NOVA: Απόκτησε απεριόριστα data με 2,90€ για 5 ημέρες για να stream-άρεις, να ακούς τη μουσική σου, να είσαι online παντού χωρίς περιορισμούς! Απόκτησέ τα έως 01/11 μέσω του Nova App.
Η προσφορά “Απεριόριστα GB” αφορά σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου Nova. Η τιμή περιλαμβάνει ΦΠΑ 24% και Τέλος Συνδρομητών Κινητής 10%.
Το Τέλος Συνδρομητών Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής.
Η προσφορά παρέχει Απεριόριστα Data με κόστος 2,90€ και διάρκεια 5 ημέρες.
Το κόστος ενεργοποίησης του πακέτου χρεώνεται στον επόμενο λογαριασμό σου και είναι επιπλέον του παγίου σου.
To πακέτο μπορεί να ενεργοποιηθεί 1 φορά εντός των 5 ημερών από την ενεργοποίηση.
Τα Data της προσφοράς που δε θα καταναλωθούν εντός της διάρκειας ισχύος της προσφοράς, δε δύνανται να μεταφερθούν.
Τα Data της προσφοράς έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα πακέτα ή/και την ενσωματωμένη χρήση του εκάστοτε προγράμματος.
Τα Data της προσφοράς δεν ισχύουν για χρήση που γίνεται κατά την περιαγωγή στην Ε.Ε. και σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου.
Nova: Μοιράζει δωρεάν κινητά στους συνδρομητές
Απίστευτο κι όμως αλληθινό η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Nova έκανε μία κίνηση που θα μπει στο μάτι σε όλες τις υπόλοιπες εταιρείες κινητής. Αποφάσισε να μοιράσει στους συνδρομητές της δωρεάν κινητά. Πώς θα το πάρετε αν έχετε συνδρομή Nova.
Βέβαια, δεν αφορά όποιο και όποιο κινητό, αλλά το δικό της κινητό, το οποίο έχει κατασκευάσει σε συνεργασία μία κινεζική!
Πρόκειται για το κινητό τηλέφωνο, Nova 5G, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την κινεζική εταιρεία ZTE.
Πωλείται έναντι 165 ευρώ!
Όμως εδώ η Nova πέταξε τη βόμβα και θα παρέχεται δωρεάν με κάθε καινούργιο πρόγραμμα απεριόριστης κατανάλωσης.
Το πρόγραμμα έρχεται στην τιμή των 27 ερώ το μήνα.
Nova: Οριστικό τέλος! Σε ποια κανάλια έριξε «μαύρο»
Μια δυσάρεστη έκπληξη επεφύλασσε η Nova στους συνδρομητές της καθώς «έριξε»… μαύρο σε δυο κανάλια.
«Μαύρο» σε ΑΝΤ1 και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV έπεσε από την 1η Αυγούστου.
Μάλιστα, ήδη εστάλησαν στους συνδρομητές και ενημερωτικά SMS, που διευκρινίζουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν – εφόσον το επιθυμούν – να συνεχίσουν τη θέασή τους – μέσω κεραίας επίγειας λήψης.
Υπενθυμίζεται πως η Nova είχε καταγγείλει τον ΑΝΤ1 κάνοντας λόγο για υπέρογκες και παράλογες απαιτήσεις για τρεισήμισι φορές υψηλότερες χρεώσεις για τα δικαιώματα αναμετάδοσης δωρεάν καναλιών μέσω των υπηρεσιών μας.
Κατόπιν της άρνησής μας να δεχθούμε τους όρους τους, ο ΑΝΤ1 χρησιμοποιεί την εθνική τηλεοπτική συχνότητά του για να διαδώσει ένα στρεβλό αφήγημα με ψευδείς ισχυρισμούς και δηλώσεις σχετικά με τη Nova – σημείωνε 15 ημέρες πριν ο πάροχος.
Το μήνυμα της Nova στους συνδρομητές
Αγαπητέ συνδρομητή,
Από 01/08/2023 τα κανάλια ANT1 & ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV δεν θα είναι διαθέσιμα μέσα από τις συνδρομητικές υπηρεσίες Nova.
Συνέχισε να τα παρακολουθείς από το Nova αποκωδικοποιητή σου μέσω κεραίας επίγειας λήψης. Πως; Συνδέοντας εύκολα και γρήγορα την κεραία επίγειας λήψης, στην υποδοχή RF IN του αποκωδικοποιητή και πραγματοποιώντας σάρωση καναλιών.
Nova: Τα οικονομικά στοιχεία της Nova
Να διευρύνει περαιτέρω το μερίδιό της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών επιδιώκει η Nova, που δρομολογεί επενδύσεις της τάξεως των 2 δισ. ευρώ έως το 2027.
Σύμφωνα με όσα ανέφεραν σε συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Γεωργιόπουλος και ο διευθυντής καταναλωτικού μάρκετινγκ Μιχάλης Αναγνωστάκος, η Nova, κατά το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, αποτέλεσε τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο πάροχο κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης, βάσει του αριθμό των καθαρών νέων συνδέσεων και συνδρομών. Κατά το εν λόγω, δηλαδή, χρονικό διάστημα, η αγορά κινητής τηλεφωνίας διευρύνθηκε κατά 76.600 «καθαρές» συνδέσεις (market net adds) των οποίων το σύνολο απέκτησε η Nova. Στην αγορά κινητής, το μερίδιο της εταιρείας ανέρχεται στο 21,6%, με 3,2 εκατ. συνδέσεις σε σύνολο 14,8 εκατομμυρίων. Στη συνδρομητική τηλεόραση οι καθαρές νέες συνδέσεις ήταν, κατά το πρώτο εξάμηνο, 63 χιλ. από τις οποίες το 60% ή 38 χιλ. πωλήθηκε από τη Nova.
Nova: Όχι, δεν σας στέλνει SMS το Netflix
Μια νέα απάτη σκέφτηκαν οι επιτήδειοι για να μας αδειάσουν τους λογαριασμούς μας.
Μηνύματα SMS αλλά και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνουν τις τελευταίες ημέρες πολίτες και στα Χανιά, με τα οποία ενημερώνονται ότι δήθεν η συνδρομή τους στο Netflix έχει σταματήσει λόγω προβλήματος στην πληρωμή.
Τα μηνύματα μοιάζουν αληθινά και μάλιστα στα SMS ο αποστολέας ονομάζεται… Netflix και φυσικά ζητούν από τους παραλήπτες να πατήσουν τον σύνδεσμο που περιέχουν.
Πρόκειται ξεκάθαρα για απάτη και όσοι έχουν λάβει τέτοιο μήνυμα δεν πρέπει να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο, αλλά απλώς να σβήσουν το μήνυμα.Αν πάλι τυχαίνει να έχουν λογαριασμό στη δημοφιλή πλατφόρμα και ανησυχούν, μπορούν να μπουν οι ίδιοι στον λογαριασμό τους χωρίς να ακολουθήσουν κανένα link τρίτου από κανένα μήνυμα, αν θέλουν να επιβεβαιώσουν την κατάστασή του.
Nova: Τεράστια κίνηση – Πώς γονάτισε την COSMOTE TV!
Την ανανέωση της συνεργασίας με την Ευρωλίγκα ανακοίνωσε η NOVA για τα επόμενα 3+2 χρόνια!
Η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε το νέο deal κι η NOVA θα συνεχίσει για τουλάχιστον άλλα 5 χρόνια να δίνει στο ελληνικό κοινό εικόνα από τις προσπάθειες του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και των υπόλοιπων 16 ομάδων, καθώς κι από όλη τη διοργάνωση του EuroCup.
Η ανακοίνωση:
Η Euroleague Basketball (EB), η διοργανώτρια αρχή των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων στο χώρο του μπάσκετ, κι η United Media, η κορυφαία εταιρεία ΜΜΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μέλος της United Group, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την ανανέωση της συνεργασίας τους, η οποία εξασφαλίζει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης όλων των παιχνιδιών της Turkish Airlines EuroLeague και του 7DAYS EuroCup σε Ελλάδα, Σερβία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Βόρεια Μακεδονία.
Με τη νέα πολυετή συμφωνία για την κάλυψη των διοργανώσεων της Euroleague Basketball από τη NOVA και το Sportklub, που πλέον ξεπερνάει τις δύο δεκαετίες, δίνει τη δυνατότητα στη United Media να συνεχίσει τη στρατηγική της για επέκταση του portfolio της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου το μπάσκετ είναι ένα από τα κυρίαρχα αθλήματα.
“Οι τηλεοπτικοί μας συνεργάτες είναι θεμελιώδεις για το χτίσιμο του προϊόντος μας κι έχοντας έναν τόσο σημαντικό συνεργάτη όπως είναι η United Media, που είναι αφοσιωμένη στο να μπορέσουμε να προβάλλουμε τα παιχνίδια μας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αποτελεί κλειδί για την προσέγγιση νέων κοινών” δήλωσε ο Marshall Glickman, CEO της Euroleague Basketball. “Η NOVA και το Sportklub αποτελούν μακροχρόνιους εταίρους μας και το ότι γιορτάζουμε τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών συνεργασίας με αυτή τη συμφωνία αποτελεί απόδειξη της αμοιβαίας δέσμευσης για κορυφαία στάνταρ παραγωγής και δημιουργία περιεχομένου σε μία αναπτυσσόμενη και πολύ απαιτητική βάση φιλάθλων”.
Η Ελλάδα κι οι χώρες της Αδριατικής έχουν ισχυρή εκπροσώπηση στις διοργανώσεις της Euroleague Basketball, με τις ελληνικές και σερβικές δυνάμεις του μπάσκετ, όπως οι Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ερυθρός Αστέρας, Παρτιζάν που συμμετέχουν στην EuroLeague και τις Μπουντούσνοστ VOLI Podgorica και Τσεντεβία Ολίμπια Λιουμπλιάνα που συμμετέχουν στο EuroCup.
“Η συμφωνία με την Euroleague Basketball είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίηση των μακροπρόθεσμων σχεδίων που έχει η United Group στις χώρες στις οποίες έχουμε αποκτήσει τα τηλεοπτικά αθλητικά δικαιώματα για πέντε χρόνια. Αυτή η επένδυση στο καλύτερο αθλητικό περιεχόμενο είναι ακόμη μία ένδειξη που δείχνει πόσο προσανατολισμένοι είμαστε στην ανάπτυξη των αγορών της Ελλάδας, της Κύπρου και των χωρών της περιοχής της Αδριατικής, τις οποίες βλέπουμε ως μέρος της στρατηγικής τοποθέτησης της United Group”, ανέφερε σχετικά ο Νίκος Σταθόπουλος, Πρόεδρος της United Group.
NOVA: «Χοντρό» παιχνίδι
Αλλάζει άρδην το τηλεοπτικό σκηνικό καθώς μια απόφαση φέρνει τις συνδρομητικές πλατφόρμες στις ελεύθερες συχνότητες!
Τη δυνατότητα σε εταιρείες λειτουργίας συνδρομητικών πλατφόρμων τηλεόρασης, όπως NOVA, COSMOTE και η VODAFONE, να αναπτύξουν δραστηριότητες ελεύθερης τηλεόρασης δίνει τροπολογία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Υπενθυµίζεται πως πριν από ένα έτος η Nova είχε κάνει σχετική προσφυγή στις αρµόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ενωσης ζητώντας να προσαρµοστεί το ελληνικό ρυθµιστικό πλαίσιο στο ευρωπαϊκό, που προβλέπει αυτή τη δυνατότητα.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, Τεκµαίρεται έτσι από κύκλους της αγοράς πως η Nova θα εκµεταλλευθεί τη σχετική αλλαγή στο ελληνικό νοµικό καθεστώς που διέπει τα τηλεοπτικά δίκτυα, πληροφορία που επιβεβαιώνουν πηγές της µητρικής εταιρείας της.
Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως στα µέσα του 2022 επενδυτικό σχήµα, που σύµφωνα µε πληροφορίες της αγοράς συνδέεται µε τον Σέρβο επιχειρηµατία Ντράγκαν Σόλακ, απέκτησε από τη Motor Oil το 50% του µετοχικού κεφαλαίου της Alpha ∆ορυφορική Τηλεόραση, η οποία ελέγχει το οµώνυµο ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι.
Ο Ντράγκαν Σόλακ είναι ιδρυτής και µέτοχος µειοψηφίας του οµίλου United Group (την πλειοψηφία ελέγχει η BC Partner), ο οποίος είναι η µητρική εταιρεία της Nova.
Γι’ αυτόν τον λόγο πιθανολογείται πως σύντοµα, και µετά την ψήφιση της παραπάνω τροπολογίας, η εν λόγω συµµετοχή στην Alpha ∆ορυφορική Τηλεόραση θα περάσει στη United Group.
Σηµειώνεται πάντως ότι άριστα ενηµερωµένες πηγές πληροφορούν την «Καθημερινή» πως ο όµιλος της Motor Oil δεν έχει σχέδια για περαιτέρω µεταβίβαση ποσοστού του στην Alpha ∆ορυφορική.
Σύµφωνα µε την εισηγητική έκθεση που συνοδεύει την τροπολογία, «η προτεινόµενη ρύθµιση αποσκοπεί στην άρση των υφιστάµενων περιορισµών της παρ. 4 του άρθρου 2 του ν. 2644/1998 (Α΄ 233) ως προς την απόκτηση άδειας παροχής ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού περιεχοµένου µέσων επίγειων δικτύων ελεύθερης λήψης από κατόχους άδειας συνδροµητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών µέσω δορυφόρου.
Οι υφιστάµενοι περιορισµοί συνιστούν, ουσιαστικά, απόλυτη απαγόρευση συµµετοχής σε επιχείρηση παροχής ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού περιεχοµένου µέσω επίγειων δικτύων ελεύθερης συνδροµητικής λήψης, η οποία θέτει ζήτηµα συµβατότητας µε την οικονοµική και επιχειρηµατική ελευθερία των νοµικών προσώπων που προστατεύεται συνταγµατικά».
Προσθέτει, δε, ότι αν και «παραµένει ο κανόνας ότι ανώνυµη εταιρεία που κατέχει άδεια παροχής συνδροµητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών δεν µπορεί να κατέχει και άδεια παροχής ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού περιεχοµένου µέσω επίγειων δικτύων ελεύθερης λήψης, ωστόσο τίθενται αυστηρές, πλην όµως αναγκαίες και αναλογικές προϋποθέσεις, συµβατές µε το άρθρο 65 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΣΛΕΕ), η συνδροµή των οποίων επιτρέπει τη συµµετοχή των εν λόγω εταιρειών σε εταιρεία που κατέχει άδεια σταθµού ελεύθερης λήψης».
Οι προϋποθέσεις για τη συµµετοχή εταιρείας συνδροµητικής τηλεόρασης σε εταιρεία που κατέχει άδεια σταθµού ελεύθερης λήψης «είναι δυνατή, εφόσον µε τη συµµετοχή της δεν παραβιάζονται οι κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισµού, δεν γίνεται κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που έχει αποκτήσει στην αγορά των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, και δεν θίγεται η αντικειµενική, πλουραλιστική και µε ίσους όρους µετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων στα µέσα µαζικής ενηµέρωσης», αναφέρει η τροπολογία.
Επιπλέον, στην εισηγητική έκθεση αναφέρεται πως µε τη ρύθµιση αυτή «επιτυγχάνεται η µη νόθευση αντικειµενικής, πλουραλιστικής και µε ίσους όρους µετάδοσης πληροφοριών και ειδήσεων στα µέσα µαζικής ενηµέρωσης, η διασφάλιση ισότιµων όρων ανταγωνισµού µεταξύ παρόχων οι οποίοι δραστηριοποιούνται µε διαφορετικούς όρους στην ελληνική επικράτεια, σύµφωνα και µε τις επιταγές της ενωσιακής νοµοθεσίας και, τέλος, προστατεύεται η επιχειρηµατική και οικονοµική ελευθερία των νοµικών προσώπων στο πεδίο που δραστηριοποιούνται, των µέσων µαζικής ενηµέρωσης».
NOVA: Η νέα της στρατηγική
Την ίδια στιγμή, η United – Nova κρατάει σημαντικές διοργανώσεις, έχοντας βέβαια χάσει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πρωταθλήματος.
Η απόφαση να μειώσει την παρουσία της στο ελληνικό πρωτάθλημα αυτή ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη καθώς η η United – Nova στο περυσινό πρωτάθλημα είχε τα τηλεοπτικά δικαιώματα για όλες της ομάδες της Super League, όμως ούτε μεγάλη αύξηση συνδρομητών είδε, ούτε κέρδος έβγαλε.
Ως αποτέλεσμα, η νέα πρόταση που έκανε στις ΠΑΕ για το πρωτάθλημα που βρίσκεται σε εξέλιξη ήταν χαμηλότερη, αφήνοντας χώρο στην COSMOTE TV.
Στο μεσοδιάστημα η United δαπάνησε σχεδόν 1 δισ. ευρώ για να εξαγοράσει τη WIND και πλέον έχει μπροστά της το μεγάλο έργο του integration των δύο εταιρειών, αλλά και την υλοποίηση των επενδύσεων σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές ώστε να μη μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ακόμη και έτσι, όμως, από την επόμενη σεζόν η Nova θα συνεχίσει να προβάλλει τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου La Liga Santander (Ισπανία), Bundesliga (Γερμανία), Ligue 1 (Γαλλία) και Eredivisie (Ολλανδία) αλλά και τις μεγάλες διοργανώσεις στο μπάσκετ (EuroLeague, EuroCup, FIBA, Lega Serie A).
Οι επικεφαλής της United Group θεωρούν πως μαζί με το αγγλικό πρωτάθλημα διαθέτουν ένα ελκυστικό ποδοσφαιρικό «πακέτο» που θα υποστηρίξει περαιτέρω τη νέα πλατφόρμα ΕΟΝ.
Κατά συνέπεια, το ζητούμενο είναι πόσους συνδρομητές θα προσελκύσει η Premier League και στον αντίποδα, πόσοι θα ακολουθήσουν τον Ολυμπιακό στην Cosmote TV εφόσον κλείσει και επίσημα η συμφωνία.
Βεβαίως το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο και έχει να κάνει με την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσουν οι δύο μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, τι θα περιέχουν τα νέα συνδυασμένα πακέτα που θα λανσάρουν και ποια τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμόσουν.
Επί του παρόντος φαίνεται πως η τιμή δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιλογής για τους συνδρομητές…
Με βάση, πάντως, τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η πελατειακή βάση της Cosmote TV έφθασε στο τέλος του 2021 τους 624 χιλιάδες πελάτες, πετυχαίνοντας αύξηση πελατών 8,5% σε σχέση με το 2020.
Αντίστοιχα, οι συνδρομητές της NOVA μαζί με τους αυτούς της Wind Vision υπολογίζονται στους 400 χιλιάδες.
Σημειωτέον πως με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της United Group για το 2021, η Nova είχε κύκλο εργασιών 243,5 εκατ. ευρώ και EBITDAal (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, μείον τις μισθώσεις εξοπλισμού) 69,6 εκατ. ευρώ.
Αμφότερες εταιρείες, πάντως, αντιμετωπίζουν το οξύτατο ζήτημα των πειρατικών συνδέσεων, ο αριθμός των οποίων εκτιμάται πως ξεπερνά τις 300 χιλιάδες, ενώ ορισμένοι μιλούν και για 400 χιλιάδες (!) στην Ελλάδα.
Η πειρατεία σαφέστατα αποτελεί πληγή για τους παρόχους και τεράστια «τρύπα» διαφυγόντων κερδών αλλά και φόρων για το κράτος, σε μια αγορά που το 2021 υπολογίζεται πως υπάρχουν 1,6 μοναδικοί κωδικοί συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, στους οποίους συνυπολογίζονται και οι ξένες πλατφόρμες τύπου Netflix.