Σκλαβενίτης: Σε μια νέα ανακοίνωση προχώρησαν οι εργαζόμενοι των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης», όπου ανέλυσαν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα πρέπει να εργάζονται.
Το Σωματείο Εργαζομένων στις επιχειρήσεις: «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ» «Σ.Ε.Σ.-Ε.Υ.Σ.» έβγαλε την εξής ανακοίνωση:
Συνάδελφοι, σας παραθέτουμε τα προληπτικά μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων σε συνθήκες καύσωνα που εξέδωσε το Εργατικό Κέντρο.
Για την αντιµετώπιση της θερµικής καταπόνησης των εργαζοµένων (σε κλειστούς ή υπαίθριους χώρους) που οφείλεται στην συνέργια των µετεωρολογικών παραγόντων του εξωτερικού περιβάλλοντος και παραµέτρων µικροκλίµατος του εσωτερικού χώρου, απαιτείται σύνταξη σχεδίου µε την συνεργασία του εργοδότη, του Ιατρού Εργασίας και του Τεχνικού ασφαλείας. Στο σχέδιο αυτό, πρέπει να εξειδικεύονται όλα τα οργανωτικά και τεχνικά µέτρα που οφείλει να πάρει η επιχείρηση µε στόχο την µείωση της θερµικής καταπόνησης των εργαζοµένων. Ιδιαίτερης µέριµνας χρήζουν οι εργαζόμενοι που ανήκουν στις οµάδες υψηλού κινδύνου (εργαζόµενοι µε ιδιαίτερα προβλήµατα υγείας όπως καρδιοπαθείς, πνευµονοπαθείς, εργαζόµενοι που λαµβάνουν ορισμένες κατηγορίες φαρµάκων όπως διουρητικά, αντιδιαβητικά κ.λπ., εγκυµονούσες κ.α.).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Πρέπει να λαμβάνονται τα εξής μέτρα:
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΛΟΓΩ COVID 19
Σύμφωνα με την Υπ. Αριθμ. 41935/22.6.2021 Εγκύκλιο του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, δεδομένης της παρούσας επιδημιολογικής κατάστασης και της ανάγκης αποφυγής μετάδοσης της COVID-19 στους εργασιακούς χώρους, η συστηματική εφαρμογή της μάσκας προσώπου, ενδεχομένως να αυξάνει την αναπνευστική προσπάθεια του εργαζόμενου σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίαςπεριβάλλοντος, προκαλώντας μεγαλύτερη εφίδρωση και μειώνοντας ταυτόχρονα την ταχύτητα εξάτμισης του ιδρώτα και τον δροσισμό του ατόμου. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, αναγκαιότητα χρήσης μάσκας προσώπου, οι εργοδότες με την βοήθεια του ιατρού εργασίας οφείλουν:
να είναι ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τους εργαζόμενους που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες και δυνητικά διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο θερμικής καταπόνησης,
να εφαρμόζουν αυστηρά τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την αποφυγή θερμικής καταπόνησης στους εργασιακούς χώρους,
iii. να εφαρμόζουν συγχρόνως τα απαραίτητα οργανωτικά μέτρα στο χώρο εργασίας, τα οποίαπεριλαμβάνουν την μείωση του κινδύνου για την μετάδοση της νόσου COVID-19.
Αναφορικά με την παραμονή σε χώρους που κλιματίζονται και ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα που ισχύουν τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας, θα πρέπει να λαμβάνονται συστηματικά και να τηρούνται τα ειδικότερα μέτρα για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά την χρήση κλιματιστικών μονάδων, διασφαλίζοντας την σωστή λειτουργία των κλιματιστικών εγκαταστάσεων και την αποφυγή δημιουργίας εστιών μόλυνσης από μικροοργανισμούς.
Τέλος, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Σ.ΕΠ.Ε. οφείλουν να εντατικοποιήσουν τους προληπτικούς ελέγχους στους εργασιακούς χώρους κατά την θερινή περίοδο, δίνοντας προτεραιότητα σε εκείνους με την μεγαλύτερη επιβάρυνση από θερμικής άποψης.
Τα μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τη θερμική καταπόνηση είναι υποχρέωση των εργοδοτών. Καλούμε τα σωματεία μέλη μας και τους εργαζόμενους της Αθήνας, εάν παραβιάζονται τα μέτρα προστασίας να απευθύνονται στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές και στο Σωματείο μας.
Παράλληλα, συνεχίζει το πογκρόμ συνεργασιών η αλυσίδα «Σκλαβενίτης», βάζοντας… φωτιά στον ανταγωνισμό! Διαβάστε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις…
Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».
Η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.
Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.
Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.
Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.
Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.
Την ίδια ώρα, πολλοί από εμάς σίγουρα δεν το έχουν παρατηρήσει, όμως στα περισσότερα Σούπερ μάρκετ δεν υπάρχουν καθόλου παράθυρα ή υπάρχουν ελάχιστα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Δείτε την απάντηση στο xristika.gr.
Οι αγορές από ένα σούπερ μάρκετ για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού αποτελούν σχεδόν καθημερινή συνήθεια, καθώς σχεδόν κάθε μέρα προκύπτουν νέες ανάγκες για προμήθειες με είδη πρώτης ανάγκης.
Εφόσον, σίγουρα έχετε επισκεφτεί πολλές φορές το σούπερ μάρκετ που σας εξυπηρετεί, πόσες φορές έχετε παρατηρήσει ότι στα περισσότερα από αυτά δεν υπάρχουν καθόλου παράθυρα; Και πόσες φορές αναρωτηθήκατε ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτήν τη λογική;
Η έλλειψη παραθύρων αποτελεί στοιχείο της ψυχολογίας των λιανικών αγορών, όπου οι επιχειρηματίες προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα να ξοδεύουν χρόνο και χρήμα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλά καταστήματα έχουν δάπεδα με πλακάκια, τα οποία προκαλούν θόρυβο στα καροτσάκια, αναγκάζοντας κατά κάποιον τρόπο τους αγοραστές να επιβραδύνουν ενστικτωδώς και να περιηγηθούν περισσότερο.
Το ίδιο ισχύει και για την δυνατή μουσική με ρυθμό που μπορεί να παίζουν κάποια από αυτά, ώστε να κάνει τους αγοραστές να νιώθουν γεμάτοι ενέργεια και θέληση να ξοδέψουν.
Στην περίπτωση των παραθύρων, τα καταστήματα λειτουργούν ως ένα είδος «φούσκας» όπου οι αγοραστές δεν θα παρατηρήσουν τις κακές καιρικές συνθήκες ή το σκοτάδι έξω. Όσο περισσότερο ψωνίζουν, τόσο περισσότερο ξοδεύουν.
Υπάρχουν, ωστόσο, και πρακτικά ζητήματα.
Όπως τα μεγάλα παράθυρα που αφήνουν το φως του ήλιου να εισχωρήσει στο χώρο μπορούν να προκαλέσουν ξεθώριασμα στις συσκευασίες, κάνοντάς τες να φαίνονται φθαρμένες στους καταναλωτές. Η ανταλλαγή πολύτιμων χώρων τοίχου για παράθυρα θα μείωνε, επίσης, τον αριθμό των ραφιών και έτσι και των προϊόντων που διατίθενται στους αγοραστές.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…