Κρυφό δώρο από ελληνικό σούπερ μάρκετ σε όλους τους πελάτες: Έτσι θα το πάρεις

Τα My Market καινοτομούν και φέρνουν νέες υπηρεσίες και χρεώσεις delivery. Μάλιστα, μία από αυτές κρύβει και ένα δώρο την ημέρα των γενεθλίων σου.

Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ My market έκαναν μία ανακοίνωση έκπληξη, την ώρα που τα σούπερ μάρκετ αλλάζουν χρεώσεις στις online παραγγελίες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση παρουσιάζουν την υπηρεσία έξυπνων αγορών “Saver Pass” για τα online ψώνια. Η υπηρεσία Saver Pass είναι ήδη διαθέσιμη στο mymarket.gr, και προσφέρει απεριόριστες παραδόσεις, χωρίς επιπλέον έξοδα αποστολής, με μία μόνο πληρωμή.

Θα αφορά τόσο για τακτικούς, όσο και για περιστασιακούς πελάτες, καθώς διαθέτει προσαρμοσμένα πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε νοικοκυριού.

Οι πελάτες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να γίνουν συνδρομητές σε κάποιο από τα προγράμματα Saver Pass. Έπειτα, θα μπορούν να παραγγέλνουν, ακόμα και καθημερινά τα ψώνια τους, χωρίς να υπολογίζουν τα έξοδα αποστολής και χωρίς να ανησυχούν για επιπλέον κόστη μεταφορικών.

Πάμε να δούμε τα δύο νέα προγράμμα

1. Saver Pass Light: Ισχύει για παραδόσεις παραγγελιών από Τρίτη έως και Πέμπτη για το χρονικό διάστημα 11:30-17:30. Το συγκεκριμένο πακέτο προσφέρει μια οικονομικά προσιτή λύση για τις οικογένειες που διατηρούν καλό προγραμματισμό στην καθημερινότητα τους και βρίσκονται στο σπίτι κατά τις μεσημεριανές ώρες.

2. Saver Pass Flex: Σε αυτό το πακέτο δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις μέρες και ώρες παράδοσης των παραγγελιών. To πακέτο ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες προσφέροντας ευελιξία στον απαιτητικό τρόπο ζωής, δίνοντας την απόλυτη ελευθερία που οι ίδιοι επιθυμούν χωρίς περιορισμούς και χρονικά πλαίσια.

Τα νέα συνδρομητικά πακέτα προσφέρουν μοναδικά πλεονεκτήματα, αλλά και σημαντική ευκαιρία εξοικονόμησης χρημάτων από τα έξοδα αποστολής των παραγγελιών. Τα πακέτα Saver Pass Light και Saver Pass Flex προσφέρονται με διάρκεια 1 μηνός, 6 μηνών ή 12 μηνών + 1 επιπλέον μήνα δώρο. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια, όπως διπλάσιο χρόνο δέσμευσης της παράδοσης και μία έκπληξη με την παραγγελία την ημέρα των γενεθλίων του.

Αλλαγές θα έχουν και στις μεμονωμένες χρεώσεις μεταφορικών εξόδων και τα ελάχιστα όρια παραγγελιών στο mymarket.gr διατηρούνται και από τη Δευτέρα 04 Μαρτίου, διαμορφώνονται ως εξής:

  • Το ελάχιστο καλάθι για διανομή στο σπίτι αλλάζει και εξυπηρετεί παραγγελίες άνω των 40€.
  • Στα μεταφορικά έξοδα της μεμονωμένης διανομής στο σπίτι υπάρχει πλέον η επιλογή για διανομή με χρέωση 1.5€ ή 3€, ανάλογα την ημέρα και ώρα παραλαβής.
  • Για παραγγελίες άνω των 90€, η παράδοση στο σπίτι είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  • Για πελάτες που κάνουν μικρά καλάθια δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσουν σε My Click & Pick παραγγελία χωρίς ελάχιστο όριο στο καλάθι τους και χωρίς χρέωση μεταφορικών ή να επιλέξουν παράδοση σε μία ώρα στην πόρτα τους με την υπηρεσία Speedy χωρίς ελάχιστο όριο καλαθιού και σταθερή χρέωση μεταφορικών στα 4€.

Αδιανόητα χρήματα για τον Σκλαβενίτη: Έβγαλαν τα κέρδη στη φόρα – Δείτε το ποσό

Μιλάμε για δισεκατομμύρια. Ο Σκλαβενίτης «χόντρυνε» το παιχνίδι, με τα κέρδη του να φτάνουν τα 5 δισ. ευρώ.

Για το 2023 το ποσοστό ανάπτυξης υπερέβη το 12%, με τον τζίρο του πρακτικά να υπερβαίνει τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ, από 4,47 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2022. 

Με αυτά τα ποσά, το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι πάνω από το μέσο όρο της αγοράς, τη στιγμή που ο κύκλος εργασιών του συνόλου της αγοράς κινήθηκε περίπου στα επίπεδα του 6% σε σύγκριση με το 2022, με σημαντική ώθηση από τον επικρατούντα πληθωρισμό. 

Όπως αποκαλύπτει το Capital.gr το καλοκαίρι ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό καλοκαίρι, με τους μήνες Οκτώβριος, Νοέμβριος και Δεκέμβριος να κινούνται με ηπιότερους ρυθμούς. Οι καταναλωτές αγόρασαν κυρίως προϊόντα σε εκπτώσεις και προσφορές για να αντιμετωπίσει το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για τους καταναλωτές, είχε άμεση επίπτωση στην κίνηση των βασικών αγαθών και ώθησε στην αναζήτηση προσφορών, οι οποίες δεν στάθηκαν ικανές να ενισχύσουν περαιτέρω το τζίρο των σούπερ μάρκετ. 

Τι έκαναν ΑΒ, My Market, Μασούτης, Κρητικός

Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους μεγάλους παίκτες στην ελληνική αγορά και ειδικότερα την ΑΒ Βασιλόπουλος, ο κύκλος εργασιών της κινήθηκε αρκετά κοντά στα επίπεδα του 2022, όταν ήταν 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ, κινούμενος κατά πληροφορίες κοντά στο φράγμα των 2 δισ. ευρώ.

Από την πλευρά της η My market άγγιξε σε πωλήσεις περίπου τα 1,58 δισεκατομμύρια ευρώ, κινούμενη κοντά στην αρχική πρόβλεψη που είχε πραγματοποιήσει η επιχείρηση για το 2023 και σε σχέση με τα 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν ο τζίρος της το 2022. 

Σημειώνεται ότι ο Μασούτης έκλεισε την περσινή χρονιά με κύκλο εργασιών στα επίπεδα του 1,076 δισεκατομμυρίου ευρώ από τα 924 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο ποσό του 2022.

Σε ό,τι αφορά την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός υπολογίζεται ότι ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα επίπεδα των 620 εκατομμυρίων ευρώ – από 497,8 εκατ. ευρώ το 2022 -, έχοντας προχωρήσει στην πλήρη απορρόφηση και ενσωμάτωση των δύο εταιρειών που εξαγόρασε στη διάρκεια του 2022, δηλαδή του ομίλου Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες στη Βόρεια Ελλάδα και της αλυσίδας Μαθιουδάκης στην Κρήτη. 

Ο Γαλαξίας υπολογίζεται ότι έκλεισε περίπου 4% αύξηση του τζίρου του το 2023 σε σύγκριση με το 2022, κάτι που σημαίνει ότι άγγιξε τα 533 εκατομμύρια ευρώ από 513 εκατ. ευρώ αντίστοιχα στις δύο οικονομικές χρήσεις.  

Η Μarket In κινήθηκε επίσης με αύξηση του κύκλου εργασιών της από τα 375,3 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2022, κοντά στα 410 εκατομμύρια ευρώ κατά την ολοκλήρωση της οικονομικής χρήσης 2023.

Σκλαβενίτης: Από το κακό στο χειρότερο – Γιατί έφαγε νέο πρόστιμο

ΣκλαβενίτηςΝέο πρόστιμο στο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη από την περιφέρεια Αττικής.

Συγκεκριμένα από την διεύθυνση Ανάπτυξης Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επιβλήθηκε στην εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε» συνολικό πρόστιμο τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ για παράβαση του άρθρου 20§6.

Το άρθρο 20 π.6 (ΦΕΚ 2542/Β΄/18.4.23) αναφέρει πως: «Πριν από την κοπή κρέατος σε κιμά, ο κρεοπώλης υποχρεούται να καθαρίσει τελείως τη μηχανή από υπολείμματα προηγούμενης κοπής, εφόσον ο καταναλωτής το ζητήσει.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το υπόλειμμα κιμά που υπάρχει στη μηχανή δεν πρέπει να υπερβαίνει σε βάρος τα 100 γραμμάρια.

Επιπλέον έφαγε πρόστιμο για παράβαση και του άρθρου 2Β§9.

Το εν λόγω άρθρο αναφέρει «Απαγορεύεται η απαίτηση ή η είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή».

Πρόκειται για το κατάστημα «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε» επί της οδού Λ. Αμαρουσίου 23, στη Λυκόβρυση.