Click away

Το colpo grosso έκαναν δυο από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στη χώρα μας, νικώντας το click away, το lockdown και φυσικά την αγάπη και την εκτίμηση των πελατών!

Τη δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα τους, χωρίς χρέωση, στη διεύθυνση που επιθυμούν σε ολόκληρη την Ελλάδα δίνει το Public σε πελάτες που έχουν κάνει παραγγελίες με click away.

Το Public ανταποκρίθηκε άμεσα στα νέα δεδομένα που φέρνουν τα νέα μέτρα για την πανδημία, διευκολύνοντας όλους τους πελάτες που είχαν παραγγείλει προϊόντα με click away όλη την προηγούμενη περίοδο.

Μάλιστα, όχι μόνο αναλαμβάνει την άμεση παράδοση των προϊόντων σε όλη την Ελλάδα, στη διεύθυνση που θα επιλέξουν οι πελάτες, αλλά αναλαμβάνει το ίδιο όλα τα κόστη, ώστε η αποστολή της παραγγελίας να γίνει εντελώς δωρεάν.

Ήδη, η εταιρεία βρίσκεται σε επικοινωνία προσωπικά με τους καταναλωτές που είχαν παραγγείλει μέσω click away, προκειμένου να τους ενημερώσει αλλά και να οργανώσει την παράδοση των προϊόντων μέσα στις επόμενες ημέρες.

Εναλλακτικά, στην περίπτωση που οι πελάτες δεν επιλέξουν τη δωρεάν παράδοση των click away παραγγελιών στο χώρο τους, μπορούν να προγραμματίσουν εκ νέου ραντεβού με το κατάστημα της επιλογής τους, αμέσως μόλις ανοίξει το λιανεμπόριο, ακολουθώντας τις σχετικές ανακοινώσεις της πολιτείας.

Τέλος, δίνεται και η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, στην περίπτωση που οι πελάτες δεν επιθυμούν ούτε δωρεάν παράδοση, ούτε παραλαβή από το κατάστημα με click away, όταν αυτό επιτραπεί.

Και η MediaMarkt κοντά στον καταναλωτή!

Η MediaMarkt, μετά τα νέα μέτρα που ανακοίνωσαν οι Αρμόδιες Αρχές και η Πολιτεία για τον περιορισμό της πανδημίας και πάντα με σεβασμό στους καταναλωτές, ενημερώνει τους πελάτες της που έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες με click away, ότι μπορούν να παραλάβουν τα είδη που έχουν επιλέξει στη διεύθυνση που επιθυμούν. Η παράδοση θα γίνει δωρεάν και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Η MediaMarkt, εφαρμόζοντας τα προληπτικά μέτρα κατά του Covid-19 και παρά τους αστάθμητους παράγοντες και τις νέες προκλήσεις με τις οποίες μας φέρνει όλους καθημερινά αντιμέτωπους η πανδημία, βρίσκει διαρκώς τρόπους να απαντά στις ανάγκες που προκύπτουν και είναι συνεχώς στο πλευρό των πελατών της.

Τοποθετώντας στο κέντρο όλους εκείνους που εμπιστεύονται το δίκτυό της, η εταιρεία προσαρμόζεται στην κάθε νέα μέρα με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε όλη την Ελλάδα.

Ήδη η ομάδα της MediaMarkt έχει ξεκινήσει να έρχεται σε επικοινωνία, με κάθε πελάτη ξεχωριστά ώστε να προγραμματιστούν οι παραδόσεις των click away παραγγελιών. Για όσους πελάτες δεν επιλέξουν την παράδοση στον χώρο τους, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα από το κατάστημα της επιλογής τους, όταν ανοίξουν ξανά τα καταστήματα, βάσει πάντα των αποφάσεων της Πολιτείας.

Έρχεται ξανά το click away!

Να λειτουργήσουν εκ νέου με το σύστημα του click away θα έχουν τη δυνατότητα τα καταστήματα στη χώρα μας, σε μια προσπάθεια να σωθεί η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων.

Η απόφαση για την επαναφορά του click away είναι ειλημμένη, ωστόσο η «γραμμή» με τους επιστήμονες παραμένει διαρκώς ανοιχτή, σε περίπτωση που χρειαστούν τροποποιήσεις στον προγραμματισμό.

Για τα καταστήματα μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Ο κ. Σταμπουλίδης υποστήριξε ότι «για λίγες ημέρες έχει τεθεί σε αναστολή η λειτουργία του click away. Τη Δευτέρα θα λειτουργήσει ξανά κανονικά.

Τα τρόφιμα και άλλα αγαθά που αλλοιώνονται δεν βρίσκονται σε επιχειρήσεις που έχουν περιορισμούς. Για λίγες ημέρες υπομονή.

Το πάγωμα για μια εβδομάδα έγινε γιατί χρειαζόμαστε περισσότερο υγειονομικό χώρο για να λειτουργήσουν τα σχολεία με περισσότερη ασφάλεια».

Ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή προσέθεσε ότι η αγορά παραμένει κλειστή και πως «το click away είναι μια επιλογή που δώσαμε στις κλειστές επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν ένα έσοδο πέρα από τη βοήθεια που λαμβάνουν από το κράτος.

Περιορίζουμε την κινητικότητα και αυτό θα βοηθήσει στο να διευρύνουμε την υγειονομική ζώνη ώστε τα σχολεία να ανοίξουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια».

Στόχος των υπηρεσιών του υπουργείου Ανάπτυξης είναι «να επανέλθουμε στο όπως ήμασταν πριν το τελευταίο lockdown. Αυτός είναι ο προγραμματισμός που υπάρχει μέχρι αυτή την ώρα.

Τη Δευτέρα να επέλθουμε σε όσα ήταν σε λειτουργία μέσα στις γιορτές. Εχτές έγινε η συζήτηση για τα σχολεία. Καθημερινά συλλέγουμε δεδομένα, θα δούμε πώς κινείται η νόσος και αναλόγως θα πράξουμε» επισήμανε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Σε ό,τι αφορά το click in shop, ο κ. Σταμπουλίδης επανέλαβε ότι «είμαστε κλειστά» και πως οι περιορισμοί «είναι σε ισχύ. Το click in shop επί τους ουσίας είναι άνοιγμα των καταστημάτων.

Δεν υπάρχει σενάριο να λειτουργήσει από τη Δευτέρα. Δεν εφαρμόστηκε, είναι το επόμενο βήμα όταν έρθει η ώρα. Εμείς είμαστε έτοιμοι και περιμένουμε τα στοιχεία που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ανοίξουμε τις επιχειρήσεις» σημείωσε καταλήγοντας.

Από την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου λοιπόν ξεκινά εκ νέου η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων με τη μέθοδο του click away, ενώ παράλληλα πρεμιέρα θα κάνουν και οι εκπτώσεις καθώς – όπως όλα δείχνουν-  δεν θα δοθεί παράταση στην ημερομηνία έναρξής τους παρά τα σχετικά αιτήματα που έχουν υποβληθεί.

Παράλληλα θα επαναλειτουργήσουν και οι μοναδικές επιχειρήσεις, στις οποίες είχε επιτραπεί η φυσική παρουσία, αλλά η λειτουργία τους διακόπηκε αυτήν την εβδομάδα με την εφαρμογή του σκληρότερου lockdown, δηλαδή βιβλιοπωλεία, κομμωτήρια, υπηρεσίες περιποίησης νυχιών και ανθοπωλεία.

Μία εβδομάδα αργότερα, στις 18 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει και η επίσκεψη των πελατών σε καταστήματα με προκαθορισμένο ραντεβού.

Το click in shop θα έρθει να αντικαταστήσει το click away υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι η επιτροπή των επιδημιολόγων θα έχει ανάψει το πράσινο φως βάσει και των στοιχείων που θα έχουν συγκεντρωθεί μέχρι τότε.

Η επίσκεψη στα καταστήματα με ραντεβού αν και επίσης πρόκειται για μία μέθοδο, της οποίας η αποτελεσματικότητα δεν έχει μετρηθεί ακόμα, αποτελεί τη μοναδική σανίδα σωτηρίας για χιλιάδες μικρομεσαίους εμπόρους, οι οποίοι δεν κατάφεραν να δουλέψουν με το click away δεδομένου ότι στερούνταν της βασικής τεχνολογικής υποδομής και για τους οποίους είναι πλέον ορατός ο κίνδυνος του λουκέτου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο φετινός τζίρος των εορτών άφησε πίσω του μία τρύπα τουλάχιστον 2,2 δισεκατομμυρίων ευρώ αφού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, φέτος μετά βίας έφτασε το 1,3 δισ. όταν την εορταστική περίοδο 2019 – 2020 είχε αγγίξει τα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ταυτόχρονα και ο τζίρος που έγινε, εκτιμάται ότι σε ποσοστό περίπου 80% αφορά στις μεγάλες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, οι οποίες μπορούσαν να υποστηρίξουν πλήρως τις διαδικτυακές και «ημιδιαδικτυακές» αγορές καθώς μόνο 15.000 επιχειρήσεις σε σύνολο περίπου 800.000 ανά την επικράτεια διαθέτουν πλήρως οργανωμένα και λειτουργικά e-shop.

Αυτό που οι έμποροι θέλουν να αποφύγουν είναι η λειτουργία «φυσαρμόνικα» των καταστημάτων αφού το άνοιξε – κλείσε δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα επιλύει με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ανθοπωλεία, τα οποία θα αναγκαστούν να πετάξουν εμπόρευμα, το οποίο είχαν προμηθευτεί για να διαθέσουν αυτήν την εβδομάδα κατά την οποία τελικώς παρέμειναν κλειστά.

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr