Επιχειρήσεις: Μοίρασε πρόστιμα η ΔΙΜΕΑ σε μεγάλες ελληνικές αλυσίδες που είχαν ψεύτικες εκπτώσεις.
Πρόστιμα συνολικού ύψους 940.000 ευρώ επιβάλλονται από το Υπουργείο Ανάπτυξης σε καταστήματα πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών καθώς και καταστήματα με είδη καλλυντικών για παραβάσεις που σχετίζονται με πλασματικές εκπτώσεις.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που έρχεται να επιβεβαιώσει πλήρως σχετικό δημοσίευμα του «ΟΤ» , που δημοσιεύθηκε πρόσφατα.
Τα παραπάνω πρόστιμα έρχονται σε συνέχεια ελέγχων της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) , κατά τους οποίους διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν την κείμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 15 του Ν. 4177/2013, το άρθρο 78 της Υπουργικής Απόφασης 91354/24-08-2017 καθώς και την Υπουργική Απόφαση 35935/2023 «Κώδικας Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής (ιδίως σε προσφορές/εκπτώσεις/ προωθητικές ενέργειες)».
Συγκεκριμένα, επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα:
• 720.000 ευρώ στην εταιρεία «DIXONS SOUTH-EAST EUROPE Α.Ε.Β.Ε.»,
• 100.000 ευρώ στην εταιρεία «ΓΕΡΜΑΝΟΣ Α.Β.Ε.Ε.»,
• 120.000 ευρώ σε τρεις εταιρείες (από 40.000 ευρώ στην καθεμία) με είδη καλλυντικών: «HONDOS CENTER Α.Ε.Ε. ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ», «GALLERIE DE BEAUTE ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ Α.Ε.Ε.» και «SEPHORA GREECE A.E.».
O Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας, δήλωσε:
«Οι αυστηροί έλεγχοι με την αξιοποίηση σύγχρονων ηλεκτρονικών εργαλείων της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) κατά την θερινή εκπτωτική περίοδο με στόχο τον εντοπισμό φαινομένων πλασματικών/εικονικών εκπτώσεων παράγουν απτά αποτελέσματα. Επιβάλλουμε νέα πρόστιμα συνολικού ύψους 940.000 ευρώ σε 5 εταιρείες κι έτσι το ύψος των συνολικών κυρώσεων για πλασματικές εκπτώσεις προσεγγίζει τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Θέλω με την ευκαιρία να επαναβεβαιώσω ότι για το Υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, παραπλανητικές πρακτικές σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές. To κράτος ασκεί στο ακέραιο το ρυθμιστικό/ελεγκτικό ρόλο του στην αγορά και λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των καταναλωτών. Σ’ αυτή τη συγκυρία χρειάζεται να σταθούμε όλοι μας στο ύψος των αναγκών και των προσδοκιών του ελληνικού λαού».
Αγωνία για το μέλλον του Κωτσόβολου στην ελληνική αγορά.
H περαιτέρω μεγέθυνση, υγιής ανάπτυξή και η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων, αποτελούν στόχους της διοίκησης για την Κωτσόβολος ανέφερε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τη διαδικασία πώλησης που έχει ανακοινωθεί από την Currys και βρίσκεται σε εξέλιξη από την Citi, στη διάρκεια παρουσιάσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για την χρήση που έκλεισε.
Ειδικότερα, αναφερόμενος στην αξία της αλυσίδας είπε χαρακτηριστικα ότι είναι δύσκολο να αποτιμηθεί καθώς είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία απλή αλυσίδα λιανικής.
Η Κωτσόβολος είναι state of the art. Αν η εταιρεία δεν ήταν σε μία μικρή αγορά όπως η Ελλάδα, αλλά σε μία μεγαλύτερη, θα είχε πολύ ευκολότερα 4,5 – 5% Return on Sales, θα είχε πολύ μεγαλύτερη κερδοφορία και θα ήταν ανίκητη.
Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2022-2023, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου.
Ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 733 εκ.ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 12.1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2021-2022. Tα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 48.6 εκ.,ευρώ από 51.7 εκ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 20.7 εκ.,ευρω από 25.2 εκ. ευρω το 2021-2022, παρουσιάζοντας μείωση, λόγω των ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων σε όλες -ανεξαιρέτως – τις γραμμές κόστους, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης στο κόστος πωληθέντων.
Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος έφτασαν τα 13.4 εκ., έναντι 13.3 εκ. ευρω το 2021-2022, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα έκλεισαν στα 82.8 εκ.ευρώ έναντι 59.4 εκ.ευρώ το 2021-2022, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 39.4%.
Όπως επισήμανε ο κ.Βασιλάκος, η Κωτσόβολος, κατά το οικονομικό έτος 2022-2023, ενίσχυσε για μία ακόμα χρονιά τα μερίδιά της στην ελληνική και την κυπριακή αγορά, συνεχίζοντας εντατικά τις επενδύσεις της, όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων της.
Συγκεκριμένα, άνοιξε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και ένα ακόμα στην Κύπρο -το τρίτο κατά σειρά-, ενώ ολοκλήρωσε μία σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων, τόσο σε υποδομές, όσο και σε λειτουργικά συστήματα εξυπηρέτησης, δίνοντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις, μέσα από ένα ισχυρό omnichannel λειτουργικό μοντέλο.
Παράλληλα, ενίσχυσε την εφοδιαστική της αλυσίδα, με επενδύσεις σε ρομποτικούς αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας, ενώ, ολοκλήρωσε μία σειρά μεγάλων έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως, μεταξύ άλλων, την πλήρη μετάβαση όλων των συστημάτων της εταιρείας σε νέες σύγχρονες πλατφόρμες λογισμικού, αλλά και τη μετάβαση αυτών, στο Microsoft Azure cloud.
Ο κ. Βασιλάκος τόνισε ότι σε «σε ένα περιβάλλον συνεχών προκλήσεων, ολοκληρώσαμε μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά.
Επεκτείνοντας συνεχώς τα όριά μας και αναβαθμίζοντας τις υποδομές μας, προσφέραμε ολιστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, παρουσιάσαμε καινοτόμες υπηρεσίες και λύσεις σε όλο το φάσμα του λειτουργικού μας μοντέλου, ενώ παράλληλα, μετασχηματιστήκαμε σε μία σύγχρονη πλατφόρμα που μετατρέπει τα δικά μας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε ολοκληρωμένες λύσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και σε μία πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας, κοινωνικής συνεισφοράς και βιωσιμότητας».
Σύμφωνα με πηγές με γνώση του θέματος, η απόφαση της διοικητικής ομάδας του Ομίλου Currys ελήφθη προκειμένου να υπάρξει άμεσα μία ένεση ρευστότητας μετά τις τρομερές πιέσεις που δέχεται από την πτώση της κατανάλωσης τόσο στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας όσο και της Σκανδιναβίας που είναι σαφώς πολλαπλάσιες σε μέγεθος από την ελληνική.
Η Κωτσόβολος ήταν η μόνη θυγατρική κατά την περασμένη χρήση που έληξε προ ενάμιση μήνα που κατάφερε να εμφανίσει αύξηση τόσο στις πωλήσεις και να διατηρήσει σταθερή την κερδοφορία της.
Με δεδομένο μάλιστα ότι οι αποτιμήσεις στην Ελλάδα βρίσκονται σε ανοδική τροχιά με βάση τις θετικές προοπτικές της χώρας και την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας ο Όμιλος Currys θεωρεί ότι τώρα μπορεί να αντλήσει σημαντικά κεφάλαια κεφαλαιοποιώντας άμεσα την υπεραξία της Κωτσόβολος.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που είχε ανακοινώσει ο Όμιλος Currys για την προηγούμενη χρήση οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία είχαν υποχωρήσει 7%, στη Σκανδιναβία 10% ενώ στην Ελλάδα κατάφεραν να αυξηθούν κατά 12%!
Η δε Κωτσόβολος, με βάση τα στοιχεία που η ίδια κοινοποίησε, πέτυχε έναν κύκλο εργασιών πέριξ των 700 εκατ. ευρώ και μία ικανοποιητική κερδοφορία παρά τη μεγάλη πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός στα περιθώρια κέρδους.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…