TikTok: Η νέα δυνατότητα αναζήτησης που ενθουσιάζει τις εταιρείες. Το TikTok ξεκινά το Search Ads Toggle, τη νέα δυνατότητα για την αναζήτηση διαφημίσεων. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης του TikTok.
Ενδεικτικά να αναφερθεί ότι το TikTok είναι ένας «προορισμός για ανακάλυψη». Οι χρήστες του TikTok έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από χρήστες άλλης πλατφόρμας να ανακαλύψουν νέες μάρκες και προϊόντα στην πλατφόρμα και το 52% των χρηστών του TikTok αξιοποιούν την πλατφόρμα για έρευνα για να μάθουν περισσότερα για νέα προϊόντα ή brands.
Καθώς το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσει τη σουίτα προϊόντων performance μάρκετινγκ, η τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης του TikTok (search ad placement) για πρώτη φορά προσφέρει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευμένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης (high intent) συμμετέχουν σε βασικές συμπεριφορές αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή τους.
Με γνώμονα την ασφάλεια της επωνυμίας, η εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης (Search Ads Toggle) επιτρέπει στους διαφημιζόμενους την επιλογή να προσθέτουν αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων για να αποφεύγουν την προβολή διαφημίσεων σε σχέση με ερωτήματα που δεν ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία τους.
Η εσωτερική έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 70% των ομάδων διαφημίσεων με το Search Ads Toggle «ενεργό» βλέπουν χαμηλότερο κόστος ανά ενέργεια, ως αποτέλεσμα πιο αποτελεσματικών μετατροπών που προέρχονται από την τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης.
«Η αναζήτηση, μεταξύ πολλών άλλων λειτουργιών στο TikTok, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν ποικίλο περιεχόμενο, κοινότητες, επωνυμίες και προϊόντα στο TikTok. Η εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης ‘Search Ads Toggle’ δίνει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευμένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης αναζητούν περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή τους , επιτρέποντας στους διαφημιστές να συνδεθούν περαιτέρω με την κοινότητα του TikTok με αυθεντικούς και ελκυστικούς τρόπους», ανέφερε σχετικά ο Ray (Jiayi) Cao, Global Head of Monetization Product Solution & Operation του TikTok.
Τόσο η Clinique όσο και η DIBS Beauty είχαν επιτυχία με το Search Ads Toggle με την Clinique να έχει αύξηση 441% στα ποσοστά μετατροπών, 51% αύξηση στις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και 7,4% αύξηση στην ανάκληση διαφημίσεων.
Η DIBS διαπίστωσε ότι το Search Ads Toggle τους επέτρεψε να επιτύχουν μεγαλύτερη απόδοση με πιο προσιτό κόστος με 8% υψηλότερο όγκο μετατροπών, 6 φορές υψηλότερο ποσοστό μετατροπών και μείωση 22% στο CPA σε σύγκριση με τις διαφημίσεις τους χωρίς αναζήτηση.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με το TikTok σε αυτό το ταξίδι εξέλιξης της βιομηχανίας αναζήτησης.
Μας έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με το πώς η συνάφεια με τo περιεχόμενο παρέχει στις επωνυμίες νέες ευκαιρίες και αυξημένες πιθανότητες μετατροπής για την υποστήριξη παραδοσιακών τοποθετήσεων.
Όπως πάντα, το TikTok μας επιτρέπει να προσαρμοστούμε στη διαρκώς μεταβαλλόμενη διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών, η οποία από το lockdown αλλάζει με τον ταχύτερο ρυθμό που έχουμε βιώσει» αναφέρει η Karolina Orgal, Social and Digital Media Manager της Clinique UK.
«Το TikTok έχει γίνει μηχανή αναζήτησης για πολλούς από τους πελάτες μας που θέλουν να ανακαλύψουν και να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία μας.
Με την επιτυχία της καμπάνιας διαφημίσεων αναζήτησης, ανακαλύψαμε πώς να βελτιστοποιήσουμε το περιεχόμενο και τη διαφημιστική μας στρατηγική γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που είναι πιο σχετικές με τον κοινό-στόχο μας και ποιες πληροφορίες αναζητούν να προσφέρουμε.
Μέσω του TikTok, καταφέραμε να βελτιώσουμε την αναζήτηση και την κοινωνική στρατηγική μας ώστε να προσεγγίσουμε το κοινό μας με απίστευτα ουσιαστικό τρόπο»είπε η Mindy Luong, Αντιπρόεδρος Digital, DIBS Beauty.
TikTok: Σάλος με αυτό που έκανε – Γιατί «έφαγε» πρόστιμο 345 εκατομμύρια ευρώ
Διοικητικό πρόστιμο 345 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλε στο TikTok η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς κρίθηκε ότι η πλατφόρμα παραβιάζει τους ευρωπαϊκούς κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων ανηλίκων.
Η ιρλανδική Επιτροπή για την Προστασία των Δεδομένων (DPC), η οποία ενεργεί για λογαριασμό της ΕΕ ανακοίνωσε ότι η TikTok Technology Limited, πέραν του προστίμου, πρέπει να συμμορφωθεί εντός τριών μηνών.
Η έρευνα της DPC ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2021 στο TikTok, θυγατρική του κινεζικού γίγαντα ByteDance. Σήμερα, η πλατφόρμα διαθέτει 150 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ και 134 εκατομμύρια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ εμφανίζει μεγάλη δημοφιλία στους νέους.
Οι έρευνες κάλυψαν την περίοδο μεταξύ 31 Ιουλίου και 31 Δεκεμβρίου 2020.
Η ιρλανδική αρχή υπογράμμισε στην απόφασή της ότι η εγγραφή ανηλίκων στην πλατφόρμα γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι λογαριασμοί τους να ορίζονται δημόσιοι από προεπιλογή.
Άλλα προβλήματα που σχετίζονται με τη ρύθμιση λειτουργίας «οικογενειακή σύνδεση», η οποία επιτρέπει τη σύνδεση λογαριασμού TikTok ενός γονέα με αυτόν του παιδιού του.
Σύμφωνα με την απόφαση, η εταιρεία δεν επαληθεύει αν ο συνδεδεμένος χρήστης ήταν πράγματι γονέας ή κηδεμόνας.
Επιπλέον, ενώ η πλατφόρμα προορίζεται θεωρητικά για χρήστες ηλικίας άνω των 13 ετών, η DPC θεωρεί ότι το TikTok δεν έχει λάβει δεόντως υπόψη τους κινδύνους που υπάρχουν παιδιά μικρότερης ηλικίας που κατάφεραν να δημιουργήσουν λογαριασμό στην πλατφόρμα.
Η TikTok «διαφωνεί με την απόφαση, ιδίως με το ύψος του προστίμου που επιβλήθηκε», αντέδρασε εκπρόσωπος της εταιρείας, διευκρινίζοντας ότι η εταιρεία «εξετάζει τα επόμενα βήματα», χωρίς να έχει λάβει απόφαση για το αν θα προσφύγει κατά αυτής.
«Οι επικρίσεις της DPC επικεντρώνονται σε λειτουργίες και παραμέτρους που ίσχυαν πριν από τρία χρόνια και τις οποίες τροποποιήσαμε» αμέσως μετά, υποστήριξε η εταιρεία, σημειώνοντας για παράδειγμα ότι όλοι οι λογαριασμοί ατόμων κάτω των 16 ετών είναι πλέον ιδιωτικοί από προεπιλογή.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι παρακολουθεί στενά τις ηλικίες των χρηστών της και επισημαίνει ότι έχει διαγράψει σχεδόν 17 εκατομμύρια λογαριασμούς παγκοσμίως μόνο κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, με την υποψία ότι οι λογαριασμοί αυτοί ανήκαν σε άτομα κάτω των 13 ετών.
Πρόκειται για το πρώτο πρόστιμο που επιβάλει η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή στην ByteDance.
Τον περασμένο Μάιο η DPC επέβαλε πρόστιμο ρεκόρ ύψους 1,2 δισεκατομμυρίου ευρώ στην εταιρεία Meta επειδή παραβίασε τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook.
TikTok: Προειδοποίηση από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Τους κινδύνους που ελλοχεύουν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ανέλυσε ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βασίλης Παπακώστας, κάνοντας ειδική αναφορά στο Tik Tok.
Ο αστυνομικός διευθυντής έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου προς τους γονείς μιλώντας στην εκπομπή «Socialnet» στο Action24, καθώς, όπως τόνισε, «το Tik Tok αποτελεί πόλο έλξης για παιδόφιλους».
«Η Ελληνική Αστυνομία εκσυγχρονίζει συνεχώς το προσωπικό της με εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης κατασκευάστηκαν για καλό σκοπό. Έχουν ιδιαίτερα στοιχεία που σου δίνουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσεις με άλλους χρήστες. Εκεί όμως είναι το κρίσιμο σημείο όπου μπορεί να υπάρξει κίνδυνος. Το Tik Tok αποτελεί πόλο έλξης για παιδόφιλους, και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί», δήλωσε ο κ. Βασίλης Παπακώστας.
Ο αστυνομικός διευθυντής, κατά τη διάρκεια της εκπομπής, έδωσε πολύτιμες συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση, και υπογράμμισε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλά περιστατικά διότι τα παιδιά ξέρουν να χρησιμοποιήσουν τα διαδίκτυο και συζητάνε με τους γονείς τους.
«Ευτυχώς τα περιστατικά στη χώρα μας είναι λίγα. Τα παιδιά μας ξέρουν να χρησιμοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα. Όμως πολλά παιδιά κάτω των 13 ετών έχουν κάνει εγγραφή στο Tik Tok χρησιμοποιώντας ψεύτικα στοιχεία. Οι γονείς πρέπει να συζητάνε με τα παιδιά. Εάν εντοπίσουν κάποιο περιστατικό παρενόχλησης τους συμβουλεύω να απευθυνθούν στην Υπηρεσία ώστε να βοηθηθεί το παιδί. Όσα περισσότερα στοιχεία μάς προσκομίσουν τόσο καλύτερα θα είναι», τόνισε ο κ. Παπακώστας.
TikTok: «Τρέμει» το… Shorts!
Δυναμική απάντηση με το Shorts ετοιμάζει το Youtube στο Tik Tok, σε μια προσπάθεια τoυ αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού να ανταγωνιστεί το Πεκίνο και να εισέλθει στον ραγδαίως εξελισσόμενο τομέα των σύντομης διάρκειας βίντεο.
Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Το Shorts θα καταστεί διαθέσιμο στους Αμερικανούς τον προσεχή Μάρτιο, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν και να ανταλλάζουν βιντεάκια, διάρκειας έως 15 δευτερολέπτων. Όσο είναι δηλαδή η μέση διάρκεια των βίντεο στο Tik Tok.
Το Youtube, το οποίο ανήκει στον Όμιλο Alphabet της Google, έχει ήδη «δοκιμάσει» το νέο εργαλείο social media στην πολυπληθή αγορά της Ινδίας, με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα να καθιστούν αρκετά αισιόδοξα τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας.
Και πώς να μην συμβαίνει αυτό, όταν τα βίντεο του Shorts στην ινδική αγορά έχουν περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια θεάσεις ημερησίως.
TikTok: Το «μυστικό» των Κινέζων
Η δημοτικότητα του Tik Tok εκτινάχθηκε ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με αρκετές εταιρείες social media να σπεύδουν να υιοθετήσουν το «μυστικό» της επιτυχίας, το οποίο έγκειται στα σύντομης-διάρκειας βίντεο.
Πρόσφατα, ενδεικτικά, το Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook, εισήγαγε την πλατφόρμα Reels, ενώ η Snap «λάνσαρε» το Snapchat Spotlight, κάνοντας «ντεμπούτο» σ’ αυτή την πολλά υποσχόμενη αγορά.
Παρότι το Youtube, αυτή την στιγμή, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο παγκοσμίως, η «επαγγελματική» φύση που έχει προσλάβει το τελευταίο διάστημα, «στέλνει» αρκετούς νέους ανθρώπους στο Tit Tok, το οποίο έχει έναν πιο «χαλαρό» και ερασιτεχνικό χαρακτήρα.
Έτσι, μέχρι τον Οκτώβριο του 2020, η πλατφόρμα του TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, είχε περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια downloads παγκοσμίως.
Το γεγονός ωστόσο, ότι έχει καταστεί ιδιαιτέρως δημοφιλής ανάμεσα σε παιδιά και εφήβους, καθώς και ότι αναπαράγονται αμφιλεγόμενα ή επικίνδυνου περιεχομένου βίντεο, έχει «θορυβήσει» αρκετές χώρες ανά τον κόσμο.
Σήμερα δε, η ελληνική ΕΚΠΟΙΖΩ υπέβαλε καταγγελία στη γενική γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή, ζητώντας τη διενέργεια άμεσης έρευνας για ενδεχόμενες παραβιάσεις του Τik Tok στην πολιτική προστασίας των καταναλωτών, και ιδίως των ανηλίκων.