Τα πολυκαταστήματα και τα mall βρίσκονται σε ένα μεταβατικό σημείο, αλλάζουν και προσπαθούν να επανέλθουν σε μία κανονικότητα μετά την πανδημία του κορονοϊού που έφερε μεγάλο πλήγμα.
Τα Macy’s δεν αποτελούν εξαίρεση, σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο.
Όταν ο Tony Spring ανέλαβε το ρόλο του CEO της Macy’s, Inc. τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε ότι θα κλείσει μέχρι το 2026 ακόμη και 150 καταστήματα που δεν παρουσιάζουν την επιθυμητή απόδοση, επιδιώκοντας την πολυτέλεια ως κύριο πυλώνα για τη συνέχεια. Και το άρωμα, μαζί με την ομορφιά ευρύτερα, είναι ένας ιδιαίτερα χρήσιμος τομέας για να φλερτάρει τους καταναλωτές πολυτελείας σε μεγάλη κλίμακα.
«Το άρωμα είναι αυτό το προσιτό κομμάτι της πολυτέλειας», δήλωσε στο Modern Retail η Nicolette Bosco, αντιπρόεδρος της κατηγορίας ομορφιάς στα Macy’s.
Τα πολυκαταστήματα ήταν κάποτε το προκαθορισμένο -ή ίσως το μοναδικό- μέρος για να αγοράσουν αρώματα πολλοί καταναλωτές. Αλλά στη σημερινή αγορά, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν από πολλά κανάλια, όπως το διαδίκτυο ή απευθείας από τις μάρκες. «Είναι σπάνιο για μένα να συνεργάζομαι με μάρκες αυτές τις μέρες και να βλέπω τα Neiman, Saks ή Macy’s να αποτελούν το 80% των εσόδων τους», δήλωσε ο Jon Tenan, διευθύνων σύμβουλος στην παγκόσμια ομάδα καταναλωτικής επενδυτικής τραπεζικής της Baird, ο οποίος επικεντρώνεται στην ομορφιά και την ευεξία.
να μοντέλο καταστημάτων υψηλότερης ποιότητας, όπως αυτό στο Dadeland του Μαϊάμι, μπορεί να επεκταθεί μόνο μέχρις ενός σημείου, προτού κινδυνεύσει να χάσει την αποκλειστικότητά του, σύμφωνα με τον Tenan. Υπάρχουν όμως και άλλες δυνατότητες για να δημιουργηθεί μια συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες χωρίς να δεσμευτεί κανείς για ένα μόνιμο κατάστημα. Ακολουθώντας μια παρόμοια στρατηγική με αυτή των Rhode και Chanel, η Macy’s έχει επίσης επενδύσει σε προσωρινά pop-ups, με πολλά από αυτά να επικεντρώνονται στα αρώματα.
«Εκεί που έχουμε εξελιχθεί είναι στο να συνάπτουμε αποδοτικές συνεργασίες και να επενδύουμε σε αυτό που αποκαλούμε “retailtainment”, αυτό που αποκαλούμε και θέατρο λιανικής. Και έχουμε αυτή τη δυνατότητα επειδή έχουμε το χώρο για να κάνουμε αυτούς τους διαφορετικούς τύπους συνεργασιών», δήλωσε ο Bosco. «Το βλέπω αυτό ως μέρος της προόδου μας σε σχέση με το τι θα προσφέρουμε στον καταναλωτή».
Ένα παράδειγμα αυτού του θεάτρου λιανικής πώλησης ήταν η δεύτερη ετήσια έκθεση λουλουδιών που πραγματοποιήθηκε αυτή την άνοιξη, όπου το Macy’s εγκατέστησε χιλιάδες λουλούδια στην τοποθεσία Herald Square για να αναδείξει το άρωμα Miss Dior του Dior. Το κατάστημα Herald Square υποδέχτηκε επίσης διασημότητες όπως η Katy Perry και ο αστέρας των Yankees Aaron Judge για να προωθήσουν τα αρώματα των Dolce & Gabbana και Ralph Lauren, αντίστοιχα.
Κατασκευάζουν νέο τεράστιο mall: Πού θα γίνει
Ο Δήμος της Ελλάδος που εξελίσσεται και δημιουργεί ένα μεγάλο open mall. Δείτε πού στα xristika.gr.
To μεγάλο Project που υπογράφηκε έχει ως σκοπό να εκσυχρονίσει την αγορά του Δήμου.
Το έργο της κατασκευής του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου (Open Mall) Ωραιοκάστρου, τέθηκε σε τροχιά υλοποίησης. Όπως ανακοινώθηκε υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Παρεμβάσεις αναβάθμισης δημόσιου χώρου για τη δημιουργία του Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου» Ωραιοκάστρου.
Ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης δήλωσε πως το συγκεκριμένο έργο μέχρι να υλοποιηθεί είχε πολλές δυσκολίες.
Ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης δήλωσε πως το συγκεκριμένο έργο μέχρι να υλοποιηθεί είχε πολλές δυσκολίες.
«Είμαστε ικανοποιημένοι καθώς ξεκινά επιτέλους ένα έργο ορόσημο για την αγορά του Ωραιοκάστρου. Το επόμενο διάστημα αναμένουμε να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής και ευελπιστούμε σύντομα να ολοκληρωθούν. Κατανοούμε πως όταν γίνεται ένα έργο υπάρχει ταλαιπωρία. Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή, το αποτέλεσμα όμως είναι μόνιμο και θα αναβαθμίσει την αγορά. Θα συνεργαστούμε με τον Δήμο Ωραιοκάστρου, ώστε η υλοποίηση του έργου να είναι ομαλή», τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ωραιοκάστρου, Βασίλης Ιακωβίδης.
Τι προβλέπει το project
Οι παρεμβάσεις για την υλοποίηση του έργου αφορούν τη Λεωφόρο Δημοκρατίας από την οδό 25ης Μαρτίου έως την οδό Θεσσαλονίκης. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται και η υφιστάμενη οδός ήπιας κυκλοφορίας.
Μεταξύ άλλων προβλέπεται να γίνουν:
- διεύρυνση πεζοδρομίων
- ανασχεδιασμός και νέα χάραξη του άξονα της υφιστάμενης οδού ήπιας κυκλοφορίας
- δημιουργία ισόπεδης οδού – πεζοδρομίων για την οπτική και αντιληπτική ενοποίηση του χώρου
- οριοθέτηση της οδού ήπιας κυκλοφορίας με παρτέρια πρασίνου (δεντροφύτευση και χαμηλή φύτευση)
- επανασχεδιασμός φωτισμού δημοσίου χώρου με νέα ενεργειακά αποδοτικά φωτιστικά σώματα (led)
- οριοθέτηση περιοχής open mall με διακριτό τρόπο στις εισόδους
Κρυφό δώρο από ελληνικό σούπερ μάρκετ σε όλους τους πελάτες: Έτσι θα το πάρεις
Τα My Market καινοτομούν και φέρνουν νέες υπηρεσίες και χρεώσεις delivery. Μάλιστα, μία από αυτές κρύβει και ένα δώρο την ημέρα των γενεθλίων σου.
Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ My market έκαναν μία ανακοίνωση έκπληξη, την ώρα που τα σούπερ μάρκετ αλλάζουν χρεώσεις στις online παραγγελίες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση παρουσιάζουν την υπηρεσία έξυπνων αγορών “Saver Pass” για τα online ψώνια. Η υπηρεσία Saver Pass είναι ήδη διαθέσιμη στο mymarket.gr, και προσφέρει απεριόριστες παραδόσεις, χωρίς επιπλέον έξοδα αποστολής, με μία μόνο πληρωμή.
Θα αφορά τόσο για τακτικούς, όσο και για περιστασιακούς πελάτες, καθώς διαθέτει προσαρμοσμένα πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε νοικοκυριού.
Οι πελάτες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να γίνουν συνδρομητές σε κάποιο από τα προγράμματα Saver Pass. Έπειτα, θα μπορούν να παραγγέλνουν, ακόμα και καθημερινά τα ψώνια τους, χωρίς να υπολογίζουν τα έξοδα αποστολής και χωρίς να ανησυχούν για επιπλέον κόστη μεταφορικών.
Πάμε να δούμε τα δύο νέα προγράμμα
1. Saver Pass Light: Ισχύει για παραδόσεις παραγγελιών από Τρίτη έως και Πέμπτη για το χρονικό διάστημα 11:30-17:30. Το συγκεκριμένο πακέτο προσφέρει μια οικονομικά προσιτή λύση για τις οικογένειες που διατηρούν καλό προγραμματισμό στην καθημερινότητα τους και βρίσκονται στο σπίτι κατά τις μεσημεριανές ώρες.
2. Saver Pass Flex: Σε αυτό το πακέτο δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις μέρες και ώρες παράδοσης των παραγγελιών. To πακέτο ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες προσφέροντας ευελιξία στον απαιτητικό τρόπο ζωής, δίνοντας την απόλυτη ελευθερία που οι ίδιοι επιθυμούν χωρίς περιορισμούς και χρονικά πλαίσια.
Τα νέα συνδρομητικά πακέτα προσφέρουν μοναδικά πλεονεκτήματα, αλλά και σημαντική ευκαιρία εξοικονόμησης χρημάτων από τα έξοδα αποστολής των παραγγελιών. Τα πακέτα Saver Pass Light και Saver Pass Flex προσφέρονται με διάρκεια 1 μηνός, 6 μηνών ή 12 μηνών + 1 επιπλέον μήνα δώρο. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια, όπως διπλάσιο χρόνο δέσμευσης της παράδοσης και μία έκπληξη με την παραγγελία την ημέρα των γενεθλίων του.
Αλλαγές θα έχουν και στις μεμονωμένες χρεώσεις μεταφορικών εξόδων και τα ελάχιστα όρια παραγγελιών στο mymarket.gr διατηρούνται και από τη Δευτέρα 04 Μαρτίου, διαμορφώνονται ως εξής:
- Το ελάχιστο καλάθι για διανομή στο σπίτι αλλάζει και εξυπηρετεί παραγγελίες άνω των 40€.
- Στα μεταφορικά έξοδα της μεμονωμένης διανομής στο σπίτι υπάρχει πλέον η επιλογή για διανομή με χρέωση 1.5€ ή 3€, ανάλογα την ημέρα και ώρα παραλαβής.
- Για παραγγελίες άνω των 90€, η παράδοση στο σπίτι είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Για πελάτες που κάνουν μικρά καλάθια δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσουν σε My Click & Pick παραγγελία χωρίς ελάχιστο όριο στο καλάθι τους και χωρίς χρέωση μεταφορικών ή να επιλέξουν παράδοση σε μία ώρα στην πόρτα τους με την υπηρεσία Speedy χωρίς ελάχιστο όριο καλαθιού και σταθερή χρέωση μεταφορικών στα 4€.