Η είσοδος της ΔΕΗ στον χώρο της τηλεπικοινωνίας φέρνει αλλαγές, αλλά και αναταράξεις στην αγορά.
Προς το παρόν η ΔΕΗ εισέρχεται στον κόσμο της σταθερής, τοποθετώντας οπτικές ίνες και ίσως επεκτείνει το δίκτυό της αργότερα και στην κινητή, άλλωστε η πορεία της είναι ανοδική.
Ωστόσο, πριν βάλει πλώρη για το λανσάρισμα του νέου της εγχειρήματος, πρέπει να ικανοποιήσει γραφιοκρατικές εκκρεμότητες.
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε την απόσχιση του τηλεπικοινωνιακού κλάδου χονδρικής, αναφέροντας πως θα εισέλθει στη θυγατρική FiberGrid (ΔΕΗ Οπτικές Επικοινωνίες).
Η διαδικασία είναι εντελώς γραφειοκρατική και δεν έχει να κάνει με τους λογαριασμούς μου.
Η ανακοίνωση για το… διαζύγιο.
Συγκεκριμένα: “Η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι, με την υπ’ αρ. 44 από 20.5.2024 απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου της, εγκρίθηκαν τα κάτωθι απαιτούμενα έγγραφα, ήτοι:
1. Το από 20.5.2024 Σχέδιο Σύμβασης Διάσπασης.
2. Η από 14.5.2024 Έκθεση Αποτίμησης της εύλογης αξίας του Τηλεπικοινωνιακού Κλάδου χονδρικής της ΔΕΗ, την οποία συνέταξαν για λογαριασμό του ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα “Q.A.S. Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Ε.Π.Ε.” με Α.Μ. ΣΟΕΛ Ε151, οι ορκωτοί ελεγκτές Παναγιώτης Βαρβιτσιώτης (ΑΜ ΣΟΕΛ 19861) και Δημήτριος Γανωτάκης (ΑΜ ΣΟΕΛ 19241), στην οποία συμπεριλαμβάνονται, ως Παράρτημα Α’ η από 31.12.2023 Λογιστική Κατάσταση του Κλάδου, και ως Παράρτημα Β΄ η Έκθεση Προσδιορισμού της αγοραίας αξίας παγίων του Κλάδου, συνταχθείσα από τον ανεξάρτητο αποτιμητή American Appraisal.
3. Η από 20.5.2024 Έκθεση Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ Α.Ε. προς τη Γενική Συνέλευση Μετόχων αυτής, σύμφωνα με το άρθρο 61 του Ν. 4601/2019 και η αντίστοιχη από 21.5.2024 ‘Έκθεση Διοικητικού Συμβουλίου της Fibergrid προς τη Γενική Συνέλευση Μετόχων αυτής, έκαστη εκ των οποίων επεξηγεί και δικαιολογεί από οικονομική και νομική άποψη το Σχέδιο Σύμβασης Διάσπασης.
4. Η από 20.5.2024 Έκθεση εμπειρογνωμόνων επί του σχεδίου διάσπασης με απόσχιση κλάδου, βάσει του άρθρου 62 του Ν.4601/2019, προς τη Γενική Συνέλευση της ΔΕΗ και της Fibergrid, η οποία συντάχθηκε από τους ορκωτούς ελεγκτές Παναγιώτη Βαρβιτσιώτη (ΑΜ ΣΟΕΛ 19861) και Δημήτριο Γανωτάκη (ΑΜ ΣΟΕΛ 19241) για λογαριασμό του ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα “Q.A.S. Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές Ε.Π.Ε.” με Α.Μ. ΣΟΕΛ Ε151.
5. Οι ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις και οι ετήσιες Εκθέσεις Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ, των τριών (3) τελευταίων ετών.
6. Οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της Fibergrid για την πρώτη εταιρική χρήση (21.12.2022 έως 31.12.2022).
7. Η από 15.05.2024 Λογιστική Έκθεση του άρθρου 63 παρ. 1 περ. γ’ του Ν. 4601/2019 της Fibergrid για την περίοδο 01.01.2024 – 31.03.2024 Η ολοκλήρωση της διάσπασης τελεί υπό την αίρεση των κατά Νόμο απαιτούμενων εγκρίσεων από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ και της Fibergrid, της υπογραφής της σχετικής συμβολαιογραφικής πράξης, καθώς και της λήψης όλων των αναγκαίων εγκρίσεων από τις αρμόδιες Αρχές”, καταλήγει η ανακοίνωση.
«Τέλος» Cosmote – Vodafone: Αυτή είναι η νέα εταιρεία Ίντερνετ στην Ελλάδα
Κίνηση – μάτ που δεν βλέπουν με καλό μάτι οι μεγάλοι πάροχοι τηλεπικοινωνιών και Ίντερνετ στην Ελλάδα, Vodafone και Cosmote.
Στον κόσμο των τηλεπικοινωνιών μπαίνει η ΔΕΗ και φέρνει τα πάνω – κάτω με σταθερή και ίσως αργότερα με κινητή και ίντερνετ.
\Η επέκταση της ΔΕΗ στον χώρο της επικοινωνίας θα γίνει μέσω της θυγατρικής ΔΕΗ Οπτικές Επικοινωνίες -FiberGrid, στην οποία θα εισφερθεί ο τηλεπικοινωνιακός κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ. Το νέο επιχειρηματικό σχήμα θα δραστηριοποιηθεί στην αγορά υπερ-υψηλής ευρυζωνικότητας, κατά το πρότυπο αντίστοιχων ενεργειακών επιχειρήσεων του εξωτερικού.
Ο όμιλος σχεδιάζει να αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο οπτικών ινών, που θα φτάσει σε 500.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις στο τέλος του 2024 και σε 1,7 εκατομμύρια το 2025. Αρχικά θα καλύψει τι περιοχές Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Βόλο, Καλαμάτα, Λάρισα, Ιωάννινα, Κόρινθο, Τρίκαλα, Κοζάνη, Βέροια και Μεγαλόπολη.
Οι επενδύσεις θα ανέλθουν σε περίπου 680 εκατ. ευρώ στην περίοδο 2024-2026.
Με την ολοκλήρωση του εταιρικού μετασχηματισμού ανοίγει μπορεί να ξεκινήσει άμεσα εμπορική διάθεση υπηρεσιών της FiberGrid στη χονδρική αγορά.
Νέο ωράριο με φθηνότερο ρεύμα: Τεράστια αλλαγή για πρώτη φορά – Ανατροπές και στα τιμολόγια
Ρεύμα: Δεν έχει προηγούμενο η αλλαγή που έρχεται στα τιμολόγια. Τι ώρες θα είναι φθηνότερη η χρέωση. Τέλος το νυχτερινό τιμολόγιο. Όλες οι τελευταίες πληροφορίες στο xristika.gr.
Το επιτελείο του υπουργείου Ενέργειας βάζει στα σκαριά, το σχέδιο για νέο ωράριο με φθηνότερο ρεύμα, ενώ δύο άλλες, παράλληλες ειδήσεις, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι, το επόμενο διάστημα, θα υπάρξουν ραγδαίες αλλαγές στα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Αρχικά, η πιο γνωστή πληροφορία, έχει να κάνει με το γεγονός ότι υπάρχουν ισχυρές σκέψεις να αλλάξει το νυχτερινό τιμολόγιο και να γίνει… μεσημεριανό. Δηλαδή, το φθηνό νυχτερινό τιμολόγιο ρεύματος να ισχύει από 11:00 το πρωί μέχρι 16:00 το μεσημέρι και όχι μετά τις 11 το βράδυ, όπως γίνεται σήμερα.
Η σκέψη πίσω από αυτό, είναι να εκμεταλλευτούν οι καταναλωτές τις χαμηλές τιμές που επικρατούν εκείνες τις ώρες στη χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρισμού. Με απλά λόγια, το μεσημέρι, οι αρνητικές και μηδενικές τιμές των ΑΠΕ αναγκάζουν να αυξηθεί η ζήτηση ενέργειας όταν οι «μηχανές» δουλεύουν στο φουλ.
Μετατοπίζοντας το ωράριο προς το μεσημέρι, τα νοικοκυριά θα μπορούν να συμβάλουν στην εξισορρόπηση του φορτίου μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, αλλά και να επωφεληθούν από τις χαμηλότερες χρεώσεις.
Η πρώτη σκέψη όμως δημιουργεί ένα… πρόβλημα: Το μεσημέρι η πλειοψηφία των εργαζόμενων δουλεύει και δεν είναι σπίτι. Ένας, λοιπόν, από τους παράγοντες που δείχνουν ακόμα περισσότερο ότι οδεύουμε σε τέτοιες αλλαγές είναι μια νέα προαναγγελία επιδότησης.
Αποκάλυψη: Γιατί η ΔΕΗ ζητάει τα τηλεφώνα των πελατών της
«Καταργείται» όπως γνωρίζαμε μέχει σήμερα η μέτρηση ρεύματος στο ρολόι της ΔΕΗ από τον ΔΕΔΔΗΕ. Στόχος είναι η μηνιαία μέτρηση ρεύματος, που θα αλλάξει και τους λογαριασμούς ρεύματος, αφού πλέον θα έρχονται κάθε μήνα.
Στόχος του ΔΕΔΔΗΕ και της ΔΕΗ η αλλαγή σε μηνιαίο λογαριασμό να γίνει στις αρχές του καλοκαιριού. Θα αφορά πάνω από 7 εκατ. καταναλωτές ρεύματος.
Όμως, όπως διαβάζουμε στο newmoney η αλλαγή αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την συγκέντρωση των προσωπικών τηλεφώνων των καταναλωτών, η οποία αποτελεί «αγκάθι».
Δημοσιεύτηκε από τη ΡΑΑΕΥ, η τροποποίηση του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης που εισηγείται η Αρχή και έθεσε σε δημόσια διαβούλευση.
Με την απόφαση αυτή, επιτυγχάνεται η επικαιροποίηση και ταυτοποίηση μέσω κινητού των καταναλωτών του δικτύου, με στόχο ο Διαχειριστής να μπορεί να εξασφαλίσει μια άμεση επικοινωνία με τους πελάτες του και με τον τρόπο αυτό να μπορεί να βελτιώσει την παροχή των υπηρεσιών του.
Στην αγορά της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας εκτιμάται ότι αυτή η ενέργεια μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη προσπάθεια ταυτοποίησης και των χιλιάδων «ορφανών» μετρητών, οι οποίοι αποτελούν και το μεγάλο αγκάθι στην πελατειακή βάση της ΔΕΗ καθώς αφορούν πολύ παλιές συνδέσεις χωρίς στοιχεία για τους κατόχους των ρολογιών.
Η απουσία στοιχείων επικοινωνίας των χρηστών του δικτύου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην παροχή των υπηρεσιών αφού συχνά οι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν πρόσβαση στους μετρητές, και δεν μπορούν να ειδοποιήσουν τους κατόχους τους για την πορεία των αιτημάτων τους ή για πιθανές βλάβες.
Με την τροποποίηση που εισηγείται, ο Διαχειριστής εξασφαλίζεται η άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές και έτσι αποφεύγονται άσκοπες μεταβάσεις, διευκολύνοντας σημαντικά και όλες οι άλλες απαραίτητες ενημερώσεις/επικοινωνίες μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και ειδοποιήσεων για διενέργεια επικείμενων καταμετρήσεων.
Η μηνιαία καταμέτρηση θα συμβάλλει στην διαφάνεια στην αγορά ηλεκτρισμού και θα περιορίσει σημαντικά την πολυπλοκότητα των τιμολογίων. Θα μπορέσει όπως εξηγούν στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ, να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν ενέργεια γιατί θα έχουν ταχύτερη ενημέρωση για την κατανάλωσή τους κάτι που θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν αντίστοιχα τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν και να επιλέξουν το κατάλληλο τιμολόγιο. Η εκκαθαριστική τιμολόγηση κάθε μήνα, θα συμβάλει και στην ευελιξία των προμηθευτών καθώς βλέποντας την μηνιαία κατανάλωση θα έχουν την δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια και να κάνουν προτάσεις στις πελάτες τους που θα είναι πιο κοντά στις ανάγκες τους