Black Friday και στα σούπερ μάρκετ: Αυτές οι προσφορές «τρέχουν»

Black Friday: Σε ρυθμούς εκπτώσεων ακόμα και τα σούπερ μάρκετ. Έβαλαν προσφορές που «τρέχουν» μαζί με το καλάθι του νοικοκυριού για φθηνότερες τιμές.

Έφτασε η στιγμή της Black Friday και οι καταναλωτές θα αναζητήσουν τις καλύτερες προσφορές εν μέσω ακραίας ακρίβειας. Η ημερομηνία έφτασε και ακόμα και τα σούπερ μάρκετ μπήκαν στον χορό των εκπτώσεων.

Ενδεικτικά, ο ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ξεκινήσει με Black Week και μεγάλες προσφορές για τις online αγορές στο AB Eshop με κορύφωση την 25η Νοεμβρίου. Ο Μασούτης έχει Black Friday προσφορές στα προϊόντα P&G, δηλαδή σε πάνες και άλλα μωρουδιακά για να μπορέσετε να επωφεληθείτε περισσότερα στα βρεφικά είδη.

«Black Friday Series» ονόμασε τις προσφορές του και το My Market.

Αντίστοιχα, όλα τα σούπερ μάρκετ θα συμμετέχουν στη μεγάλη εκπτωτική γιορτή για την οποία η αγορά προσδοκά να τις αποφέρει μεγάλους τζίρους στο κλείσιμο του Νοεμβρίου και πριν την έναρξη της εορταστικής περιόδου.

Black Friday: Ούτε 1 ευρώ δεν θα ξοδέψουν οι 8 στους 10

Μία νέα έρευνα ωστόσο «αποκαθηλώνει» τις ελπίδες της αγοράς. Αποκαλύπτει πώς θα ψωνίσουν οι Έλληνες το τριήμερο προσφορών με Black Friday και Κυριακή με ανοιχτά μαγαζιά και δείχνει ότι μόλις δύο στους 10 έχουν διάθεση να ξοδέψουν μόλις 146 ευρώ κατά μέσο όρο.

Το ποσοστό που εκτιμά ότι δεν θα δαπανήσει τίποτα ανέρχεται σε 80%, ενώ το 8% λέει πως θα ξοδέψει μέχρι 50 ευρώ, το 6% έως 100 ευρώ, το 4% από 101 έως 200 ευρώ, το 2% από 200 έως 500 ευρώ. Μόλις το 1% πάνω από 500 ευρώ.

Από το 20% του καταναλωτικού κοινού που δηλώνει ότι θα αγοράσει προϊόντα την Black Friday, (ένας στους πέντε καταναλωτές), το ποσοστό είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18-44 ετών και ειδικά στο ηλικιακό γκρουπ 25-35 ετών όπου φτάνει το 32%. Αντίθετα τα ποσοστά στις ηλικίες άνω των 45 ετών είναι κάτω του 18%.

Αξιολογώντας σαν θεσμό τη Black Friday, το 53% θεωρεί ότι η συγκεκριμένη εκπτωτική περίοδος είναι σαν όλες τις άλλες, ενώ μόλις το 22% διαφωνεί.

Το 13% θεωρεί ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει η εκπτωτική αυτή περίοδος, ενώ το 44% διαφωνεί και δεν τη θεωρεί αναγκαία.

Το 6% δηλώνει ότι η περίοδος της Black Friday έχει καλύτερες εκπτώσεις σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους ενώ το 61% διαφωνεί και θεωρεί ότι δεν υπάρχουν πρακτικές διαφορές.

Black Friday: Το ωράριο λειτουργίας καταστημάτων και σούπερ μάρκετ

Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, αφού κάτι τέτοιο υφίσταται μόνον σε εορταστικές περιόδους ή εφόσον ανοίξουν τα καταστήματα μία από τις Κυριακές που ορίζονται για κάθε χρόνο.

Μάλιστα, η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων ανέτρεψε και αυτό. Προβλεπόταν να είναι ανοιχτά τα μαγαζιά στις 6 Νοεμβρίου 2022, όμως αυτό δεν θα συμβεί. Αντίθετα, έχει ανακοινωθεί να ανοίξουν τα μαγαζιά στις 27 Νοεμβρίου.

Ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή 27/11 – Το ωράριο

Το ωράριο λειτουργίας στις 27 Νοεμβρίου θα διαμορφωθεί ως εξής:

Τhe Mall Athens

Το Mall στο Μαρούσι υποδέχεται πελάτες την Κυριακή με ωράριο λειτουργίας 11:00 – 20:00.

Και το Golden Hall μένει ανοιχτό τις ίδιες ώρες.

Athens Metro Mall και Avenue

Τα καταστήματα των δύο εμπορικών κέντρων μπορούν να επισκεφτούν οι καταναλωτές επίσης από τις 11 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.

McArthurGlenn

Τα εμπορικά καταστήματα του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen, παραμένουν ανοιχτά από τις 11:00 μέχρι τις 20:00.

Το ωράριο στα σούπερ μάρκετ την Κυριακή 27/11

Κλειστός θα παραμείνει ο Σκλαβενίτης που μένει ανοιχτός την Κυριακή μόνο κατά τις εορταστικές περιόδους, ενώ ανοιχτός, όπως και όλες τις Κυριακές που ορίζει ο νόμος, είναι ο ΑΒ Βασιλόπουλος με ωράριο που εξυπηρετεί συνήθως από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

Κλειστά μένουν τις Κυριακές και τα σούπερ μάρκετ Μασούτης με τις εξής εξαιρέσεις:

  • Αεροδρόμιο «Μακεδονία» τις ώρες 07:00 – 23:00
  • Καταστήματα Ασπροβάλτα, Ν. Πέραμος, Θάσος, τις ώρες 10:00 – 17:00
  • Καταστήματα Ν. Επιβάτες, Μηχανιώνα, Περαία, Επανωμή, 10:00 – 15:00

Για το Lidl μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα που βγαίνουν οι ανακοινώσεις.

Το ίδιο ισχύει και για το σούπερ μάρκετ «Κρητικός».

Οι 3 επόμενες Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά το 2022

Με τις αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί, οι επόμενες Κυριακές του 2022 πέφτουν:

  • Στις 27 Νοεμβρίου 2022
  • Στις 11 Δεκεμβρίου 2022, την προτελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα
  • Στις 18 Δεκεμβρίου 2022, την τελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα

Προειδοποίηση για τη Black Friday: «Μην αγοράζετε τίποτα»

Πριν μερικές μέρες, ο Τζεφ Μπέζος προειδοποίησε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις ότι θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο αναβολής μεγάλων αγορών τους επόμενους μήνες, καθώς η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει πιθανή ύφεση.

Μάλιστα, ο ιδρυτής της Amazon προέτρεψε τους καταναλωτές να αναβάλουν τις αγορές για νέο αυτοκίνητο, τηλεόραση και συσκευές, αναφέροντας ότι η καθυστέρηση των εξόδων αυτών είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να μείνει κάτι σε περίπτωση παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης. Είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο CNN:

«Αν είστε ιδιώτης και σκέφτεστε να αγοράσετε μια τηλεόραση, ίσως να το καθυστερήσετε, να κρατήσετε τα μετρητά, να δείτε τι θα συμβεί. Το ίδιο πράγμα με ένα ψυγείο, με ένα νέο αυτοκίνητο, ο,τιδήποτε άλλο».

«Απλά μειώστε το ρίσκο σας», τόνισε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αν και δεν βρισκόμαστε σε ύφεση αυτή τη στιγμή, είναι πιθανό να βρεθούμε σε ύφεση πολύ σύντομα».

«Οι πιθανότητες σε αυτή την οικονομία, σας λένε να είστε εγκρατείς», είπε ο Τζεφ Μπέζος.