Viber: Αποκαλυπτική έρευνα σε χιλιάδες χρήστες. Γιατί πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως προσεχτικοί στο τι γράφουμε στο Viber. Δείτε στο xristika.gr τι έχει συμβεί.
Προτεραιότητα για την πλειονότητα των χρηστών αποτελούν οι λειτουργίες που προστατεύουν τις προσωπικές συνομιλίες την ώρα που όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται σε εφαρμογές μηνυμάτων και άλλα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, ενόψει και της πανδημίας του κορονοϊού.
Αυτό προκύπτει τουλάχιστον από πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε εθελοντικά μέσα στην εφαρμογή του Viber, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Rakuten.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που πραγματοποιήθηκε μέσα στην εφαρμογή με τη συμμετοχή σχεδόν 340.000 ανθρώπων, το 77% των χρηστών της σε όλο τον κόσμο θεωρούν την προστασία των ψηφιακών προσωπικών δεδομένων πολύ σημαντική.
Ανάμεσα στις περιοχές που συμμετείχαν στην δημοσκόπηση, που περιλάμβανε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική και Ανατολική Ασία, ήταν οι δυτικοευρωπαϊκές χώρες που δήλωσαν μεγαλύτερη ανησυχία για την προστασία των ψηφιακών δεδομένων, με το 85% να δηλώνει ότι τη θεωρεί πολύ σημαντική -ποσοστό, κατά 10% μεγαλύτερο από αυτό του υπόλοιπου κόσμου.
Και στην Ελλάδα, 85% των χρηστών που συμμετείχαν στην εθελοντική ψηφοφορία έδωσαν την ίδια απάντηση, κατατάσσοντας τη χώρα μας πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
Λειτουργίες όπως η προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end για ιδιωτική επικοινωνία είναι πολύ σημαντικές για τους χρήστες.
Το 72% των χρηστών στην Ελλάδα δήλωσε ότι η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η σιγουριά ότι οι συζητήσεις τους παραμένουν ιδιωτικές.
Η επιλογή που ψηφίστηκε ως δεύτερη προτεραιότητα ήταν η μη συλλογή περισσότερων δεδομένων απ’ όσα είναι απολύτως απαραίτητα για να λειτουργήσει μια εφαρμογή. Το 13% των Ελλήνων χρηστών έδωσε αυτήν την απάντηση.
Όλες οι συνομιλίες 1-προς-1 στο Viber έχουν προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end.
Κανείς δεν μπορεί να προσκληθεί σε μια ομαδική συζήτηση, αν δεν έχει δώσει έγκριση.
Τo Viber επίσης έχει λειτουργία κρυφών συνομιλιών που ξεκλειδώνονται μόνο με PIN, αλλά και αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων, που εξαφανίζονται μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα.
Σε σχέση με μια παρόμοια δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε πριν από ένα χρόνο, το 72% των συμμετεχόντων από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη θεωρεί πια σημαντική την προεπιλεγμένη κρυπτογράφηση end-to-end (το ποσοστό για την ίδια περιοχή πέρσι ήταν μόλις 18%) προσεγγίζοντας το παγκόσμιο ποσοστό αυτής της απάντησης.
Σε σχέση με τους γειτονικούς μας λαούς, οι Έλληνες δείχνουμε να παίρνουμε την προστασία των ψηφιακών μας δεδομένων πιο σοβαρά (5% περισσότερο από το μέσο όρο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη).
Για παράδειγμα, σε σχέση με τη Βουλγαρία, το ποσοστό είναι 85% για την Ελλάδα και 81% για τη γειτονική χώρα.
Το 79% όσων απάντησαν σε όλο τον κόσμο δήλωσε ότι θα άλλαζε εφαρμογή αν είχε ανησυχία για το ιδιωτικό του απόρρητο.
«Η έρευνα αυτή δείχνει ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων δεν πρέπει ποτέ να γίνει δεύτερη προτεραιότητα, ειδικά σε εποχές ανησυχίας ότι οι συνομιλίες παρακολουθούνται για εμπορικούς σκοπούς και κέρδος», λέει ο CEO της Rakuten Viber, Djamel Agaoua.
«Καθώς η προστασία των προσωπικών δεδομένων βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων των χρηστών μας, είναι και δική μας προτεραιότητα και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους χρήστες μας σε όλο τον κόσμο μια ασφαλή πλατφόρμα επικοινωνίας για τις συνομιλίες τους».
Viber: Κίνηση – ματ! Δείτε τι αλλάζει – Σε πανικό το WhatsApp
Την τελευταία δεκαετία το Viber κατάφερε να γίνει συνώνυμο της δωρεάν, διαδραστικής και ασφαλούς ανταλλαγής μηνυμάτων που επιτρέπει στον κόσμο να έρχεται σε επικοινωνία με άλλους χρήστες, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.
Το Viber έχει σήμερα ισχυρή παρουσία σε περισσότερες από 190 χώρες, και μέσω της εφαρμογής του έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 100 δισ. αποστολές μηνυμάτων και κλήσεις την τελευταία δεκαετία. Συνολικά η εφαρμογή παρέχει λειτουργίες όπως μηνύματα, ομαδικές συνομιλίες, ομαδικές ηχητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις, communities και chatbots.
Το 2014 το Viber έγινε μέλος της Rakuten Inc., μιας εταιρείας που βρίσκεται διεθνώς στην κορυφή της αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις οικονομικές υπηρεσίες. Το 2018 προχώρησε στην παρουσίαση των Viber Communities (κοινότητες), που επιτρέπουν ομαδικές συνομιλίες στις οποίες μπορεί να συμμετέχει απεριόριστος αριθμός χρηστών. Την επόμενη χρονιά ακολούθησε η λειτουργία των ομαδικών ηχητικών κλήσεων.
Το Viber εξελίσσεται όλο και περισσότερο σε μια πλατφόρμα επικοινωνίας που τα περιέχει όλα, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές του στο fintech, παρουσιάζοντας την πρόσφατη λύση για πληρωμές μέσω chatbot, και παράλληλα διατηρώντας τη δέσμευσή του για την ασφάλεια των δεδομένων του κάθε χρήστη.
Viber: Από την Apifon η πρώτη καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα
Το 2017 και μέσω της πλατφόρμας της Apifon πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας με Viber και SMS ταυτόχρονα. Από τότε μέχρι σήμερα, πάνω από 500 μεγάλες επιχειρήσεις και περισσότερες από 1000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατάφεραν να επικοινωνήσουν αποτελεσματικότερα τις υπηρεσίες τους και τα προϊόντα τους στο κοινό τους και να πετύχουν ισχυρότερη ανάπτυξη.
Viber: Μεγάλη διείσδυση στην ελληνική αγορά
Η διείσδυση των υπηρεσιών της Viber σε πανελλαδικό επίπεδο αγγίζει πλέον το 88% και μέσα από συνέργειες όπως αυτή με την Apifon, σημαντικοί κλάδοι της ελληνικής οικονομίας όπως οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι τράπεζες κατάφεραν να αποκτήσουν μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες τους, βελτιώνοντας παράλληλα το user experience και ενισχύοντας το δικό τους brand awareness. Mόνο στον χρηματοπιστωτικό τομέα, στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης και της χρήσης νέων εργαλείων επικοινωνίας στον κλάδο, διακινούνται περισσότερα από 100.000.000 προσωποποιημένα Viber μηνύματα το χρόνο αποκλειστικά από τράπεζες της Ελλάδας προς χρήστες από όλο τον κόσμο.
Viber: Αποτελεσματικότητα και αμεσότητα
Η Apifon χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες των Business messages που παρέχει η Viber, προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό πολλαπλών καναλιών (chat apps όπως το Viber, SMS, email) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
Σε κλάδους όπως αυτοί του λιανεμπορίου, των cosmetics και ευρύτερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο η χρήση των εργαλείων της Viber οδηγεί σε αύξηση της επισκεψιμότητας των e-shops που φτάνει στα επίπεδα του 300%-400%, γεγονός που μεταφράζεται σε ενίσχυση του τζίρου σε ποσοστά της τάξεως του 30%-40% καθώς και σε αύξηση της πιστότητας των πελατών.