Public: Δίνει δωροεπιταγές – Απάντα σωστά σε αυτές τις δυο ερωτήσεις και κέρδισε

Public: Δωροεπιταγές μοιράζουν τα Public απλά με το αν απαντήσει κάποιος σε δυο ερωτήσεις.

Η Public θέλει να μάθει την άποψη των πελατών της για τις υπηρεσίες και κυρίως την ιστοσελίδα της. Γι’ αυτό, έχει ξεκινήσει μία έρευνα με μόλις 2 ερωτήσεις που οδηγεί στην παροχή δωροεπιταγής 10€.

Το καλύτερο είναι ότι τη δωροεπιταγή τη λαμβάνεις σε μορφή κωδικού μέσα σε 2 ημέρες από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου και μπορείς να χρησιμοποιήσεις την έκπτωση για αγορές από 20.01 ευρώ και πάνω.

Πολύ απλά λοιπόν, πατάς ΕΔΩ, απαντάς δύο ερωτήσεις, συμπληρώνεις τον αριθμό του κινητού σου στο οποίο θες να λάβεις τον κωδικό, και μετά μπορείς να κάνεις αγορές με έως και 50% έκπτωση μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου από την Public.

Public: Έτσι κορόιδευε τους πελάτες – Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ πρόστιμο

Πρόστιμο 4.000 ευρώ στα Public γιατί ξέχασαν να βάλουν καρτελάκια σε προϊόντα.

ε τη με αριθ. πρωτ.4478/25-09-2023 Απόφαση της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επιβλήθηκε συνολικό διοικητικό πρόστιμο τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (€ 4.000,00) στην εταιρεία «PUBLIC RETAIL A.E.», με έδρα την οδό Θηβαΐδος 22 στη Κηφισιά, διότι κατά την διενέργεια ελέγχου κλιμακίου της Υπηρεσίας, στις 15-09-2023 στο υποκατάστημα της εταιρείας επί της Λ. Κηφισίας 37Α στο Μαρούσι, διαπιστώθηκε η μη τήρηση πινακίδας με τις απαιτούμενες ενδείξεις για δύο κωδικούς προϊόντων, κατά παράβαση του άρθρου 2Β§1 της με αριθ. 35952/18-04-2023 (ΦΕΚ Β΄2542), η οποία τροποποίησε την με αριθ. 91354/2017 Υπουργική Απόφαση «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων & Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. Β΄ 2983/30-08-2017) που τιμωρείται, με το άρθρο 22 του ν. 4177/2013 σε συνδυασμό με το άρθρο 2Ε§1 της ιδίας Υπουργικής Απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), με διοικητικό πρόστιμο χιλίων ευρώ (1000,00 €) ανά κωδικό προϊόντος.

Το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάστηκε λόγω υποτροπής εντός τριετίας σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 4177/2013 (Φ.Ε.Κ. 173/Α/08-08-2013).

Public: Ανησυχία για τον Κωτσόβολο

Αγωνία για το μέλλον του Κωτσόβολου στην ελληνική αγορά.

H περαιτέρω μεγέθυνση, υγιής ανάπτυξή και η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων, αποτελούν στόχους της διοίκησης για την Κωτσόβολος ανέφερε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τη διαδικασία πώλησης που έχει ανακοινωθεί από την Currys και βρίσκεται σε εξέλιξη από την Citi, στη διάρκεια παρουσιάσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για την χρήση που έκλεισε.

Ειδικότερα, αναφερόμενος στην αξία της αλυσίδας είπε χαρακτηριστικα ότι είναι δύσκολο να αποτιμηθεί καθώς είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία απλή αλυσίδα λιανικής.

Η Κωτσόβολος είναι state of the art. Αν η εταιρεία δεν ήταν σε μία μικρή αγορά όπως η Ελλάδα, αλλά σε μία μεγαλύτερη, θα είχε πολύ ευκολότερα 4,5 – 5% Return on Sales, θα είχε πολύ μεγαλύτερη κερδοφορία και θα ήταν ανίκητη.

Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2022-2023, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου.

Ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 733 εκ.ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 12.1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2021-2022. Tα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 48.6 εκ.,ευρώ από 51.7 εκ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 20.7 εκ.,ευρω από 25.2 εκ. ευρω το 2021-2022, παρουσιάζοντας μείωση, λόγω των ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων σε όλες -ανεξαιρέτως – τις γραμμές κόστους, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης στο κόστος πωληθέντων.

Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος έφτασαν τα 13.4 εκ., έναντι 13.3 εκ. ευρω το 2021-2022, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα έκλεισαν στα 82.8 εκ.ευρώ έναντι 59.4 εκ.ευρώ το 2021-2022, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 39.4%.

Όπως επισήμανε ο κ.Βασιλάκος, η Κωτσόβολος, κατά το οικονομικό έτος 2022-2023, ενίσχυσε για μία ακόμα χρονιά τα μερίδιά της στην ελληνική και την κυπριακή αγορά, συνεχίζοντας εντατικά τις επενδύσεις της, όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων της.

Συγκεκριμένα, άνοιξε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και ένα ακόμα στην Κύπρο -το τρίτο κατά σειρά-, ενώ ολοκλήρωσε μία σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων, τόσο σε υποδομές, όσο και σε λειτουργικά συστήματα εξυπηρέτησης, δίνοντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις, μέσα από ένα ισχυρό omnichannel λειτουργικό μοντέλο.

Παράλληλα, ενίσχυσε την εφοδιαστική της αλυσίδα, με επενδύσεις σε ρομποτικούς αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας, ενώ, ολοκλήρωσε μία σειρά μεγάλων έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως, μεταξύ άλλων, την πλήρη μετάβαση όλων των συστημάτων της εταιρείας σε νέες σύγχρονες πλατφόρμες λογισμικού, αλλά και τη μετάβαση αυτών, στο Microsoft Azure cloud.

Ο κ. Βασιλάκος τόνισε ότι σε «σε ένα περιβάλλον συνεχών προκλήσεων, ολοκληρώσαμε μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά.

Επεκτείνοντας συνεχώς τα όριά μας και αναβαθμίζοντας τις υποδομές μας, προσφέραμε ολιστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, παρουσιάσαμε καινοτόμες υπηρεσίες και λύσεις σε όλο το φάσμα του λειτουργικού μας μοντέλου, ενώ παράλληλα, μετασχηματιστήκαμε σε μία σύγχρονη πλατφόρμα που μετατρέπει τα δικά μας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε ολοκληρωμένες λύσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και σε μία πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας, κοινωνικής συνεισφοράς και βιωσιμότητας».

Σύμφωνα με πηγές με γνώση του θέματος, η απόφαση της διοικητικής ομάδας του Ομίλου Currys ελήφθη προκειμένου να υπάρξει άμεσα μία ένεση ρευστότητας μετά τις τρομερές πιέσεις που δέχεται από την πτώση της κατανάλωσης τόσο στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας όσο και της Σκανδιναβίας που είναι σαφώς πολλαπλάσιες σε μέγεθος από την ελληνική.

Η Κωτσόβολος ήταν η μόνη θυγατρική κατά την περασμένη χρήση που έληξε προ ενάμιση μήνα που κατάφερε να εμφανίσει αύξηση τόσο στις πωλήσεις και να διατηρήσει σταθερή την κερδοφορία της.

Με δεδομένο μάλιστα ότι οι αποτιμήσεις στην Ελλάδα βρίσκονται σε ανοδική τροχιά με βάση τις θετικές προοπτικές της χώρας και την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας ο Όμιλος Currys θεωρεί ότι τώρα μπορεί να αντλήσει σημαντικά κεφάλαια κεφαλαιοποιώντας άμεσα την υπεραξία της Κωτσόβολος.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που είχε ανακοινώσει ο Όμιλος Currys για την προηγούμενη χρήση οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία είχαν υποχωρήσει 7%, στη Σκανδιναβία 10% ενώ στην Ελλάδα κατάφεραν να αυξηθούν κατά 12%!

Η δε Κωτσόβολος, με βάση τα στοιχεία που η ίδια κοινοποίησε, πέτυχε έναν κύκλο εργασιών πέριξ των 700 εκατ. ευρώ και μία ικανοποιητική κερδοφορία παρά τη μεγάλη πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός στα περιθώρια κέρδους.

Public: Απόφαση «σταθμός»!

Σε επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ στο νέο Public Group προχώρησε ο όμιλος Olympia, με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου. Βάσει της επένδυσης, ο όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.

Η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει.

Στα επόμενα χρόνια, η εταιρία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Η επένδυση 50 εκατ. ευρώ του ομίλου Olympia θα υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public που έχει αναπτυχθεί μετά από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers, σε Ευρώπη και Αμερική.

Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη, η στρατηγική αυτή θα υλοποιηθεί με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες του Public, όπως:

Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους, για μια άνετη και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Η παρουσίαση από το Public καινοτόμων, ψηφιακών interfaces με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, δίνοντας του πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.

Τον συνδυασμό της καλύτερης πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την πιο σύγχρονη e-commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την καλύτερη omnichannel εμπειρία.

Η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρίας.

Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.

H αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρίας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση των χρόνων αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο.

Το Public προσβλέπει επίσης και στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες του με στόχο τον περαιτέρω εμπλουτισμό της in-store εμπειρίας και την ενίσχυση της πρόσβασης των καταναλωτών στα πιο σύγχρονα προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού, και οικιακών συσκευών.

Mε το brand Public ως επενδυτική ναυαρχίδα, δημιουργείται το Public Group που θα υποστηρίξει ένα οικοσύστημα στρατηγικών συνεργασιών και επενδυτικών πρωτοβουλιών – όπως είναι για παράδειγμα η επένδυση στο Douleutaras – έχοντας ως στόχο να φέρνει διαρκώς στους καταναλωτές νέες συναρπαστικές προτάσεις και καινοτόμες υπηρεσίες, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα αλλά και το σπίτι.

«Ο Όμιλος Olympia παραμένει πιστός στη δέσμευσή του να στηρίζει την ανάπτυξη των εταιριών του και να τις ενδυναμώνει ώστε να μπορούν να αναδειχθούν ηγέτιδες στον κλάδο τους. Η σημερινή επένδυση του Ομίλου Olympia στο Public αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση της προσήλωσής μας να φέρνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και μοναδικές υπηρεσίες στους καταναλωτές μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Χάρη στους ανθρώπους του αλλά και στη διαχρονική έμφαση που δίνει στην καινοτομία, το Public αναγνωρίζεται σήμερα ως ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αγαπητό brand στους καταναλωτές. Σήμερα, ανανεώνουμε αυτή μας τη δέσμευση να προσφέρουμε καινοτομία και αξία σε όλους τους πελάτες του Public», δήλωσε ο Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia.

«Καλωσορίζουμε τη σημαντική αυτή επένδυση του Ομίλου Olympia, που θα αναδείξει για ακόμη μία φορά το Public στην πρώτη γραμμή της αγοράς retail σε Ελλάδα και Κύπρο. Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος ν’ ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από την συγχώνευση με την MediaMarkt», προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.