Cosmote TV: «Ταράζει» τα νερά της Super League η Cosmote TV. Συζητήσεις με 11 ομάδες, μεταξύ αυτών και ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ. Τι θα κάνουν Μαρινάκης και Σαββίδης; Ο κρίσιμος παράγοντας του αγγλικού πρωταθλήματος. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Πληροφορίες για πρόταση σε Παναθηναϊκό, ΑΕΚ και άλλες ομάδες – Τι είχε αναφέρει το newmoney – Πώς οι εξελίξεις με τα τηλεοπτικά δικαιώματα τoυ αγγλικού πρωταθλήματος επιτάχυναν τις διαπραγματεύσεις με της ελληνικές ΠΑΕ
Το καλοκαίρι των μεγάλων αλλαγών στο τηλεοπτικό σκηνικό της Super League αναμένεται να είναι το εφετινό.
Οι ποδοσφαιρικοί αγώνες της νέας αγωνιστικής περιόδου είναι πολύ πιθανόν πλέον να αλλάξουν τηλεοπτική στέγη – τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος τους – καθώς η Cosmote TV βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την πλειονότητα των ομάδων της Super League ώστε να αποκτήσει τα δικαιώματα μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συζητήσεις αφορούν τουλάχιστον οκτώ ΠΑΕ, μεταξύ των οποίων του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ.
Όπως ανέφερε το newmoney, οι εξελίξεις με τους αγώνες του αγγλικού πρωταθλήματος (από τα πλέον εμπορικά τηλεοπτικά «πακέτα») που για την περίοδο μετά το 2022 αλλάζουν τηλεοπτική στέγη, επιτάχυναν τις διαπραγματεύσεις της Cosmote TV με τις ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες.
Οι αγώνες της περυσινής αγωνιστικής περιόδου (2020-2021) είχαν μεταδοθεί από τη συνδρομητική πλατφόρμα της NOVA. Η εταιρεία είχε εξασφαλίσει μονομερείς συμφωνίες με τις ΠΑΕ (χωρίς δηλαδή κεντρική διαχείριση).
Οι συμφωνίες αυτές δεσμεύουν μόνο τρεις ομάδες, τον Άρη, τον ΠΑΣ Γιάννενα και τον Ατρόμητο – και για την νέα περίοδο.
Στην πράξη, λοιπόν, ο ΟΤΕ έχει καταθέσει πρόταση και εφόσον γίνει αποδεκτή μπορεί να εξασφαλίσει συμφωνία με τις ομάδες πλην Άρη, ΠΑΣ και Ατρομήτου για να μεταδίδει τους εντός έδρας αγώνες τους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι συζητήσεις είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο με τον Παναθηναϊκό, την ΑΕΚ καθώς και με ένα «μπλοκ» άλλων πέντε ομάδων – Παναιτωλικός, Λαμία, Βόλος, Απόλλων Σμύρνης, Ιωνικός – καθώς και τον ΟΦΗ και μένει να φανεί εάν θα υπάρξει οριστική συμφωνία για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Επί του παρόντος δεν είναι γνωστό ποια θα είναι η χρονική διάρκεια της συμφωνίας, ενώ για τις συζητήσεις με Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Αστέρα Τρίπολης υπάρχει σιγή ασυρμάτου.
Στην αγορά εκτιμούν πως θα αποτελέσει έκπληξη εάν η NOVA δεν επιχειρήσει να κρατήσει κάποια από τα εμπορικά ονόματα της Superleague και για το λόγο αυτό πολλοί αναμένουν αντιπροτάση από τη μεριά της Κάντζας.
Αυτό μένει να διαπιστωθεί, καθώς οι επικεφαλής της United Group (μητρικής της NOVA/Forthnet) είχαν ξεκάθαρα δηλώσει πως η περυσινή επένδυση για τους αγώνες της Superleague δεν έβγαλε τα λεφτά της, ούτε έφερε νέους συνδρομητές, σε ένα βαθμό λόγω και της εκτεταμένης πειρατείας που υπάρχει στη χώρα μας με τους “σπασμένους» αποκωδικοποιητές.
Αυτό οδήγησε, σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει και η CEO του United Group, Victoriya Boklag, σε προ μηνός ενημέρωση προς τον Τύπο, η προσφορά της NOVA για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης προς τις ΠΑΕ με τις οποίες συζητούσε να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα.
«Οι συζητήσεις είναι σε εξέλιξη, υπάρχει δυνητικό ενδιαφέρον από ανταγωνιστές (Cosmote) κάτι που είναι θεμιτό σε μια ελεύθερη αγορά, θα δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα», είχε πει τότε η κα Boklag.
Με τα δεδομένα, αυτά, όλα δείχνουν πως είναι εξαιρετικά πιθανό οι αγώνες του ερχόμενου ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος στην Ελλάδα θα μεταδίδονται από τις δύο μεγάλες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, με τις εξελίξεις να τρέχουν πολύ γρήγορα και να θεωρείται πιθανό να οριστικοποιηθούν ακόμη και μέσα στην εβδομάδα.
Οι… φωνές Nova και Cosmote TV έπιασαν τόπο και πλέον το Netflix είναι αντιμέτωπο με μια πρωτόγνωρη κατάσταση στην Ελλάδα! Διαβάστε στο xristika.gr τις εξελίξεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για πρώτη φορά από την έναρξη των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα το Netflix θα κληθεί να πληρώσει φόρους.
Η πληρωμή θα αφορά το έτος 2020, με βάση τα στοιχεία που θα ανακοινώσει η εταιρεία.
Η εξέλιξη αυτή ικανοποιεί το πάγιο αίτημα του ΟΤΕ και της Forthnet για τη μείωση των συνθηκών άνισου ανταγωνισμού σε σχέση με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπηρεσιών streaming και δεν αποδίδουν φόρους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται εκ νέου το ενδεχόμενο να ζητηθεί από κάθε εταιρεία που παρέχει συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες να έχει ξεχωριστή εταιρεία για τη δραστηριότητα αυτή ή να αναρτώνται υποχρεωτικά τα στοιχεία κλάδου.
Ξανά στο προσκήνιο οι τιμές στην κινητή τηλεφωνία. Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη. Τι πληρώνουμε τελικά και τι μας παρέχουν; Τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη; Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Μια νέα μελέτη για τις τιμές στην κινητή τηλεφωνία αναμένει το επόμενο διάστημα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σε μια προσπάθεια απεικόνισης της ελληνικής αγοράς σε σύγκριση και με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η μελέτη θα διενεργηθεί από την εταιρεία Tarifica (T3i Group LLC dba Tarifica) η οποία όπως αναφέρεται στην απόφαση ανάθεσης από την ΕΕΕΤ είναι ο “ηγέτης της αγοράς στη συλλογή, ανάλυση και παράδοση δεδομένων τηλεπικοινωνιών και τιμών σε πραγματικό χρόνο παγκοσμίως”.
“Η εταιρεία, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων της, κατά την ιστοσελίδα της, συγκεντρώνει και αξιολογεί δεδομένα αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο και επικουρεί τους εθνικούς ρυθμιστές τηλεπικοινωνιών να αξιολογήσουν και να συγκρίνουν τις τιμές των αγορών τους σε σχέση με τις αγορές άλλων κρατών τρίτων χωρών αλλά και, ιδίως των κρατών μελών της ΕΕ, ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα την ανταγωνιστικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να παρακολουθήσουν την εξέλιξη των προσφερόμενων τιμών για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών”, σημειώνεται ακόμη.
“Διάφορες συγκρίσεις και έρευνες τιμών δείχνουν την Ελλάδα ως μια από τις πιο ακριβές αγορές σε σύγκριση με άλλες χώρες. Όμως η τιμολόγηση της κινητής τηλεφωνίας είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και όταν πραγματοποιούνται αναλύσεις για τη συγκεκριμένη αγορά χρειάζεται να ληφθούν διάφοροι παράγοντες υπόψη”, αναφέρεται στην τεχνική περιγραφή της προσφοράς της Tarifica.
H εταιρεία δεσμεύεται να προχωρήσει σε μια ανάλυση των τιμών κινητής στην Ελλάδα σε σύγκριση με 12 άλλες χώρες της ΕΕ.
Για κάθε χώρα οι αναλυτές της Tarifica θα εξετάσουν τις προσφορές όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Επιπλέον θα εξεταστούν και οι προσφορές έως τριών εναλλακτικών παρόχων (όπως εικονικοί πάροχοι), όπου αυτοί υπάρχουν.
Όπως αναφέρεται σχετικά στην τεχνική προσφορά, οι αναλυτές της Tarifica θα δημιουργήσουν έξι προφίλ καταναλωτή με διαφορετικές ανάγκες, που θα αντιπροσωπεύουν όλο το φάσμα της αγοράς και θα εντοπίσουν τις πιο φθηνές προσφορές σε κάθε χώρα για το κάθε προφίλ ξεχωριστά.
Βάσει της απόφασης ανάθεσης, η Tarifica θα πρέπει στις 31 Μάιου 2021 να παραδώσει ένα αρχείο Excel με τις τιμές για κάθε μια από τις 12 χώρες και για κάθε προφίλ καταναλωτή μαζί με μια γραπτή σύνοψη των αποτελεσμάτων της έρευνας.
“Αν η ΕΕΤΤ θέλει να παραλάβει μια πιο αναλυτική έκθεση η Tarifica μπορεί να παραδώσει μια ανάλυση της τιμολόγησης στις παραπάνω αγορές, εντοπίζοντας την σχετική απόδοση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Η συγκεκριμένη ανάλυση θα περιλαμβάνει και ένα τμήμα που θα εξηγεί γιατί κάποιες έρευνες που δείχνουν την Ελλάδα ως μια ακριβή αγορά κινητής, μπορεί να μην εξετάζουν όλους του απαραίτητους παράγοντες για μια τέτοια ανάλυση και για αυτό το λόγο μπορεί να μη δίνουν ολόκληρη την εικόνα της αγοράς”, αναφέρεται ακόμη στην προσφορά της εταιρείας.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…