Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για το κινητό και απεριόριστο χρόνο ομιλίας από το σταθερό, πρώτη φορά για δεκαπέντε ημέρες, προφέρει η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της, καθώς κορυφώνονται τα δώρα για τα φετινά Χριστούγεννα.
Επίσης, οι συνδρομητές COSMOTE μπορούν να λάβουν 30% επιστροφή σε BOX πόντους για τρεις παραγγελίες. Οι νέες χριστουγεννιάτικες προσφορές μπορούν να ενεργοποιηθούν μέχρι και τις 2 Ιανουαρίου 2022.
Η COSMOTE από τις 22 Νοεμβρίου ξεκίνησε να μετρά αντίστροφα για τα φετινά Χριστούγεννα προσφέροντας νέα δώρα, διαφορετικά κάθε εβδομάδα, για τους συνδρομητές της.
Μεταξύ των οποίων, δωρεάν πακέτα data και χρόνου ομιλίας για το κινητό και το σταθερό, δωρεάν COSMOTE TV και εκπτώσεις σε παραγγελίες μέσω BOX. Από τότε μέχρι και σήμερα, η δράση αυτή της COSMOTE έχει γνωρίσει ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από τους συνδρομητές, καθώς έχουν γίνει περισσότερες από 3,2 εκατ. ενεργοποιήσεις προσφορών.
«Φέτος, αποφασίσαμε να μετρήσουμε τις εβδομάδες για τα Χριστούγεννα αντίστροφα μαζί με τους συνδρομητές μας, προσφέροντας δώρα που μας βάζουν ολοένα και περισσότερο στο κλίμα των γιορτών. Από σήμερα, οι συνδρομητές μας έχουν στη διάθεσή τους το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο από την COSMOTE, για να μπορούν να ανταλλάζουν γιορτινές ευχές με τα αγαπημένα τους πρόσωπα πιο ξέγνοιαστα και χωρίς περιορισμούς, για δεκαπέντε ολόκληρες ημέρες. Ευχόμαστε ολόψυχα ο νέος χρόνος να χαρίσει απλόχερα υγεία και ευτυχία σε όλους. Με σύμμαχο μας την τεχνολογία ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο, ερχόμαστε πιο κοντά και φτιάχνουμε ένα κόσμο καλύτερο για όλους», είπε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Οικιακών Πελατών Ομίλου ΟΤΕ.
Οι νέες χριστουγεννιάτικες προσφορές της COSMOTE μπορούν να ενεργοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή έως και τις 2 Ιανουαρίου 2022 και αφορούν όλους τους συνδρομητές κινητής (συμβόλαιο, COSMOTE Neo, καρτοσυμβόλαιο, καρτοκινητή COSMOΚΑΡΤΑ & WHAT’S UP) και σταθερής COSMOTE, οικιακούς και εταιρικούς.
Από τη στιγμή της ενεργοποίησης και για τις επόμενες δεκαπέντε ημέρες, οι συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση σε απεριόριστο Internet στο κινητό, χωρίς κανέναν περιορισμό στην ταχύτητα του δικτύου, αλλά και απεριόριστο χρόνο ομιλίας από το σταθερό του σπιτιού ή της επιχείρησής τους.
Η ενεργοποίηση των προσφορών κινητής και σταθερής πραγματοποιείται μέσω του My COSMOTE App και του WHAT’S UP App. Με τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν σήμερα τις δύο εφαρμογές να έχουν φτάσει τα 3,7 εκατ., το My COSMOTE App και το WHAT’S UP App βρίσκονται σταθερά μέσα στις δημοφιλέστερες επιλογές στο App Store, Google Play και App Gallery.
Όλο και περισσότεροι συνδρομητές επιλέγουν τις δύο εφαρμογές για να έχουν πρόσβαση γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, όπου κι αν βρίσκονται σε ένα πλήθος λειτουργιών απευθείας στο κινητό τους.
Όλοι οι συνδρομητές -σταθερής και κινητής- COSMOTE μπορούν να λάβουν 30% επιστροφή σε BOX πόντους για τρεις παραγγελίες και να κερδίσουν στις επόμενες παραγγελίες τους μέσω BOX, έως και 7€ έκπτωση ανά παραγγελία, έως και τις 2 Ιανουαρίου 2022.
Οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν το αγαπημένο τους φαγητό ή ρόφημα σε περισσότερα από 9.000 καταστήματα σε 64 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Οι συνδρομητές κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους απλά καταχωρούν τον κωδικό XMAS30 στο BOX App και αυτομάτως γίνεται η απόδοση των πόντων για τις τρεις επόμενες παραγγελίες.
Cosmote: Δείτε τι αλλάζει στους λογαριασμούς
Νέες αλλαγές στη χρέωση της κινητής τηλεφωνίας όπως αποφάσισε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
Μεγαλύτερη διαφάνεια με πιο ξεκάθαρους όρους σε όλα τα επίπεδα από τη διαφήμιση και προώθηση των υπηρεσιών μέχρι το πιο σημαντικό, τις καταγγελίες των καταναλωτών επιδιώκει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μέσα από την πρότασή της για τον «Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές» που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση έως τις αρχές Δεκεμβρίου.
Σκοπός του Κώδικα Δεοντολογίας είναι η θέσπιση γενικών αρχών και διαδικασιών, τις οποίες οφείλει να ακολουθεί κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών για την παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών προς τους καταναλωτές, ρυθμίζοντας τα θέματα παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές συμπληρωματικά προς το ισχύον κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Ειδικότερα ρυθμίζονται θέματα σε σχέση με τις γενικές υποχρεώσεις παρόχων, τη διαφήμιση και προώθηση υπηρεσιών, προώθηση πωλήσεων υπηρεσιών, την προσυμβατική ενημέρωση, τις συμβάσεις, την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, την τιμολόγηση -τις χρεώσεις – την αφισβήτηση χρεώσεων και τους διακανονισμούς, το ανοικτό διαδίκτυο, την εκπαίδευση προσωπικού, την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και τις καταγγελίες τους, τη συμμόρφωση με τον κώδικα και τους ελέγχους και τις κυρώσεις.
Ενδεικτικά, όπως αναφέρεται στο άρθρο 10 για την εξυπηρέτηση καταναλωτών «ο πάροχος πρέπει να μεριμνά ώστε ο χρόνος αναμονής των καταναλωτών που καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών να περιορίζεται σε ένα λογικό μέγιστο χρονικό διάστημα και με ανώτατο όριο χρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών.
Εξαίρεση στο όριο αυτό του χρονικού διαστήματος αποτελεί η περίπτωση στην οποία δεν καθίσταται εφικτή η δωρεάν αναμονή κλήσεων, οπότε η κλήση δεν θα απαντάται ωσότου να υπάρχει διαθέσιμη άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Το εύλογο αυτό όριο χρονικού διαστήματος ισχύει και για τους καταναλωτές που επιλέγουν επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσης ή ζωντανής συνομιλίας/live chat.
Για τη διευθέτηση αιτήματος, ο πάροχος πρέπει να καταβάλει προσπάθεια ώστε τα αιτήματα των καταναλωτών να επιλύονται στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Για το σκοπό αυτό, οφείλει να αναπτύξει διαδικασίες μέσω των οποίων θα παρακολουθείται η αρχική επικοινωνία των καταναλωτών με την εξυπηρέτηση πελατών και θα εντοπίζονται τα αιτήματα που δεν μπορούν να διευθετηθούν κατά την πρώτη επικοινωνία, ώστε να αναδειχθούν και να επιλυθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα τα βασικά αίτια καθυστέρησης επίλυσης των αιτημάτων των καταναλωτών».
Σε σχέση με την τιμολόγηση, τις χρεώσεις, την αμφισβήτηση χρεώσεων και διακανονισμούς, καταρχάς ο πάροχος εξασφαλίζει ότι η προβολή της πληροφορίας σχετικά με τις χρεώσεις των υπηρεσιών που παρέχει είναι ακριβής, κατανοητή, και δεν περιέχει σε καμία περίπτωση στοιχεία παραπλάνησης (ανακρίβειες ή ασάφειες, υπερβολές ή παραλειπόμενες πληροφορίες).
Ο πάροχος διασφαλίζει την ύπαρξη και εφαρμογή μηχανισμών επίλυσης διαφορών και διακανονισμού οφειλών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών για τη διαχείριση παραπόνων από τους καταναλωτές αναφορικά με ζητήματα χρεώσεων.
Κατά τη διαχείριση και ενημέρωση των καταναλωτών αναφορικά με τα παράπονά τους και εφόσον τα αιτήματα των τελευταίων δεν ικανοποιηθούν, ο πάροχος αναφέρει τους τρόπους επίλυσης των διαφορών από αρμόδιες διοικητικές ή δικαστικές αρχές.
Σε σχέση με την πολιτική αποζημιώσεων, ο πάροχος οφείλει να εφαρμόζει Πολιτική αποζημιώσεων/επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων σχετικά με τους όρους παροχής της υπηρεσίας, όπως είναι ενδεικτικά ο συμψηφισμός με υφιστάμενες ή μελλοντικές οφειλές των καταναλωτών, η πίστωση ποσού κ.α.
Ο καταναλωτής επιλέγει με ελεύθερη βούληση, χωρίς πίεση και κατόπιν πλήρους ενημέρωσης αναφορικά με τις επιλογές του, τον τρόπο αποζημίωσης που επιθυμεί.
Σε περίπτωση αμφισβήτησης λογαριασμού, ο πάροχος παρέχει εγγράφως ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανάλογα με την επιλογή του συνδρομητή, αναλυτικές εξηγήσεις για τις χρεώσεις που αμφισβητούνται και την αντιστοιχία τους με τις παρεχόμενες υπηρεσίες οι οποίες τις αιτιολογούν.
Σε περίπτωση που προκύπτει δικαίωση του συνδρομητή, ο πάροχος προβαίνει σε πιστώσεις των σχετικών ποσών στον επόμενο λογαριασμό και σε κάθε περίπτωση εντός της σχετικής προθεσμίας που ορίζεται από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών.
Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής δύναται να προσφύγει σε φορείς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή δικαστικώς.