Μυστήριο με τον Κωτσόβολο: Ξαφνικό λουκέτο!

Κωτσόβολος: Μυστήριο με λουκέτο σε κατάστημα του Κωτσόβολου, δημιουργώντας «σεισμό» στην αγορά και ανησυχία σε πελάτες και εργαζομενους.

Ίσως ο πιο ισχυρός όμιλος ηλεκτρικών συσκευών, ο Κωτσόβολος, έφυγε από την Ναύπακτο. Η αποχώρηση έγινε πριν λίγες εβδομάδες. Πρόκειται για ένα κατάστημα με μεγάλο μερίδιο της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ναυπακτία ειδικότερα.

Στην θέση του, υπάρχει πλέον κατάστημα electronet, αφού ο τοπικός επιχειρηματίας κ. Μαλέλης, εντάχθηκε πλέον σε αυτό τον όμιλο. Οι λόγοι αυτής της αλλαγής δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστοί, αλλά πιθανολογείται πως έχει σχέση με τα ποσοστά κέρδους των εταιριών από τις πωλήσεις.

Ουσιαστικά στο κατάστημα δεν υπάρχουν βασικές αλλαγές, αφού όλα θα παραμείνουν ίδια, εκτός από την νέα εταιρεία!

Δεν αποκλείεται όμως σύντομα να υπάρξει ενδιαφέρον από άλλον επιχειρηματία για συνεργασία με τον Κωτσόβολο στην Ναύπακτο, αφού το συγκεκριμένο brand είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην περιοχή.

Κωτσόβολος: Η ανακοίνωση για την απάτη

Νέα απάτη έχει σημάνει συναγερμό καθώς ο Κωτσόβολος ξεκαθάρισε πως δεν πουλάει τηλεόραση με… 2 ευρώ! Δείτε στο xristika.gr τι έχει συμβεί…

Η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως κυκλοφορεί δημοσίευση στα social media με ψευδείς αναφορές για παραχώρηση LED τηλεόρασης σε συμβολική τιμή.

Η εν λόγω δημοσίευση παροτρύνει τους καταναλωτές να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία και κατόπιν τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας, προκειμένου να παραλάβουν το υποτιθέμενο δώρο.

Η εταιρεία Κωτσόβολος, τονίζεται στην ανακοίνωση, ουδεμία σχέση έχει με αυτό και σας ενημερώνει ότι πρόκειται για διαδικτυακή απάτη.

«Αγνοήστε τη δημοσίευση αυτή και μην δώσετε σε καμία περίπτωση τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας. Οι μόνες έγκυρες online πηγές πληροφόρησης για τις προσφορές και τις ενέργειες της Κωτσόβολος, είναι οι επίσημοι λογαριασμοί της στα social media και οι αναρτήσεις που προέρχονται από αυτούς, καθώς και ο ιστότοπος της εταιρείας www.kotsovolos.gr», αναφέρει η εταιρεία.

Η εταιρεία παρακαλεί τους καταναλωτές αν αντιληφθούν ότι έχουν πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών https://portal.astynomia.gr/, e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr, τηλέφωνο: 11188)

Μυστήριο με τον Κωτσόβολο: Ξαφνικό λουκέτο!

Κωτσόβολος: Δείτε πόσα έβγαλε μέσα σε ένα χρόνο

Την ίδα ώρα, τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2020–2021 παρουσίασε η Κωτσόβολος, συνεχίζοντας τη σημαντική ανάπτυξή της, με αύξηση πωλήσεων που ανέρχεται στο 65%, τα τελευταία επτά χρόνια.

Συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2020-2021, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €579 εκ., σημειώνοντας αύξηση 7,6%, σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €43.8 εκ., από €43.6 το προηγούμενο έτος.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.9 εκ., από €22.4 το 2019-2020. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11 εκ., από €11.4 το προηγούμενο έτος και τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν κατά 114%, φτάνοντας τα €76.6 εκ.

Στην κατηγορία Computing, σημειώθηκε αύξηση 33% οδηγούμενη κυρίως από την ανάγκη να υποστηριχθεί η τηλεκπαίδευση και η τηλεργασία, ενώ οι πωλήσεις συσκευών Κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 32%, οδηγούμενες από τις πωλήσεις των smartphones αλλά και των tablets του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα».

Με την επισκεψιμότητα στο kotsovolos.gr να φτάνει τις 90 εκ. επισκέψεις, οι πωλήσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος αυξήθηκαν 180%, ενώ οι πωλήσεις του Τηλεφωνικού Κέντρου, σημείωσαν αύξηση 221% σε ετήσια βάση.

Η Κωτσόβολος, κατά το οικονομικό έτος 2020-2021, εντατικοποίησε σημαντικά τις επενδύσεις της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στην αναβάθμιση των λειτουργικών συστημάτων της, αλλά και στην εισαγωγή αυτοματισμών επόμενης γενιάς στην εφοδιαστική της αλυσίδα, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας μέχρι και το «τελευταίο μίλι».

Με ευελιξία και μεγάλη ταχύτητα, η εταιρεία προσάρμοσε το επιχειρησιακό της μοντέλο, επενδύοντας σθεναρά σε έργα όπως ο επαναπροσδιορισμός του συστήματος διανομής, εισάγοντας στον στόλο της τα Kvans για άμεσες παραδόσεις, ακόμα και εντός της ίδιας ημέρας, αλλά και στην προσθήκη καινοτόμων εργαλείων που προσφέρουν υψηλή εξυπηρέτηση και κορυφαία αγοραστική εμπειρία, ανεξαρτήτου του καναλιού επαφής που θα επιλέξει ο πελάτης.

Η εταιρεία, πιστή στην υπόσχεσή της για Τεχνολογία χωρίς περιορισμούς και επενδύοντας συνεχώς σε πρωτοβουλίες γύρω από το πρόγραμμα ‘’Τεχνολογία Χωρίς Εμπόδια’’, εισήγαγε στην εξυπηρέτησή της και τη βίντεο κλήση στη Νοηματική Γλώσσα, με πιστοποιημένους Σύμβουλους Πωλήσεων.

Για την τρέχουσα οικονομική χρονιά, η εταιρεία προγραμματίζει αύξηση των επενδύσεών της κατά 20%, με ιδιαίτερη έμφαση σε επενδύσεις τεχνολογίας σε εννέα διαφορετικούς τομείς στην εφοδιαστική αλυσίδα και σε στοχευμένες επενδύσεις σε ότι αφορά το δίκτυο καταστημάτων της, όπως νέα καταστήματα, μεταστεγάσεις και ανακαινίσεις.

Η Κωτσόβολος ανακοινώνει και την επέκτασή της στην Κυπριακή αγορά, ανοίγοντας δύο υπερσύγχρονα φυσικά καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό στις αρχές Ιουλίου, με ένα άρτια καταρτισμένο, σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy, παρουσιάζοντας στο κυπριακό κοινό, ό,τι πιο σύγχρονο σε πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία, γκάμα προϊόντων και συστήματα.

Η εταιρεία είναι αποφασισμένη να συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της κυπριακής αγοράς και στην εξέλιξη του σύγχρονου Omnichannel Retailing της χώρας.

Ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, δήλωσε σχετικά: «Σε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις, κατά την οποία ο βαθμός ευελιξίας και η ταχύτητα προσαρμογής των εταιριών στα νέα δεδομένα αποτέλεσε το σημαντικότερο παράγοντα για την επιβίωση αλλά και την επιτυχία, η Κωτσόβολος κατάφερε να ανταποκριθεί σε υψηλό βαθμό στις αυξανόμενες και σημαντικά διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών αλλά και των εργαζομένων της, ενισχύοντας για μία ακόμα χρονιά τη θέση της στην ελληνική αγορά.

Πιστοί στο όραμά μας για υγιή και αειφόρο ανάπτυξη, επεκτείνουμε το δίκτυό μας στην Κύπρο, ενώ παράλληλα δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες που στοχεύουν να φέρουν τα οφέλη της τεχνολογίας και κατ’ επέκταση μία καλύτερη ζωή στους ανθρώπους με αναπηρία, στο πλαίσιο του προγράμματος Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια.

Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέες πρωτοβουλίες, να υλοποιούμε νέες επενδύσεις και να καινοτομούμε με βασικό σκοπό και όραμα να “Ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους να ζουν μία καλύτερη ζωή με την τεχνολογία».

Εντυπωσιακή, όσο και αναμενόμενη λόγω της πανδημίας, ήταν η άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε ποσοστό 186%, οι οποίες ανήλθαν στο 21% του συνολικού τζίρου της Κωτσόβολος από 8% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό για την χρήση 2019/2020.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η κίνηση στην ιστοσελίδα της Κωτσόβολος σημείωσε άνοδο 58% παράγοντας 164% περισσότερες συναλλαγές από την προηγούμενη χρήση.

Για την ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης, κάθε κατάστημα ανέπτυξε το δικό του logistics, οδηγώντας σε μία ετήσια ικανότητα παραδόσεων στις 30.000 παραγγελίες από 6.000 στην χρήση 2019/2020. Παράλληλα οι μικρού μεγέθους παραδόσεις (small box deliveries) υπερτριπλασιάστηκαν, φθάνοντας τις 780.000.