Προσοχή: Αυτό είναι το μόνο ανοιχτό σούπερ μάρκετ σήμερα Κυριακή 27/11/2022

Σούπερ μάρκετ: Κλειστά θα κρατήσουν τα καταστήματά τους τα σούπερ μάρκετ την Κυριακή 27/11. Ποιο θα είναι το μόνο που μένει ανοιχτό και σε ποιες περιοχές.

Μετά το μπάχαλο με τις απανωτές ανακοινώσεις για τα ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή τελικά «κλείδωσε» η ημερομηνία για τις 27 Νοεμβρίου. Έπειτα από δύο ανατροπές, λόγω κακοκαιρίας και Μαραθωνίου, το υπουργείο Ανάπτυξης δίνει το δικαίωμα στους εμπόρους να ανοίξουν τα μαγαζιά τους αμέσως μετά τη Black Friday.

Ωστόσο, παρότι τις προηγούμενες φορές δεν συνέβαινε σε τόσο μεγάλο βαθμό, αυτή τη φορά τα σούπερ μάρκετ φαίνεται ότι δεν θα ακολουθήσουν τον ρυθμό των καταστημάτων του λιανεμπορίου.

Τα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων τροφίμων θα είναι κλειστά στην πλειοψηφία τους, όμως σύμφωνα με όσα μπορεί να δει κανείς στις ιστοσελίδες τους, υπάρχει ένα σούπερ μάρκετ που θα είναι ανοιχτό. Πρόκειται για το My Market, που θα ανοίξει σε αυτές τις περιοχές:

  • Ερέτρια  11:00 – 15:00
  • Αγ. Παρασκευή Χαλανδρίου 11:00 – 19:00
  • Αγ. Βαρβάρα Βενιζέλου 11:00 – 15:00
  • Αγ. Σοφία 11:00 – 15:00
  • Ανάβυσσος 11:00 – 15:00
  • Βριλήσσια 11:00 – 20:00
  • Γλυφάδα Κ. Αθανάτου 11:00 – 15:00
  • Ιωάννινα Παραλίμνιο 11:00 – 15:00
  • Κηφισιά 11:00 – 15:00
  • Κοζάνη Κόμβος 11:00 – 15:00
  • Λούτσα 11:00 – 15:00
  • Μενίδι Αγ. Διονύσιος 11:00 – 15:00
  • Νέα Σμύρνη Βενιζέλου 11:00 – 15:00
  • Ολυμπιακό Χωριό 11:00 – 15:00
  • Περιστέρι Πελασγίας 11:00 – 15:00

Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ θα είναι κλειστά και συγκεκριμένα:

ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης θα κρατήσουν κλειστά τα καταστήματά τους, όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Ο Μασούτης θα ανοίξει δύο καταστήματα: 

  • ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» 07:00 – 23:00
  • MEDITERRANEAN COSMOS 11:00 – 20:00

Το Lidl αναφέρει πως τα ωράρια των καταστημάτων του «ενδέχεται να αλλάξουν βάσει κυβερνητικών αποφάσεων» και πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συστήνει να απευθυνθούν στο κατάστημα της περιοχής τους. Π 

Το σούπερ μάρκετ «Κρητικός» στην ιστοσελίδα του δεν έχει κάποια ενημέρωση για την Κυριακή 27/11, επομένως το πιθανότερο είναι πως θα παραμείνει επίσης κλειστός.

Τέλος, και ο «Θανόπουλος» δεν αναγράφει κάτι περισσότερο για ωράριο καταστημάτων αυτή την Κυριακή.

Το ωράριο των καταστημάτων την Κυριακή 27/11

Η λειτουργία των καταστημάτων δεν είναι υποχρεωτική, όμως πολλές επιχειρήσεις θα μείνουν ανοιχτές, παίρνοντας «σκυτάλη» από το αναζωπυρωμένο ενδιαφέρον των καταναλωτών την Black Friday. 

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης ενημέρωσε πως το προαιρετικό ωράριο λειτουργίας διαμορφώνεται ως εξής:

11:00 έως ώρα 20:00

Μάλιστα, τα περισσότερα πολυκαταστήματα έχουν επιβεβαιώσει ότι θα παραμείνουν ανοιχτά την Κυριακή, με το ωράριο να διαμορφώνεται μεταξύ 11:00 και 20:00. Ειδικότερα, αυτές τις ώρες θα λειτουργήσουν τα παρακάτω πολυκαταστήματα:

  • Attica, The Department Store
  • Τhe Mall Athens
  • Golden Hall
  • Athens Metro Mall
  • Avenue
  • McArthurGlenn

Black Friday «κοροϊδία»

Σε ρυθμούς… Black Friday κινήθηκε την Παρασκευή το κέντρο της Αθήνας, καθώς οι εκπτώσεις, δεν μπορούσαν να αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο από το καταναλωτικό κοινό, που για μία ακόμη χρονιά, σχημάτισε ουρές από νωρίς το πρωί έξω από καταστήματα και εμπορικά.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, ο κόσμος δεν θέλησε να χάσει τις καλές ευκαιρίες που του παρουσιάζονται στο να προμηθευτεί πράγματα που ήθελε. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που παραπονέθηκαν ότι οι αρχικές τιμές σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση είναι πιο υψηλές από από αυτό που ίσχυε πριν λίγες μέρες.

«Μαύρη κοροϊδία» χαρακτήρισε μάλιστα την Black Friday ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης, ενισχύοντας έτσι καταγγελίες των καταναλωτών που έκαναν λόγο για «ψεύτικες προσφορές», καθώς και για εσκεμμένο «φούσκωμα» των τιμών λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της Black Friday.

Πώς ψωνίζουν οι Ευρωπαίοι στη Black Friday

Εταιρίες λιανικών πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη φοβούνται ότι η συνολική αγοραστική περίοδος των Χριστουγέννων μπορεί να είναι η χειρότερη εδώ και τουλάχιστον μία δεκαετία καθώς οι καταναλωτές προχωρούν σε περικοπές, ενώ το κόστος για τις επιχειρήσεις δεν φαίνεται να μειώνεται, συρρικνώνοντας τα περιθώρια κερδών.

Ο διψήφιος πληθωρισμός έχει πλήξει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και η εμπιστοσύνη τους βρίσκεται ή πλησιάζει το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ καθώς η αύξηση των λογαριασμών ενέργειας έρχεται να προστεθεί στο κόστος διαβίωσης.

Ωστόσο, ορισμένοι καταναλωτές ίσως να έχουν άλλες προτεραιότητες, καθώς σήμερα αγωνίζονται οι ομάδες της Ουαλίας, της Αγγλίας, της Ολλανδίας και της Πολωνίας στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

Οι Βρετανοί θα δαπανήσουν 8,7 δισεκ. λίρες (10,5 δισεκ. δολάρια) κατά το σαββατοκύριακο της Black Friday (25-28 Νοεμβρίου), σύμφωνα με έρευνα της GlobalData για λογαριασμό της VoucherCodes – με το ποσό να είναι αυξημένο κατά 0,8% σε ετήσια βάση, το οποίο ωστόσο αποκρύπτει τη μεγάλη μείωση στους όγκους εάν ληφθεί υπόψιν ο πληθωρισμός.

Φέτος, οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν την Black Friday, που πλέον έχει αποκτήσει περισσότερο διαδικτυακό χαρακτήρα, πιο πολύ για αυθόρμητα ψώνια και για χριστουγεννιάτικα δώρα, παρά για μεγαλύτερες, καθυστερημένες αγορές σύμφωνα με την εταιρία συμβούλων McKinsey.

Η έρευνά τους δείχνει ότι το ένα τέταρτο των Βρετανών καταναλωτών έχουν ήδη κάνει τις αγορές τους για τα Χριστούγεννα, ενώ περίπου ένας στους 10 σχεδιάζει να κάνει τα περισσότερα με αφορμή την Black Friday.

Η Idealo, ο ευρωπαϊκός ιστότοπος σύγκρισης τιμών, ανέφερε ότι το 65% των Ιταλών που ψωνίζουν διαδικτυακά είναι έτοιμοι να αγοράσουν κάποιο προϊόν στο πλαίσιο της Black Friday. Στη Γαλλία, το 70% σχεδιάζουν να κάνουν αγορές κατά τη Black Friday και τη Cyber Monday (σ.σ. στις 28 Νοεμβρίου), σύμφωνα με έρευνα της PwC France.

Οι Βρετανοί θα δαπανήσουν 8,7 δισεκ. λίρες (10,5 δισεκ. δολάρια) κατά το σαββατοκύριακο της Black Friday (25-28 Νοεμβρίου), σύμφωνα με έρευνα της GlobalData για λογαριασμό της VoucherCodes – με το ποσό να είναι αυξημένο κατά 0,8% σε ετήσια βάση, το οποίο ωστόσο αποκρύπτει τη μεγάλη μείωση στους όγκους εάν ληφθεί υπόψιν ο πληθωρισμός.

Φέτος, οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν την Black Friday, που πλέον έχει αποκτήσει περισσότερο διαδικτυακό χαρακτήρα, πιο πολύ για αυθόρμητα ψώνια και για χριστουγεννιάτικα δώρα, παρά για μεγαλύτερες, καθυστερημένες αγορές σύμφωνα με την εταιρία συμβούλων McKinsey.

Η έρευνά τους δείχνει ότι το ένα τέταρτο των Βρετανών καταναλωτών έχουν ήδη κάνει τις αγορές τους για τα Χριστούγεννα, ενώ περίπου ένας στους 10 σχεδιάζει να κάνει τα περισσότερα με αφορμή την Black Friday.

Η Idealo, ο ευρωπαϊκός ιστότοπος σύγκρισης τιμών, ανέφερε ότι το 65% των Ιταλών που ψωνίζουν διαδικτυακά είναι έτοιμοι να αγοράσουν κάποιο προϊόν στο πλαίσιο της Black Friday. Στη Γαλλία, το 70% σχεδιάζουν να κάνουν αγορές κατά τη Black Friday και τη Cyber Monday (σ.σ. στις 28 Νοεμβρίου), σύμφωνα με έρευνα της PwC France.