Σκλαβενίτης

Σκλαβενίτης: Θρήνος στην αλυσίδα «Σκλαβενίτη» καθώς εργαζόμενος στο κατάστημα του Πειραιά έχασε τη ζωή του μετά από μάχη με τον κορονοϊό.

Με αφορμή το τραγικό γεγονός το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Υπαλλήλων Εμπορικών Καταστημάτων και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Πειραιά, με ανακοίνωση του ζητά «να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα στο συγκεκριμένο κατάστημα για να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και να μην κινδυνεύσουν άλλοι εργαζόμενοι».

Στην ανακοίνωσή του, το Σωματείο αναφέρει:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου μας απευθύνει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του συναδέλφου μας, εργαζόμενου σε κατάστημα του Σκλαβενίτη στον Πειραιά, που έφυγε από τη ζωή, λίγες μέρες μετά την επιβεβαίωση ότι είχε νοσήσει από τον COVID-19.

Παρότι έχουμε επισημάνει τη σοβαρότητα της κατάστασης με παρεμβάσεις στα καταστήματα, μετράμε δεκάδες κρούσματα, ενώ εξακολουθούν να αποκρύπτονται κρούσματα μετατρέποντας τα καταστήματα σε χώρους διασποράς.

Ο θάνατος του συναδέλφου επιβεβαιώνει με τον πιο τραγικό τρόπο αυτό που το σωματείο μας καταγγέλλει από την αρχή της πανδημίας, ότι οι εργαζόμενοι είναι εκτεθειμένοι στους χώρους εργασίας, αφού είναι ανεπαρκή τα μέτρα προστασίας τους και πρόληψης για τη διασπορά του ιού μέσα στους χώρους δουλειάς.

Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι η εργοδοσία, με τις πλάτες της κυβέρνησης, δεν υπολογίζει τις ζωές των εργαζομένων και μπροστά στα κέρδη της, τα μέτρα που παίρνονται είναι ανεπαρκή και πίσω από τις ανάγκες της προστασίας εργαζομένων και καταναλωτών, με αποτέλεσμα να μετράμε νεκρούς.
Απαιτούμε να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα στο συγκεκριμένο κατάστημα για να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού και να μην κινδυνεύσουν άλλοι εργαζόμενοι».

Σκλαβενίτης: Έκτακτη συνέντευξη τύπου

Εξάλλου με αφορμή το θάνατο του άτυχου εργαζόμενου Έκτακτη συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 10 π.μ. θα πραγματοποιήσουν o Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας, ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Εμπορικών Καταστημάτων και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων Πειραιά και το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δυτικής Αττικής θα δώσουν έκτακτη συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 10 π.μ.

Αμέσως μετά την συνέντευξη Τύπου αντιπροσωπεία από τα τρία σωματεία θα προχωρήσει σε παρέμβαση στο υπουργείο Εργασίας προκειμένου να παραδώσει νέο υπόμνημα με συγκεκριμένα στοιχεία και αιτήματα.

«Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, δεν θα επιτρέψουμε σε κυβέρνηση και εργοδοσία να παίζουν με την υγεία και τις ζωές μας.

Να σταματήσουν το κρυφτούλι πετώντας το μπαλάκι ο ένας στον άλλο όταν έχουμε νεκρό συνάδελφο μας, όταν συνάδελφοι μας καθημερινά νοσούν από Covid 19, όταν συνάδελφοι μας νοσηλεύονται.

ΤΩΡΑ να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πάρουν ουσιαστικά μέτρα για την προστασία της υγείας εργαζόμενων και καταναλωτών», σημειώνουν τα ΔΣ των Σωματείων.

Σκλαβενίτης: Ποια προϊόντα αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες το 2020

Ένας στους τέσσερις καταναλωτές, χρήστες του διαδικτύου, πραγματοποιεί πλέον αγορές από online σούπερ μάρκετ, όταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2019, έφτανε το 1-2%. Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι της κρίσης του κορονοϊού, με τους καταναλωτές να ρίχνουν μεγάλο μέρος των χρημάτων τους στην αγορά αγαθών πρώτης ανάγκης. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Σε μία χρονιά κατά την οποία τα Οnline σούπερ μάρκετ κατέγραψαν ανάπτυξη – ρεκόρ, «κερδίζοντας» εν μέσω πανδημίας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, οι αλλαγές ήταν εξίσου σημαντικές και όσον αφορά στα προϊόντα με τα οποία γεμίζει πλέον το ηλεκτρονικό καλάθι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Convert Group, το 2020 ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των Online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, σημείωσε αύξηση 262% και έφτασε τα 163 εκατ. ευρώ, ενώ η προηγούμενη πρόβλεψη των στελεχών της εταιρείας τον Ιούλιο του 2020 ήταν για συνολικά 100 εκατ. στο τέλος τους έτους. Έτσι πλέον, το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στον συνολικό τζίρο του κλάδου έφτασε, την περασμένη χρονιά, το 1,8% έναντι μόλις 0,4% το 2019.

Αν και τους πρώτους μήνες της πανδημίας οι καταναλωτές περισσότερο λόγω των συνθηκών και όχι τόσο από επιλογή, στράφηκαν στα ηλεκτρονικά σούπερ μαρκέτ και αντίστοιχα ο κλάδος δεν ήταν κατάλληλα προετοιμασμένος για τη ραγδαία ανάπτυξη, οι επόμενοι μήνες έδειξαν ότι η νέα αυτή συνήθεια ήρθε για να μείνει. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των Online σούπερ μάρκετ κορυφώθηκε τον τελευταίο μήνα του έτους τον Δεκέμβριο, όπου καταγράφηκε αύξηση 669% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Επιπλέον, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Convert Group, οι καταναλωτές άρχισαν να προσθέτουν στο ηλεκτρονικό τους καλάθι προϊόντα πρώτης ανάγκης όπως φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα, που μέχρι το 2019 δεν ήταν στις κύριες προτιμήσεις τους. Άρχισαν δηλαδή να εμπιστεύονται τα Οnline σούπερ μάρκετ για τα συνολικά ψώνια της εβδομάδας και όχι για κάποια μεμονωμένα προϊόντα. Σ’ αυτό βέβαια βοήθησε και το γεγονός ότι ο μεγάλες αλυσίδες βλέποντας τη νέα τάση των καταναλωτών, προχώρησαν άμεσα σε σημαντικές επενδύσεις στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, βελτιώνοντας τόσο τις υποδομές τους όσο και τους χρόνους παράδοσης.

Έτσι, το 2020, οι Οnline πωλήσεις σε φρέσκα τρόφιμα κατέγραψαν αύξηση 486% τους μήνες της πρώτης καραντίνας (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος) και 658% τους μήνες της δεύτερης (Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος), σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2019.

Αναλυτικά ανά κατηγορία και σε σχέση με το 2019, καταγράφηκε άνοδος 494% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, 446% σε φρέσκα τρόφιμα, 420% σε προϊόντα αρτοποιίας, 397% σε συσκευασμένα τρόφιμα, 363% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, 337% σε ποτά και αναψυκτικά, 302% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, 233% σε προϊόντα για κατοικίδια και 88% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.

Το μέσο ηλεκτρονικό «καλάθι» στην αρχή του έτους διαμορφώθηκε στα 100 ευρώ και μειώθηκε στα 80 ευρώ τους τελευταίους μήνες. Άλλωστε όσο περνούσε ο καιρός, οι καταναλωτές προσαρμόζονταν σιγά σιγά στις νέες συνθήκες και έκαναν πιο μικρές παραγγελίες ενώ και η ανταπόκριση των σούπερ μάρκετ βελτιώθηκε σε σχέση με τους πρώτους μήνες.

Όσον αφορά τέλος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, τα επώνυμα προϊόντα φαίνεται ότι κερδίζουν συνεχώς έδαφος έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας των οποίων το μερίδιο αξίας στο ηλεκτρονικό καλάθι έχει μειωθεί από το 14,2% το 2017 στο 12,1% το 2020.

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr