτά τα δύο χρόνια.
Από τις 25 Οκτωβρίου 2023 λοιπόν, σας προτείνουμε να εξυπηρετηθείτε μέσω από το Wolt Market, καθώς η εφαρμογή μας δεν θα είναι πλέον ενεργή.
Τις Υπουργικές αποφάσεις για την εφαρμογή των μέτρων κατά της ακρίβειας υπέγραψε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που λαμβάνει η Κυβέρνηση για την προστασία των καταναλωτών από τις έντονες πληθωριστικές πιέσεις.
Ειδικότερα, ο Υπουργός Ανάπτυξης προχώρησε στην υπογραφή τριών Υπουργικών Αποφάσεων:
Πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» με ειδική σήμανση
Στη σχετική Υπουργική Απόφαση περιγράφεται η διαδικασία αποστολής των εγγράφων δεσμεύσεων από τις επιχειρήσεις παραγωγής ή χονδρικής εμπορίας καταναλωτικών προϊόντων στο Υπουργείο Ανάπτυξης καθώς και η ειδική σήμανση των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Οι επιχειρήσεις παραγωγής ή χονδρικής εμπορίας καταναλωτικών προϊόντων που θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2023 την έγγραφη δέσμευση στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Ως τιμή αναφοράς για τον υπολογισμό της μείωσης θα λαμβάνεται η τιμή ραφιού στις 19/9/23.
Ορίζεται ότι τα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να τοποθετήσουν στο ράφι με τα προϊόντα μειωμένης τιμής ειδικό σήμα που φέρει συγκεκριμένες επισημάνσεις και προδιαγραφές, όπως περιγράφονται στη νέα Υπουργική Απόφαση.
Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (Δ.Ι.Μ.Ε.Α.) είναι η αρμόδια υπηρεσία για την επιβολή κυρώσεων, σε περίπτωση που κάποια εταιρεία δηλώσει ψευδώς ότι προχώρησε σε μείωση τιμής.
Υποχρέωση ανακοίνωσης από τα σούπερ μάρκετ στο Υπουργείο Ανάπτυξης των ανατιμήσεων σε προϊόντα απαραίτητα για την αξιοπρεπή διαβίωση ή προϊόντα υψηλής ζήτησης
Στην Υπουργική Απόφαση καθορίζονται οι κατηγορίες των προϊόντων για τα οποία προβλέπεται ανακοίνωση ανατιμήσεων από τα σούπερ μάρκετ που ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών υπερβαίνει τα 90.000.000 ευρώ και περιγράφεται η διαδικασία αποστολής τους στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι ανακοινώσεις για οποιαδήποτε αύξηση τιμής σε προϊόντα που είναι απαραίτητα για την αξιοπρεπή διαβίωση ή προϊόντα υψηλής ζήτησης θα αποστέλλονται στο Υπουργείο Ανάπτυξης κάθε Τρίτη, έως τις 15:00.
Σε περίπτωση που ο υπόχρεος αποκρύπτει, παραποιεί ή δεν προσκομίζει τα στοιχεία επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (Δ.Ι.Μ.Ε.Α.).
Στην Υπουργική Απόφαση καθορίζονται οι κατηγορίες των οπωροκηπευτικών προϊόντων για τις οποίες προβλέπεται ανακοίνωση λιανικών τιμών πώλησης στο Υπουργείο Ανάπτυξης
Οι ανακοινώσεις των ενδεικτικών λιανικών τιμών πώλησης των οπωροκηπευτικών προϊόντων θα αποστέλλονται κάθε Τρίτη, στις 09:00 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis.gr.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης μπορεί να ανακοινώνει το εύρος των τιμών που επικρατούν στα καταστήματα είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e- katanalotis, είτε στη σελίδας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…