Μία κίνηση ενός τεράστιου σούπερ μάρκετ προκαλεί φρενίτιδα και ανοίγει τα σενάρια περί Αποκάλυψης, καταστροφής και πολέμου. Γνωρίζει κάτι που δεν ξέρουμε;
Μπορεί η αλυσίδα Costco να μην καταλαβαίνει από οικονομική κρίση, καθώς έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, ωστόσο, έκανε μία περίεργη κίνηση, βγάζοντας στο ράφι της τον «Κουβά της Αποκάλυψης». Τον πουλάει μάλιστα έναντι 80 δολαρίων.
Ο «κουβάς αποκάλυψης» είναι 150 γευμάτων και έχει διάρκεια ζωής έως και 25 ετών. Θα το βρείτε τόσο στο κατάστημα όσο και στο Ίντερνετ.
Διαθέσιμος στον ιστότοπο της Costco για $80, ο κουβάς τροφίμων έκτακτης ανάγκης Readywise περιέχει 25.280 θερμίδες λυοφιλοποιημένης (ψυχρής ξήρανσης) ασφάλειας για να αντιμετωπιστεί ό,τι μπορεί να πλήξει τον πλανήτη τις επόμενες δυόμισι δεκαετίες. Στο εσωτερικό υπάρχουν 80 γεύματα, 30 πρωινά και 40 μερίδες ποτών, με ποικιλία γευμάτων όπως ζυμαρικά αλφρέντο, ρύζι τεριγιάκι και πίτα «με γεύση πατάτας και κοτόπουλου».
«Αυτή η ποικιλία δεν είναι απλώς μια προσωρινή λύση – είναι μια μακροπρόθεσμη λύση. Είναι μια απτή έκφραση της αφοσίωσής σας στο να φροντίζετε εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα, ανεξάρτητα από το τι σας περιμένει», αναφέρει η περιγραφή του προϊόντος.
Ο Τζέφρι Άισνερ, συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής με μια δημοφιλή σελίδα φαγητού στο Instagram, παρουσίασε τον κουβά σε ένα βίντεο στον λογαριασμό του. Η ανάρτηση έχει λάβει σχεδόν 50.000 likes και έγινε αστείρευτη πηγή αστείων στην ενότητα σχολίων.
«Εννοώ ότι με αυτόν τον πληθωρισμό μπορώ απλώς να πάω να αγοράσω αυτά για κανονική ζωή ενώ τελειώνω το σχολείο», σχολίασε ένα άτομο.
«Η Costco ξέρει κάτι;» αναρωτήθηκε ένας άλλος χρήστης.
Αν και το πακέτο φροντίδας της ημέρας της κρίσης έχει γίνει κάτι σαν μιμίδιο, η εταιρεία πίσω από τον κουβά είναι πολύ σοβαρή. Η Readwise πουλά μια ολόκληρη σειρά από προμήθειες τροφίμων έκτακτης ανάγκης, σύμφωνα με τον ιστότοπό της. Τα προϊόντα της κυμαίνονται από γεύματα μίας μερίδας και πακέτα στιγμιαίου καφέ για λίγα δολάρια, έως 4.320 μερίδες, μακροπρόθεσμο απόθεμα τροφής που κοστίζει πάνω από $10.000.
Τα 110 σπίτια που μοιράζει: Όταν ο Μασούτης μηδένισε Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο
Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης μπαίνει δυναμικά στην αγορά του real estate και καταφέρνει τεράστιο πλήγμα στα υπόλοιπα ελληνικά σούπερ μάρκετ.
Ο Γιάννης Μασούτης, ως προνοητικός επιχειρηματίας, εκτός από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, έχει ξεκινήσει δυναμικές συναλλαγές στο real estate, με μεγάλα κέρδη.
Το 2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που έχει έσοδα μόνο από μισθώσεις και πωλήσεις της ακίνητης περιουσίας της, ανήλθε σε 1,821 εκατ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 313% σε σχέση με το 2022, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η άνοδος των κερδών μετά φόρων, καθώς από 138 χιλ. ευρώ το 2022 εκτινάχθηκαν σε 1,094 εκατ. ευρώ το 2023 (+792%).
Από τα 400 καταστήματα της μεγάλης βορειοελλαδικής λιανεμπορικής αλυσίδας, τα 76 είναι σε ιδιόκτητα ακίνητα, ενώ έχει αποκτηθεί και το παλιό βιομηχανικό ακίνητο της υποδηματοποιΐας Αλυσίδα, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. Υπολογίζεται ότι η τρέχουσα αξία των ακινήτων αυτών ενδεχομένως πλησιάζει τα 250 εκατ. ευρώ.
110 σπίτια από τον Μασούτη στην Αθήνα
Μία τεράστια βόμβα στην αγορά της Αθήνας ρίχνει το επόμενο διάστημα, κατασκευάζοντας στις Τρεις Γέφυρες έναν δεύτερο Grand Μασούτης, μετά τη Γλυφάδα, με στόχο το κατάστημα να είναι έτοιμο στο τέλος του χρόνου.
Ακολουθώντας το σύνθετο μοντέλο διαχείρισης και ανάπτυξης ακινήτων που έχουν υιοθετήσει οι Sainsbury’s, Tesco και Aldi, η Μασούτης εκτός από το κατάστημα που θα κατασκευάσει στις Τρεις Γέφυρες σχεδιάζει και την ανάπτυξη δύο δίδυμων 9όροφων πολυκατοικιών ακριβώς από πάνω.
Θα έχει 110 διαμερίσματα διαφορετικών εμβαδών προς ενοικίαση.
Το συγκρότημα θα διαθέτει και δύο υπόγειους χώρους στάθμευσης, έναν για το κατάστημα και έναν για τους κατοίκους των δύο οικιστικών συγκροτημάτων.
Το οικιστικό project με μέτωπο στον μεγάλο οδικό άξονα της Στρ. Καλλάρη θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2026, ενώ το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπερνάει τα 30 εκατ. ευρώ.
Επιπρόσθετα ο Γιάννης Μασούτης στον κλάδο της απόκτησης, οικοδόμησης, εκμετάλλευσης, διαχείρισης, ανάπτυξης και πώλησης ακινήτων, οικιστικών και μη οικιστικών θα δραστηριοποιηθεί και μέσω της εταιρείας Γαλαξίας Διαχείριση Ακινήτων και Κατασκευών Α.Ε., πρώην Δήμητρα Μάρκετ Γαλαξίας, με την οποία «μπήκε» στην Κέρκυρα εξαγοράζοντας 18 καταστήματα στο πλαίσιο της συμφωνίας με τον ΣΥΝΚΑ.
«Βόμβα» με πρόστιμο 200 εκατομμυρίων σε πασίγνωστη αλυσίδα σούπερ μάρκετ: Δείτε ποια είναι και τι έκανε
Σούπερ μάρκετ: Η Carrefour SA βρίσκεται αντιμέτωπη με αίτημα της κυβέρνησης για πρόστιμο 200 εκατομμυρίων ευρώ (214 εκατομμύρια δολάρια) στη Γαλλία σε δικαστική υπόθεση σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζεται το δίκτυο franchise της, ανέφερε το γαλλικό ενημερωτικό δελτίο La Lettre.
Το υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας εξέδωσε έκθεση 160 σελίδων προς δικαστήριο της Ρεν, στην οποία συνιστά το πρόστιμο, σύμφωνα με τη La Lettre, η οποία έλαβε το έγγραφο.
Η κυβέρνηση κάνει λόγο για ανισορροπία υπέρ της Carrefour στις συμφωνίες που είχε με τα καταστήματα franchise και ζητά άμεσες αλλαγές σε περίπου δώδεκα ρήτρες, ζητώντας πρόστιμο 50.000 ευρώ την ημέρα αν η εταιρεία δεν συμμορφωθεί άμεσα.
Εκπρόσωπος της Carrefour δεν ήταν σε θέση να απαντήσει άμεσα στα αιτήματα του Bloomberg για σχολιασμό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου.
Το εμπορικό δικαστήριο της Ρεν θα αποφανθεί επί της υπόθεσης τους επόμενους 12 με 18 μήνες, ανέφερε η La Lettre.
Η Carrefour λειτουργεί περίπου 5.200 καταστήματα franchising, σύμφωνα με τη La Lettre. Η μετοχή της Carrefour υποχώρησε έως και 9,6% στις συναλλαγές στο Παρίσι.
ΑΒ Βασιλόπουλος: «Βόμβα»! Μοιράζει δωροεπιταγές 30 ευρώ
Η συνεργασία του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος με αλυσίδα από τη Σερβία φέρνει καινούρια προσφορά και δωροεπιταγές έως και 30 ευρώ.
Βομβα από την αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία προσπαθεί να αυξήσει τον τζίρο, το μερίδιο και τη θέση της στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Ξεκίνησε συνεργασία με τη σερβική αλυσίδα Maxi και έκανε γνωστό ότι οι πελάτες της που σχεδιάζουν διακοπές στην Ελλάδα θα έχουν έκπτωση για τις αγορές τους στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Από τις 2 Ιουλίου έως και τα τέλη Αυγούστου διατίθεται κουπόνι με έκπτωση 10% σε όλους τους χρήστες της εφαρμογής επιβράβευσης «Moj Maxi», το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αγορά στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα και επιβεβαιώνεται από την ελληνική αλυσίδα.
Η συγκεκριμένη έκπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έναν λογαριασμό αξίας έως 300 ευρώ. Η έκπτωση δηλαδή θα αγγίζει τα 30 ευρώ ανά αγορά.
Ετησίως την Ελλάδα επισκέπτονται περί τους 711.000 Σέρβους τουρίστες -σ.σ. αριθμός που απέχει σημαντικά από τα υψηλά του 2017 και του 2019 όταν οι Σέρβοι τουρίστες είχαν ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο.
Σημαντική μερίδα των Σέρβων τουριστών επιλέγει για τις διακοπές της την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -σ.σ. πέρυσι ξόδεψαν στη συγκεκριμένη περιφέρεια περί τα 116 εκατ. ευρώ- αλλά και την περιφέρεια Ηπείρου.
Με βάση τα στοιχεία του ΣΕΤΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η δαπάνη ανά επίσκεψη εκτιμάται σε 231 ευρώ, όταν η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια διαμορφώθηκε πέρυσι κατά μέσο όρο στα 546 ευρώ.