Σας αφορά: Και τον Ιούνιο επίδομα βενζίνης – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις

Επίδομα βενζίνης: Fuel pass και τον Ιούνιο εξετάζει η κυβέρνηση. Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Από αρχές του επόμενου μήνα οι αιτπησεις. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Το ενδεχόμενο να επεκταθεί το fuel pass και τον Ιούνιο εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του σήμερα, στο ραδιοφωνικό σταθμό «REAL FM» ενώ σε ό,τι αφορά στην έρευνα που διεξάγεται για τις τιμές των καυσίμων είπε ότι αναμένει τα στοιχεία από τα διυλιστήρια για να τα επεξεργαστεί η υπηρεσία, και επιπλέον έχουν ξεκινήσει έκτακτοι έλεγχοι στα 30 πρατήρια με τις υψηλότερες τιμές και στις εταιρείες μεταφοράς.

Για το εάν θα επεκταθεί το fuel pass και τον Ιούνιο σημείωσε: «Είμαστε από πάνω μήνα, μήνα και βλέπουμε την εξέλιξη. Πιστεύω πως τελικά ναι».

O υπουργός σχολιάζοντας την επικαιρότητα για τις τιμές των καυσίμων σημείωσε: «Η κατάσταση στα καύσιμα είναι πάρα πολύ δύσκολη. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Έχουμε ξεκινήσει ως υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τη μεγαλύτερη έρευνα που μπορούμε στα διυλιστήρια, όπου κάναμε έφοδο με όλη την υπηρεσία του υπουργείου και στα Ελληνικά Πετρέλαια και στη Motor Oil και περιμένουμε να δοθούν τα στοιχεία μέχρι τις 23 του μηνός για να μπορεί να τα επεξεργαστεί η υπηρεσία, όπως έχουμε ξεκινήσει έκτακτους ελέγχους στα 30 πρώτα πρατήρια της χώρας, εννοώ με τις υψηλότερες τιμές.

Το ίδιο και στις εταιρείες μεταφοράς. ‘Αρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε η υπηρεσία μας ελέγχει το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας των καυσίμων.

Όλα αυτά που κάνουμε εμείς καλώς τα κάνουμε και με τη μεγαλύτερη δυνατή αυστηρότητα για να συγκρατήσουμε περαιτέρω άνοδο των τιμών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε αυξημένες τιμές στα καύσιμα.

Οι τιμές στα καύσιμα αυξάνονται για αντικειμενικούς λόγους. Διότι συμβαίνουν ταυτόχρονα η άνοδος της τιμής του αργού πετρελαίου, η πτώση της αξίας του ευρώ σε σχέση με το δολάριο και η έλλειψη βενζίνης επειδή δεν εξάγουν τα Ρωσικά διυλιστήρια».

Για το ενδεχόμενο μείωσης φόρων στα καύσιμα είπε: «Εμείς έχουμε πάρει το μεγαλύτερο χρηματοδοτικό μέτρο ενίσχυσης για το ρεύμα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με πολύ μεγάλη διαφορά.

Δεν υπάρχει καμία χώρα στην Ευρώπη που να πληρώνει για το ρεύμα αυτά που πληρώνει η Ελλάδα.

Όσον αφορά στη μείωση του φόρου στα καύσιμα, το έχουν πράγματι κάνει ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες, όχι όμως οι περισσότερες, τέσσερις χώρες έχουν κάνει.

Οι υπόλοιπες δεν το έχουν κάνει για τους ίδιους λόγους που δεν το κάνουμε και εμείς.

Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ; Να μειώσουμε τους φόρους, να μειώσουμε το ΦΠΑ και να αυξήσουμε τα επιδόματα. Δηλαδή, να μειώσουμε τα έσοδα του κράτους και να αυξήσουμε τις δαπάνες. Αυτό το λέει σε μία χώρα που έχει το μεγαλύτερο λόγο χρέους προς το ΑΕΠ σε όλο τον κόσμο.

Το λέει σε μία εποχή που τα επιτόκια δανεισμού στο δεκαετές και για την Ελλάδα και για τις άλλες χώρες έχουν αυξηθεί πολύ και το λέει σε μία στιγμή που συζητείται το αν η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει ή όχι τα επιτόκια, που αν το κάνει, θα προκαλέσει νέο γύρο αυξήσεως των επιτοκίων των χωρών.

Άρα, στα σοβαρά λέει κάποιος ότι θεωρεί καλή ιδέα να πάει μία χώρα με το μεγαλύτερο λόγο χρέους προς το ΑΕΠ να διακινδυνεύσει τη δημοσιονομική της σταθερότητα και να τεθεί μέσα σ’ αυτήν την πρωτοφανή καταιγίδα που περιγράφουμε, στο στόχαστρο των αγορών;

Τα θεωρούμε σοβαρά; Ή δεν έχουμε συνειδητοποιήσει εμείς στην Ελλάδα μετά από αυτά που περάσαμε, ότι αν μπει η χώρα στο στόχαστρο των αγορών τελικά αυτός που την πληρώνει είναι ο συνταξιούχος, ο πολίτης και ο φτωχός; Το έχουμε ζήσει πριν από 10 χρόνια. Δεν είναι μακριά».

Για την είσπραξη των προστίμων που επιβάλλονται για αισχροκέρδεια ο υπουργός σημείωσε:

«Τα πρόστιμα τα εισπράττει η ΑΑΔΕ. Με βάση τα στοιχεία της, τα περισσότερα έχουν εισπραχθεί ήδη. Δηλαδή οι εταιρίες στις οποίες επιβάλαμε πρόστιμα, δεν προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, τα πλήρωσαν. Κι έπεται βροχή προστίμων.

Δεν χαίρομαι να βάζω πρόστιμα, αλλά είμαστε αναγκασμένοι να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στην αγορά ότι δεν θα επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση να πάει κάποιος να κερδίσει πάνω σε αυτή την κρίση.

Το μήνυμα από την Κυβέρνηση και από εμένα προσωπικά είναι πολύ σαφές. Και ο λόγος που πήγαμε και στα διυλιστήρια προχθές, που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό, είναι γιατί θέλω να εξηγήσω σε όλους ότι δεν πρόκειται να κυνηγήσουμε απλώς τους μικρούς και να αφήσουμε τους μεγάλους.

Δεν υπάρχει κανένας μας, όσο μεγάλος και να είναι που να εξαιρείται αυτή τη στιγμή από την υποχρέωση να μην κερδοσκοπήσει».

Επίδομα βενζίνης: Δείτε πού έφτασε πλέον η τιμή της βενζίνης

Νέα αύξηση στις τιμές βενζίνης, πετρελαίου και αερίου. Τo «αδύναμο» ευρώ τρομάζει την αγορά. Καμία κίνηση για μείωση του ΦΠΑ ώστε να ανακουφιστούν οι πολίτες. Απόγνωση στα πρατήρια. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Σε καθημερινό Γολγοθά εξελίσσονται για τους καταναλωτές οι τιμές των καυσίμων, ενώ το πλαφόν της κυβέρνησης στο περιθώριο κέρδους, δεν φαίνεται να κάνει τη διαφορά στο πορτοφόλι των πολιτών.

Η τιμή στην αντλία βενζίνης καθημερινά αλλάζει κατά 2 με 3 λεπτά προς τα πάνω, ενώ σήμερα, Πέμπτη, αναμένεται να σκαρφαλώσει ακόμη ψηλότερα.

«Με κάθε επιφύλαξη, την Πέμπτη 19 Μαΐου αναμένονται νέες σημαντικές αυξήσεις στη χονδρική τιμή διυλιστηρίου για νέες παραγγελίες βενζίνης, μικρή αύξηση στο υγραέριο κίνησης και σταθεροποίηση στο πετρέλαιο κίνησης BIO», αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Υγρών Καυσίμων και η κατάσταση όπως διαμορφώνεται, επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις αναλυτών ότι οι υψηλές τιμές θα παραμείνουν για καιρό…

Τα τελευταία στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, δείχνουν τη μέση πανελλαδική τιμή της απλής αμόλυβδης προχθες, Τρίτη, να διαμορφώνεται στα 2,211 ευρώ/λίτρο.

Οπως φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσιοποιεί καθημερινά το υπουργείο Ανάπτυξης, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα εξακολουθούν να κατέχουν πανελλαδικά το αρνητικό ρεκόρ στις μέσες τιμές λιανικής πώλησης καυσίμων, με 2,385 ευρώ/λίτρο και 2,336 ευρώ/λίτρο αντίστοιχα.

Οι μέσες τιμές λιανικής πώλησης καυσίμων ανά νομό χθες, Τρίτη 17 Μαΐου:

Επίδομα βενζίνης: Ανησυχία το «αδύναμο» ευρώ

Επιβαρυντικά στις τιμές της ελληνικής αγοράς λειτουργεί και η ισοτιμία ευρώ-δολαρίου, με την πτωτική τάση του ευρώ να καθιστά ακριβότερες τις εισαγωγές πετρελαίου.

Παράλληλα, οι τιμές του πετρελαίου κινήθηκαν ανοδικά και την Τρίτη, ενώ οι Αμερικανοί παραγωγοί πετρελαίου εντείνουν την προσπάθειά τους να αναπληρώσουν τα αποθέματα που συρρικνώθηκαν μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα ο Γάλλος κεντρικός τραπεζίτης, Φρανσουά Βιλερουά Ντε Γκαλό, δήλωσε ότι η αδυναμία του ευρώ στις συναλλαγματικές αγορές μπορεί να απειλήσει τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας να οδηγήσει τον πληθωρισμό προς το στόχο.

Επίδομα βενζίνης: O Θεός να βάλει το χέρι Του

Η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης είναι πλέον σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ ενώ όλα δείχνουν ότι έρχεται και νέα αύξηση στην τιμή των υγρών καυσίμων από αύριο.

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, την Τρίτη 17 Μαΐου αναμένονται πολύ σημαντικές αυξήσεις στη χονδρική τιμή δυιλιστηρίου για νέες παραγγελίες στις βενζίνες, στο υγραέριο κίνησης και στο πετρέλαιο κίνησης

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σάββατο (14/5) οι τιμές χονδρικής για την Αττική ήταν ανεβασμένες κατά 19% περίπου στη βενζίνη και 10% στο πετρέλαιο.

«Αυτή την εβδομάδα θα ανακοινωθούν πρόστιμα σε πρατήρια καύσιμων για αισχροκέρδεια», ανέφερε σήμερα σε συνέντευξή του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, προσθέτοντας ότι έχουν βρεθεί αρκετές παραβάσεις.

Επεσήμανε ότι όποιος επιχειρήσει να βγάλει παραπάνω χρήματα, «θα του πάρουμε το κέρδος επί δυο».

Ανέφερε, επίσης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ότι οι έλεγχοι, από το διυλιστήριο μέχρι τον πρατηριούχο καύσιμων, θα ενταθούν ως προς το περιθώριο του κέρδους.

Ο κ. Γεωργιάδης εξήγησε ότι όσο ανεβαίνει η διεθνής τιμή και πέφτει το ευρώ, τόσο ανεβαίνουν τα καύσιμα.

Τόνισε ότι η Ελλάδα έχει παραδοσιακά υψηλούς φόρους στα καύσιμα και επί κυβέρνησης Τσίπρα αυξήθηκαν περισσότερο, ενώ παραδέχτηκε ότι η Ελλάδα έχει υψηλές τιμές, ωστόσο δεν είναι η ακριβότερη στην Ευρωζώνη αλλά βρίσκεται στην 4η-5η θέση.

Τέλος, ανέφερε ότι η κυβέρνηση επέλεξε να μην προχωρήσει σε οριζόντια μείωση αλλά στην επιδότηση με εισοδηματικά κριτήρια.